De crossende dames hebben blijkbaar de grootste ballen...

Alles over de mx-girls, WMX Championship, zowel amateur als pro, post het hier!
Be
Betty Vanlommel
ama lites rookie
Berichten: 355
Lid geworden op: Zo 30 Aug 2009, 17:13
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: De crossende dames hebben blijkbaar de grootste ballen...

Berichtdoor Betty Vanlommel Wo 22 Jun 2011, 23:46

Marcel Dirks schreef:Ik vond de vrouwenreeks erg aangenaam naast de MX1 en MX2 omdat het toch namen zijn die elk jaar terugkomen (EK komen en gaan er veel). Er was ook telkens mooie strijd... van mij mogen ze terugkomen bij de MX1 en MX2, hopelijk komen ze tot een akkoord.


Idd Marcel!
Als de dames terug bij Mx1 en Mx2 rijden zijn er veel meer mogelijkheden voor de dames om bij een groot team te horen. Vooral kwestie transport, wat toch zeer duur is, geeft dit al veel meer mogelijkheden.
Gevolg: veel minder dames door de hoge kosten. Want hun GP's zijn ver van huis. Zelfs geen WMX in Benelux, erg jammer !!!
Tijden veranderen, vroeger reden de dames idd bij de mannen. Maar heel het mx gebeuren is veranderd.
Er is duidelijk gebleken uit het aantal deelnemers de vorige jaren dat de dames serieus met hun sport bezig zijn. Zij verdienen gewoon veel meer waardering!
Het zou al heel tof zijn indien BMB of een andere federatie ook een dameskampioenschap zou maken, zoals ONK in Nederland.
0 x


Gebruikersavatar
Peter Goolaerts
mx all time winner
Berichten: 1300
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Hulshout
Contact:

Re: De crossende dames hebben blijkbaar de grootste ballen...

Berichtdoor Peter Goolaerts Do 23 Jun 2011, 05:53

Wie van de forumleden hier heeft ooit nog tegen Betty zelf gecrosst en dan bedoel ik de jaren 80???

Ik wel....tegen de witte Morsoline Oil Girl die op jonge leeftijd echt wel van zich liet spreken en dus tussen de mannen reed, RESPECT!!!! ;)
0 x


Ex-Vintage MX Lover
We
Werner Dewit
mx1 wk rookie
Berichten: 336
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:53
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: De crossende dames hebben blijkbaar de grootste ballen...

Berichtdoor Werner Dewit Do 23 Jun 2011, 17:08

Ik vind ook dat ze die pensioen gerechtigde mensen met teveel geld weg moeten laten bij de mx 1-2 ! zo een reeks kan ik elke week zien bij de vlm-vbm . MAAR ...... Dit is de dames hun eigen schuld , ze wilde niet meer betalen vorig jaar .....GL zei oké dan naar de mx3 . Dus nu nie komen klagen hé .
0 x


It was 1989 my thoughts were short my hair was long !!
Sometimes I hear that song and I start to sing along
And think, Man I'd like to see that girl again
Fr
Frank Peeters
125cc junior EK
Berichten: 86
Lid geworden op: Wo 25 Mei 2011, 13:08
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto

Re: De crossende dames hebben blijkbaar de grootste ballen...

Berichtdoor Frank Peeters Do 23 Jun 2011, 19:22

Peter Goolaerts schreef:Wie van de forumleden hier heeft ooit nog tegen Betty zelf gecrosst en dan bedoel ik de jaren 80???

Ik wel....tegen de witte Morsoline Oil Girl die op jonge leeftijd echt wel van zich liet spreken en dus tussen de mannen reed, RESPECT!!!! ;)


en menige mannelijke crossers het nakijken gaf
0 x


Be
Betty Vanlommel
ama lites rookie
Berichten: 355
Lid geworden op: Zo 30 Aug 2009, 17:13
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: De crossende dames hebben blijkbaar de grootste ballen...

Berichtdoor Betty Vanlommel Do 23 Jun 2011, 20:42

Werner Dewit schreef:Ik vind ook dat ze die pensioen gerechtigde mensen met teveel geld weg moeten laten bij de mx 1-2 ! zo een reeks kan ik elke week zien bij de vlm-vbm . MAAR ...... Dit is de dames hun eigen schuld , ze wilde niet meer betalen vorig jaar .....GL zei oké dan naar de mx3 . Dus nu nie komen klagen hé .


Het bedrag was ook veel te hoog voor de dames hé Werner. De mannen hebben veel meer sponsoring omdat er veel meer publiciteit is! Hoe vaak zien we nog WMX op tv ???

Maar nee, zelfs geen Belgisch kamioenschap in BMB. Bijna alle andere landen doen dit wel. De Belgische dames moeten naar ONK , of Ladies Cup Duitsland of zoals Elien naar het Frans kampioenschap.

Er zijn bij ons ook snelle dames, en jonge dames die nog snel kunnen
worden...
Maar ze krijgen in ons land gewoon geen kans !
0 x


Be
Betty Vanlommel
ama lites rookie
Berichten: 355
Lid geworden op: Zo 30 Aug 2009, 17:13
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: De crossende dames hebben blijkbaar de grootste ballen...

Berichtdoor Betty Vanlommel Do 23 Jun 2011, 20:49

Peter Goolaerts schreef:Wie van de forumleden hier heeft ooit nog tegen Betty zelf gecrosst en dan bedoel ik de jaren 80???

Ik wel....tegen de witte Morsoline Oil Girl die op jonge leeftijd echt wel van zich liet spreken en dus tussen de mannen reed, RESPECT!!!! ;)


Peter,
toen jij kwam meerijden in Blm ging ik een plaatske achteruit in de eindstand!
Ik beet mijn stuur bijna in 2 :-)) maar je won, zelfs nog met lekke band!!
Het was mijn mooiste crossperiode.
Het plezier dat we maakten op zaterdag. Met de bmx naar het dorp en al de centen bij elkaar leggen om een taart te kopen :-))

Zelfs nu op "mijn oude dag" is het nog mega leuk met de Mx Ladies. Zoals vroeger, maatjes onder elkaar!
0 x


Gebruikersavatar
Peter Goolaerts
mx all time winner
Berichten: 1300
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Hulshout
Contact:

Re: De crossende dames hebben blijkbaar de grootste ballen...

Berichtdoor Peter Goolaerts Do 23 Jun 2011, 21:49

Betty Vanlommel schreef:
Peter Goolaerts schreef:Wie van de forumleden hier heeft ooit nog tegen Betty zelf gecrosst en dan bedoel ik de jaren 80???

Ik wel....tegen de witte Morsoline Oil Girl die op jonge leeftijd echt wel van zich liet spreken en dus tussen de mannen reed, RESPECT!!!! ;)


Peter,
toen jij kwam meerijden in Blm ging ik een plaatske achteruit in de eindstand!
Ik beet mijn stuur bijna in 2 :-)) maar je won, zelfs nog met lekke band!!
Het was mijn mooiste crossperiode.
Het plezier dat we maakten op zaterdag. Met de bmx naar het dorp en al de centen bij elkaar leggen om een taart te kopen :-))

Zelfs nu op "mijn oude dag" is het nog mega leuk met de Mx Ladies. Zoals vroeger, maatjes onder elkaar!



Dat was in putte-peulis en inderdaad bij den bakker aan de kerk.
En ik weet zelfs nog dat het flan taart was, de Luc De Belder was daar ook nog bij. Toen had er voor jou een wk moeten bestaan he! Uw vader had daar met u zeker naartoe gereden, had jij ook geen gouden botten zoals ze een gouden schoen geven?
Was inderdaad een mooie en ontspannende periode.
0 x


Ex-Vintage MX Lover
Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: De crossende dames hebben blijkbaar de grootste ballen...

Berichtdoor Werner Castelyns Vr 24 Jun 2011, 20:29

Betty had zelfs een privé indoor parcours vanachter in hunnen hof, en wat voor een!! ;)
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Be
Betty Vanlommel
ama lites rookie
Berichten: 355
Lid geworden op: Zo 30 Aug 2009, 17:13
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: De crossende dames hebben blijkbaar de grootste ballen...

Berichtdoor Betty Vanlommel Vr 24 Jun 2011, 23:26

Werner Castelyns schreef:Betty had zelfs een privé indoor parcours vanachter in hunnen hof, en wat voor een!! ;)


Werner,
Ja dat was een mega leuk circuitje... Paul Smets had er werk van gemaakt. Mijn pa vond dat ik nog niet ver genoeg durfde te springen...
En ik dacht dat ik goed kon springen tot de dag dat de kleine Kevin Strijbos met zijn Italjet kwam rijden !!!
Na een paar rondjes... vlam , volle gas met zijn Italjet over mijn dubbelsprong!!! Je zou voor minder rode kaken krijgen :-))
0 x


To
Tom Van Loon
mx2 amateur champ
Berichten: 175
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 10:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: De crossende dames hebben blijkbaar de grootste ballen...

Berichtdoor Tom Van Loon Di 28 Jun 2011, 15:08

't Is gelijk de LUPO zegt.
De vrouwen wilden niet betalen, de veteranen moesten ook betalen en kwamen ook niet op tv, zij hebben niet tegen gewerkt zoals de dames.
De dames zouden slimmer moeten geweest zijn, het is niet omdat zij hun vrouwelijke charmes kunnen gebruiken dat Lungo geld door z'n vingers wil zien glippen.
Kijk maar naar dit jaar EK erbij! in valkens waard 110 ingeschreven rijders dat is maal 300€ = 33000€ en dat zal zo wel meer zijn dit jaar dat er zoveel inschrijvingen zijn van het EK.
Nu dat Lungo ziet hoeveel geld hij daarmee ''bij'' verdiend denk ik niet dat de dames ooit nog terug gaan keren, als de veteranen nog wat moeilijk doen mogen die nu ook vertrekken volgens mij.
Ik geef Lungo GEEN gelijk hé , ik zou liefst mx1 / mx2 / dames en als extra eventueel een 85 of 125 of veteranen reeks zien
0 x


Ke
Kelly Verbraeken
80cc pilot
Berichten: 32
Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 08:40
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: oost vlaanderen
Contact:

Re: De crossende dames hebben blijkbaar de grootste ballen...

Berichtdoor Kelly Verbraeken Ma 03 Okt 2011, 14:22

ohjah het is toch allemaal wa hé!
ik vin da de vrouwen zeker een kans moete kryge want soms krygen we die te weinig..maar ik weet 1 ding ik moet altijd tussen de jongens rijden omdat er gewoon te weinig quad dames zyn voor reeksen te maken dus heb ik dit jaar ONK en BMB gereden en daar moete serieus vechten voor een plaatsje tussen die mannen te bemachtigen maar het voordeel is dan wel dat je een van de weinige meisjes er tussen bent. Ik ry liever tussen allemaal zeer goede mannelijke quad piloten waar je echt moet vechten dan tussen die paar vrouwen die er maar zijn met de quad. In de solo reeksen zal dit nog heel wat anders zijn maar 1 ding blyft zeker een vrouw vecht en knokt tussen de mannen en ik vind dat de mannen zeker respect moeten hebben voor de vrouwen want we doen het toch hé! RESPECT meisjes en dames :)
groetjes Kelly Verbraeken
0 x


Po
Polfliet Jochem
ama lites eastcoast champ
Berichten: 445
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 17:43
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Lembeke/Eeklo

Re: De crossende dames hebben blijkbaar de grootste ballen...

Berichtdoor Polfliet Jochem Ma 03 Okt 2011, 15:23

ja das wel waar,
als ik jou zie rijden soms kelly vind ik dat je toch echt hard gaat hoor! :D
0 x


Ke
Kelly Verbraeken
80cc pilot
Berichten: 32
Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 08:40
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: oost vlaanderen
Contact:

Re: De crossende dames hebben blijkbaar de grootste ballen...

Berichtdoor Kelly Verbraeken Ma 03 Okt 2011, 17:51

haha alé mercieks voor het compliment hé :)..Toch jammer genoeg niet zo snel genoeg als sommige jongens hé maarjah
grtz Kelly Verbraeken
0 x


Jo
Joliens Alessandro
125cc rookie
Berichten: 138
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: De crossende dames hebben blijkbaar de grootste ballen...

Berichtdoor Joliens Alessandro Ma 03 Okt 2011, 20:04

alleen al aan de manier waarop da ze het kan uitleggen zout ge kelly gelijk geven:p
maar ze heeft wel gelijk, ze is dikwijls de enige dame tussen al die mannen en ze trekt toch ook meer dan haar plan.
0 x


Terug naar “mx dames”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden · Registreer