Red de Motorcross veiling 2016 Team Suzuki geeft de aftrap

schrijf hier alles wat met motocross te maken heeft, en niet in een ander forum past.
Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Red de Motorcross veiling 2016 Team Suzuki geeft de aftrap

Berichtdoor Guy Dick Wo 10 Aug 2016, 08:51

De laatste 4 jaren zijn er via de akties van Red de Motorcross meer dan 30.000 CO2-bomen aangeplant met als doel (een deel van) de uitstoot van de motorcross te compenseren. Hierdoor hebben we een beter imago opgebouwd en dat is ook de politici niet ontgaan. Er zijn reeds verschillende vergaderingen geweest op de kabinetten en in het Vlaams Parlement. De grootste verwezenlijking is de wijziging in de Vlarem waardoor pop-up trainingsomlopen mogelijk zijn.

Red de Motorcross zal ook eind 2016 financieel instaan voor de aanplant van een nieuw CO2-bos met minimaal 4.000 CO2-bomen. Dit zal weer in samenwerking met Bos+ gebeuren en via de gekende media zal iedereen op de hoogte gebracht worden van datum en plaats.

Uiteraard heeft deze aanplant een kostenplaatje en naar goede gewoonte gaan we - na de MXoN - weer een heleboel items van de MX2 en MXOpen piloten veilen via eBay. In Lommel hebben we al een rondje gemaakt langs de verschillende teams en de teammanagers kennen ons ondertussen zodat Joël Smets een mooie oogst zal verzamelen de komende weken!

En ja, er was 1 (prettige) uitzondering! Stefan Everts zag ons de vrijdag lopen en loodste ons de Suzuki Area binnen. "Zeg, ik heb wat voor jullie. Jolien, wil jij die zak even nemen alstublief?" Onze mond viel open van verbazing: de inhoud was 5 gesigneerde truien van alle piloten van het team...
De verwonderde uitdrukking op ons gezicht sprak boekdelen en S72 grijsde van oor tot oor: "Ik wist dat jullie gingen komen en ik hou ervan om iemand te verrassen".

De komende weken zal deze verzameling zeker uitgebreid worden!

Team "Red de Motorcross"
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: Red de Motorcross veiling 2016 Team Suzuki geeft de aftrap

Berichtdoor Guy Dick Di 16 Aug 2016, 21:47

Ken de Dycker schonk ons ook een shirt gisteren op de Keiheuvel
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes

Terug naar “mx algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

Aanmelden · Registreer