Time4MXWorld aktie 1: Go 4 Kevin Moonen - help MX!!
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Time4MXWorld aktie 1: Go 4 Kevin Moonen - help MX!!
Time4MXWorld Aktie 1: GO 4 KEVIN Moonen - help MX
De aktie: een symbolisch bedrag inzamelen en schenken aan Kevin Moonen.
Doel van de aktie: steun aan iemand die met kennis van zaken opkomt voor aan ons gedane beloften.
Door een klein bedrag per persoon te storten (minimaal 5 euro, maximaal 10 euro) laten zien dat wij begaan zijn met onze sport en dat wij iemand, die voor onze rechten opkomt, onvoorwaardelijk steunen.
Afsluitdatum: 1 augustus 2011
Rekeningnummer:
http://www.rabobank.be
844-0412232-09
IBAN: BE52 8440 4122 3209
BIC: RABOBE22
Guy Dick
Hoogstraat 30
1570 Galmaarden
Het integrale bedrag van de aktie zal op de GP van België op 6-7 augustus geschonken worden aan Kevin Moonen die het kan / zal gebruiken in de strijd om de bestaande oefenterreinen open te houden en de beloofde nieuwe terreinen te realiseren.
De aktie: een symbolisch bedrag inzamelen en schenken aan Kevin Moonen.
Doel van de aktie: steun aan iemand die met kennis van zaken opkomt voor aan ons gedane beloften.
Door een klein bedrag per persoon te storten (minimaal 5 euro, maximaal 10 euro) laten zien dat wij begaan zijn met onze sport en dat wij iemand, die voor onze rechten opkomt, onvoorwaardelijk steunen.
Afsluitdatum: 1 augustus 2011
Rekeningnummer:
http://www.rabobank.be
844-0412232-09
IBAN: BE52 8440 4122 3209
BIC: RABOBE22
Guy Dick
Hoogstraat 30
1570 Galmaarden
Het integrale bedrag van de aktie zal op de GP van België op 6-7 augustus geschonken worden aan Kevin Moonen die het kan / zal gebruiken in de strijd om de bestaande oefenterreinen open te houden en de beloofde nieuwe terreinen te realiseren.
Laatst gewijzigd door Guy Dick op Di 28 Jun 2011, 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: Time4MXWorld aktie 1: Go 4 Kevin
Ik moest het rekeningnummer op eigen naam nemen om een hoop administratieve rompslomp en kosten te besparen, de rekeninguitreksels zijn ten alle tijde openbaar voor Marcel en Lander en zullen mede overhandigd worden aan Kevin Moonen.
Kwestie om te laten zien dat er niets voor eigen gebruik zal dienen!
Het voorlopige saldo van de rekening is 10 euro.
Kwestie om te laten zien dat er niets voor eigen gebruik zal dienen!
Het voorlopige saldo van de rekening is 10 euro.
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
- Jeroen Van Wassehove
- mx2 wk champ
- Berichten: 658
- Lid geworden op: Di 22 Dec 2009, 22:50
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Time4MXWorld aktie 1: Go 4 Kevin
Hopelijk kunnen we genoeg geld inzamelen zodat hij zelf een 2dehands cross kan kopen 
PS : niet om te zagen/mierenneuken maar het is actie ipv aktie, sorry!
PS : niet om te zagen/mierenneuken maar het is actie ipv aktie, sorry!
0 x
- Peter Goolaerts
- mx all time winner
- Berichten: 1300
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Hulshout
- Contact:
Re: Time4MXWorld aktie 1: Go 4 Kevin
Mooi dat Guy nu ook daden toont en niet alleen verbaal mooie dingen laat zien, of het beter is om niet veel los te laten over het waarschijnlijk pachtige idee weet ik niet.
Op deze manier kan de drempel om te storten voor sommige nog wat te hoog lijken ook al is het bedrag pinuts in vergelijking tot het doel en wat deze sport kost.....
Ik neem aan dat momenteel een doorgedreven initiatief wel echt aan de orde is anders blijft er in België inderdaad helemaal niets meer over wat met motorcross te maken heeft.
Succes Guy en Kevin!
Op deze manier kan de drempel om te storten voor sommige nog wat te hoog lijken ook al is het bedrag pinuts in vergelijking tot het doel en wat deze sport kost.....
Ik neem aan dat momenteel een doorgedreven initiatief wel echt aan de orde is anders blijft er in België inderdaad helemaal niets meer over wat met motorcross te maken heeft.
Succes Guy en Kevin!
0 x
Ex-Vintage MX Lover
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: Time4MXWorld aktie 1: Go 4 Kevin
Deze aktie staat los van de andere 2 hoor (op aanraden van Joël Smets trouwens). De enige link tussen de 3 (en waarschijnlijk zelfs 4) akties is de einddatum.
Volgende week is er veel nieuws over de andere.
Volgende week is er veel nieuws over de andere.
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
- Lander Vanderstraeten
- wk mister 875cc
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
- Contact:
Re: Time4MXWorld aktie 1: Go 4 Kevin
volgende week hebt ge mijn bijdrage namens time4mx 
0 x
enjoy the ride, don't destroy it
-
Dimitri LamoteDi
- world THQ sx champ
- Berichten: 1661
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)
-
Dries DewitteDr
- 125cc junior EK
- Berichten: 94
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:24
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: Time4MXWorld aktie 1: Go 4 Kevin
De eerste stortingen lopen binnen.
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
- Auke Theuninck
- mx2 wk rookie
- Berichten: 281
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: Time4MXWorld aktie 1: Go 4 Kevin
Ook Power Tankstation Theuninck te Lichtervelde heeft deze morgen zijn bijdrage geleverd en een bedrag overgemaakt!
Hopelijk kan dit een mooi bedrag opleveren!
Hopelijk kan dit een mooi bedrag opleveren!
0 x
-
Barry AertsBa
- 80cc pilot
- Berichten: 43
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 15:52
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Bocholt
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: Time4MXWorld aktie 1: Go 4 Kevin
Na 1 week zijn er 8 donoren en staat er 70 euro op de rekening.
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
-
Dimitri LamoteDi
- world THQ sx champ
- Berichten: 1661
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)
-
Wim JansensWi
- european champ mx2
- Berichten: 239
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Herentals
- Contact:
Re: Time4MXWorld aktie 1: Go 4 Kevin
Met bijna 1000 views van dit topic, had ik toch al gehoopt op een groter bedrag
Succes nog!
0 x
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: Time4MXWorld aktie 1: Go 4 Kevin
11 donoren en de kaap van 100 euro is genomen!
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
-
Fons Van LoonFo
- mxdn winner
- Berichten: 859
- Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Time4MXWorld aktie 1: Go 4 Kevin
Ze zullen nog geen tijd gehad hebben, ze moeten op het amateur forum sakkeren dat er weer een cross afgelast is eh Triestig volkje als dat zo blijft!
0 x
-
Peter MoonsPe
- european champ mx2
- Berichten: 248
- Lid geworden op: Di 08 Sep 2009, 15:55
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Hulshout
Re: Time4MXWorld aktie 1: Go 4 Kevin
Uit uwen eigen zak betalen om de cross te redden, nu is het al ver gekomen !!!! Dat de grote sponsers zich eens achter dit initiatief van KEVIN MOONEN zetten, dat zou veel beter zijn, maar neen de kleine man moet het allemaal weer zelf oplossen, das BELGIE zeker.
0 x
" TEAM GREEN KAWASAKI "
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: Time4MXWorld aktie 1: Go 4 Kevin
Op deze reaktie zat ik eigenlijk te wachten, ik vind dat het lang geduurd heeft
Wel Peter, de aktie-groepen in Vlaanderen denken totaal anders... die bestaan elk afzonderlijk ook maar uit een handvol mensen en een paardenkop, maar het grote verschil is dat die nog iets in hun lijf hebben wat IDEALISME heet...
Gaan we met deze aktie de motorcross redden? Bijlange niet, maar we gaan wel laten zien dat we achter iemand staan die er mee bezig is!
Wel Peter, de aktie-groepen in Vlaanderen denken totaal anders... die bestaan elk afzonderlijk ook maar uit een handvol mensen en een paardenkop, maar het grote verschil is dat die nog iets in hun lijf hebben wat IDEALISME heet...
Gaan we met deze aktie de motorcross redden? Bijlange niet, maar we gaan wel laten zien dat we achter iemand staan die er mee bezig is!
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
-
Luc WillemsLu
- 50cc rider
- Berichten: 17
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:58
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Time4MXWorld aktie 1: Go 4 Kevin
Voila sie, da's gesproken!
Mijn bijdrage is ook overgemaakt.
Mijn bijdrage is ook overgemaakt.
0 x
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten