VMCF 2012

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Gl
Glenn Vekens
50cc rider
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: VMCF 2012

Berichtdoor Glenn Vekens Di 22 Nov 2011, 23:14

David De Merlier schreef:Tony op uw gemak e , de vekens is ne zware student nog gene klop gewerkt das niet ons niveau :D

zeer verstandige uitspraak patat, sta ik van te kijken :o
verklaar u nader ;)
0 x

Ha
Hans De Neef
50cc rider

Berichtdoor Hans De Neef Wo 23 Nov 2011, 11:09

Degene die op de kalendervergadering was en die dat verteld heeft, heeft ofwel niet goed geluisterd, ofwel is dat moedwillig desinformatie;

Onze kalender wordt altijd als volgt opgesteld:
- bij de kalendervergadering wordt eerst gezien welke data de organisatoren kiezen, zij krijgen voorrang. Sommige organisatoren komen naar de vergadering, sommigen bellen op om hun datum vast te leggen.
- dan wordt de kalender aangevuld met de wedstrijden op vaste oefenomlopen en de eigen organisaties.
- rekening houdende met de IMBA-kalender en de BMB-kalender ( er wordt rekening gehouden met GP en BK ) wordt dan de volledige kalender vastgelegd en voorgesteld op de opendeurdag.

Als ik dan alles optel, kom ik voorlopig aan 26 wedstrijden.

Ik verwijs graag naar vorig jaar waar we in tegenstelling tot andere federaties, nagenoeg de hele kalender hebben gevolgd die in het begin was gepubliceerd, uitgez Walcourt met een geweigerde vergunning en de twee afgelastingen die verplaatst werden
De verplaatsingen trouwens die we gedaan hebben ter bescherming van de betreffende organisatoren en waar we al veel dankbaarheid voor hebben ontvangen.
Het geheugen en de trouw voor geleverd werk is echter kort.
0 x

David De Merlier
mx3 wk champ

Berichtdoor David De Merlier Wo 23 Nov 2011, 20:31

@Hans Deneef , die kritiek krijg je al jaren op je kalender maar toch hebben we behalve walcourt niet veel thuisgezeten dit jaar !
En tis niet omdat jij pissig bent op mij het wederzijds is :D
0 x

http://www.patatskimxshop.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Mclb Crossdealer , wekelijk s te vinden op alle MCLB en BMB wedstrijden.
Sa
Sandy Van De Perre
mxdn winner

Berichtdoor Sandy Van De Perre Wo 23 Nov 2011, 22:24

oei bang van zwarte man :lol:
0 x

Po
Polfliet Jochem
ama lites eastcoast champ

Berichtdoor Polfliet Jochem Wo 23 Nov 2011, 23:22

Ik ben toch tevreden geweest over het jaar 2011, vele en mooie crossen had.

hopelijk doen we in 2012 zo verder ;)
0 x

Melissa De Paepe
ama lites national champ
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet

Berichtdoor Melissa De Paepe Do 24 Nov 2011, 21:05

Ik vind als het slecht is dat het mag gezegd worden maar zo ook wat goed is mag gezegd worden!

De crossen die ik er aanwezig was als er geen bmb-wedstrijd was waren naar mijn mening inorde! (aan alles zijn voor-en nadelen, er kunnen altijd dingen beter of nog slechter!)

Het is een mooi seizoen geweest!

Ik deel mee in uw mening Jochem! :D

Mx-Melisje
0 x

Mx-Melisje-Pics ---> http://www.mx-melisje.be
Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Berichtdoor Luc Dejonghe Do 24 Nov 2011, 21:49

da vinnek nu ook se ;)
0 x

Gu
Guy Van Gijsegem
80cc pilot

Berichtdoor Guy Van Gijsegem Do 24 Nov 2011, 22:27

Eindelijk eens een paar mensen die ook iets positiefs kunnen/willen zeggen!Het is heel gemakkelijk om altijd kritiek te spuwen en dingen af te breken maar daar wordt niemand beter van.Ik denk dat we mogen blij zijn met VMCF en mensen als Hans en Martin die er nog alles voor doen om wedstrijden te organiseren en een kalender samen te stellen.Laat ons hopen dat ze er nog lang mee doorgaan!!
0 x

Da
Davy Polfliet
ama lites rookie

Berichtdoor Davy Polfliet Vr 25 Nov 2011, 00:13

Ik snap ook niet wat jullie zo slecht vonden ze...
Naar mijn mening toe vond ik het toch een mooi seizoen.
grtz ;)
0 x

Da
David Nelen
mx2 amateur champ

Berichtdoor David Nelen Vr 25 Nov 2011, 13:02

Ik vond seizoen 2011 ook geslaagd!! Toch mooie circuits gehad heel het jaar door. Ik heb alvast geen klachten voor het eerste jaar vmcf, hoop dat 2012 ook zo word.
0 x

Po
Polfliet Jochem
ama lites eastcoast champ

Berichtdoor Polfliet Jochem Za 26 Nov 2011, 00:35

thx melisje ;)
0 x

Be
Betty Vanlommel
ama lites rookie

Berichtdoor Betty Vanlommel Zo 27 Nov 2011, 00:34

Was dit jaar een regelmatige bezoeker van de VMCf wedstrijden, en ik vond het er dik in orde. Er stonden vele wedstrijden op de kalender die ook daadwerkelijk verreden werden, en dan nog in een leuke sfeer. Een familiale sfeer betekent niet minder professioneel!! Zij hebben heel wat piloten!
VMCF gaf ook een goed voorbeeld met de "damescross" waardoor er nu verscheidene federaties volgen. Zij staan altijd open voor verniewingen, zo richten zij dit jaar de eerste IMBA wedstrijd voor dames in.
2012 wordt weer een prachtig jaar.
0 x

Melissa De Paepe
ama lites national champ
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet

Berichtdoor Melissa De Paepe Zo 27 Nov 2011, 15:06

@ Betty: Ik zou het niet mooier kunnen zeggen! Ge zijt ne krak! ;)
0 x

Mx-Melisje-Pics ---> http://www.mx-melisje.be
Tony Hermans
mx3 wk champ

Berichtdoor Tony Hermans Zo 27 Nov 2011, 17:08

Betty Vanlommel schreef:Was dit jaar een regelmatige bezoeker van de VMCf wedstrijden, en ik vond het er dik in orde. Er stonden vele wedstrijden op de kalender die ook daadwerkelijk verreden werden, en dan nog in een leuke sfeer. Een familiale sfeer betekent niet minder professioneel!! Zij hebben heel wat piloten!
VMCF gaf ook een goed voorbeeld met de "damescross" waardoor er nu verscheidene federaties volgen. Zij staan altijd open voor verniewingen, zo richten zij dit jaar de eerste IMBA wedstrijd voor dames in.
2012 wordt weer een prachtig jaar.

Ik vond ook, dat er op 2 uitzonderingen na, een mooie kalender was met mooie parcours. Ik kan begrijpen dat voor jou de damescross positief is, maar zou je alles nog even positief vinden moesten de damesreeksen wegvallen? (Dit is niets persoonlijks Betty). Ik vind dat ofwel de dames en pitbikes 's zaterdags zouden moeten rijden, ofwel zou de jeugd 's zaterdags moeten rijden. Maar ik ben dat overvolle programma (en het gebrek aan stiptheid van het uurschema) wel wat beu. Het is niet leuk om met schoolgaande kindjes om negen of tien uur thuis te komen. Ik vind dat er in de VMCF zowel positieve als negatieve aspecten zijn (zoals dat het geval is in elke federatie), maar ik heb de indruk dat kritiek hier nooit goed onthaald wordt. Voor kritiek moet je openstaan, en van je fouten kan je leren. (Maar ja, ik ga nog maar van in 1985 naar de cross, ik ken er waarschijnlijk nog niet veel van). En dan zijn er die nog maar 2 jaar op de cross lopen, en denken alles te weten.
0 x

MX Planet
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
Werner Castelyns
the legend!

Berichtdoor Werner Castelyns Zo 27 Nov 2011, 18:38

Wij rijden met de oldtimers vijf wedstrijden per seizoen bij VMCF en iedereen is daar content over.
's Morgens op een deftig uur beginnen en 's avonds op een deftig uur gedaan.
Ook in Wallonië rijden wij wedstrijden en er zijn in het rennerspark door verschillende rijders al voorstellen gedaan om, als de organisator in Wallonië er ooit mee ophoud, deze crossen in te vullen met VMCF organisaties.

Misschien kan er een beurtrol ingevoerd worden voor de wedstrijden op zaterdag, de ene keer jeugd, de andere keer dames en ook weekends met oldtimers.
0 x

Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Er
Erwin Budts
european champ mx2

Berichtdoor Erwin Budts Zo 27 Nov 2011, 19:49

naar mijn mening was ook alles ok overal is er wel iets
0 x

Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner

Berichtdoor Luc Dejonghe Zo 27 Nov 2011, 19:52

@Tony aan het uurschema zou idd eens deftig moeten/kunnen aan gewerkt worden....ik ben ook graag op een deftig uur thuis!!!!
alé de zondag toch :lol: :lol:
0 x

Be
Betty Vanlommel
ama lites rookie

Berichtdoor Betty Vanlommel Ma 28 Nov 2011, 15:45

De wedstrijden zijn soms laat gedaan, dat is waar. Maar VMCf is een federatie die elke piloot de kans wil geven om te rijden. Met als gevolg veel piloten die graag in VMCf vertoeven, en dus vele gevulde reeksen en een zeer druk programma.
De jeugd heeft juist zoveel aanhang omdat ze op zondag rijden, er zijn nog wel veel ouders die moeten werken op zaterdag. Deze verplaatsen naar zaterdag zou geen goede oplossing zijn want veel jeugdpilootjes zouden moeten stoppen!!! En dat zou toch jammer zijn.
Wat de dames betreft, die rijden vaak tesamen met de pitbikes!! Ook al zijn ze in de minderheid tegen de heren mx, zij verdienen toch ook een kans!!! Zij rijden in totaal 30min op de dag, zo'n 7keer per jaar.
Ja ik vind VMCf een goede federatie, met of zonder dames. En ik vind ook dat er kritiek mag komen, opbouwend maar niet afbrekend!
Ik was aanwezig op de kalendervergadering, waar je toch openlijk kan praten. Jammer genoeg waren er maar weinig mensen die de moeite deden om tot in Gent tekomen.
Net hetzelfde met de opendeurdag vorig jaar, de federatie spant zich in om er iets leuk van te maken, en toch sturen veel piloten hun kat!
Kritiek geven is zo makkelijk, het was beter dat iedereen een beetje
achter zijn federatie ging staan om er samen iets moois van te maken.
We mogen blij zijn dat we met de huidige strenge wetgeving nog mensen vinden die hun nek willen uitsteken voor crossend Vlaanderen!
0 x

Fr
Frank Janssen
the legend!
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Berichtdoor Frank Janssen Ma 28 Nov 2011, 17:59

betty dat is de nagel op de kop , en dit geld voor alle federaties!
0 x

speaker Frankske
Sc
Schroyen Pierre
ama lites national champ

Berichtdoor Schroyen Pierre Ma 28 Nov 2011, 19:44

Betty Vanlommel schreef:De wedstrijden zijn soms laat gedaan, dat is waar. Maar VMCf is een federatie die elke piloot de kans wil geven om te rijden. Met als gevolg veel piloten die graag in VMCf vertoeven, en dus vele gevulde reeksen en een zeer druk programma.
De jeugd heeft juist zoveel aanhang omdat ze op zondag rijden, er zijn nog wel veel ouders die moeten werken op zaterdag. Deze verplaatsen naar zaterdag zou geen goede oplossing zijn want veel jeugdpilootjes zouden moeten stoppen!!! En dat zou toch jammer zijn.
Wat de dames betreft, die rijden vaak tesamen met de pitbikes!! Ook al zijn ze in de minderheid tegen de heren mx, zij verdienen toch ook een kans!!! Zij rijden in totaal 30min op de dag, zo'n 7keer per jaar.
Ja ik vind VMCf een goede federatie, met of zonder dames. En ik vind ook dat er kritiek mag komen, opbouwend maar niet afbrekend!
Ik was aanwezig op de kalendervergadering, waar je toch openlijk kan praten. Jammer genoeg waren er maar weinig mensen die de moeite deden om tot in Gent tekomen.
Net hetzelfde met de opendeurdag vorig jaar, de federatie spant zich in om er iets leuk van te maken, en toch sturen veel piloten hun kat!
Kritiek geven is zo makkelijk, het was beter dat iedereen een beetje
achter zijn federatie ging staan om er samen iets moois van te maken.
We mogen blij zijn dat we met de huidige strenge wetgeving nog mensen vinden die hun nek willen uitsteken voor crossend Vlaanderen!

Dat is zo Betty,de beste stuurlui staan altijd aan wal :lol:
0 x

Terug naar “mx amateur”