GP#1 BULGARIJE-SEVLIEVO -race weekend.
-
Thomas De JongheTh
- 125cc junior EK
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP#1 BULGARIJE-SEVLIEVO -race weekend.
Bedankt!
Maar het blijft nog de vraag of er op tv ooit nog beelden zullen te zien zijn of zelfs op een sporza-website...
Maar het blijft nog de vraag of er op tv ooit nog beelden zullen te zien zijn of zelfs op een sporza-website...
0 x
-
Kevin SaroKe
- 50cc rider
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
@thomas: zondag-avond in sportweekend was er een samenvatting op. Ik dacht wel enkel mx 1. Duurde toch een 10 minuten denk ik.
0 x
-
Thomas De JongheTh
- 125cc junior EK
Crap, waarom zetten ze dat dan niet in hun videozone op sporza.be??
Daar kan je zogezegd alle segmenten van sportweekend bekijken, maar ik zag er niets tussenstaan van de motocross...
In de volledige sportweekend is het op 22min30 ongeveer, voor de geïnteresseerden. Toch de volle 2 minuten
Allé, gelukkig maar dan.
Daar kan je zogezegd alle segmenten van sportweekend bekijken, maar ik zag er niets tussenstaan van de motocross...
In de volledige sportweekend is het op 22min30 ongeveer, voor de geïnteresseerden. Toch de volle 2 minuten
Allé, gelukkig maar dan.
Laatst gewijzigd door Thomas De Jonghe op Di 12 Apr 2011, 09:44, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
Olivier GoetstouwersOl
- mx all time winner
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Wa ne koude wind zeg!
Pfooe, al bij al wel mooie GP.
Qua drukte: het was in feite al een pak drukker als vorig jaar, vooral meer Bulgaren.
Medisch team liet absoluut te wensen over (Filippa Jonasson, Teillet,...)
Goed rapport: Desalle, Frossard, Barragan, Gonçalves, Strijbos, Philippaerts...
Philippaerts zijn uitslagen zijn er niet naar, maar 2 keer van zo ver terug (moeten) komen, die had op het podium kunnen/moeten staan.
Slecht rapport: Cairoli (blessure?), Boog, De Dycker, Ramon, Simpson,...
MX2 een beetje volgens de verwachtingen, Roczen outstanding, Searle en Herlings komen nog een beetje tekort, Paulin, Osborne, Tonus wel oké. Van Horebeek op zich goeie uitslag om het seizoen mee te beginnen, maar die uitslagen haalde hij een jaar geleden ook daar, en de achterstand op de leiders was toch weer tamelijk groot, maar ik verwacht wel beterschap.
Roelants magertjes, ik had hem veel verder naar voor verwacht. Tweede reeks heeft hij denk ik wel een halve reeks achter Lupino gehangen, en moeilijk om te passeren of niet, daar moet hij toch over kunnen...
Triest, hmmm, moet beter kunnen. Lieber reed goed, ook de tweede reeks een tijd lang in de punten. Coldenhoff ook goed.
Wat de vrouwen betreft, op deze manier hoeft het voor mij ook niet meer. Het niveauverschil onderling dat de laatste jaren kleiner en kleiner werd evolueert nu weer naar de verkeerde richting.
Bij de 125cc goeie Belgen gezien
Qua drukte: het was in feite al een pak drukker als vorig jaar, vooral meer Bulgaren.
Medisch team liet absoluut te wensen over (Filippa Jonasson, Teillet,...)
Goed rapport: Desalle, Frossard, Barragan, Gonçalves, Strijbos, Philippaerts...
Philippaerts zijn uitslagen zijn er niet naar, maar 2 keer van zo ver terug (moeten) komen, die had op het podium kunnen/moeten staan.
Slecht rapport: Cairoli (blessure?), Boog, De Dycker, Ramon, Simpson,...
MX2 een beetje volgens de verwachtingen, Roczen outstanding, Searle en Herlings komen nog een beetje tekort, Paulin, Osborne, Tonus wel oké. Van Horebeek op zich goeie uitslag om het seizoen mee te beginnen, maar die uitslagen haalde hij een jaar geleden ook daar, en de achterstand op de leiders was toch weer tamelijk groot, maar ik verwacht wel beterschap.
Roelants magertjes, ik had hem veel verder naar voor verwacht. Tweede reeks heeft hij denk ik wel een halve reeks achter Lupino gehangen, en moeilijk om te passeren of niet, daar moet hij toch over kunnen...
Triest, hmmm, moet beter kunnen. Lieber reed goed, ook de tweede reeks een tijd lang in de punten. Coldenhoff ook goed.
Wat de vrouwen betreft, op deze manier hoeft het voor mij ook niet meer. Het niveauverschil onderling dat de laatste jaren kleiner en kleiner werd evolueert nu weer naar de verkeerde richting.
Bij de 125cc goeie Belgen gezien
0 x
-
Kevin SaroKe
- 50cc rider
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
-
Guy DickGu
- the legend!
Er was om 17u30 een samenvatting van 30 minuten van de MX1 op Sporza!
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
- Etienne Dierckx
- the legend!
Leib doet al zeker ni mee in Valkenswaard ... last van dubbel zicht na een zware val paar weken geleden.
Karro zes weken out, mist valkenswaard en de trip naar USA-BRA
http://www.mx-pure.com/archive/news-200 ... 101645.htm
Karro zes weken out, mist valkenswaard en de trip naar USA-BRA
http://www.mx-pure.com/archive/news-200 ... 101645.htm
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Guy DickGu
- the legend!
Hoeveel teammanagers zouden al berekend hebben dat een doktersbriefje goedkoper uitkomt als de trip naar Amerika? 
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
-
Olivier GoetstouwersOl
- mx all time winner
- Etienne Dierckx
- the legend!
Olivier Goetstouwers schreef:
in een interview met moto verte vertelt Livia Lancelot (die zelf dit seizoen alleen de Gp van Bulgarije meedoet) dat er maar 9 dames aan de start zullen staan in Griekenland, volgend weekend.
Zij heeft het al over het stopzetten van het kampioenschap ...
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
Hoop dat Livia naar USA gaat. Die meid kan daar kampioen worden en zou daar voor sponsors heel interessant kunnen zijn. Ze is mooi, snel en ze legt het heel goed uit ...
0 x
-
Danny ThomassenDa
- mx2 amateur champ
Michael Leib werd aangeraden niet te racen wegens zware hoofdpijnen op zaterdag waarschijnlijk een overblijfsel van een val opgelopen in italie eerder,jammer zat er goed bij en hoop dat het in orde komt...
http://www.husqvarna-motorcycles.com/_v ... pstry=157_
http://www.husqvarna-motorcycles.com/_v ... pstry=157_
0 x
-
Tom Van De VenneTo
- 125cc junior EK
Roczen was heel goed maar vergeet niet dat hij misschien nu al zijn top vorm heeft. Ik ga ervan uit dat hij zich in de USA heeft willen bewijzen en dat daarom het verschil met de rest zo groot is. Searle, Herlings etc..... die hebben hun top misschien over een paar weken en dan kunnen ze roczen misschien wel volgen of zelfs wel aanvallen.
Laten we hopen dat het niet echt saai gaat worden in de MX2.
MX1 wordt wel spannend ga ervan uit dat Cairolli nog wel komt en dan kan het kwa titel strijd wel eens spannend worden.
Laten we hopen dat het niet echt saai gaat worden in de MX2.
MX1 wordt wel spannend ga ervan uit dat Cairolli nog wel komt en dan kan het kwa titel strijd wel eens spannend worden.
0 x
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Daartegen heeft Roczen al een kloof van een reeks.... Dus kan hij wel is ne steek laten vallen.
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
-
Johny DejaeghereJo
- 125cc junior EK
Over Roczen ,
Tis een jonge gast hé ,
denk niet dat hij op conditioneel vlak veel gaat moeten inboeten hoor door zijn Usa avontuur ,
Tis een jonge gast hé ,
denk niet dat hij op conditioneel vlak veel gaat moeten inboeten hoor door zijn Usa avontuur ,
0 x
-
Brayen CallaertBr
- mx1 wk rookie
Ik denk dat Roczen gewoon de man is dit jaar als we gaan kijken naar 2010 was Roczen eigenlijk in mijn ogen de enige die echt Musquin iets in de weg kon leggen en vond Roczen naar het einde van het seizoen enkel maar sterker worden . . . als we gaan kijken wat hij op de MXON presteerde dat was gewoon fenomenaal !
Mijn gedacht is gewoon dat Roczen een klasse te sterk is dit jaar .
Er zullen er mij zeker tegenspreken maar als je in de USA tijdens je eerste jaar zonder enige supercross ervaring direct top 10 kan rijden tussen kleppers die hun hele carriére nog niets anders gedaan hebben dan nog maar van zijn prestatie op de 350 te zwijgen . . .
Mijn gedacht is gewoon dat Roczen een klasse te sterk is dit jaar .
Er zullen er mij zeker tegenspreken maar als je in de USA tijdens je eerste jaar zonder enige supercross ervaring direct top 10 kan rijden tussen kleppers die hun hele carriére nog niets anders gedaan hebben dan nog maar van zijn prestatie op de 350 te zwijgen . . .
0 x
-
Steven Van AvondtSt
- mx all time winner
kan uw mening alleen maar delen Brayen..en zonder die uitvallers vorig jaar zou het ook lang spannend gebleven zijn,Musquin werd ietsje minder naar het seizoenseinde toe(,misschien ook omdat het niet echt meer hoefde) maar Roczen bleef progressie maken.hij had ook het nadeel dat hij na de start vaak eerst nog met Musquin z'n teammaats moest afrekenen.tegen dan had Musquin vaak al een mooie voorsprong uitgebouwd.
0 x
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
Roczen had vorig jaar al wereldkampioen kunnen en misschien moeten zijn. Het begint in Portugal waar hij in z'n nek word gesprongen. Daar verliest hij al een heel deel punten want hij was daar goed op weg naar minimum 22 punten en het leken er wel 25 punten te worden en dan heb je nog die paar vieze DNF door technische foutjes en die zijn er blijkbaar nog niet helemaal uit bij die fabrieks 250cc suzuki. Teillet zocht na 1ronde de pits al op door een technische defect in de eerste reeks, tweede reeks was het z'n schouder. (Officieel Pers release)
0 x
- Joeri Grandjean
- mx2 wk champ
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
ik sluit me aan bij die meningen. Roczen was vorig jaar al de snelste rijder, alleen had hij niet de snelste machine. Had hij op KTM gezeten dan had musquin het aan zijn been gehad
maar ja als als als... Feit is dat je nu de snelste piloot op de beste moto hebt. Volgens mij zijn we vertrokke voor een eentonig mx2 seizoen. Al vind ik dat persoonlijk ni erg, zie hem graag bezig
maar ja als als als... Feit is dat je nu de snelste piloot op de beste moto hebt. Volgens mij zijn we vertrokke voor een eentonig mx2 seizoen. Al vind ik dat persoonlijk ni erg, zie hem graag bezig
0 x
*AKA* Schicht
-
Brayen CallaertBr
- mx1 wk rookie
Een eentonig seizoen is veel gezegd voor de titel misshien wel, maar
je weet nooit kijk naar 2007 (mx1 klasse) toen was coppins ook opweg naar zijn wereld titel maar het draaide helemaal anders uit . . . maar blijf erbij als Roczen niets voor heeft word hij gewoon de 2011 mx2 champ. Maar de strijd voor de ere plaatsen gaat nog spanned worden hoor Paulin, Searl, Anstie, Herlings, JVH, Roelants, Osborn, . . . Ik denk dat de top 3 dit jaar zonder enige blessure's of tegenslag zal worden : 1. Roczen, 2. Searl, 3. Herlings . en verwacht JVH in de top 5 en Roelants in de top 8 .
dat zijn maar speculaties natuurlijk maar denk dat ik er niet ver naast zal zitten . . .
je weet nooit kijk naar 2007 (mx1 klasse) toen was coppins ook opweg naar zijn wereld titel maar het draaide helemaal anders uit . . . maar blijf erbij als Roczen niets voor heeft word hij gewoon de 2011 mx2 champ. Maar de strijd voor de ere plaatsen gaat nog spanned worden hoor Paulin, Searl, Anstie, Herlings, JVH, Roelants, Osborn, . . . Ik denk dat de top 3 dit jaar zonder enige blessure's of tegenslag zal worden : 1. Roczen, 2. Searl, 3. Herlings . en verwacht JVH in de top 5 en Roelants in de top 8 .
dat zijn maar speculaties natuurlijk maar denk dat ik er niet ver naast zal zitten . . .
0 x