JENS GETTEMAN OVER LCS MX SCHOOL (info avond op 4 juni)

schrijf hier alles wat met motocross te maken heeft, en niet in een ander forum past.
St
Stefan Van Asten
mx1 wk rookie
Berichten: 306
Lid geworden op: Di 08 Sep 2009, 20:38
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

JENS GETTEMAN OVER LCS MX SCHOOL (info avond op 4 juni)

Berichtdoor Stefan Van Asten Za 31 Mei 2014, 20:16

LCS MX-SCHOOL INFO-AVOND 4 JUNI OM 19.00u.
Waar: Sportcentrum Dommelhof, Toekomstlaan 5 te 3910 Neerpelt.
Wil jij MX en school combineren en je secundair diploma behalen?
Kom dan even naar onze info-avond.

Naar aanleiding van deze avond lieten we Jens Getteman even aan het woord.
Hij is het grote uithangbord van onze motorcrossopleiding … ondertussen ex-LCS-leerling en full professional atleet : Jens Getteman. Een van de eerste MX-ers die er in het LCS in slaagde om een diploma secundair onderwijs te behalen!

1. Wat heeft je destijds doen beslissen om voor LCS te kiezen?
Dat je school en motorcross kan combineren op LCS, iets wat zo goed als onmogelijk is op een normale school.

2. Wat zijn volgens jou de grote voordelen van de school?
De grote voordelen als crosser is dan dat je kan trainen tijdens de schooluren en er bijna full time mee kan bezig zijn + je leert ook alles over de motor kennen.

3. De opleiding duurt normaal 3 jaar. Welke redenen had je om nog 2 extra jaren te blijven ?
Door die extra 2j heb ik mijn secundair diploma gehaald wat dus gelijk is aan het normale dag onderwijs en ik heb ondertussen gewoon kunnen verder trainen.

4. Heb je nog nuttige tips voor jonge crossers?
Tips voor jonge rijders is dat ze veel plezier halen uit het rijden en dat ze er moeten in geloven dat ook voor hun er een prof carrière kan inzitten. Daarom is LCS zeker een aanrader!
0 x


Terug naar “mx algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten

Aanmelden · Registreer