Ook de F1 in Francorchamps heeft het niet makkelijk

alle dingen die nix te maken hebben met mx kan je hier kwijt
Gebruikersavatar
Peter Goolaerts
mx all time winner
Berichten: 1300
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Hulshout
Contact:

Ook de F1 in Francorchamps heeft het niet makkelijk

Berichtdoor Peter Goolaerts Wo 04 Apr 2012, 07:10

Bent u proactief en gevoelig voor de gevolgen van de Formule 1 Grand Prix van België?

Sluit u zich ook aan bij de projecten van Verdedig Francorchamps?

http://www.grandprixf1.be/welkom.html

Uw handtekening is een enorme steun!

De bewoners van Francorchamps en al hun vrienden verdedigen de economie van het LAND en stellen u de petitie van gezond verstand voor, tegen de afwisseling van de Grand Prix F1 van België.

Wij zijn niet tegen de Grand Prix van Frankrijk, met een FIA president, 3 coureurs, een constructeur en een oliemaatschappij aan de top. De terugkeer naar Frankrijk is enkel een begin!

Aan het einde van het project is het daarentegen onaanvaardbaar dat België de tafel verlaat! Wacht niet, de beslissingen zijn reeds genomen, maar we laten ons niet doen!

Ter herinnering, vele vrienden uit het noorden werken voor de Grand Prix F1 van België als leveranciers. Sommigen werken zelfs al sinds 20 jaar voor de organisatie en hebben een internationale reputatie kunnen opbouwen.

OK, de Waalse regio hoeft de kosten niet helemaal alleen te dragen. DE GEVOLGEN voor de federale taksen zijn de grootste van alle evenementen van het jaar.

Kortom, "hulp vragen aan Frankrijk door de keuze van afwisseling is een GROTE VERGISSING." De politici moeten dit DRINGEND begrijpen!

U ook: bevestig uw ongenoegen van "de afwisseling" van de Grand Prix F1 door onze petitie te tekenen.

Uw handtekening zal doorgestuurd worden naar de autoriteiten van het gehele land.

Laten we samen de economische waarden van het Circuit van Francorchamps verdedigen Onze Grand Prix is de uwe!

U bent bondgenoot van een zeer doordachte en gestructureerde petitie. Uw mening heeft een belangrijke waarde.

U kiest voor dynamisme, hartelijk bedankt voor uw zeer kostbare toetreding.

Met sportieve groeten.

Het comité van Verdedig Francorchamps
http://www.grandprixf1.be/welkom.html
0 x


Ex-Vintage MX Lover
Gebruikersavatar
Mario Van Den Broeck
mx3 wk champ
Berichten: 595
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 20:52
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Ook de F1 in Francorchamps heeft het niet makkelijk

Berichtdoor Mario Van Den Broeck Wo 04 Apr 2012, 22:25

kheb die mail ook toe gekregen ... tis erg. belgie is echt op elk vlak slecht bezig ...
0 x


MCLB nieuwelingen mx1/3A suzuki rm250 #1

Terug naar “non mx talk”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

Aanmelden · Registreer