te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema , enz)
Forumregels
- Klik hier voor een handleiding hoe je foto's post
- Topics die niet in de juiste categories gepost zijn worden niet verplaatst maar verwijderd.
- Enkel topics van particulieren zijn toegelaten, met uitzondering van onze adverteerders.
- Je moet minimum 10 berichten gepost hebben vooraleer je hier kan posten.
- Klik hier voor een handleiding hoe je foto's post
- Topics die niet in de juiste categories gepost zijn worden niet verplaatst maar verwijderd.
- Enkel topics van particulieren zijn toegelaten, met uitzondering van onze adverteerders.
- Je moet minimum 10 berichten gepost hebben vooraleer je hier kan posten.
-
Marcel Van AlebeekMa
- 50cc rider
- Berichten: 23
- Lid geworden op: Ma 06 Aug 2012, 21:16
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,
50 euro voor de 2 proteïne brillen :d
0 x
-
Marcel Van AlebeekMa
- 50cc rider
- Berichten: 23
- Lid geworden op: Ma 06 Aug 2012, 21:16
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
-
Elias De SchrijverEl
- 50cc rider
- Berichten: 28
- Lid geworden op: Vr 22 Jul 2011, 14:06
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: Wichelen
Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,
Wat is de maat en de prijs van de blauwe Acerbis broek?
eliasdeschrijver@hotmail.com
eliasdeschrijver@hotmail.com
0 x
-
Jef De BergJe
- peewee pilot
- Berichten: 4
- Lid geworden op: Vr 24 Aug 2012, 12:47
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,
Welke maat is de acerbis crossbroek?
0 x
- Stefan Van Elsen
- 125cc junior EK
- Berichten: 85
- Lid geworden op: Vr 30 Jul 2010, 09:59
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: westerlo
Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,
Welke maat is de Scorpion en wat moet ge er voor hebben?
0 x
Eén jaar na m'n dubbele lontransplantatie klaar om aan te zetten bij de oldtimers!!
- Dieter Debaets
- mx all time winner
- Berichten: 1024
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:04
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,
Beste contact opnemen met hem via zijn facebook . Wegens dat hij hier bijna niet op zit
http://www.facebook.com/william.vansteelandt
Helm Maat : Meduim
Broek Maat : 32
http://www.facebook.com/william.vansteelandt
Helm Maat : Meduim
Broek Maat : 32
0 x
"Honda Vandevelde By Dirk tanghe "
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
-
Matton SteveMa
- 80cc pilot
- Berichten: 35
- Lid geworden op: Di 01 Mar 2011, 15:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,
hallo
50 euro voor de kniebraces
ik zou zeggen verkocht
grtz
50 euro voor de kniebraces
ik zou zeggen verkocht
grtz
0 x
Kawasaki kxf 250 :p
- Dieter Debaets
- mx all time winner
- Berichten: 1024
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:04
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,
Zijn al verkocht , enkel nog de scorpion helm en de broeken
0 x
"Honda Vandevelde By Dirk tanghe "
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
-
Elias De SchrijverEl
- 50cc rider
- Berichten: 28
- Lid geworden op: Vr 22 Jul 2011, 14:06
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: Wichelen
-
Rowan Van AlebeekRo
- 80cc pilot
- Berichten: 40
- Lid geworden op: Zo 26 Aug 2012, 18:12
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Dieter Debaets
- mx all time winner
- Berichten: 1024
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:04
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,
Progrip brillen zijn al verkocht . Enkel Nog broeken en helm ! Prijzen worden nog vermeld !
0 x
"Honda Vandevelde By Dirk tanghe "
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
- Stefan Van Elsen
- 125cc junior EK
- Berichten: 85
- Lid geworden op: Vr 30 Jul 2010, 09:59
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: westerlo
Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,
de helm ????
0 x
Eén jaar na m'n dubbele lontransplantatie klaar om aan te zetten bij de oldtimers!!
- Dieter Debaets
- mx all time winner
- Berichten: 1024
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:04
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,
Voor 2 broeken 75€ met handschoenen 100€
Helm denk ik 75€
Anders even contact opnemen . '0476 67 06 55
Helm denk ik 75€
Anders even contact opnemen . '0476 67 06 55
0 x
"Honda Vandevelde By Dirk tanghe "
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
-
Tim JonkersTi
- peewee pilot
- Berichten: 2
- Lid geworden op: Vr 07 Sep 2012, 14:25
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,
Wat voor oakleys dus die 2 die er nog zijn + een bril tas ?
0 x
-
Rowan Van AlebeekRo
- 80cc pilot
- Berichten: 40
- Lid geworden op: Zo 26 Aug 2012, 18:12
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Dieter Debaets
- mx all time winner
- Berichten: 1024
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:04
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: te koop ( helms , brillen , broeken , handsch. ortema ,
Zoals eerder gezegt : Progrip brillen zijn verkocht .
Enkel nog Broeken en Scorpion helm .
Enkel nog Broeken en Scorpion helm .
0 x
"Honda Vandevelde By Dirk tanghe "
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
-
Bjorn De MeulemeesterBj
- 80cc pilot
- Berichten: 32
- Lid geworden op: Vr 15 Mar 2013, 02:44
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten