GP#04 - Portugal, Agueda

Archief van de GP's 2010 + MXDN - Read Only!
Gebruikersavatar
Rob Indemans
mxdn winner
Berichten: 886
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP Spanje, Bellpuig

Berichtdoor Rob Indemans Vr 14 Mei 2010, 11:42

Ik denk dat er deze winter misschien wel enkele(top)piloten met de aprilia getest hebben hoor,en als ze het gevoel hadden gehad om met die motor te kunnen winnen èn mooi geld te verdienen hadden ze dat zeker wel gedaan hoor!!!
Maar misschien terug naar spanje nu...
Tony zal zoals altijd weer favoriet zijn zeker,en in de MX2 verwacht ik toch terug een zèèr sterke Roczen,die heeft wat punten bij te halen na portugal,maar het zal moeilijk worden vrees ik...
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP Spanje, Bellpuig

Berichtdoor Etienne Dierckx Vr 14 Mei 2010, 13:05

Michael De Kerk schreef:@ Etienne.

Ze hebben de afgelopen 5 jaar geen resultaten geboekt, maar zaten er ook echte toppers op de motors? Het begon met Chiodi en Melotte, maar die waren aan het eind van hun carriere en zouden ook nooit meer GPs gaan winnen of een podium halen. En dat erbij de motor was toen ook nog in ontwikkeling he. Daarna kregen ze rijders als Bill en Priem, echt alle respect voor deze 2 rijders maar met hun ga je ook geen GP winnen of een Podium pakken. Nu hebben ze Coppins aan getrokken voor dit jaar, maar Coppins is helaas versleten. Kan nog super motor rijden maar een top 5 zou een echte uitschieter zijn en dat weet iedereen wel, en nu helemaal is zon close deelnemersveld.
Bij Aprillia moeten ze gewoon een echte topper aan trekken, Bijv een Desalle,Phili,KDD,Cairoli,Barragan. Dan kunnen we pas zien wat die motor in zijn macht heeft en kan. En dan geloof ik ook zeker dat de resultaten ook wel komen, want een Coppins,Priem of Bill had echt niet verder na voren gezeten met een YZF,CRF of een wat voor bike dan ook...


Coppins won vorig jaar nog een Gp, en werd zesde in de eindstand van het WK, slechts op 20 punten van de derde ... ni slecht voor iemand die volgens u versleten is ..
Vorig seizoen, na 4 Gp's, had hij het dubbel van de punten dan dat hij nu heeft ...
:roll: :roll:
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Mi
Michael De Kerk
mx2 wk rookie
Berichten: 267
Lid geworden op: Vr 21 Aug 2009, 18:46
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: GP Spanje, Bellpuig

Berichtdoor Michael De Kerk Vr 14 Mei 2010, 13:08

De meeste top piloten lagen al onder contract he, Cairoli KTM, Nagl KTM,Barragan Kawa,Desalle Suzuki,Phili Yamah.

KDD had gekund maargoed, wat aprillia wil he. Als ze resultaten willen moeten ze na dit seizoen gelijk een topper onder contract zetten voor 2 jaar..

Maar back on spain.
Roczen hoeft niet in een keer die 12 punten goed te maken he,als die beide manches wint is perfect.

Wie Musquin en Cairoli verslaat wint de GP.
0 x


Mi
Michael De Kerk
mx2 wk rookie
Berichten: 267
Lid geworden op: Vr 21 Aug 2009, 18:46
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: GP Spanje, Bellpuig

Berichtdoor Michael De Kerk Vr 14 Mei 2010, 13:12

Etienne Dierckx schreef:
Michael De Kerk schreef:@ Etienne.

Ze hebben de afgelopen 5 jaar geen resultaten geboekt, maar zaten er ook echte toppers op de motors? Het begon met Chiodi en Melotte, maar die waren aan het eind van hun carriere en zouden ook nooit meer GPs gaan winnen of een podium halen. En dat erbij de motor was toen ook nog in ontwikkeling he. Daarna kregen ze rijders als Bill en Priem, echt alle respect voor deze 2 rijders maar met hun ga je ook geen GP winnen of een Podium pakken. Nu hebben ze Coppins aan getrokken voor dit jaar, maar Coppins is helaas versleten. Kan nog super motor rijden maar een top 5 zou een echte uitschieter zijn en dat weet iedereen wel, en nu helemaal is zon close deelnemersveld.
Bij Aprillia moeten ze gewoon een echte topper aan trekken, Bijv een Desalle,Phili,KDD,Cairoli,Barragan. Dan kunnen we pas zien wat die motor in zijn macht heeft en kan. En dan geloof ik ook zeker dat de resultaten ook wel komen, want een Coppins,Priem of Bill had echt niet verder na voren gezeten met een YZF,CRF of een wat voor bike dan ook...


Coppins won vorig jaar nog een Gp, en werd zesde in de eindstand van het WK, slechts op 20 punten van de derde ... ni slecht voor iemand die volgens u versleten is ..
Vorig seizoen, na 4 Gp's, had hij het dubbel van de punten dan dat hij nu heeft ...
:roll: :roll:



Vind gij Coppins nog sterk? In begin deed Coppins goed mee,maar later in het seizoen vond ik het een stuk minder. Tevens is er ook een nieuwe lichting bij gekomen he. Dus Coppins moet gewoon plaats maken. Zet Bubba op de Aprillia en hij wint nog ;)
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP Spanje, Bellpuig

Berichtdoor Filip Hardis Vr 14 Mei 2010, 13:20

[quote="Rob Indemans"]Ik denk dat er deze winter misschien wel enkele(top)piloten met de aprilia getest hebben hoor,en als ze het gevoel hadden gehad om met die motor te kunnen winnen èn mooi geld te verdienen hadden ze dat zeker wel gedaan hoor!!!
quote]

AMEN to that...

Goed (basis)geld verdienen.... twijfelt niemand aan.
Winnen, of top 5 en nog véél meer (topperloon)verdienen.... Daar twijfelen de toppers precies toch aan he??
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP Spanje, Bellpuig

Berichtdoor Etienne Dierckx Vr 14 Mei 2010, 13:22

mijn laatste antwoord ...
Coppins werd in Lierop (voorlaatste Gp) nog tweede en miste maar net het podium in de laatste Gp (4de in Brazilie).

Je hebt gelijk, op het laatste kon hij ni meer mee :?
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP Spanje, Bellpuig

Berichtdoor Etienne Dierckx Vr 14 Mei 2010, 21:44

Monni is er volgens MV ni bij in Bellpuig. Zwaaar tegen de grond gegaan in Agueda en daarbij is een ruggewervel geraakt.
Heeft momenteel minder gevoel en weinig kracht in zijn rechterarm.
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Ol
Olivier Goetstouwers
mx all time winner
Berichten: 1054
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:53
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP Spanje, Bellpuig

Berichtdoor Olivier Goetstouwers Vr 14 Mei 2010, 22:33

Dacht het ook, wist alleen niet wat hij had. Zag hem afgevoerd worden vorige week en hij startte niet in de tweede reeks. Hoelang hij out is valt nog af te wachten.
0 x


rocketpichon

check http://www.nth108.com

Terug naar “FIM 2010”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

Aanmelden · Registreer