V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN

Berichtdoor Frank Janssen Zo 26 Jun 2011, 22:28

is voor onderzoek naar hospitaal gevoerd , zou een serieuze knak aan zijn bekken gevoeld hebben , meer nieuws nog niet ontvangen
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Lucky Breugelmans
ama sx 250 champ
Berichten: 743
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:47
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: beringen
Contact:

Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN

Berichtdoor Lucky Breugelmans Zo 26 Jun 2011, 22:31

Thx Frank en je hebt nog een colake tegoed :lol:

doeii
0 x


Fr
Freddy Van Mol
80cc pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:29
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: lommel

Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN

Berichtdoor Freddy Van Mol Zo 26 Jun 2011, 22:32

zijn heup zal uit de kom geweest zijn
is er mij vertelt
grtz freddy
0 x


Gebruikersavatar
Brian Antonissen
wk mister 875cc
Berichten: 2020
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN

Berichtdoor Brian Antonissen Zo 26 Jun 2011, 22:59

Parcours lag beter dan de laatste jaren.

Alst goed is mag het ook gezegd worden.
0 x


"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN

Berichtdoor Filip Hardis Zo 26 Jun 2011, 23:28

Davy Derboven schreef:awel ik heb vandaag het genoegen gehad de petrus te zien rijden ,de tweede reeks stond er al 2 man stil in de bocht en de petrus ging er dan maar bij liggen :lol: , maar ik moet toegeven ben aangenaam verast door de petrus zijn snelheid op zijn Husky, hij kan met de moto rijden dus van mijn kant gedaan me lachen me de petrus ;) ;) greetz tot de volgende


Slijmbal! :D :lol: ;)

Ik heb mij vandaag geweldig geamuzeerd. Ik had nooit gedacht dat het parkoer er zo goed zou bijgelegen hebben. Chapeau aan de inrichters!
Toffe cross. Weinig piloten wel. Is de zomervakantie uittocht al begonnen? Of zouden er velen afgehaakt hebben voor het slechte weer van gisteren?

Ik vroeg me gisterennacht wel af of die leukerds me da vuurwerk ooit nog zouden stoppen. :roll:
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN

Berichtdoor Petrus De Winter Ma 27 Jun 2011, 12:49

Filip Hardis schreef:
Davy Derboven schreef:awel ik heb vandaag het genoegen gehad de petrus te zien rijden ,de tweede reeks stond er al 2 man stil in de bocht en de petrus ging er dan maar bij liggen :lol: , maar ik moet toegeven ben aangenaam verast door de petrus zijn snelheid op zijn Husky, hij kan met de moto rijden dus van mijn kant gedaan me lachen me de petrus ;) ;) greetz tot de volgende


Slijmbal! :D :lol: ;)

Ik heb mij vandaag geweldig geamuzeerd. Ik had nooit gedacht dat het parkoer er zo goed zou bijgelegen hebben. Chapeau aan de inrichters!
Toffe cross. Weinig piloten wel. Is de zomervakantie uittocht al begonnen? Of zouden er velen afgehaakt hebben voor het slechte weer van gisteren?

Ik vroeg me gisterennacht wel af of die leukerds me da vuurwerk ooit nog zouden stoppen. :roll:

Hela Filip laat den Dany eens doen .
Heb mij ook geamuzeerd , zeker na de traning , 2de trainingstijd :o enja de afwezigen hadden ongelijk .
Davy , dieje mee zijn vlag stond daar maar te staan en deed geen teken welke kant er ene lag .
De Jos 72 stond buitenste spoor waar dat ik ook vlotjes indraaide en niet door kon :o :oops: , links uit het spoor tot tegen paaltje en dan omgevallen op de Jos 72 die op zijn beurt op Theo 12 valt en gene ene die nog recht kon :lol:
0 x


Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN

Berichtdoor Petrus De Winter Ma 27 Jun 2011, 12:59

Davy Derboven schreef:awel ik heb vandaag het genoegen gehad de petrus te zien rijden ,de tweede reeks stond er al 2 man stil in de bocht en de petrus ging er dan maar bij liggen :lol: , maar ik moet toegeven ben aangenaam verast door de petrus zijn snelheid op zijn Husky, hij kan met de moto rijden dus van mijn kant gedaan me lachen me de petrus ;) ;) greetz tot de volgende

Davy , aan de moto ligt het niet stuurt gelijk ne velo , de vering perfect , en de motor prima en dan heb die nog op soft staan :lol:
Het manneke daarentegen ;)
0 x


Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN

Berichtdoor Petrus De Winter Ma 27 Jun 2011, 13:00

Petrus De Winter schreef:
Filip Hardis schreef:
Davy Derboven schreef:awel ik heb vandaag het genoegen gehad de petrus te zien rijden ,de tweede reeks stond er al 2 man stil in de bocht en de petrus ging er dan maar bij liggen :lol: , maar ik moet toegeven ben aangenaam verast door de petrus zijn snelheid op zijn Husky, hij kan met de moto rijden dus van mijn kant gedaan me lachen me de petrus ;) ;) greetz tot de volgende


Slijmbal! :D :lol: ;)

Ik heb mij vandaag geweldig geamuzeerd. Ik had nooit gedacht dat het parkoer er zo goed zou bijgelegen hebben. Chapeau aan de inrichters!
Toffe cross. Weinig piloten wel. Is de zomervakantie uittocht al begonnen? Of zouden er velen afgehaakt hebben voor het slechte weer van gisteren?

Ik vroeg me gisterennacht wel af of die leukerds me da vuurwerk ooit nog zouden stoppen. :roll:

Hela Filip laat den Dany eens doen .
Heb mij ook geamuzeerd , zeker na de traning , 2de trainingstijd :o enja de afwezigen hadden ongelijk .
Davy , dieje mee zijn vlag stond daar maar te staan en deed geen teken welke kant er ene lag .
De Jos 72 stond buitenste spoor waar dat ik ook vlotjes indraaide en niet door kon :o :oops: , links uit het spoor tot tegen paaltje en dan omgevallen op de Jos 72 die op zijn beurt op Theo 12 valt en gene ene die nog recht kon :lol:

Ik bedoel DAVY ( ja mee al die nieuwe vrienden :twisted: )
0 x


Gebruikersavatar
Francois Rombouts
mx2 wk rookie
Berichten: 264
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 11:53
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: lier
Contact:

Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN

Berichtdoor Francois Rombouts Ma 27 Jun 2011, 17:25

Mooi crosske gezien spannende reeksen mooie kippen zowel naast als op het parcours mooie omloop mooie springbergen
heb geprobeerd van mooie foto's te maken den ene al wat beter als den andere maar soit te bekijken op

http://www.frpictures.be

tot de volgende
0 x


Gebruikersavatar
Lucky Breugelmans
ama sx 250 champ
Berichten: 743
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:47
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: beringen
Contact:

Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN

Berichtdoor Lucky Breugelmans Ma 27 Jun 2011, 18:56

Mooie foto's Cois! :)
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN

Berichtdoor Frank Janssen Ma 27 Jun 2011, 21:52

mooi werk swa
0 x


speaker Frankske
Sa
Sam Van Tongerloo
mx2 wk rookie
Berichten: 252
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 21:04
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN

Berichtdoor Sam Van Tongerloo Di 28 Jun 2011, 12:37

ik beklaag speaker franksken die blijkbaar niet al teveel te drinken kreeg op zijne toren op de bus :)

volgende keer trakteer ik u ene ze..

dat helpt misschien om dingen gedaan te krijgen haha (inside joke).
0 x


585photo :
www.585photo.be
Be
Bengt Hendrickx
50cc rider
Berichten: 13
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 12:01
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN

Berichtdoor Bengt Hendrickx Wo 29 Jun 2011, 13:43

Wat ik dit weekend ook positief vond, was dat de monitor reeds opstond tijdens de trainingen! Hopelijk doen ze dit nu elke week, het geeft toch iets extra aan een tijdstraining ;)
0 x


Mi
Michael Willekens
ama lites eastcoast champ
Berichten: 428
Lid geworden op: Ma 19 Okt 2009, 19:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN

Berichtdoor Michael Willekens Wo 29 Jun 2011, 19:26

wa mij opviel was dat ik de laatste keer voorbij de bus kwam met de trainingen stond er nog 2.50min op de klok en kom aan de laatste tafelberg en wordt afgevlagd :? rij achter de start door en kijk naar de klok en de klok was nog aant aftellen en stonden die moment nog 12seconde op......
daar ging men pole position :roll:
0 x


Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN

Berichtdoor Petrus De Winter Wo 29 Jun 2011, 20:02

Ja dat gebeurt wel meer , was ook zo in Genk ( tijd winnen om kunnen te sproeien )
Daar was nu geen sprake van.
De Frank zal daar ook weer een uitleg voor gereed hebben ;)
0 x


Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN

Berichtdoor Werner Castelyns Wo 29 Jun 2011, 20:42

Petrus De Winter schreef:Ja dat gebeurt wel meer , was ook zo in Genk ( tijd winnen om kunnen te sproeien )
Daar was nu geen sprake van.
De Frank zal daar ook weer een uitleg voor gereed hebben ;)


Diejen Theo Nr.12 is Theo Verspreet, een bouwvakker, zie maar da ge daar genen ambras mee krijgt... :lol: :lol:
Petrus, hoe hebt gij da klaar gekregen om te promoveren van de seniors naar de nieuwelingen? ;) :D

'k Denk dat da weer iets gekost heeft.
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN

Berichtdoor Filip Hardis Wo 29 Jun 2011, 23:05

@ Michael : men vlagt af vanaf 15 seconden voor het verstrijken van de tijd. Ik had in Genk hetzelfde probleem. Al zou da mij wel ni de pole position opgeleverd hebben... :lol:
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Mi
Mike Van Dijck
mx1 wk rookie
Berichten: 339
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 21:58
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN

Berichtdoor Mike Van Dijck Wo 29 Jun 2011, 23:11

met die trainingstijden heb ik ook al dikwijls int oog gehad en voor gehad.. nie plezant als ge denkt da ge ne goeie tijd aant zette bent en ineens vlagge ze al af en kunde uwe ronde nimer afmaken.. heb al eens om uitleg gevraagd maar dan blijft het muisstil... :roll: :)
oplossing.. inter worden, moogde kwartier of langer trainen.. :P
0 x


STAY STRONG W198!! Get Well Soon!
Gebruikersavatar
Oeyen Dimitri
mxdn winner
Berichten: 802
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Locatie: beerse

Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN

Berichtdoor Oeyen Dimitri Do 30 Jun 2011, 00:51

das ni alleen bij inters de zijspanen ook
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN

Berichtdoor Frank Janssen Do 30 Jun 2011, 20:29

petrus deze keer is mijn naam haas.....
0 x


speaker Frankske

Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden · Registreer