VePix.be 2011 hall of fame

alle mx-gerelateerde fotos die niet tot bovenstaande categorie behoren komen hier!
Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

VePix.be 2011 hall of fame

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Do 05 Jan 2012, 22:14

Halleloeyaahhhh, VePix.be's hall of fame van het jaar 2011 is eindelijk af. In een half uurtje blikken we terug naar 2011 met de mooiste foto's van VePix.be. Een jaar dat letterlijk grijs begon en vol met kleur eindigde. Een jaar waarin ik nooit had gedacht al op een GP te mogen staan. Ook een jaar waarin ik zo veel heb geleerd en vooral dat er nog zo veel te leren valt. Maar ook een jaar waar progressie toch wel een grote betekenis in heeft gespeeld.
Met de nieuwe Nikon D90 camera in de hand wist ik weer wat te doen, zo veel mogelijk op je juiste knopjes duwen op de juiste moment.
Hop naar het volgende seizoen vol met foto's van vooral sporten, maar ook hier een daar een verloren foto van een totaal nieuw soort fotografie.

Indien de gallerij je bevalt mag je gerust op vind ik leuk klikken :mrgreen:.

Btw, je mag hier ook ineens zeggen welke foto je favoriete is en waarom. Zo krijg ik ook ineens een beetje een idee van wat jullie graag zien :D .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."

Terug naar “mx specials pix”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten

Aanmelden · Registreer