Pagina 8 van 12
Re: Mx Simulator
Geplaatst: Di 09 Aug 2011, 18:23
door Brayen Callaert
Dju gelukzak !
maar ik zit te wachten om uw Axel te beta testen heb speciaal wa gezocht naar een goeie vering setup voor in het zand
Re: Mx Simulator
Geplaatst: Di 09 Aug 2011, 19:33
door Brayen Callaert
Na een tijdje geen MXS meer gespeeld te hebben deze week toch nog is gespeeld dankzij de demo van Axel omdat ik die eens wou testen dus ik moet eigenlijk Tom bedanken ervoor want heb er weer serieus veel zin in gekregen
hier een paar pic's van vandaag :
Een beetje zand training
Love the 2 stroke's maar jammer dat er geen betere models zijn . . .
Re: Mx Simulator
Geplaatst: Di 09 Aug 2011, 20:54
door Jules Adam
@Brayen voor de 2takten heb je suzuki's en yamaha's
Re: Mx Simulator
Geplaatst: Di 09 Aug 2011, 20:57
door Brayen Callaert
Ik weet het jules maar ik hou meer van de kawasaki/monster/villopoto look
Re: Mx Simulator
Geplaatst: Di 09 Aug 2011, 21:51
door Jules Adam
Ah zo oke
Re: Mx Simulator
Geplaatst: Wo 10 Aug 2011, 19:59
door Tom Cortvriendt.
Nog ff wat knippen doen en dan post ik een beta
Re: Mx Simulator
Geplaatst: Wo 10 Aug 2011, 20:49
door Brayen Callaert
Ok super
Re: Mx Simulator
Geplaatst: Do 11 Aug 2011, 21:36
door Tom Cortvriendt.
Ok ik heb nu de knippen wat bijgewerkt, nu ff proberen dat zandgevoel erin te krijgen. Zo een beta!
Re: Mx Simulator
Geplaatst: Do 11 Aug 2011, 21:42
door Brayen Callaert
Mss nog een tip maak de bochten enzo zoals in het echt al je lijnen hebt in een bocht in het zand krijg je soms zo ook kleine knipjes in de lijn zelf enzo en binnen kant en buiten kant bocht krijg je altijd twee grote lijnen die zo in het midden van de bocht altijd redelijk hoog opliggen en daar tussen dan zo'n lijnen ook in je knippen en wave's zou ik zo lijnen in trekken en in de takeoff en landing ook knippen en lijnen dat het echt ruig word zoals een zand track in het echt ook is want zo'n track is er eigenlijk nog niet gemaakt voor mxs de lijnen in de bochten zijn altijd zo smooth nooit echt ruig nooit echt met knippen in de lijn zelf enzo en de lijnen lopen ook altijd mooi met de vorm van de bocht mee in het echt heb je ook lijnen die maar tot in het midden van de bocht mooi meegaan en dan ineens inkappen naar een recht lijn . . . . snap je wat ik bedoel
Re: Mx Simulator
Geplaatst: Do 11 Aug 2011, 22:04
door Tom Cortvriendt.
Ja ik wil eerst de bochten enzo af hebben. Daarna ga ik verder , maar hij heeft nu al veel sporen etc hoor
Brayen, wil jij PLEASE! textures toevoegen? Textures zoals axel heeft hé ;p
En kan je ook dat met tileinfo proberen want ik snap er de ballen niet van..
Thanks
hier is de 2e versie vd Beta!
http://www.mediafire.com/?a9n96rgj7f40b14aub:D
En zeg please wat er niet goed is , schaam je niet!
Re: Mx Simulator
Geplaatst: Do 11 Aug 2011, 22:44
door Brayen Callaert
Wel ik zal eens kijken wat ik kan doen voor de tex en tileinfo ok
maar zal eerst de track eens testen
Re: Mx Simulator
Geplaatst: Do 11 Aug 2011, 23:03
door Brayen Callaert
Oke ik heb dus net een paar rondjes gedaan en het is niet slecht de layout zit goed ook de tafel's en sprongetjes zitten goed maar dan de "knippen" het zijn niet echt knippen het zijn eerder gewoon putten die in de grond gemaakt zijn het zijn niet echt knippen op sommige plaatsen zijn ze wel goed maar over het algemeen zou ik ze herdoen ik zou gewoon de oude disp map nemen die zonder knippen en dan gewoon de knippen terug opnieuw doen maar doe ze niet met de brush tool maar gewoon met gradient zoals je de bergen aanlegt snap je gewoon over het hele rechte stuk en ook over de jumps (de tafel's enkel de takeoff en landing) daar maak je gewoon knippen met de gradient tool dus zoals je bergen aanlegt maar dan rollers gewoon 1 roller dan wat plaats tussen dan de volgende en zo volledig de rechte stukken aan de bochten zou ik nog niet doen
en ook niet te hoog maken die rollers gewoon een braking bump's zijn in het echt ook niet hoog dit zou ik eerst dan de disp map in photoshop openen en dan met de gewoone basic tools een brush tool van 1 a 2 pixels nemen en dan in al je rollers (knippen) ook in de take off's en landingen van je tafels gewoon je lijnen maken niet te diep gewoon een pixel of 3 diep en dit dan eens als beta releasen denk dat je dan meer een echte ondergrond gaat krijgen aan de bochten zou ik voorlopig nog niets doen omdat je die toch enkel uit lijnen moet opbouwen dus daar zou ik mee wachten tot op het einde tot jeje rechte stukken en sprongen volledig af hebt . als je niet echt snap wat ik met deze hele uitleg wil bedoelen dan zal ik morgen eens een foto uploaden van een zelf gemaakte track welliswaar uit mva maar aan de disp map zul je zien wat ik bedoel met rollers/lijnen over de hele rechte stukken
Je zij dat we eerlijk mochten zijn he . maar het is zeker niet slecht als het af zal zijn zal het een echt pareltje zijn !
Re: Mx Simulator
Geplaatst: Do 11 Aug 2011, 23:42
door Tom Cortvriendt.
haha bedankt ;p , Ik heb geen photoshop, maar als je nou eens een voorbeeld wilt doen op de baan, ga je gang, ik wil best graag samen met jou deze baan maken. Ik zal vd week eens kijken voor de knippen, ik ben ook bezig met sevlievo weetjee ;p
Re: Mx Simulator
Geplaatst: Vr 12 Aug 2011, 10:42
door Tom Cortvriendt.
Sandhapper, ikw eet niet of je die kent? Die kan ook helpen met textures en objects. Maar jij doet textures , dan kan ikhem vragen voor objects goed?
Re: Mx Simulator
Geplaatst: Vr 12 Aug 2011, 11:14
door Brayen Callaert
Ja is goed hoor
Maar kan je mij de Disp map sturen die zonder de knippen in verwerkt zal ik eens kijken wat ik kan doen voor zulke rollers
Re: Mx Simulator
Geplaatst: Vr 12 Aug 2011, 11:33
door Tom Cortvriendt.
Ja graag! Alleen, ik doe toevoegen aan archief, zodat het een winrar bestand wordt, alleen dan weet ik niet waaar hij opgeslagen wordt...
Re: Mx Simulator
Geplaatst: Vr 12 Aug 2011, 12:03
door Brayen Callaert
Neem gewoon de terrian.png file en upload dat gewoon zo op mediafire en stuur me de link door via pm
Re: Mx Simulator
Geplaatst: Vr 12 Aug 2011, 13:21
door Tom Cortvriendt.
Oké, of heb je msn? Ik stuur wel via pb, Nu.
Re: Mx Simulator
Geplaatst: Vr 12 Aug 2011, 14:28
door Tom Cortvriendt.
Re: Mx Simulator
Geplaatst: Di 04 Okt 2011, 15:11
door Jules Adam
Wat moet ik veranderen om niet te haperen (laggen) bij een race van 25 rijders?