Veiling gesigneerde shirt 'Stefan Everts' en 'Ruiz Conçalves

alle dingen die nix te maken hebben met mx kan je hier kwijt
Di
Didier Anthonis
peewee pilot
Berichten: 2
Lid geworden op: Wo 05 Sep 2012, 20:13
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Veiling gesigneerde shirt 'Stefan Everts' en 'Ruiz Conçalves

Berichtdoor Didier Anthonis Wo 05 Sep 2012, 20:30

Beste MX liefhebbers,

Ik ben Didier Anthonis en vader van Jurn. Jurn is 16 jaar en is rolstoelgebruiker.
Hij is zeer sportief en dit dank zij 'To Walk Again' het sportcentrum voor personen met fysieke beperkingen opgericht door Marc Herremans, triatleet die tijdens een training in Lanzarote verlamd werd.
Jurn gaat geen uitdaging uit de weg. Vrijdag 14 september neemt hij deel aan 'Run to Walk Again' als handbiker, een wedstrijd waar 8 sporters, 7 valide lopers en 1 handbiker, 337 km afleggen van Wuustwezel tot Tongerlo en passerend langs meerdere Vlaamse revalidatiecentra. Elke deelnemer neemt ongeveer 1 marathon voor zijn/haar rekening. Om deel te nemen is er startgeld nodig, dit startgeld gaat integraal naar de 'To Walk Again' foundation.
Jurn heeft 2 gesigneerde shirt ontvangen, één van Stefan Everts en één van Ruiz Conçalvez. Hij wil deze veilen en de opbrengst overmaken aan To walk Again.
Hopelijk zijn er onder jullie geïnteresseerden die willen bieden. De hoogste bieder krijgt het shirt. Bieden kan tot zaterdag 15 september 16u30.
Ik had graag foto's van de shirts gepost maar weet niet hoe ze te posten.

Bedankt om ons te steunen.
0 x


Terug naar “non mx talk”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten

Aanmelden · Registreer