GP#06 - USA, Glen Helen

Archief van de GP's 2010 + MXDN - Read Only!
Mi
Michael De Kerk
mx2 wk rookie
Berichten: 267
Lid geworden op: Vr 21 Aug 2009, 18:46
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: GP USA,Glen Helen - Raceweekend + Aftertalk

Berichtdoor Michael De Kerk Do 03 Jun 2010, 22:09

Meen je dit nou serieus Frederik? Enkel 5 jaar geleden he, moest ge zich nog kwalificeren voor een GP he. Toen kwamen er wel wat heel meer dan 40 man wat er nu mee mogen doen! Toen mochten de beste 30 starten! Minder local heros, hahaha kom op hej. sinds die idiote betalingen rijden er steeds meer van die obstakels in de baan. Als het nu nog zo was geweest he, dan stond er lang geen Kempelis en al die jongens aan de start wat die zijn gewoon te langzaam!!

Nu krijgen ze nooit geen 40 man meer aan de start in de GPs, koop je in een team en je kan gewoon rijden! Zo is het wel gebleken als je het zo zit dit jaar! Nou noem je dat racen beter worden?

Ze moeten gewoon open kwalificaties doen wie een GP wil rijden kan rijden. Laat elk land naast hun vaste GP rijders nog enkele goede piloten heen sturen, zoals in belgie een Getteman en Lieber enz. Dat krijg je pas een WK met nivo en word het racen beter!

Nu word het racen beter omdat er steeds minder op de baan zijn ja! lekker vrij rijden, mooie dure rondjes. ja frederik de sport gaat er echt op vooruit uhuummmm..
0 x


Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP USA,Glen Helen - Raceweekend + Aftertalk

Berichtdoor Jan Willem Visser Do 03 Jun 2010, 22:43

Frederik Van Eeckhoven schreef:Het heeft het racen trouwens geen slecht gedaan.

Ai ai ai ai, wat zit jij er VER naast. Het is zoals Michael al zegt alleen maar erger en erger geworden. Er is maar 1 oplossing en dat is tussen de 40 en 50 man laten kwalificeren en alleen de beste 30 laten rijden. En dan geen kwalificatiewedstrijd maar gewoon een tijdtraining, dan pas krijg je weer een echt WK met de beste rijders aan de baar. Nu is het echt een lachertje geworden.
0 x


Gebruikersavatar
Brian Antonissen
wk mister 875cc
Berichten: 2020
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP USA,Glen Helen - Raceweekend + Aftertalk

Berichtdoor Brian Antonissen Do 03 Jun 2010, 22:48

Voorbeeld:60 man laten inschrijven en een A en B training doen. (A= beste 30 met punten/ B= de andere 30)

Dan A en B heats: Heat A is de oneven trainingstijden van beide groepen en Heat B is de even tijden van beide groepen.

Resultaat: Veel racing op zaterdag en zondag de beste 30 man aan de start.

(als je 40 man aan de start wil kan je bijvoorbeeld 80 man inschrijven en trainen in groepen van 40, of je kan 120 man inschrijven en na de training 20 man per training laten vallen.)

Is maar een gedacht he, maar heb je een training én een wedstrijd.
0 x


"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: GP USA,Glen Helen - Raceweekend + Aftertalk

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Do 03 Jun 2010, 22:58

Jan Willem Visser schreef:
Frederik Van Eeckhoven schreef:Het heeft het racen trouwens geen slecht gedaan.

Ai ai ai ai, wat zit jij er VER naast. Het is zoals Michael al zegt alleen maar erger en erger geworden. Er is maar 1 oplossing en dat is tussen de 40 en 50 man laten kwalificeren en alleen de beste 30 laten rijden. En dan geen kwalificatiewedstrijd maar gewoon een tijdtraining, dan pas krijg je weer een echt WK met de beste rijders aan de baar. Nu is het echt een lachertje geworden.


1 zin uit een heel bericht quoten uit de context rukken kun je dat noemen. Maar als ik even het AMA kwalificatie systeem mag nemen als voorbeeld!

Round 1 Hangtown-

450 Class: 88 deelnemers voor 40 plaatsen.
250 Class: 74 deelnemers voor 40 plaatsen.

Voordeel van die hun kwalificatie systeem is dat ze pas beginnen dubbelen in de laatste ronden en niet na enkele ronden al een rijdende slalom tegen komen. Daar heb je elke week de 40snelste.

Youthstream maakt hun niet druk om racen enzovoort die hun enigste bekommernis is of ze hun geld zullen krijgen van de inrichters en piloten-Teams. En dat teams, piloten en inrichters dat ondergaan als mishandelde honden dat zegt veel. Dan liever iemand als Brad Anderson of Delincé ... Als ze niet betaald kunnen rijden in het WK die dan gewoon hun eigen kalender gaan rijden en wat gaan verdienen.

Van Parys Andy schreef:
Frederik Van Eeckhoven schreef:Ach net geen 30 man. Er mag 40 man meedoen. Maar nog geen 5 jaar geleden mocht er ook maar 30 man rijden, toen hoorde je niemand...
En hoe minder local hero's hoe minder idiote actie's van gedubbelde.
Het heeft het racen trouwens geen slecht gedaan.



misschien kan je best de post helemaal verwijderen ..stelling trekt op gene zak !!


Een persoonlijke visie: "Trekt op gene zak" is nu niet echt een inhoudelijk sterke post éh!! Dan kun je het misschien ook beter verwijderen. Of je kunt ook gewoon vragen van - Meen je dat echt of snap ik het niet goed? Kun je het even expliceren?? :mrgreen: En een post kan ook altijd verkeerd worden geïnterpreteerd. Want hier worden dingen bijgehaald die niet eens in z'n post staan (letterlijk). Enkel dat er vijf jaar geleden ook maar 30man reden. En nu in Glen Helen 28 in MX2 en 33 in MX1. En als je de race in Glen Helen appart bekijkt (gaat dit topic toch over??) was het toch een goeie wedstrijd eerste reeks strijd tussen Alessi-Cairoli tweede reeks mooie demonstratie van Townley en daarachter mooie strijd tussen Desalle-Cairoli-Alessi.

MX2 was Musquin show en was het vooral leuk om Osbourn te zien vechten voor die podium plaats. En een paar duels met o.a. Van Horebeek enz. Als Youthstream was opzoek gegaan naar 40piloten voor USGP dan hadden zoals hij denk ik wil zeggen nog meer rijdende slaloms geweest door Socal Local pro's.

Ach ik ben geen fan van YS en z'n nieuwe plannen maken al helemaal geen indruk op mij. :roll:

PS: Een forum leeft van verschillende meningen (of die kloppen of niet maakt even niet uit :lol:) Dus een beetje respect houd een forum leuk en levendig. Bas Gijsel is zo'n toffe kerel die ondanks de soms hevige discussies die wij soms hebben/hadden toch eens een goeie dag kwam zeggen op het BK in Beervelde dat is het toffe aan forum. En ik ga nu misschien preken. Maar elk topic zou eigenlijk een nieuwe lei moeten zijn. En dan heb ik het niet over mezelf en niet over men broer of Andy (Villopoto - Geen SX - Kawa niet? :-P ;-) ;-))... Maar ook over iemand als Charly waar ik en ik niet alleen mij soms wel aan irriteer dat die meteen op de korrel word genomen. Wie zonder zonden is werpt de eerste steen?
0 x


Th
Thomas De Jonghe
125cc junior EK
Berichten: 63
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 12:21
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP USA,Glen Helen - Raceweekend + Aftertalk

Berichtdoor Thomas De Jonghe Vr 04 Jun 2010, 09:03

Brian Antonissen schreef:(als je 40 man aan de start wil kan je bijvoorbeeld 80 man inschrijven en trainen in groepen van 40, of je kan 120 man inschrijven en na de training 20 man per training laten vallen.)

Is maar een gedacht he, maar heb je een training én een wedstrijd.

Ik denk dat dikke Luongo er mee akkoord gaat, als je al die 120 dutsen ook zover krijgt van 10.000 euro te betalen voor deelname aan de GP ;)

De belangrijkste redenen waarom de startbar niet volstaat (want de VIP-bar staat wel vol allicht) is dat kleine teams de return on investment niet zien van een relatief anonieme speler en zijn materiaal over te transporteren naar Amerika om daar veel te betalen voor deelname aan een GP... voor wat?
Zelfs zonder de verplaatsing naar Amerika blijft zo een GP een kostelijke bedoening qua personeel en logistiek (en dan lapt die dikke er nog eens een hoge lap startgeld bij, alleen krijg je het niet, maar moet je het zelf betalen)

Want zo een team is geen weldadigheidsinstelling, het blijft een klein bedrijfje dat best probeert van met zo weinig mogelijk verlies te draaien en indien mogelijk met winst.
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Smeys
mx all time winner
Berichten: 1258
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP USA,Glen Helen - Raceweekend + Aftertalk

Berichtdoor Gunther Smeys Vr 04 Jun 2010, 11:13

Ricky Johnson over de usgp.......

I was very impressed with the layout of the entire facility - the pits, the press, the track ... the entire presentation.

Everyone from Glen Helen Raceway - Dr. Bud Feldkamp (track owner) to Lori (track manager), their staff including Carl, Steve, Bob did a great job in representing the United States and California in having one of the greatest motocross tracks in America.

I sat with Dr. Wolfgang Srb, President of the FIM Motocross Commission, and he was very impressed with the preparation of everything as well, including the track, especially with the fact that the event was put on with 60 days notice. He thought everything was top notch, and is excited to have the event come back next year.

The preparation and environment on race weekend couldn't of been any better. Probably many might of been disappointed because the crowd wasn't bigger. I think in part that is due to a few reasons: part was due to the fact the race was put together 'last minute', part was the weather (it was quite hot), part was Friday's massive traffic accident that paralyzed much of Los Angeles' freeway system - where people had spent up to ten hours stuck in their cars, deciding not to go anywhere over the weekend that required any driving, and, the biggest reason - most of the top American stars of supercross and motocross didn't come out to play. Those factors hurt the crowd. And of course, the 'e' word - the economy.

As far as Giuseppe Luongo, Youthstream, and the FIM - I thought they ran the races and schedule perfect. I liked the schedule - they had the "old man's" class early in the morning, with Doug Dubach reigning supreme. The Moates Cup, an idea conceived by Scott Cox was a great idea. I think Marty (Moates) looked down from heaven and was happy to see his legacy carried on. I would like to congratulate Zach Osborne for winning it. I know personally that Mike Alessi and his dad were disappointed in not winning it (it's a trophy and check going to the 'Top American' at the GP - both Mike and Zach finished second overall in their respective MX1 and MX2 classes). Technically, Mike had a 2/4 finish, and Zach had a 4/2 finish.

The competition - I thought it was awesome. The racing was great. Tony Cairoli showed why he is the world motocross champion (of MX1). I was excited to see Ben Townley shine so well in the second MX1 moto (by winning). Ben was running strong in the first moto as well, even though he fell down. It was great to see Ben Townley 'back'.

I was very impressed with both Tony Cairoli and Mike Alessi. They both ride the KTM 350, and both riders and bikes were astounding to watch. The holeshots they pulled in the first moto were phenomenal. They had five bike lengths on everyone else going into the first turn. So, if there was any doubt on whether the 350's can run with the 450's going down that long start straight and into an uphill first corner, there is no doubt.

To see the support on hand from past GP winners - Chuck Sun, Broc Glover, David Bailey, Brad Lackey, myself, Johnny O'Mara, and others, was great. And all of us thought - to a man, that all the top American riders should of been there racing.

I know they have contracts. I know they have concerns about winning National Championships. But to me, and others, the top American series riders should of been there.

Tony Cairoli was beating everyone at the des Nations last year in Italy. If I, as a top rider of today, had the opportunity race with him, and a chance to dethrone the World Champion, and on my home 'turf', that's exactly what I would try to do.

If you look at the history of American motocross, and remember, motocross originated in Europe, all the top US riders, the ones that make up the very best our country has produced - names like I listed above, and, Bob Hannah, Marty Smith, Jeremy McGrath, Ricky Carmichael, Jeff Stanton, Jeff Emig, Jeff Ward, James Stewart - have taken their turns, some more than others, in battling with the best the rest of the world has to offer.

I think it was a mistake by many of the top American riders not to race. Again, I understand there could be contractual or personal reasons not to race. But many didn't even show to support their country and our country's war Veterans on Memorial Day. They also gave World Champion Tony Cairoli the knowledge that he could win, leave, and know that no one dared to compete with him.

Some have said I called out those riders previously for not competing, and said they were 'sissies'. I did not say that. I said, as I'm saying here on Supercross.com, that I think they made a mistake by not showing up, and not racing. And they let a lot of people down, including the fans.

For whatever reason, they didn't show. For me, as a former racer, a former GP winner, and as a fan, it was disappointing to know America didn't have every star on hand. Mike Alessi, Ryan Hughes, Zach Osborne, and the other guys that showed for America did an awesome job representing our country - I wish the rest of them were there too.

Congratulations to Tony Cairoli for winning the US Motocross GP in MX1, and congratulations to Marvin Musquin in dominating both motos and winning in MX2. Great race, great event, great presentation, and looking forward to the Motocross of Nations near Denver in late September.
RJ

http://www.supercross.com/rj-says/rj-says-us-mx-gp-at-glen-helen-my-thoughts
0 x


http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP USA,Glen Helen - Raceweekend + Aftertalk

Berichtdoor Etienne Dierckx Vr 04 Jun 2010, 12:17

Tja ... je kan het ook omdraaien ... waarom durft bijna geen enkele Europese topper het aan om een aantal sx'en mee te doen ... ook omdat het sissies zijn?

dacht het niet ....

gewoon zever wat RJ vertelt ... zeker dat van die memorial day ... wat heeft dat nu in hemelsnaam met mx te maken ...

andere generatie ... andere prioriteiten ...
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
Gunther Smeys
mx all time winner
Berichten: 1258
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP USA,Glen Helen - Raceweekend + Aftertalk

Berichtdoor Gunther Smeys Vr 04 Jun 2010, 12:37

Als je het omdraait moet je ook de sx naar hier brengen zoals de gp naar ginder ( al zijn er hier zo geen faciliteiten, maar stel dat ze er waren) dan denk ik dat er toch veel gp toppers aan de start zouden staan.......

Da dag van de gp was het "memorial day" veel us riders gebruikte dit als excuus om niet te moteten racen en dat ze zogezegd naar de memorial day gingen....., dat wil hij zeggen denk ik
0 x


http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Jurgen De Kinder
80cc pilot
Berichten: 34
Lid geworden op: Wo 25 Nov 2009, 00:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: GP USA,Glen Helen - Raceweekend + Aftertalk

Berichtdoor Jurgen De Kinder Vr 04 Jun 2010, 13:31

Etienne Dierckx schreef:
Jurgen De Kinder schreef:op eurosport 2 heb ik al de eerste reeks van de mx2 gezien. heb ik nu verkeerd gekeken of stond de startbar gewoon niet vol?


laat ons zeggen dat er nog plaats was voor een paar Hummers ...

jammer is dat. het is toch een wk en een wk dient voor de beste van de wereld en volgens mij zijn er toch nog piloten die daar bijhoren maar ze mogen of kunnen niet. kwalificaties moesten ze openstellen voor iedereen en zo krijgen jonge piloten meer kansen.
0 x


R.I.P Tim .. bon Ride la haut, on pense à toi!
Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP USA,Glen Helen - Raceweekend + Aftertalk

Berichtdoor Jan Willem Visser Vr 04 Jun 2010, 14:35

Memorial Day was de maandag na de GP, dus dat is gewoon weer kutsmoes nummer 5.
Als ze nou ballen hebben zeggen ze gewoon dat ze geen zin hebben om geld te betalen voor een wedstrij waar je cent kunt verdienen. DAT is de (terechte) hoofdreden van het wegblijven van de meeste rijders en niks anders.
0 x


Mi
Michael De Kerk
mx2 wk rookie
Berichten: 267
Lid geworden op: Vr 21 Aug 2009, 18:46
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: GP USA,Glen Helen - Raceweekend + Aftertalk

Berichtdoor Michael De Kerk Vr 04 Jun 2010, 16:26

Precies visser. Als er een dikke vetpot stond na de finish had je wel een Stewart en andere namen gezien! Kijk maar na de US open elk jaar, super smal en klein baantje! Maar alle toppers rijden er want er valt flink geld te verdienen dusja.
0 x


Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: GP USA,Glen Helen - Raceweekend + Aftertalk

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Vr 04 Jun 2010, 17:41

Frederik Van Eeckhoven schreef:Ach net geen 30 man. Er mag 40 man meedoen. Maar nog geen 5 jaar geleden mocht er ook maar 30 man rijden, toen hoorde je niemand...
En hoe minder local hero's hoe minder idiote actie's van gedubbelde.
Het heeft het racen trouwens geen slecht gedaan.

Jha, blijbaar heeft deze post nog wat extra uitleg nodig.
1: WE ZITTEN IN HET TOPIC GLEN HELEN, dus geen commentaar over local hero's van Letland of noem maar op of commentaar over gebeurtenissen op langere termijn...
2: idd 5 jaar geleden waren er open kwalificatie's, maar op zondag stond er toch maar 30 man achter het hek of niet soms?
3: Hoe minder rijders er nu mee doen op een 'dode' GP, hoe beter. Want dat wilt zeggen minder idioten in de weg kunnen gaan rijden van de echte wekelijkse GP rijder.
4: De kleine opkomst (rijders) heeft DIT WEEKEND het racen toch geen slecht aangedaan? Want ik zag geen enkele local hero in de weg rijden of wat dan ook. Die die deze week voor de gelegenheid mee reden wisten wel wat een blauwe vlag betekende. Buiten Alessi was er ook geen enkele bijdrage. Daar kan ik je gelijk in geven. Maar in de GP van Lommel heb je ook niemand die iets kan bijdragen. Want de meesten wildcards kunnen maar net in de punten rijden.

Anderzijds verkies ik verkies ook liever een OPEN kwalificatie. Maar jha ... wie zijn wij.

En Andy, als je een ander zijn mening niet wilt lezen, wat zit je dan op dit forum te doen?? Een beetje de mensen zitten opkoteren?

Zo, hopelijk is alles duidelijk nu ...
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP USA,Glen Helen - Raceweekend + Aftertalk

Berichtdoor Jan Willem Visser Vr 04 Jun 2010, 18:49

Frederik Van Eeckhoven schreef: Maar in de GP van Lommel heb je ook niemand die iets kan bijdragen. Want de meesten wildcards kunnen maar net in de punten rijden.

Nu geef je wel een heel slecht voorbeeld. Op banen als Lommel en Lierop zijn er altijd wildcardrijders die dik in de punten rijden. Remember Reijnders en Martens in Lommel en vooral Kras in Lierop (5e). De wildcardrijder zijn tegenwoordig vaak juist sneller dan een heel pak vaste gp-rijders.... Dáár ligt het probleem, niet bij de wildcardrijders.
0 x


Mi
Michael De Kerk
mx2 wk rookie
Berichten: 267
Lid geworden op: Vr 21 Aug 2009, 18:46
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: GP USA,Glen Helen - Raceweekend + Aftertalk

Berichtdoor Michael De Kerk Vr 04 Jun 2010, 19:39

Frederik, 30 die maar opkomen dagen, of 30 man die starten tijdens een GP waarvan en voor 30 afvielen van geen kwali. Ik snap wat je bedoelt met je 30/30. maar ik vind het toch wat anders he, dan heb je de beste 30, nu pak weg 20 a 22 man en de rest zijn van die piloten van tja. terwijl er nog 10 startplekken meer zijn!
0 x


Gebruikersavatar
Brian Antonissen
wk mister 875cc
Berichten: 2020
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP USA,Glen Helen - Raceweekend + Aftertalk

Berichtdoor Brian Antonissen Vr 04 Jun 2010, 22:23

Pff, nutteloos om er hier over te discussiëren, wij kunnen er toch geen bal aan veranderen.

Moesten de nationals in Europa plaatsvinden als 2de kampioenschap naast de GP's zou er in het WK geen man komen opdagen.
0 x


"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
Gebruikersavatar
Rudi Vandenplas
mx3 wk champ
Berichten: 550
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Bekkevoort

Re: GP USA,Glen Helen - Raceweekend + Aftertalk

Berichtdoor Rudi Vandenplas Vr 04 Jun 2010, 22:37

Voor de torrent-gebruikers die op zoek zijn naar de GP races en die het bovendien ook beu zijn om steeds naar dat Italiaans gebrabbel te moeten luisteren ...

http://thepiratebay.org/user/js727

Engelse commentaar en alles in .FLV (flash) ... kan je afspelen met VLC mediaspeler.
0 x


AKA Rudicross
Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: GP USA,Glen Helen - Raceweekend + Aftertalk

Berichtdoor Guy Dick Vr 04 Jun 2010, 23:52

dus Frederik, jij zegt oa:
Buiten Alessi was er ook geen enkele bijdrage.

Zo, hopelijk is alles duidelijk nu ...[/quote]



Mij is de positie van Townley dan niet helemaal duidelijk :D
En wat te denken van Ryan Hughes die even een daagje terugkomt uit pensioen en 8e wordt de eerste reeks, een flink aantal gevestigde GP-mannen achter hem latend :oops:
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: GP USA,Glen Helen - Raceweekend + Aftertalk

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Vr 04 Jun 2010, 23:59

Guy Dick schreef:dus Frederik, jij zegt oa:
Buiten Alessi was er ook geen enkele bijdrage.

Zo, hopelijk is alles duidelijk nu ...




Mij is de positie van Townley dan niet helemaal duidelijk :D
En wat te denken van Ryan Hughes die even een daagje terugkomt uit pensioen en 8e wordt de eerste reeks, een flink aantal gevestigde GP-mannen achter hem latend :oops:[/quote]

Eerste reeks was Hughes 17de en tweede reeks een DNF.
In de kwalificaties was hij 8ste maar daar was Alessi ook de snelste :lol: En Cairoli was daar maar vierde...
0 x


Gebruikersavatar
Brian Antonissen
wk mister 875cc
Berichten: 2020
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP USA,Glen Helen - Raceweekend + Aftertalk

Berichtdoor Brian Antonissen Za 05 Jun 2010, 14:32

Ik vind het anders wel grappig dat nen ouwen beer die al jaren gestopt is op een 8ste plaats kan rijden voor 20 minuten tegen "de besten van de wereld."
0 x


"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: GP USA,Glen Helen - Raceweekend + Aftertalk

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Za 05 Jun 2010, 14:55

Ja da heb ik hier ook gepost ... maar correct is correct hé Brian ;-)
0 x


Terug naar “FIM 2010”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden · Registreer