schouder uit de kom , open operatie

trainingsschema's, rijstijl, fitness, voeding, vitaminen, blessures, braces, operaties,..
Da
Daan Van Belle
mx2 amateur champ
Berichten: 151
Lid geworden op: Ma 12 Nov 2012, 17:45
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Overmere

Re: schouder uit de kom , open operatie

Berichtdoor Daan Van Belle Di 15 Jan 2013, 17:45

ik kom het ook regelmatig tegen en bij mij deden ze me nooit in slaap, normaal krijg je hem er zelf weer in als je het een paar keer hebt voor gehad en kan je gewoon weer verder doen en heb je geen last van pijn.

ik heb het onlangs nog gehad als ik in duinkerke ging rijden, heb hem er zelf terug in gestoken en heb daarna nog even verder gereden zonder enige last of pijn.

maar er bestaan wel braces voor.
wat ook heel goed is zijn schouderversterkende oefeningen zodat de spieren verkorten.

ik ga zelf ook nog naar school en stel het ook daarom nog uit. het is goed te doen.
en wat voorzichtiger zijn als normaal
0 x


Gebruikersavatar
Lander Vanderstraeten
wk mister 875cc
Berichten: 2451
Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
Contact:

Re: schouder uit de kom , open operatie

Berichtdoor Lander Vanderstraeten Di 15 Jan 2013, 18:05

@Jens, de beste oplossing is, altijd in uwe achterhoofd houden dat u schouder ne zwakke plek is.

Dus, bij optillen of zware belasting, ALTIJD je spieren gebruiken, nooit ontspannen iets opheffen, en een goede hefboom maken met je armen.

Je armen in goede positie houden helpt vaak ook.. Bij een vrije trap geven zout ge u arm dus eigenlijk niet teveel mogen laten zwaaien..
0 x


enjoy the ride, don't destroy it

Terug naar “mx fysiek training”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden · Registreer