CR250M 1976

Peter Goolaerts schreef:Gewoon heel mooi om weer eens te zien
Pierre Vandenplas schreef:Thorpe zen monster. Zou die naftbak zo laag vol met benzine geweest zijn? De flap van de radiator is ook indrukwekkend zeg. In die periode, Thorpe-Noyce-Malherbe had ik wat contact met Dédé, toen al had hij op zen stuur een schakelaar om de demping van de achterste vering, in de GP's, te wijzigen, zodat, na bv 25 min. de demping verzwaard kon worden omdat de olie dunner geworden was enalzo de demping terug beter was voor de volgende 20 min.!
chris jacobs schreef:deze is ZEKER mijn nr 1
chris jacobs schreef:deze is ZEKER mijn nr 1
Peter Goolaerts schreef:En de Werner niet te vergeten hé
RM370 1976
Janneke Luyten schreef:@ Peter Goolaerts : waarschijnlijk zijn je 2 antwoorden juist.
Hij dartelde enkele weken geleden nog duchtig rond in Olmen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten