Dringend !!!!! cross Keiheuvel Balen !!!!

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Bi
Bieke Bosmans
125cc junior EK
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Dringend !!!!! cross Keiheuvel Balen !!!!

Berichtdoor Bieke Bosmans Za 20 Aug 2011, 17:27

@ Peter de Backer: ge moet eens een weekend op de cross goed rondkijken! Hoeveel mensen zie je niet van hun oren maken/ stoten doen als er een incident is en daar zijn dikwijls mensen bij die er niks mee te maken hebben!! Heb ooit iemand geweten die van frustratie omdat er een incident was tussen zijn zoon en nog iemand op een hulpverlener sloeg zonder aanleiding!! Maar ja uw oordeel is geveld dus...

En trouwens er werd enkel pagina geleden gezegd ( door iemand waarmee Kevin had gesproken) dat hij gestopt is omdat hij zijn hand heeft gebroken in de tweede reeks!! Zie hierbij de tekst:" maar hj heeft mijn verteld dat hij wou langs rijden en het niet meer luukte! ... en die dnf tweede reeks is, omdat hij zijn hand gebroken heeft!"
En nu zegt hij dat hij gestopt is omdat hij schrik had van de supporters. Dan kan ik mij ook vragen beginnen stellen!

En ja dit is een race-incident, dat weet ik ook! Maar ik ga al lang genoeg naar de cross om te weten da ge ne motor kunt opheffen om er iemand onderuit te krijgen en zeker als de piloot in kwestie stil sta. Als hij erover rijd al ze juist valt, dan is dat een andere zaak!

En nee ik ben geen " die hard fan" van Jessica, ik ga voor andere piloten naar de cross! Dus heb er geen baat bij om Jessica te verdedigen maar ik weet wel dat dat meisje enorm veel pijn had!

Voor mij is het case closed en hopelijk gebeuren er nooit zulke dingen met andere piloten!
0 x

Wo
Wouter Symons
125cc rookie
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Berichtdoor Wouter Symons Zo 21 Aug 2011, 12:13

ik heb gisteren trouwens in kampenhout met mijn eigen ogen gezien dat het wel degelijk mogelijk is om bandensporen op uw vel te krijgen..
0 x

Jeroen Vanrysselberghe
mx2 wk champ
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Berichtdoor Jeroen Vanrysselberghe Zo 21 Aug 2011, 13:35

mij maak je ook ni wijs daje perongeluk nen burnout zet op iemand... Ofwel ben je heel dom, ofwel blind, ofwel respectloos. Maar je weet toch als je vast zit dat het een steen, een boom, een moto of een persoon is!

Uitwijken kan je niet, maar gas geven om over iemand te geraken is mss sneller beslist dan gedacht. Maar aan de ernst te lezen was "alles geven om erover te geraken" en niet een foute beslissing die niet kon worden rechtgezet door te stoppen met gas geven.
0 x

Pe
Peter De Backer
mx all time winner
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Berichtdoor Peter De Backer Zo 21 Aug 2011, 14:51

@ Bieke;

[quote="Bieke Bosmans"]@ Peter de Backer: ge moet eens een weekend op de cross goed rondkijken! Hoeveel mensen zie je niet van hun oren maken/ stoten doen als er een incident is en daar zijn dikwijls mensen bij die er niks mee te maken hebben!! Heb ooit iemand geweten die van frustratie omdat er een incident was tussen zijn zoon en nog iemand op een hulpverlener sloeg zonder aanleiding!! quote]

Nu spreek je jezelf weel heel erg tegen en bewijs je precies wat ik bedoel, want in het aangehaalde voorbeeld is het ook supporter (in dit geval de vader) die de klappen uitdeelt.

En wat het recht betreft van me hier even te "komen moeien", was er zoals ik reeds heb gepost niet bij, maar ook jij hebt het bewuste incident niet gezien (je werd pas op de hoogte gebracht in de hulppost verklaarde je). Dus hoe kan jij dan wel oordelen of iets al dan niet bewust is gebeurd?

Oke, zal de betreffende piloot niet zijn slimste keuze zijn geweest, maar kan me moeilijk voorstellen dat hij de intentie had om Jessica te kwetsen.

Hoop dat we Jessica binnenkort opnieuw aan de start zien verschijnen en dat er op een sportieve manier revanche wordt genomen.
0 x

Bi
Bieke Bosmans
125cc junior EK

Berichtdoor Bieke Bosmans Zo 21 Aug 2011, 20:37

@ de backer: gij leest ook alleen maar wa ge wilt eh!

De ECHTE supporters van Jessica werden op de hoogte gebracht in de hulppost! Ik zeg daarbij dat ik niet voor Jessica naar de cross ga dus dan bedoel ik mijzelf daar zeker niet bij!!!
0 x

Pe
Peter De Backer
mx all time winner

Berichtdoor Peter De Backer Zo 21 Aug 2011, 21:22

Het gaat me helemaal niet om voor wie je supportert, maar om het feit dat ik geen recht zou hebben om hier iets te posten, omdat ik niet aanwezig was, jijzelf hebt het incident ook niet gezien dit tot tegenstelling van andere forumleden.

[quote="Bieke Bosmans"]Ik was bij Jessica in de hulppost! Zij vertelde mij dat.... quote]

Pag 1 van dit topic :?:
Laatst gewijzigd door Peter De Backer op Ma 22 Aug 2011, 06:26, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Bi
Bieke Bosmans
125cc junior EK

Berichtdoor Bieke Bosmans Zo 21 Aug 2011, 21:43

@ De Backer: jij veroordeelt mensen tot slagen die er misschien niets mee te maken hebben en daarover had ik het!

En trouwens, kan iemand niet in de hulppost zitten nadat dit alles is gebeurd?? Jessica lag daar pas nadat ze gevallen was ze!

En verder ga ik hier niet meer op in! Ik weet wat ik gezien heb en dat is voor mij het belangrijkste!
0 x

Pe
Peter De Backer
mx all time winner

Berichtdoor Peter De Backer Ma 22 Aug 2011, 06:28

Bieke Bosmans schreef:Ik weet wat ik gezien heb en dat is voor mij het belangrijkste!

Precies, je hebt helemaal niks gezien van het incident zelf, enkel het resultaat.

Bieke Bosmans schreef:Ik was bij Jessica in de hulppost! Zij vertelde mij dat....

En de PB's mag je achterwege laten hoor.
0 x

Terug naar “mx pro”