cardioliFe sportbegeleiding

trainingsschema's, rijstijl, fitness, voeding, vitaminen, blessures, braces, operaties,..
Ma
Marc Vanschooren
peewee pilot
Berichten: 1
Lid geworden op: Do 13 Dec 2012, 15:37
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

cardioliFe sportbegeleiding

Berichtdoor Marc Vanschooren Zo 13 Okt 2013, 10:44

Wil je optimaal het mx seizoen aanvatten? Heb je de leeftijd van 10 jaar bereikt en ben je gemotiveerd om er hard voor te werken? Aarzel dan niet en kom met ons mee trainen!

Motorcross vergt veel vaardigheden zoals kracht, uithouding, snelheid maar ook lenigheid, recuperatievermogen, concentratie, techniek als ook een goede mentale ingesteldheid. Al deze vaardigheden kan u bekomen met een goede fysieke conditie. Deze krijg je echter niet zomaar cadeau. Een lang proces van conditietraining gaat hier vooraf maar hoe doe ik dit nu? Met welk soort training begin ik? Wanneer train ik wel en wanneer niet? Train ik te veel of te weinig? Welke voeding is ideaal voor optimale prestaties?

CardioliFe geeft mx conditietraining op uw maat!
Vanaf 11 november tot einde maart organiseert cardioliFe 2 keer per week conditietraining in kleine groepjes van max. 5 personen, dit om de sporters zo goed mogelijk te begeleiden tijdens de training. De trainingen worden gegeven door gediplomeerde trainers en zijn gebaseerd op eigen lichaamsgewicht. Dit 'back to basic'-principe wordt toegepast waardoor de trainingen voor iedereen uitvoerbaar is. Hierdoor ontstaat er, op termijn, voor iedere sporter een individueel programma. Deze individuele programma's zorgen ervoor dat de sporter beschermt word tegen zichzelf, om zich niet op te branden alvorens het seizoen begint.

De conditietrainingen bevatten zowel indoor- als outdoortrainingen. Indoortrainingen houden in: krachttraining, blessurepreventie, stabilisatietraining, lenigheid, coördinatie, snelheid en uithouding.
Outdoortrainingen kunnen zijn: mountainbiken, looptraining, val training, trainingen op maximale kunnen en karakter.
De indoortraining kan op maandag van 17.30-19.00 uur en van 20.00-21.30 uur: Op woensdag kan er getraind worden van 10.00-11.30 uur, van 15.00-16.30 uur en van 19.00- 20.30 uur.
De outdoortrainingen vinden plaats op zaterdag van 10.00-12.00 uur en 14.00- 16.00 uur.

Prijs: 10 euro/training.
Inschrijven kan via contact op te nemen met cardioliFe:

Marc Vanschooren: 0498/23.77.22 of vanschoorenm@skynet.be
Michael Vossius: 0479/69.22.25 of vossiusm@gmail.com

Snel inschrijven is de boodschap, plaatsen zijn beperkt!
0 x


Terug naar “mx fysiek training”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden · Registreer