Anaheim 1 AMA Supercross 9/01

Archief van AMA 2010 - Read only!
Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Anaheim 1 AMA Supercross 9/01

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Di 12 Jan 2010, 17:39

viewtopic.php?f=13&t=2448 zal dan wel aanvullen en dan komt het allemaal mooi bij elkaar te staan :-D
0 x


Gebruikersavatar
Rudi Vandenplas
mx3 wk champ
Berichten: 550
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Bekkevoort

Re: Anaheim 1 AMA Supercross 9/01

Berichtdoor Rudi Vandenplas Di 12 Jan 2010, 18:19

Voor wie niet van torrents houdt of er niet mee overweg kan :?

- DEEL 1
- DEEL 2
0 x


AKA Rudicross
Mi
Michiel Driesen
50cc rider
Berichten: 10
Lid geworden op: Do 08 Okt 2009, 15:20
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Anaheim 1 AMA Supercross 9/01

Berichtdoor Michiel Driesen Di 12 Jan 2010, 19:05

voor diegene dat rapidshare hebben

ze staan op warrez ;)
0 x


Gebruikersavatar
Jeroen Van Wassehove
mx2 wk champ
Berichten: 658
Lid geworden op: Di 22 Dec 2009, 22:50
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Anaheim 1 AMA Supercross 9/01

Berichtdoor Jeroen Van Wassehove Di 12 Jan 2010, 21:54

Matthias Van Eeckhoven schreef:http://time4mx.com/forum/viewtopic.php?f=13&t=2448 zal dan wel aanvullen en dan komt het allemaal mooi bij elkaar te staan :-D

muchios graçias

Vanaf nu geen Mx nieuws lezen op zondag en hopen dat de torrents erop staan op maandag dat ik kan kijken :lol:
0 x


Gebruikersavatar
Brian Antonissen
wk mister 875cc
Berichten: 2020
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Anaheim 1 AMA Supercross 9/01

Berichtdoor Brian Antonissen Di 12 Jan 2010, 23:51

Jeroen Van Wassehove schreef:Leuke races eigenlijk om naar te kijken. Jammer van dungey, het zou leuker zijn moest hij gewonnen hebben.

Wel spijtig is dat je al de uitslag weet van de race voordat je de race kan zien via torrents. Misschien anders de volgende keer een apparte topic maken voor de torrent van de race en één appart om de race te bespreken & uitslag?


Jeroen, als we hier afspreken om geen uitslagen in de titel te zetten en Mathias de torrents ook in zijn topic zet, kan je daar checken voor de video's en daarna hier kijken.
Zo kan iedereen hier zijn gang gaan en degene die de uitslag niet willen weten kunnen zo ook voort.

Vind het wel een beetje stom, want dan mag je geen enkele mx site bezoeken voor dinsdag want die staan vol met uitslagen en nieuws, maar dat moet je dan zelf zien.

@Mathias: Check je topic eens.
0 x


"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Anaheim 1 AMA Supercross 9/01

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Wo 13 Jan 2010, 13:52

"Welcome to America" "We can't win fair so we hit you into the tufblocks" tsss, zo een uitspraken wekken pas argwaam op bij mij. Dan hadde ze beter niets gezegt.
Hopelijk gaat Paulin nu rijden zo als hij heeft moeten doen tijdens zijn BMX carriëre, gwn een beetje veel ellebogen werk :twisted:.

@Brian
En hoezo stom?? zo doe ik het ook hoor. Is nog redelijk makkelijk.
En dan hier enkel de topics aanklikken die je wil aanklikken en je weet ook alles wat je wilt weten, want hier komt toch alle nieuwtjes die op andere site's ook staan.
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Do
Domien Lammens
mx2 wk champ
Berichten: 627
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:10
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Anaheim 1 AMA Supercross 9/01

Berichtdoor Domien Lammens Wo 13 Jan 2010, 15:04

@Frederik
Met "welcome to the united states " bedoelen ze gewoon dat er in Amerika veel agressiever gereden wordt.Ik vind trouwens niet dat paulin eruit is geknald.Wharton gaat in de laatste bocht van kwalificatie heat ook nog iemand voorbij(weet zijn naam niet meer).Daar zeggen ze ook dat die bepaalde piloot te braaf was en er Wharton gewoon moest "uitzetten".Er wordt daar nu eenmaal anders gereden.En ze wouden dus echt niet negatief over Paulin doen.
0 x


Gebruikersavatar
Brian Antonissen
wk mister 875cc
Berichten: 2020
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Anaheim 1 AMA Supercross 9/01

Berichtdoor Brian Antonissen Wo 13 Jan 2010, 15:51

Volgende keer zal hij wel remmen en er terug onderdoor duiken.

Het is juist voor zo'n soort dingen dat hij daar gaat rijden, hij heeft er nog 3 om te leren.
0 x


"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Anaheim 1 AMA Supercross 9/01

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Wo 13 Jan 2010, 17:52

Het rare is dat de meeste gewoon de andere naar de buitenkant zetten en dan terug binnen kant insnijden en weg zijn...
Cannard deed een raar manoeuvre en een Buitenkant zetten en dan buitenkant blijven rijden zodat de andere niet weg kon?

Maar z'n kwalificatiereeks was wel knap en Iziord en Aranda ook easy in de main laten we hopen dat het allemaal goed komt ;)
0 x


Gebruikersavatar
Lode Van Vlasselaer
mx1 wk rookie
Berichten: 314
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:41
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: United states of DC41

Re: Anaheim 1 AMA Supercross 9/01

Berichtdoor Lode Van Vlasselaer Wo 13 Jan 2010, 18:17

Kijk maar is hoe paulin in zijn heatrace nicoletti voorbij gaat. Ook nie al te zuiver ze ;)
0 x


Vlm inter #71 [Lode16]
Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Anaheim 1 AMA Supercross 9/01

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Wo 13 Jan 2010, 18:20

Lode das m'ne favoriet die mag da :lol: als hij niet valt verliest hij ook nog plaatsen hoor want hij reed naar m'n gedacht beter in z'n kwalificatie heat.
Maar het was gewoon jammer dat een top 5-7 plaats verloren gaat ... ach het leuke is binnen 3dagen al nieuwe ronde en nieuwe kansen voor iedereen.
0 x


Do
Dourte Gerrit
ama sx 250 champ
Berichten: 732
Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)

Re: Anaheim 1 AMA Supercross 9/01

Berichtdoor Dourte Gerrit Wo 13 Jan 2010, 18:39

Wacht nog een wedstrijd of 3 .......een beetje gewoon worden , en wees maar zeker ze gaan de Fransmannen dan wel kennen hoor .
Volgens mij een beetje aanpassing voor Paulin en Aranda , maar ze gaan der staan wees gerust .
MX Dourte
0 x


Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: Anaheim 1 AMA Supercross 9/01

Berichtdoor Andy Moens Do 14 Jan 2010, 01:14

canard was ni de enige bij de lite's die de tripple sprong in de bocht
hahn deed het ook

maar wie heeft hahn ziet seatbounce corner out onto platform stukje vlak voor de finish :o da was amazing en als eneige lite's rijder

er waren zelf 450 rijders die dit niet deden

will hahn ga nog vordere in de loop van het seizoen ben ik zeker van

canard is eve snel als weimer dus als deze 2 op kop kunne vertrekken dan zie je een mooie strijd tussen hun beide

paulin is erg groot en is daardoor niet direct in het voordeel op een sx track buiten de whoops , maar als hij nog wa kan focussen en zen sx techniek op punt zetten is hij zeker in staat top 5 te rijden

en geloof het of niet dit kan mss wel eens een gedeeltelijke basisfundering zijn voor paulin als hij ooit de overstap naar usa doet
musquin zie ik ook nog afzakken naar de state's hoor en ook ni alleen voor outdoors is meer als kapabel genoeg om sx te rijden de 1 on 1 tegen hill was sjik om te zien en hill op de 450 serieus snel in die sx musquin gaf daar een sterke sx indruk vond ik

dus ooit gaan ze wel naar daar gaan ben ik bijna zeker van en da zal heus ni paulin en musquin alleen zijn er lopen er nog rond die het willen doen of het al een laten vallen hebben hier of daar in de magazines/internet
TC , The Fonz , Roczen , Herlings etc etc
0 x


Gebruikersavatar
Lode Van Vlasselaer
mx1 wk rookie
Berichten: 314
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:41
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: United states of DC41

Re: Anaheim 1 AMA Supercross 9/01

Berichtdoor Lode Van Vlasselaer Do 14 Jan 2010, 12:08

Andy,
Josh hansEn deed die seatbounch ook hoor! In de heat race kunt ge het ergens juist zien.
Laatst gewijzigd door Lode Van Vlasselaer op Do 14 Jan 2010, 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


Vlm inter #71 [Lode16]
Da
Dave Coekaerts
mx all time winner
Berichten: 1060
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:00
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Locatie: Aarschot

Re: Anaheim 1 AMA Supercross 9/01

Berichtdoor Dave Coekaerts Do 14 Jan 2010, 12:28

Lode, Hanson reed toch ni mee, Hansen wel :lol:
0 x


Pe
Peter Wynants2
125cc rookie
Berichten: 125
Lid geworden op: Za 22 Aug 2009, 08:00
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Anaheim 1 AMA Supercross 9/01

Berichtdoor Peter Wynants2 Do 14 Jan 2010, 12:39

Trey Canard vond zijn inhaalmaneuvre op Gautier zelf er toch wat over. Dat vertelt hij toch in elk geval in het interview dat hij gegeven heeft aan vitalmxdat je hier kan beluisteren.
"I took out nr 321, i don't know who he is. He's a fast guy, a foreigner i think. I feel kinda bummed about it. I hope i didn't ruin his weekend". (klik door naar foto 4)

In elk geval zal Gautier volgend weekend zich toch wel wat beter wapenen tegen die maneuvres.
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Anaheim 1 AMA Supercross 9/01

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Do 14 Jan 2010, 13:41

Ik heb gewoon altijd het gevoel dat die amerikanen hun visite kaartje overdreven willen afgeven.
Nu ja Musquin zou daar zeker niet misstaan A. Moens
0 x


Gebruikersavatar
Lode Van Vlasselaer
mx1 wk rookie
Berichten: 314
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:41
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: United states of DC41

Re: Anaheim 1 AMA Supercross 9/01

Berichtdoor Lode Van Vlasselaer Do 14 Jan 2010, 15:12

@DC,
hansEn!
0 x


Vlm inter #71 [Lode16]
Je
Jelle Vanhoof
mx all time winner
Berichten: 1025
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: Lommelwood
Contact:

Re: Anaheim 1 AMA Supercross 9/01

Berichtdoor Jelle Vanhoof Do 14 Jan 2010, 22:49

@ maxime bakkers en matthias Van eeckhoven Dat gebeurt zo veel in amerika dat ze hem er eens serieus onderplanten .. Btw Zo zuiver zal paulin ook wel niet zijn moest hij daar alle weken rijden .. Ik denk het moeilijk is om iemand te passeren daar als je niet veel sneller bent ..

Ricky carmichael en steward,reed enzo enzo hebben elkaar zo zoveel gepasseerd . That's SX i gues ? Dus .. Ik vond het niet echt Overdreven .. Als ze op zijn been gereden waren dan was het overdreven .. ze schrijven hierboven van dat amerikanen zich willen bewijzen op die manier .. Als je goed kijkt he zie je dat Canard gewoon niet optijd gestopt kwam door te trippelen..

Mja .. maxime bakkers en matthias Van eeckhoven Rijden jullie zelf wedstrijden ? Die vraag stel ik mij bij het lezen van jullie posts hierboven ? Damn Jullie zijn ook van die mannekes die na de reeks zouden staan vechten omdat je elkaar geraakt zou hebben denk ik .. Als paulin het echt erg vond doet hij het volgende week toch gewoon lekker terug .. SO Stop crying boys and dry your tears even though you have a lot of grief

Sorry ma Damn ..












DUNGEY WAS AMAAAAZING :D Maar het lijkte wel (Ik zeg lijkte) alsof het voor stewart maar al te gemakkelijk was aangezien hij zo precies eens eventjes aanzette en over dungey ging .. maar dan de laatste ronde kreeg ik weer een totaal andere indruk =D

Cannard , Dungey , Paulin , ANSTIE(Prachtige Heat race) , Weimer .. Gingen allemaaal GOOOOD
0 x


Vlm Inters mx1 #12
Bmb Nationalen mx1 #94
Gebruikersavatar
Brian Antonissen
wk mister 875cc
Berichten: 2020
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Anaheim 1 AMA Supercross 9/01

Berichtdoor Brian Antonissen Vr 15 Jan 2010, 01:12

@Jelle: inderdad, een hard maneuver, maar op zo'n smal parcours, was het wel nodig, kon mischien wat vriendelijker maarja, dat is SX he.
Canard rijdt trouwens voor te winnen (iedereen natuurlijk, maar hij heeft er veel kans op) en dan moet je zo snel mogelijk naar voor, en dan moet je dat soms doen.

Je hoort Reed toch ook niet melken over Stroupe, en dat gaat over een paar dollars meer en stroupe rijdt niet eens het volledige 450 seizoen.
0 x


"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."

Terug naar “AMA 2010”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden · Registreer