Wautersversuswaes

schrijf hier alles wat met motocross te maken heeft, en niet in een ander forum past.
St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Wautersversuswaes

Berichtdoor Steve Van Avondt Do 16 Jan 2014, 18:03

Stefan Van Elsen schreef:Gaan we het nu terug over motorcross hebben mannen?



1.dit topic heeft niks met motorcross te maken.
2.dit is zowat het enige topic waar uberhaupt nog iets gepost wordt..en dat op een forum voor motorcrossliefhebbers. dat is alleszeggend hoe het met de sport gesteld is.jammer genoeg.


ik schat vooral Waes erg hoog in als sporter,die heeft al wel een en ander gerealiseerd wat weinigen hem zullen nadoen..toch blijf ik m'n twijfels hebben.omdat ik gezien heb wat een 24- uurs race al met een goed getrainde mens doet..laat dan die fietsen nog beter zijn dan ze eruitzagen,ze hadden wel geen versnellingen er was regen,wind en kou,dat maakt dat die 600km er nog een stuk lastiger waren dan dat in goeie omstandigheden zou zijn.
15 per uur is niks voor een geoefende fietser,maar met de stops ertussen,zonder gps gezeten,een heel eind gewandeld door een bos...dan moet je algauw enkele km per uur harder rijden om dat gemiddelde te halen,en dat 45u doen zonder versnellingen..straf,te straf.
0 x


Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Berichten: 702
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Wautersversuswaes

Berichtdoor Catteeuw Geert Do 16 Jan 2014, 19:09

Ze hadden wel 2 versnellingen he , zoals het vroeger was.Ene voor bergop en ene voor bergaf en den platten .Gewoon wiel draaien.En de stops telden nie mee als je het moyenne rekent .Die 15/u moyenne is enkel van de effectief gereden km.
0 x


Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
Al
Alex Geukens
mx all time winner
Berichten: 1343
Lid geworden op: Di 24 Nov 2009, 22:37
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Turnhout

Re: Wautersversuswaes

Berichtdoor Alex Geukens Do 16 Jan 2014, 20:04

Stefan Van Elsen schreef:Gaan we het nu terug over motorcross hebben mannen?


@Stefan. Misschien eens naar 'Beat da Bompaz' op VTM kijken,daar komt met Franky Van Eecke nog eens een motorcrosser in prime-time in beeld! ;)

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 3_00911486
0 x


Di
Dimitri Lamote
world THQ sx champ
Berichten: 1661
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: Wautersversuswaes

Berichtdoor Dimitri Lamote Do 16 Jan 2014, 20:27

als waes een marathon des sables kan uitdoen dan herzie ik zeker mijn mening,de meesten hier hebben helemaal geen idee hoe zwaar dat is.
trouwens 1u lopen is gelijk aan dubbel zolang op de fiets kwa fysieke inspanning vertellen ze mij toch altijd.
0 x


St
Steff Kerckhofs
european champ mx2
Berichten: 247
Lid geworden op: Zo 21 Aug 2011, 20:59
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Wautersversuswaes

Berichtdoor Steff Kerckhofs Vr 17 Jan 2014, 06:35

zou er in beat de bompaz gecrosst worden? had elke bompa ni 1 proef waar hij goed in is?
en aangezien er ne crosser bijzit ?
zou nog wel eens ferm zijn :-)
0 x


Al
Alex Geukens
mx all time winner
Berichten: 1343
Lid geworden op: Di 24 Nov 2009, 22:37
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Turnhout

Re: Wautersversuswaes

Berichtdoor Alex Geukens Vr 17 Jan 2014, 20:19

Ik zou Niels De Stadsbader van FC De Kampioenen wel eens een paar rondjes willen zien rijden als proef tegen de Franky Van Eecke,dan zou het zijn van 'miserie,miserie,miserie',en niet van 'Kampioen zijn is plezant'! :lol:
0 x


Ku
Kurt Catelin
125cc junior EK
Berichten: 57
Lid geworden op: Ma 18 Mar 2013, 22:18
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Wautersversuswaes

Berichtdoor Kurt Catelin Za 18 Jan 2014, 11:46

Even nog terugkomen op het voorstel dat eerder gepost werd om zijspanrijden voor te stellen als uitdaging. Herinnert zich nog iemand de 'twaalf werken van Vanoudenhoven'? Daar is iets dergelijks al eens uitgevoerd geweest en Rob ging totaal af na een paar ronden. Ik heb vroeger ook vaak in het bakje gestaan bij iemand die zonder bakkenist gewoon niet kon gaan trainen met zijn machine. Ik deed dat om mijn eigen uithouding aan te sterken, maar ik kan hiermee enkel bevestigen: crossen is fysiek enorm zwaar, 'meecrossen' is dat nog dubbel! Bakkenisten? 'Those are the guys! :-D
0 x


'If you don't crash once in a while, you're not going fast enough' DMC

Terug naar “mx algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten

Aanmelden · Registreer