te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema , enz)

alle mx kledij en beschermers, van botten tot de helm!
Forumregels
- Klik hier voor een handleiding hoe je foto's post
- Topics die niet in de juiste categories gepost zijn worden niet verplaatst maar verwijderd.
- Enkel topics van particulieren zijn toegelaten, met uitzondering van onze adverteerders.
- Je moet minimum 10 berichten gepost hebben vooraleer je hier kan posten.
Ma
Marcel Van Alebeek
50cc rider
Berichten: 23
Lid geworden op: Ma 06 Aug 2012, 21:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,

Berichtdoor Marcel Van Alebeek Zo 19 Aug 2012, 04:16

50 euro voor de 2 proteïne brillen :d
0 x


Ma
Marcel Van Alebeek
50cc rider
Berichten: 23
Lid geworden op: Ma 06 Aug 2012, 21:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,

Berichtdoor Marcel Van Alebeek Zo 19 Aug 2012, 19:51

Ik bedoel progrip brillen
0 x


El
Elias De Schrijver
50cc rider
Berichten: 28
Lid geworden op: Vr 22 Jul 2011, 14:06
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Wichelen

Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,

Berichtdoor Elias De Schrijver Zo 19 Aug 2012, 20:17

Wat is de maat en de prijs van de blauwe Acerbis broek?
eliasdeschrijver@hotmail.com
0 x


Je
Jef De Berg
peewee pilot
Berichten: 4
Lid geworden op: Vr 24 Aug 2012, 12:47
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,

Berichtdoor Jef De Berg Vr 24 Aug 2012, 12:51

Welke maat is de acerbis crossbroek?
0 x


Gebruikersavatar
Stefan Van Elsen
125cc junior EK
Berichten: 85
Lid geworden op: Vr 30 Jul 2010, 09:59
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: westerlo

Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,

Berichtdoor Stefan Van Elsen Vr 24 Aug 2012, 16:48

Welke maat is de Scorpion en wat moet ge er voor hebben?
0 x


Eén jaar na m'n dubbele lontransplantatie klaar om aan te zetten bij de oldtimers!!
Gebruikersavatar
Dieter Debaets
mx all time winner
Berichten: 1024
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:04
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,

Berichtdoor Dieter Debaets Za 25 Aug 2012, 16:42

Beste contact opnemen met hem via zijn facebook . Wegens dat hij hier bijna niet op zit
http://www.facebook.com/william.vansteelandt

Helm Maat : Meduim
Broek Maat : 32
0 x


"Honda Vandevelde By Dirk tanghe "
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
Ma
Matton Steve
80cc pilot
Berichten: 35
Lid geworden op: Di 01 Mar 2011, 15:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,

Berichtdoor Matton Steve Zo 26 Aug 2012, 20:17

hallo

50 euro voor de kniebraces
ik zou zeggen verkocht

grtz
0 x


Kawasaki kxf 250 :p
Gebruikersavatar
Dieter Debaets
mx all time winner
Berichten: 1024
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:04
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,

Berichtdoor Dieter Debaets Ma 27 Aug 2012, 12:26

Zijn al verkocht , enkel nog de scorpion helm en de broeken
0 x


"Honda Vandevelde By Dirk tanghe "
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
El
Elias De Schrijver
50cc rider
Berichten: 28
Lid geworden op: Vr 22 Jul 2011, 14:06
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Wichelen

Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,

Berichtdoor Elias De Schrijver Ma 27 Aug 2012, 15:08

Hoeveel voor de acerbis broek?
0 x


Ro
Rowan Van Alebeek
80cc pilot
Berichten: 40
Lid geworden op: Zo 26 Aug 2012, 18:12
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,

Berichtdoor Rowan Van Alebeek Ma 27 Aug 2012, 17:30

De 2 progrip brillen voor 45€
0 x


Gebruikersavatar
Dieter Debaets
mx all time winner
Berichten: 1024
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:04
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,

Berichtdoor Dieter Debaets Ma 27 Aug 2012, 19:24

Progrip brillen zijn al verkocht . Enkel Nog broeken en helm ! Prijzen worden nog vermeld !
0 x


"Honda Vandevelde By Dirk tanghe "
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
Gebruikersavatar
Stefan Van Elsen
125cc junior EK
Berichten: 85
Lid geworden op: Vr 30 Jul 2010, 09:59
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: westerlo

Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,

Berichtdoor Stefan Van Elsen Wo 29 Aug 2012, 18:02

de helm ????
0 x


Eén jaar na m'n dubbele lontransplantatie klaar om aan te zetten bij de oldtimers!!
Gebruikersavatar
Dieter Debaets
mx all time winner
Berichten: 1024
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:04
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,

Berichtdoor Dieter Debaets Do 30 Aug 2012, 12:58

Voor 2 broeken 75€ met handschoenen 100€

Helm denk ik 75€
Anders even contact opnemen . '0476 67 06 55
0 x


"Honda Vandevelde By Dirk tanghe "
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
Ti
Tim Jonkers
peewee pilot
Berichten: 2
Lid geworden op: Vr 07 Sep 2012, 14:25
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,

Berichtdoor Tim Jonkers Vr 07 Sep 2012, 14:35

Wat voor oakleys dus die 2 die er nog zijn + een bril tas ?
0 x


Ro
Rowan Van Alebeek
80cc pilot
Berichten: 40
Lid geworden op: Zo 26 Aug 2012, 18:12
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,

Berichtdoor Rowan Van Alebeek Zo 09 Sep 2012, 17:50

€50 voor de 2 progrip brillen
0 x


Gebruikersavatar
Dieter Debaets
mx all time winner
Berichten: 1024
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:04
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,

Berichtdoor Dieter Debaets Ma 10 Sep 2012, 20:37

Zoals eerder gezegt : Progrip brillen zijn verkocht .

Enkel nog Broeken en Scorpion helm .
0 x


"Honda Vandevelde By Dirk tanghe "
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
Bj
Bjorn De Meulemeester
80cc pilot
Berichten: 32
Lid geworden op: Vr 15 Mar 2013, 02:44
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,

Berichtdoor Bjorn De Meulemeester Ma 18 Mar 2013, 03:57

Hallo heb je nog brillen te koop
0 x


Terug naar “Kledij”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden · Registreer