Crossers gezocht

schrijf hier alles wat met motocross te maken heeft, en niet in een ander forum past.
Gebruikersavatar
Glenn Cordier
ama lites rookie
Berichten: 396
Lid geworden op: Do 26 Jan 2012, 16:08
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Nukerke
Contact:

Crossers gezocht

Berichtdoor Glenn Cordier Di 19 Apr 2016, 20:32

Gisteren via mail binnengekregen op het werk, misschien dat er mensen interesse hebben, wel crossmoto of enduro nodig ipv mtb:

Wij organiseren binnenkort de LCMT, meer info vindt u op www.lcmt.be
We zijn nog op zoek naar crossmoto’s die de koers kunnen openen en dus net voor de renners het parcours afrijden. Omdat het om mountainbike gaat, zijn het crossmoto’s die we nodig hebben. Ik weet niet of u interesse heeft, we hebben uw contactgegevens via -- ontvangen. Wij bieden u overnachtingen en maaltijden in een luxueus hotel, degelijke dagvergoeding en natuurlijk de ervaring om met de crossmoto op een parcours te rijden dat anders niet toegankelijk is. De datum : 6 tem 8 mei.

Bent u geinteresseerd of kent u andere mensen die met een crossmoto rijden? Graag spoedig een seintje, dit kan ook op GSM 0477592382 of info@lcmt.be
We zitten niet in dit milieu en het lukt ons niet om motocrossers te vinden. We denken nochtans dat het een leuke gelegenheid is om eens op parcours te rijden waar je anders de toelating niet voor hebt.


http://www.lcmt.be/ [/i]
0 x


Terug naar “mx algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten

Aanmelden · Registreer