bij uw pietje of muisje genomen

alle dingen die nix te maken hebben met mx kan je hier kwijt
Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

bij uw pietje of muisje genomen

Berichtdoor Guy Dick Vr 30 Dec 2011, 00:22

Hallo allemaal,

Omdat we binnenkort het einde van het jaar 2011 beleven, wil ik iedereen hartelijk bedanken voor al die posts die jullie hier hebben getypt.

Ik bedank ook iedereen die me de mail heeft gestuurd over die rattenpis in de lijm van enveloppen, want nu moet ik telkens een natte spons gebruiken bij iedere brief die ik wil dichtplakken.

Ik heb ook geen spaargeld meer, omdat ik alles al heb weggeven aan dat zieke kindje. Dat jullie blijkbaar ook allemaal al jaren kennen, en dat al voor de 1.387.258ste keer aan het doodgaan is in het ziekenhuis.

Maar dat zal gelukkig vlug veranderen, wanneer ik die 15.000 dollar zal ontvangen van Bill Gates en Microsoft, omdat ik heb meegedaan aan hun speciale e-mailprogramma.

En ook van die oude bankbediende uit Nigeria die 7.000.0000 dollar met mij wil delen, omdat er een naamgenoot van mij plotseling is overleden door een auto-ongeval.

Ik hoef me ook geen zorgen meer te maken over mijn verloren zieltje, want dankzij jullie zorgen voortaan 363.214-engeltjes voor mij.

Ik heb ook geleerd, dat mijn gebeden alleen verhoord zullen worden als ik mijn e-mails binnen 5 minuten doorstuur naar minstens 7 vrienden en vooraf een wens doe.

Ik drink ook geen Coca Cola meer, omdat dit geldstukken kan oplossen en harde Wc-vlekken verwijdert.

Ik zal voortaan ook geen pompstation binnenrijden, zonder een vriend mee te nemen die een oogje in het zeil houdt terwijl ik aan het tanken ben, zodat er geen seriemoordenaar de kans krijgt stiekem op mijn achterbank te kruipen.

'k Ben ook op mijn hoede als ik in een winkelcentrum binnen stap, want met die gratis proevertjes kunnen ze mij drogeren en bestelen.

Ik neem ook geen GSM meer op, want iemand zou mij kunnen vragen om '#198#' in te toetsen, met als gevolg een gepeperde factuur waarop een groot aantal telefoontjes naar o.a. Jamaica, Oeganda, Singapore en Oezbekistan staat vermeld.

Als je deze mail nu niet doorstuurt naar 144.000 vrienden binnen de volgende 10 minuten, zal een grote vogel op je kop landen, met een acuut diarreeprobleemen zullen alle strontvliegen van de dichtstbijzijnde varkensfokkerij op je rug komen zitten.

Trouwens.... Wist je dat een Zuid-Amerikaanse geleerde na diepgaand onderzoek heeft ontdekt, dat mensen met een laag IQ altijd op forums geposte berichten en hun mails lezen terwijl ze de muis van hun computer blijven vasthouden?


Je hoeft je hand nu niet meer van de muis af te laten; het is toch al te laat...

Blijf vooral doorgaan met lachen.
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Gebruikersavatar
Sven Deutschmann
mxdn winner
Berichten: 875
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:25
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: bij uw pietje of muisje genomen

Berichtdoor Sven Deutschmann Vr 30 Dec 2011, 09:54

lol, ik had mijn hand niet op de muis onder het lezen ;)
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Vermeersch
world THQ sx champ
Berichten: 1524
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:49
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: West vlaanderen
Contact:

Re: bij uw pietje of muisje genomen

Berichtdoor Matthias Vermeersch Vr 30 Dec 2011, 12:37

ik wel haha :lol:
0 x


MCLB - Juniors MX1/3 - Yamaha YZ250 - #26

Terug naar “non mx talk”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten

Aanmelden · Registreer