In MX2 zijn er wel een paar die een visitekaartje zullen (proberen) af te geven
GP#06 - USA, Glen Helen
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk
... of dat het niet nodig was om die Amerikanen te gaan halen daar die toch maar 1x mee doen 
In MX2 zijn er wel een paar die een visitekaartje zullen (proberen) af te geven
In MX2 zijn er wel een paar die een visitekaartje zullen (proberen) af te geven
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
- Rudi Vandenplas
- mx3 wk champ
- Berichten: 550
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Bekkevoort
Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk
Broc Tickle zie ik zeker top-10 rijden, zelfs eerder top 5 !
0 x
AKA Rudicross
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk
volgens twmx zit J-Law racing in de problemen ... als Langston komend weekend mee doet aan de Gp zal het waarschijnlijk op zijn trainingsmoto zijn ...
Dat van de Amerikanen die uitvluchten gaan zoeken ... das dus hetzelfde dat we van KDD hebben gehoord in Hangtown ...
Als je aan zulke dingen meedoet moet je gewoon voluit gaan ... anders blijf je beter thuis.
Ik vermoed dat jongens als Alessi en BT voluit zullen gaan in GH.
Dat van de Amerikanen die uitvluchten gaan zoeken ... das dus hetzelfde dat we van KDD hebben gehoord in Hangtown ...
Als je aan zulke dingen meedoet moet je gewoon voluit gaan ... anders blijf je beter thuis.
Ik vermoed dat jongens als Alessi en BT voluit zullen gaan in GH.
Laatst gewijzigd door Etienne Dierckx op Wo 26 Mei 2010, 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Tom Van VaerenberghTo
- peewee pilot
- Berichten: 6
- Lid geworden op: Do 12 Nov 2009, 19:06
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk
op motors tv
21:00
FIM World Motocross
FIM MX2 WORLD CHAMPIONSHIP RD 6 : USA - RACE 1
Live coverage of the FIM MX2 World Motocross Championship.
22:00
FIM World Motocross
FIM MX1 WORLD CHAMPIONSHIP RD 6 : USA - RACE 1
Live coverage of the FIM MX1 World Motocross Championship.
0:00
FIM World Motocross
FIM MX2 WORLD CHAMPIONSHIP RD 6 : USA - RACE 2
Live coverage of the FIM MX2 World Motocross Championship.
1:00
FIM World Motocross
FIM MX1 WORLD CHAMPIONSHIP RD 6 : USA - RACE 2
Live coverage of the FIM MX1 World Motocross Championship
21:00
FIM World Motocross
FIM MX2 WORLD CHAMPIONSHIP RD 6 : USA - RACE 1
Live coverage of the FIM MX2 World Motocross Championship.
22:00
FIM World Motocross
FIM MX1 WORLD CHAMPIONSHIP RD 6 : USA - RACE 1
Live coverage of the FIM MX1 World Motocross Championship.
0:00
FIM World Motocross
FIM MX2 WORLD CHAMPIONSHIP RD 6 : USA - RACE 2
Live coverage of the FIM MX2 World Motocross Championship.
1:00
FIM World Motocross
FIM MX1 WORLD CHAMPIONSHIP RD 6 : USA - RACE 2
Live coverage of the FIM MX1 World Motocross Championship
0 x
-
Louis BoersmaLo
- peewee pilot
- Berichten: 6
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 17:01
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk
Ik kan Max antsti en searle nergens vinden in de pronostiek. Tellen die niet mee voor de prono?
0 x
-
Marcel DirksMa
- mxdn winner
- Berichten: 995
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:38
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Motocrossland
- Contact:
-
Louis BoersmaLo
- peewee pilot
- Berichten: 6
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 17:01
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Darcis KenDa
- ama lites rookie
- Berichten: 350
- Lid geworden op: Za 15 Aug 2009, 17:09
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Contact:
Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk
alessi top 5, ma dan hedde t ook gehad denk
herlings maakt ook pannekoek van anstie denk k
herlings maakt ook pannekoek van anstie denk k
0 x
Team motocrossracingmxdirtbiketillwedieriders rider #1 Inters MX1 Holeshotboy bringin' it home
WWW.V-MAC.BE
WWW.V-MAC.BE
-
Chrisje SprenkelsCh
- peewee pilot
- Berichten: 8
- Lid geworden op: Ma 24 Mei 2010, 20:48
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk
Quoten is hier niet nodig!
Nou daar ben ik echt benieuwd naar,of herlings daar zo van wegrijdt.
Nou daar ben ik echt benieuwd naar,of herlings daar zo van wegrijdt.
0 x
- Brian Antonissen
- wk mister 875cc
- Berichten: 2020
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk
@Darcis: hebde nog van wat ge aan het roken bent, kwil dat ook eens proberen 
0 x
"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk
Anstie is wel niet schitterend begonnen aan het Outdoor Seizoen.
Anderzijds waren ze elkaar waard in de jeugd categorieën maar wat is het precieze leeftijdsverschil tussen de twee?
Anderzijds waren ze elkaar waard in de jeugd categorieën maar wat is het precieze leeftijdsverschil tussen de twee?
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk
Veelzeggend berichtje van Pulpmx op Twitter ...
Well, no USGP press pass for this intrepid reporter..GP Press guy says I'm "too negative" about the GP's which is comical.
Well, no USGP press pass for this intrepid reporter..GP Press guy says I'm "too negative" about the GP's which is comical.
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
- Gunther Smeys
- mx all time winner
- Berichten: 1258
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk
Roczen, Tonus en Desalle op bezoek bij Fox....Desalle zijn Engels is er toch wa op vooruit gegaan
http://www.racerxonline.com/video/gp-riders-fox.aspx
http://www.racerxonline.com/video/gp-riders-fox.aspx
0 x
http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Darcis KenDa
- ama lites rookie
- Berichten: 350
- Lid geworden op: Za 15 Aug 2009, 17:09
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Contact:
Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk
@Brian&chrisje: =)
0 x
Team motocrossracingmxdirtbiketillwedieriders rider #1 Inters MX1 Holeshotboy bringin' it home
WWW.V-MAC.BE
WWW.V-MAC.BE
-
Davey Van RodeDa
- ama lites national champ
- Berichten: 505
- Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 14:39
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk
ola, khoop dat die 3 jonge gaste gwn bekke zot doen. Anstie die moet terug denken aan de tyden dat herlings ng beetje trager was. Ros, tge blond, tge bruin. wopaaaa
0 x
- Brian Antonissen
- wk mister 875cc
- Berichten: 2020
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk
Darcis: Alessi wint een reeks in de eerste national, net zoals Reed die vorig jaar evensnel als Cairoli was.
(Reed die nu trouwens veel meer outdoor testing gedaan heeft).
+ Dat Glen Helen het thuisparcours is van MA800, zie ik hem als een grote kandidaat voor de overwinning.
Snelheid in de 250 ligt volgens mij voor de moment ongeveer even hoog in GP's als AMA, met uitzondering van Pourcel. Zal zeker spannend worden maar, Anstie heeft beetje thuisvoordeel, Herlings rijdt momenteel op een wolk.
Kben al content dat er AMA piloten meedoen, ze verdienen er tenslotte niets mee en kunnen er ook niet veel mee winnen inzake sponsors.
(Reed die nu trouwens veel meer outdoor testing gedaan heeft).
+ Dat Glen Helen het thuisparcours is van MA800, zie ik hem als een grote kandidaat voor de overwinning.
Snelheid in de 250 ligt volgens mij voor de moment ongeveer even hoog in GP's als AMA, met uitzondering van Pourcel. Zal zeker spannend worden maar, Anstie heeft beetje thuisvoordeel, Herlings rijdt momenteel op een wolk.
Kben al content dat er AMA piloten meedoen, ze verdienen er tenslotte niets mee en kunnen er ook niet veel mee winnen inzake sponsors.
0 x
"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
-
Darcis KenDa
- ama lites rookie
- Berichten: 350
- Lid geworden op: Za 15 Aug 2009, 17:09
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Contact:
Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk
idd, we mogen content zijn dat ze mee doen..
& Brian, rede is gwn da die mannen hun eigen kampioenschap hebben om te presteren en alles voor te geven. tijdens de gp houde ze zich wel wa meer in hun sokken denk ik. zeker alessi, dieje heeft al genoeg meegemaakt. en tis nie da m met 2 vingers in de neus cairoli zand ga laten happen :/
kzei gwn wa ik denk e... zodat, wanneer het gebeurt, ik mezelf kan quoten en de einstein kan uithange (:
& Brian, rede is gwn da die mannen hun eigen kampioenschap hebben om te presteren en alles voor te geven. tijdens de gp houde ze zich wel wa meer in hun sokken denk ik. zeker alessi, dieje heeft al genoeg meegemaakt. en tis nie da m met 2 vingers in de neus cairoli zand ga laten happen :/
kzei gwn wa ik denk e... zodat, wanneer het gebeurt, ik mezelf kan quoten en de einstein kan uithange (:
0 x
Team motocrossracingmxdirtbiketillwedieriders rider #1 Inters MX1 Holeshotboy bringin' it home
WWW.V-MAC.BE
WWW.V-MAC.BE
- Andy Moens
- world THQ sx champ
- Berichten: 1854
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: grobbendonk city
- Contact:
Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk
ik denk dat diee kleine duitse wittekop een visite kaartje ga afgeven aan roger de coster voor komende seizoenen
0 x
- Rudi Vandenplas
- mx3 wk champ
- Berichten: 550
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Bekkevoort
Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk
Zaterdag 30 en Zondag 33 graden ... hallo kroket !! 
0 x
AKA Rudicross
- Gunther Smeys
- mx all time winner
- Berichten: 1258
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk
Artikel over keeno in het nieuwsblad;
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=JR2QPA69&postcode=3210
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=JR2QPA69&postcode=3210
0 x
http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten