Geen Gp's meer op motors tv?
- Koen Daems
- mx1 wk rookie
- Berichten: 326
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:07
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Meerhout
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Als iemand dat nu is kon fixe se. In geval dat er torrents komen geef ik die kerel niks. Anders denk ik toch niet dat ik het kan laten
.
0 x
Unbidliama
-
Jan JanssensJa
- mx2 amateur champ
- Berichten: 154
- Lid geworden op: Do 20 Jan 2011, 17:16
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
ok , gedaan met kijken dan naar het WK ...ik geef er geen cent aan , en moet de uitslagen ook niet meer weten .
Bij deze bestaat het WK voor mij niet meer (spijtig voor Vanhorebeeck en consoorten )
Bij deze bestaat het WK voor mij niet meer (spijtig voor Vanhorebeeck en consoorten )
0 x
-
Fons Van LoonFo
- mxdn winner
- Berichten: 859
- Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Zo denk ik er ook over Jan ,misschien het moment voor de team bazen om eens in te grijpen ,het was toch voor tv dat zij al die veranderingen hebben gepikt maar ik maak me geen illusies voor hen zal het allemaal weer wel goed zijn!Hier is maar 1 juiste beslissing voor de teams en dat is niet naar Bulgarije gaan.
0 x
-
Steven Van AvondtSt
- mx all time winner
- Berichten: 1332
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:54
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
geeft eurosport nog live uitzendingen? of ook nimeer?
vaak gaven ze de mx1-klasse uit,1 of beide reeksen..
in ieder geval,betalen om de gp's op internet te bekijken is uitgesloten voor mij,no way. dan gaan we maar terug naar vroeger,we lezen de uitslagen wel en dan doen we andere dingen op zondag,en er bestaat nog cross buiten het wk..
zo zie je maar..jaren lopen verkopen hoe belangrijk tv wel voor de cross is,om het te mondialiseren..en nu????
vaak gaven ze de mx1-klasse uit,1 of beide reeksen..
in ieder geval,betalen om de gp's op internet te bekijken is uitgesloten voor mij,no way. dan gaan we maar terug naar vroeger,we lezen de uitslagen wel en dan doen we andere dingen op zondag,en er bestaat nog cross buiten het wk..
zo zie je maar..jaren lopen verkopen hoe belangrijk tv wel voor de cross is,om het te mondialiseren..en nu????
0 x
-
Paul VerdonschotPa
- world THQ sx champ
- Berichten: 1552
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
hier ist ook afgelopen dan ,en abbonement moteurs gaat ook de prullebak in dan 
0 x
paladin
-
Lesley LambrechtsLe
- 80cc pilot
- Berichten: 44
- Lid geworden op: Za 02 Apr 2011, 13:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Kan iemand mij helpen met een (misschien stomme) vraag over de accounts op mx-life.tv? Ik heb een account aangemaakt, maar ik weet niet goed hoe ik de zin "valid 7 days after activation" moet interpreteren. Stel dat ik vandaag via Visa 2.99 euro betaal voor de GP van Bulgarije. Wil dit dan zeggen dat ik vanaf vandaag 7 dagen toegang heb tot de livestream? Of pas binnen 7 dagen? Is het mogelijk om pas zaterdag 9/04 te betalen?
0 x
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
- Berichten: 1357
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Ik heb vroeger nog betaald een kwartier voor de wedstrijd met gsm en kreeg meteen toegang.
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
en nadat zowat alle sites het nieuws brachten dat er geen Gp's meer op tv komen ... wat doet mxlarge .... zwijgen en nog eens extra mxlife.tv promoten.
Zielig ...
Zielig ...
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Fred DegretFr
- mx2 wk champ
- Berichten: 670
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
De optie om te betalen via gsm vind ik nu niet meer terug kijk ik niet goed of ?
0 x
-
Cindy NuijtenCi
- 125cc junior EK
- Berichten: 93
- Lid geworden op: Zo 15 Aug 2010, 14:21
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Dus jullie gaan serieus die plofkop verrijken??van mij geen cent!!!
Kijk wel via redbulltv.com
Kijk wel via redbulltv.com
0 x
- Frederik Van Eeckhoven
- mx all time winner
- Berichten: 1490
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Die doet dat ook niet meer. Monster is namelijk de grote sponsor geworden ...
0 x
"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
-
Cindy NuijtenCi
- 125cc junior EK
- Berichten: 93
- Lid geworden op: Zo 15 Aug 2010, 14:21
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Staat wel op hun site..we wachten af,anders kijk ik wel ergens de samenvattingen...geen cent naar die vatsige klootviool in ieder geval.
0 x
- Frederik Van Eeckhoven
- mx all time winner
- Berichten: 1490
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Nu begrijp ik trouwens ook dat er op hun perskaartaanvraagformulier (wat een woord man) op staat, in vet gedrukte letters, dat je niet mag filmen zonder daar nog eens appart toestemming voor te vragen.
Hopelijk valt het zo hard tegen van inkomsten dat ze volgend jaar verplicht zijn hun rechten uit te delen aan nationale tv zenders om hun sponsors nog content te houden
Hopelijk valt het zo hard tegen van inkomsten dat ze volgend jaar verplicht zijn hun rechten uit te delen aan nationale tv zenders om hun sponsors nog content te houden
0 x
"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
- Jeroen Van Wassehove
- mx2 wk champ
- Berichten: 658
- Lid geworden op: Di 22 Dec 2009, 22:50
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Vroeger zonden ze tegelijkertijd op Eurosport als sporza(canvas) live! Daarna is Eurosport ermee gestopt en kon je nog altijd live kijken via sporza. Dan is canvas er ook mee gestopt met live, en motorsTV zonden dan live uit, en nu is er niets meer. De GPs evolueren ... naar de afgrond.
0 x
-
Jan JanssensJa
- mx2 amateur champ
- Berichten: 154
- Lid geworden op: Do 20 Jan 2011, 17:16
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
geld regeert ..al was het maar 1 euro die ik moest betalen ...gedaan is gedaan .
0 x
-
Cindy NuijtenCi
- 125cc junior EK
- Berichten: 93
- Lid geworden op: Zo 15 Aug 2010, 14:21
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Johny DejaeghereJo
- 125cc junior EK
- Berichten: 83
- Lid geworden op: Ma 14 Sep 2009, 13:38
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Hier vanhetzelvde hoor ,
spijtig maar zal andere dingen gaan doen op zondag hé
geen eurocent voor die ass.......
spijtig maar zal andere dingen gaan doen op zondag hé
geen eurocent voor die ass.......
0 x
-
Tom Cortvriendt.To
- mx2 amateur champ
- Berichten: 186
- Lid geworden op: Za 29 Jan 2011, 18:10
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
Motors TV zal ook in 2011 LIVE verslag doen van het FIM World Motocross kampioenschap. Alle vijftien Grand Prix evenementen ondergaan een complete High Speed Televisie behandeling.
Zowel MX1, MX2, het WK voor vrouwen en de MX of Nations worden LIVE verslagen!
bron: Motors Tv, nederlands.
Nu snap ik het niet meer :S
Zowel MX1, MX2, het WK voor vrouwen en de MX of Nations worden LIVE verslagen!
bron: Motors Tv, nederlands.
Nu snap ik het niet meer :S
0 x
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
De vrouwen rijden toch meestal samen met MX3... tot daar de geloofwaardigheid zeker?
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
-
Johny DejaeghereJo
- 125cc junior EK
- Berichten: 83
- Lid geworden op: Ma 14 Sep 2009, 13:38
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Geen Gp's meer op motors tv?
vorig jaar werd ook de vrouwenreeks getoont hoor
( als ze in het mx1-2 circus meedraaiden hé , anders niet ,
hopelijk is het zo hoor pff , en zenden ze het nog live uit )
( als ze in het mx1-2 circus meedraaiden hé , anders niet ,
hopelijk is het zo hoor pff , en zenden ze het nog live uit )
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten