Pagina 1 van 1

WAAROM WERKT FORUM NIET OP TABLET?

Geplaatst: Di 20 Mei 2014, 20:47
door Bjorn Van Schepdael
Hey,
Weet iemand waarom ik via tablet(samsung tab 2)en gsm samsung s3 niet op het forum kan?
Ik zie enkel forumoverzicht,nieuwe berichten...staan maar daaronder enkel een grote foto

Re: WAAROM WERKT FORUM NIET OP TABLET?

Geplaatst: Wo 21 Mei 2014, 12:42
door Lander Vanderstraeten
welke grote foto zie je?

lijkt mij eerder op spyware op je tablet zelf.

Re: WAAROM WERKT FORUM NIET OP TABLET?

Geplaatst: Wo 21 Mei 2014, 17:06
door Bjorn Van Schepdael
ik zie de foto die ik nu op mijn pc,naast de commentren(foto cross circuit en bergen op de achtergrond)gewoon volledig maar zie niets van antwoorden en dergelijke
alsof er onder de keuze knoppen bovenaan:nieuwsfeed,forum,circuit en contact gewoon een foto staat

Re: WAAROM WERKT FORUM NIET OP TABLET?

Geplaatst: Wo 21 Mei 2014, 17:15
door Bjorn Van Schepdael
Afbeelding

Re: WAAROM WERKT FORUM NIET OP TABLET?

Geplaatst: Wo 21 Mei 2014, 18:16
door Lander Vanderstraeten
Is dit enkel bij het forum of ook bij "newsfeed" ?

Re: WAAROM WERKT FORUM NIET OP TABLET?

Geplaatst: Wo 21 Mei 2014, 18:29
door Bjorn Van Schepdael
Bij alles is dat zo,maar het rare is als ik op de foto klik,dat ik wel word doorgestuurd naar de adverteerders die normaal op die plek staan,vb 24 mx enzo...

Re: WAAROM WERKT FORUM NIET OP TABLET?

Geplaatst: Do 22 Mei 2014, 21:18
door Luc Willems
Ik heb hetzelfde voor (samsung tab3)

Re: WAAROM WERKT FORUM NIET OP TABLET?

Geplaatst: Vr 23 Mei 2014, 12:15
door Lander Vanderstraeten
Gebeurt dit met de standaard browser van Android, of met chrome of een 3rd party browser (chrome, firefox etc)?

Re: WAAROM WERKT FORUM NIET OP TABLET?

Geplaatst: Vr 23 Mei 2014, 14:15
door David Nelen
Ik had hetzelfde voor.. met firefox en chrome geen problemen meer

Re: WAAROM WERKT FORUM NIET OP TABLET?

Geplaatst: Vr 23 Mei 2014, 17:40
door Lander Vanderstraeten
Dus 't is enkel met de standaard browser van Android? Dat is 'n belangrijk detail vooraleer ik kan beginnen zoeken naar de oorzaak.

Re: WAAROM WERKT FORUM NIET OP TABLET?

Geplaatst: Vr 23 Mei 2014, 18:49
door Petrus De Winter
En ik met mijn acer , ook noppes .

Re: WAAROM WERKT FORUM NIET OP TABLET?

Geplaatst: Za 24 Mei 2014, 11:24
door Luc Willems
Lander, bij mij is het inderdaad enkel op de standaard browser van Android. Met chrome lukt het wel.

Re: WAAROM WERKT FORUM NIET OP TABLET?

Geplaatst: Za 24 Mei 2014, 20:02
door Bjorn Van Schepdael
Werkt inderdaad op google chrome.

Re: WAAROM WERKT FORUM NIET OP TABLET?

Geplaatst: Zo 25 Mei 2014, 20:37
door Tom Moerman
met de standaard internet browser heb ik het ook op tablet. Met firefox en chrome heb je dit niet ;-)

Re: WAAROM WERKT FORUM NIET OP TABLET?

Geplaatst: Di 27 Mei 2014, 14:06
door Lander Vanderstraeten
Aan de tablet gebruikers: kan er iemand van jullie controleren of dit opgelost is? (Gewoon de pagina even vernieuwen). Ikzelf beschik niet over een tablet met een standaard browser die deze bug vertoont, ik kan het dus niet uittesten.

Thx!

Re: WAAROM WERKT FORUM NIET OP TABLET?

Geplaatst: Di 27 Mei 2014, 17:02
door Bjorn Van Schepdael
Nope zelfde probleem

Re: WAAROM WERKT FORUM NIET OP TABLET?

Geplaatst: Zo 01 Jun 2014, 20:36
door Joost Buntinx
hier hetzelfde met de standaardbrowser (gebruik meesal chrome op de androidgsm

browserversie: 4.1.1
Android 4.1.1 ook

Re: WAAROM WERKT FORUM NIET OP TABLET?

Geplaatst: Ma 07 Jul 2014, 09:02
door Lander Vanderstraeten
Zou opgelost moeten zijn nu, iemand die kan testen op een tablet? Thx!

Re: WAAROM WERKT FORUM NIET OP TABLET?

Geplaatst: Ma 07 Jul 2014, 11:28
door Luc Willems
Werkt perfect nu, thx.