AMA Supercros Rd 11 Dallas

Archief van AMA 2010 - Read only!
Gebruikersavatar
Schepers Brent
ama lites national champ
Berichten: 522
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:29
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: AMA Supercros Rd 11 Dallas

Berichtdoor Schepers Brent Ma 22 Mar 2010, 12:56

Da zijn alleen de lites ?
0 x


Ni
Nic Vanrobaeys
125cc junior EK
Berichten: 62
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 11:51
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: AMA Supercros Rd 11 Dallas

Berichtdoor Nic Vanrobaeys Ma 22 Mar 2010, 13:32

Supercross class

http://thepiratebay.org/torrent/5453692 ... ick610.mp4

dam'n de lites waren geschift!
vanavond de sx es zien :)
0 x


Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: AMA Supercros Rd 11 Dallas

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Ma 22 Mar 2010, 17:31

Hmm de AMA weet niet wat ze willen.
Toen vorig jaar enkel Pourcel met z'n teamgenoot door de eerste bocht ging was het rode vlag.
[youtube]MkjvupXgMgU[/youtube]

En nu gaan ze gewoon door :?.
Ik zou zelfs beginnen beweren dat Amerikanen chauvinisten zijn :roll:.
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Gebruikersavatar
Koen Daems
mx1 wk rookie
Berichten: 326
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:07
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Meerhout

Re: AMA Supercros Rd 11 Dallas

Berichtdoor Koen Daems Ma 22 Mar 2010, 17:48

Nochtans vorig jaar hebben ze izzi gekloot met te herstarten. Maar ik snap het ook niet goed eigelijk. Maja het zal altijd wel iet zijn.
0 x


Unbidliama
Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: AMA Supercros Rd 11 Dallas

Berichtdoor Jan Willem Visser Ma 22 Mar 2010, 22:33

Wat een rare crashes. Diene Yamaha veegt hele het veld op een hoop bij de start, maar er blijven er 2 buiten schot, Pourcel en ??? Maar die twee rammen elkaar eruit twintig meter verderop... Oftewel, Pourcel zat dus helemaal niet in die grote crash bij de start. Wie was trouwens die Yamaha piloot die aan de binnenkant er vanaf klapt?
0 x


Gebruikersavatar
Lode Van Vlasselaer
mx1 wk rookie
Berichten: 314
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:41
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: United states of DC41

Re: AMA Supercros Rd 11 Dallas

Berichtdoor Lode Van Vlasselaer Ma 22 Mar 2010, 22:59

Roggeman heeft da goe gezien ;)
Laatst gewijzigd door Lode Van Vlasselaer op Ma 22 Mar 2010, 23:56, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


Vlm inter #71 [Lode16]
Ma
Maarten Verbeeck
125cc junior EK
Berichten: 77
Lid geworden op: Di 05 Jan 2010, 01:28
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)

Re: AMA Supercros Rd 11 Dallas

Berichtdoor Maarten Verbeeck Ma 22 Mar 2010, 23:19

Wilsons kan het ni zijn, die zat nog in Canada Lode.
0 x


Ke
Kevin Roggeman
peewee pilot
Berichten: 7
Lid geworden op: Wo 24 Feb 2010, 12:26
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: AMA Supercros Rd 11 Dallas

Berichtdoor Kevin Roggeman Ma 22 Mar 2010, 23:29

Da is ook nie de crash van dit jaar. Da is da voorval van vorig jaar waar hij het over heeft da ge ziet...
0 x


Th
Thomas De Jonghe
125cc junior EK
Berichten: 63
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 12:21
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: AMA Supercros Rd 11 Dallas

Berichtdoor Thomas De Jonghe Di 23 Mar 2010, 10:49

dit is degene van dit jaar, wel maar gefilmd van een scherm (rare mannen toch). Weinig aandacht voor de crash op het eerste zicht

http://www.youtube.com/watch?v=ov3UnCpMZWs
0 x


Gebruikersavatar
Brian Antonissen
wk mister 875cc
Berichten: 2020
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: AMA Supercros Rd 11 Dallas

Berichtdoor Brian Antonissen Di 23 Mar 2010, 22:47

Rode vlag komt in principe alleen als de piloten nog in de weg staan als de eersten terug over de start komen, heb de race nog niet gezien, dus weet het niet juist.
0 x


"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
Ma
Maarten Verbeeck
125cc junior EK
Berichten: 77
Lid geworden op: Di 05 Jan 2010, 01:28
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)

Re: AMA Supercros Rd 11 Dallas

Berichtdoor Maarten Verbeeck Wo 24 Mar 2010, 00:22

Wey is maar een subtopper hoor Andy, top3 zal hij dan ook nooit worden. Heeft na 2 slechte seizoenen het kunnen klaar spelen om een tijdje terug een fabriekszitje te hebben. Hij zit nu waar hij moet zitten, in een kleiner team. Hij heeft daar eens een jaar gehad dat altijd rond de 5e plaats zat en soms eens podium, maar beter dan toen zal hij nooit meer presteren.

Van mijn part mag de AMA eens werk maken van wat er mort gebeuren met gedubbelde rijders. Opnieuw zijn gedubbelden beslissend (lites). Je zal Ryan Sipes maar zijn. Waarom niet systeem van de cyclocross handteren
0 x


Ma
Maarten Verbeeck
125cc junior EK
Berichten: 77
Lid geworden op: Di 05 Jan 2010, 01:28
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)

Re: AMA Supercros Rd 11 Dallas

Berichtdoor Maarten Verbeeck Wo 24 Mar 2010, 00:23

Wey is maar een subtopper hoor Andy, top3 zal hij dan ook nooit worden. Heeft na 2 slechte seizoenen het kunnen klaar spelen om een tijdje terug een fabriekszitje te hebben. Hij zit nu waar hij moet zitten, in een kleiner team. Hij heeft daar eens een jaar gehad dat altijd rond de 5e plaats zat en soms eens podium, maar beter dan toen zal hij nooit meer presteren.

Van mijn part mag de AMA eens werk maken van wat er mort gebeuren met gedubbelde rijders. Opnieuw zijn gedubbelden beslissend (lites). Je zal Ryan Sipes maar zijn. Waarom niet systeem van de cyclocross handteren
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: AMA Supercros Rd 11 Dallas

Berichtdoor Etienne Dierckx Wo 24 Mar 2010, 21:39

Wilson heeft nog steeds problemen om de States binnen te geraken ...
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: AMA Supercros Rd 11 Dallas

Berichtdoor Etienne Dierckx Do 25 Mar 2010, 08:04

in de States zijn ze net iets strenger als hier zeker ...
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
Brian Antonissen
wk mister 875cc
Berichten: 2020
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: AMA Supercros Rd 11 Dallas

Berichtdoor Brian Antonissen Do 25 Mar 2010, 11:52

Had een illegaal visum ofzoiets, daar lachen die Amerikaanders niet mee sinds 9/11.
0 x


"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
Ma
Maarten Verbeeck
125cc junior EK
Berichten: 77
Lid geworden op: Di 05 Jan 2010, 01:28
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)

Re: AMA Supercros Rd 11 Dallas

Berichtdoor Maarten Verbeeck Do 25 Mar 2010, 13:47

10
Van Parys Andy schreef:villopoto, hij loopt gelijk ne boer , hij praat gelijk een boer ,denk dat hij zelfs eet als een boer ... :D :D
maar hij staat er wel .

http://motocross.transworld.net/1000092 ... villopoto/

?


en zijn vriendin is 10 jaar ouder dan hem
0 x


Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: AMA Supercros Rd 11 Dallas

Berichtdoor Andy Moens Do 25 Mar 2010, 18:26

op ne ouwe velo moeten leren rijn ;)

ik denk dat de deze er misschien bij is voor wie hij is en niet omwille van wat hij is , want zo zullen er mss 100 in een rij gestaan hebben voor hem

ze ontloopt de camera in de video clip dus ze wil ni echt profiteren van hem om zelf in de belangstelling te komen
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: AMA Supercros Rd 11 Dallas

Berichtdoor Etienne Dierckx Do 25 Mar 2010, 20:22

blessureleed is toch wel indrukwekkend in de States ...

Max Anstie – Hip
Comment: Fractured hip at Anaheim 3. No word on when he’ll return.

Daniel Blair - Knee
Comment: Out with two torn ACLs. Will not return for supercross in 2010. In the meantime, Blair will work alongside Todd Ballard at NXTagency to further enhance and build the rider management/ representation component of the NXTagency business.

Bobby Bonds: Collarbone
Comment: Should be back on the bike in a few weeks.

Tyler Bowers – Femur
Comment: Out indefinitely after breaking his femur practicing in Alabama last week.

Josh Clark - Back
Comment: He will be 100 percent when the nationals start and plans to ride 450s.

Christian Craig – Broken Back
Comment: Currently has rods in his back and won’t be back on a bike for well over a year.

Lucas Crespi – Bruised lungs
Comment: From team manager Forrest Butler: “Both of his lungs were bleeding internally on the track right after the crash. He was diagnosed at the hospital with Grade 3 contusions to both his lungs and was in the ICU from Saturday night until Monday evening. He was transferred to a regular room Monday afternoon and was released Tuesday around 12:00 p.m. He is doing good, just coughing up lots of dry blood and is pretty sore. Other than that he is good to go. Expected time out is six to eight weeks.”

Spencer Dally - Collarbone
Comment: Spencer broke his collarbone in the first heat at Atlanta. He's back in Minnesota where he had it surgically repaired with a plate and eight screws. He will be out for the rest of the Supercross season and plans to be back to 100 percent for Hangtown and the rest of the outdoor nationals.

Darryn Durham – Shoulder
Comment: “I separated my shoulder, but I’m going to try and be back for Houston.” Michigan’s Kelly Smith will be his substitute inJacksonville this weekend in the Lites class aboard the #107 Honda of Troy CRF250R.

Ben Evans – Shoulder
Comment: The BTOSports.com/BBMX/Palmetto Suzuki rider is out till Seattle.

Ronnie Goodwin - Ankle
Comment: Broken Talus, but hopes to return at Houston.

Josh Grant – Shoulder
Comment: From JGRMX’s David Evans: “So far things are going as expected with Josh. It will still be a few weeks before he is cleared to ride, and then a little while before he is ready to race again. We want Josh returning fully healed and ready, rather than rushing back and jeopardizing his chances for an AMA Motocross title.”

Matt Goerke – Broken Right Leg
Comment: Goerke will start light riding in four weeks. The team will then determine a week or so after that when his estimated return to racing will be.

Aden de Jager – Collarbone
Comment: Broke it at Indy. No word on when he’ll return.

Kevin Johnson – Fractured neck, ribs, collapsed lung, and lacerated kidney
Comment: Told us he’s just sore. “My neck doesn't even hurt much at all, just my broken ribs,” he added. “My insides are feeling better too. To be honest I am pretty dang thankful that I feel the way I do….”

Levi Kilbarger - Leg
Comment: Levi was involved in the massive first-turn pileup in Dallas, and rumors had it that Levi bent the rod that was in his femur, but that's not the case. "The doctor said I just have a hematoma," Levi told us this week. "My leg is very sore--I could barely walk--but I'm going to try and race this weekend."

Grant Langston – Body
Comment: Banged up but anticipates making a full and speedy recovery. No word on when he’ll return.

Teddy Maier - Leg
Comment: Teddy broke his tib/fib while training at MTF. It actually bent the rod in his leg from a injury last year. He’s working hard to get healed up and is planning on being ready for east coast supercross.

Jake Marsack - Neck
Comment: Jake Marsack out with a broken neck - C2 and C7. Under the current care of Steve Navarro.

Alex Martin - Arm
Comment: Broke his arm in practice at Toronto and will be out four to six weeks. "I might be back for St. Louis, but most likely Hangtown," Alex told us.

Jake Moss - Hand
Comment: Smashed his hand pretty bad during his run-in with Troy Adams in Dallas, but nothing is broken. He's sore, but he'll be in Jacksonville.

Matt Moss – Wrist
Comment: Matt Moss's broken back is healed, but he also had his wrist checked out while he was out with back problems, and it turns out he had a broken navicular. The injury is healing, but Matt is still in a cast and likely won't be back until the outdoor tour.

Tyla Rattray – Shoulder blade
Comment: Released by his doctor and started riding this week, but there’s still no set date for his return.

Dan Reardon - Head
Comment: Dan will be out this weekend. From his team manager: "He's still feeling the effects of his brutal A1 crash and we're giving him some time to build some mental and physical strength, we look forward to his return to racing."

Chad Reed – Hand
Comment: Reed headed to California this week to test with the Kawasaki team and see if his thumb can hold up for 20 laps on the hard pack. Reed says he will use the off-weekend before Houston to get ready and plans on returning to racing in Texas. You can watch a video of Chad Reed updating his condition right here.

Tommy Searle – Right shoulder
Comment: Tommy will make his return after the break in the series at Seattle in April.

Andrew Short – Leg
Comment: Andrew will begin light riding this week with hopes of being back to racing in Houston.

James Stewart – Wrist
Comment: From USA Today: “Stewart, who had hoped to return two weeks ago in Toronto, won't be back this weekend in Jacksonville. He hasn't set a timetable for returning because he hasn't been able to resume riding.”

Ben Townley - Perforated Bowel
Comment: Out four to six weeks. Should be ready for Hangtown opener.

Chris Whitcraft – Back
Comment: Things are looking better every day. The American Legion in Chris' hometown of Pickerington, Ohio, is holding a fundraiser for him on April 15. You can join their fan page on Facebook right here
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
St
Steven Ovaa
80cc pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: Zo 01 Nov 2009, 20:20
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: AMA Supercros Rd 11 Dallas

Berichtdoor Steven Ovaa Do 25 Mar 2010, 20:38

had rattray eigenlijk niet mee gedaan afgelopen weekend? dacht dat hij zn comeback zou maken daar...
0 x


Gebruikersavatar
Brian Antonissen
wk mister 875cc
Berichten: 2020
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: AMA Supercros Rd 11 Dallas

Berichtdoor Brian Antonissen Vr 26 Mar 2010, 13:41

Andy, dat is daar toch een groot domein ze, heb er ooit nogeens een filmpje van gezien.
En hij heeft juist in Florida ook een huis gekocht, maar inderdaad, tis gene stoefer.
0 x


"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."

Terug naar “AMA 2010”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

Aanmelden · Registreer