David De Merlier schreef:Tony op uw gemak e , de vekens is ne zware student nog gene klop gewerkt das niet ons niveau
zeer verstandige uitspraak patat, sta ik van te kijken
verklaar u nader
David De Merlier schreef:Tony op uw gemak e , de vekens is ne zware student nog gene klop gewerkt das niet ons niveau
Betty Vanlommel schreef:Was dit jaar een regelmatige bezoeker van de VMCf wedstrijden, en ik vond het er dik in orde. Er stonden vele wedstrijden op de kalender die ook daadwerkelijk verreden werden, en dan nog in een leuke sfeer. Een familiale sfeer betekent niet minder professioneel!! Zij hebben heel wat piloten!
VMCF gaf ook een goed voorbeeld met de "damescross" waardoor er nu verscheidene federaties volgen. Zij staan altijd open voor verniewingen, zo richten zij dit jaar de eerste IMBA wedstrijd voor dames in.
2012 wordt weer een prachtig jaar.
Betty Vanlommel schreef:De wedstrijden zijn soms laat gedaan, dat is waar. Maar VMCf is een federatie die elke piloot de kans wil geven om te rijden. Met als gevolg veel piloten die graag in VMCf vertoeven, en dus vele gevulde reeksen en een zeer druk programma.
De jeugd heeft juist zoveel aanhang omdat ze op zondag rijden, er zijn nog wel veel ouders die moeten werken op zaterdag. Deze verplaatsen naar zaterdag zou geen goede oplossing zijn want veel jeugdpilootjes zouden moeten stoppen!!! En dat zou toch jammer zijn.
Wat de dames betreft, die rijden vaak tesamen met de pitbikes!! Ook al zijn ze in de minderheid tegen de heren mx, zij verdienen toch ook een kans!!! Zij rijden in totaal 30min op de dag, zo'n 7keer per jaar.
Ja ik vind VMCf een goede federatie, met of zonder dames. En ik vind ook dat er kritiek mag komen, opbouwend maar niet afbrekend!
Ik was aanwezig op de kalendervergadering, waar je toch openlijk kan praten. Jammer genoeg waren er maar weinig mensen die de moeite deden om tot in Gent tekomen.
Net hetzelfde met de opendeurdag vorig jaar, de federatie spant zich in om er iets leuk van te maken, en toch sturen veel piloten hun kat!
Kritiek geven is zo makkelijk, het was beter dat iedereen een beetje
achter zijn federatie ging staan om er samen iets moois van te maken.
We mogen blij zijn dat we met de huidige strenge wetgeving nog mensen vinden die hun nek willen uitsteken voor crossend Vlaanderen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten