vbm kalender vergadering 2012

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
St
Stefan Van Asten
mx1 wk rookie
Berichten: 306
Lid geworden op: Di 08 Sep 2009, 20:38
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: vbm kalender vergadering 2012

Berichtdoor Stefan Van Asten Wo 11 Jan 2012, 17:22

Vandaag zou er meer duidelijkheid moeten zijn... Wat betreft VBM - VMBB.
Ik ben ook benieuwd wat er gaat uitkomen!
0 x


Gebruikersavatar
Segers Jurgen
ama lites rookie
Berichten: 385
Lid geworden op: Ma 15 Feb 2010, 20:33
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Bouwel

Re: vbm kalender vergadering 2012

Berichtdoor Segers Jurgen Wo 11 Jan 2012, 17:36

Filip Hardis schreef:
En??? Wat heeft de vergadering opgebracht?
Blijft VBM en MCLB Verboven zijn zakken vullen?


aangezien wij in de vbm verleden jaar ni veel meer moesten betalen voor een vergunning als in de vlm maar toch meer crossen konden afwerken??wie vult de zakken??
0 x


Gebruikersavatar
Jan Meert
mxdn winner
Berichten: 992
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: vbm kalender vergadering 2012

Berichtdoor Jan Meert Wo 11 Jan 2012, 18:26

idd deel es het bedrag van je vergunning gedeeld door het aantal verreden crossen in je bond en je weet het wel zeker ;)
0 x


SuzMxTeam #97 -MCLB Amateurs Open - Jan Meert Services * Service grasrobots * http://www.janmeertservices.be -
Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Berichten: 869
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vbm kalender vergadering 2012

Berichtdoor Luc Dejonghe Wo 11 Jan 2012, 18:52

jurgen en jan nog steeds nie begrepen waar het ECHT om draaid blijkbaar!!
T'is toch triestig ze
0 x


Gebruikersavatar
Suz Haeck
mx all time winner
Berichten: 1483
Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: vbm kalender vergadering 2012

Berichtdoor Suz Haeck Wo 11 Jan 2012, 19:04

@ luc blijkbaar snapt meer dan de helft van dit forum het niet zenne, 3000 leden en amper reacties !!
gij maakt er u wel heel druk om he, ?? er is u zeker ook een % beloofd , ge zit zo neig op hete kolen, :P
Laatst gewijzigd door Suz Haeck op Wo 11 Jan 2012, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


Suz-mx Team

Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Gebruikersavatar
Jan Meert
mxdn winner
Berichten: 992
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: vbm kalender vergadering 2012

Berichtdoor Jan Meert Wo 11 Jan 2012, 19:11

Luc dat zijn feiten , wat is daar nu weer verkeerd aan?
Je gaat blijven janken zeker :)
0 x


SuzMxTeam #97 -MCLB Amateurs Open - Jan Meert Services * Service grasrobots * http://www.janmeertservices.be -
Gebruikersavatar
Segers Jurgen
ama lites rookie
Berichten: 385
Lid geworden op: Ma 15 Feb 2010, 20:33
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Bouwel

Re: vbm kalender vergadering 2012

Berichtdoor Segers Jurgen Do 12 Jan 2012, 13:21

als er subsidies komen voor de motorcross zal een groot deel toch ook wel in iemand zen zakken verdwijnen zenne luc,en het zal ni in die van de piloten zijn!
0 x


Gebruikersavatar
Suz Haeck
mx all time winner
Berichten: 1483
Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: vbm kalender vergadering 2012

Berichtdoor Suz Haeck Do 12 Jan 2012, 18:06

Briers Gino schreef:dit gelezen op het forem daar straks van de mclb

weer grote zever van mclb !!!!!!!!
alsje bmb vergunning hebt en je hebt ook een mclb vergunning tel je toch niet mee voor het bk in den mclb je krijgt gwn geen punten allee wa voor zever is da nu weer !!! jehebt tg een vergunning! zo blijven er weeeeeeer veel piloten weg e ! ik vin da gwn dom van mclb ze willen goeie piloten bij maar als ze zo verder doen amai !!! kheb da horen zeggen vandaag van een zijspanpiloot

heb vorige week ook van iemand horen zeggen dat dit ook zo gaat zijn op de vbm
ken nog heel wat mensen die aant wachten zijn voor al eer ze een beslising nemen welke bond ze gaan rijden fam of umc
er zou toch snel een bevesteging mogen komen van de bmb zelf hoe de vork nu eigelijk in de steel zit



@ Gino gij geloofd ook alles zeker ??
das toch maar logisch zeker dat als je bmb rijdt op een BK wedstrijd van mclb dat je geen punten krijgt ??? ja deeeeeeeeuh, man man man ze kunne er hier toch wa van maken zenne !!!
en ja als de overige proeven bk rijdt, heb je wel je punten,
en van horen zeggen he Gino, zoude u beter eerst ff informeren voor je onzin op forum smijt !! hoor ik zoveeeeeel zeggen, !!
0 x


Suz-mx Team

Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Ma
Mario Rombaut
european champ mx2
Berichten: 245
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 11:02
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vbm kalender vergadering 2012

Berichtdoor Mario Rombaut Do 12 Jan 2012, 18:29

uit zeer betrouwbare bron juist vernomen,er mag met een bmb vergunning niet gereden worden op vbm en mclb.ook niet met dagvergunning.
0 x


met dank aan mecanic services,immerfix
Gebruikersavatar
Suz Haeck
mx all time winner
Berichten: 1483
Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: vbm kalender vergadering 2012

Berichtdoor Suz Haeck Do 12 Jan 2012, 18:32

wel mario da noemen ze dan sorry naa moet ik ff lachen zenne,
die mannen die zeiden, bij samenwerking kun je dan overal rijden woehaaaaaaaha ,

piloten gaan verbieden hun hobby uit te oefenen,
das een goeie motivatie,
geen wonder dat er velen de fmbb vergunning nemen, !! zijde van al dien bulshit ineens vanaf !!
0 x


Suz-mx Team

Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Je
Jelle Vanhoof
mx all time winner
Berichten: 1025
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: Lommelwood
Contact:

Re: vbm kalender vergadering 2012

Berichtdoor Jelle Vanhoof Do 12 Jan 2012, 18:42

Hier staat ALLE UITLEG !

FAM gaat dus NIET mee met de vmbb . Wat houd dit in . Vmbb piloten mogen geen Vbm of Mclb meer rijden . Indien ze dit toch doen volgt de volgende regel :

Kunnen piloten naast deelname aan de regionale en nationale VMBB-wedstrijden,
deelnemen aan wedstrijden georganiseerd door andere federaties
Piloten welke deelnemen aan niet VMBB-wedstrijden (nationaal, regionaal of club), welke buiten het
samenwerkingsovereenkomst vallen zullen gesanctioneerd worden.
Bij de eerste vastgestelde inbreuk zal een boete van 50,00 € moeten betaald worden.
Bij een tweede vastgestelde inbreuk zal een boete van 100,00 € boete moeten betaald worden
Vanaf een derde vastgestelde inbreuk zal de piloot voor 3 weken geschorst worden.
Er zal een lijst van inbreuken/piloten worden opgemaakt en doorgestuurd naar alle organisatoren die
deze lijst moet respecteren.
De piloot kan pas terug deelnemen aan de wedstrijden als de boete aan het VMBB-secretariaat werd
betaald. Het zal niet mogelijk zijn om op de wedstrijd te betalen.
Het nationaal reglement MX voorziet dat elke nationale VMBB-vergunninghouder de mogelijkheid
heeft om de toelating aan te vragen voor deelname aan maximum 2 wedstrijden per jaar
georganiseerd door een niet erkende instantie op de dag van een VMBB-nationale of regionale
wedstrijd. De piloten dienen minstens 2 weken voor de betrokken wedstrijd een schriftelijke
aanvraag in te dienen bij het VMBB-secretariaat.


Willen jullie alles lezen staat het hier : http://www.fmb-bmb.be/files/wfm/2012/In ... vragen.pdf
0 x


Vlm Inters mx1 #12
Bmb Nationalen mx1 #94
Ma
Mario Rombaut
european champ mx2
Berichten: 245
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 11:02
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vbm kalender vergadering 2012

Berichtdoor Mario Rombaut Do 12 Jan 2012, 19:12

ik stel mij ook vragen van waar die samen werking nu is
0 x


met dank aan mecanic services,immerfix
St
Steensels Jens
mx2 wk rookie
Berichten: 268
Lid geworden op: Di 25 Aug 2009, 10:34
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: vbm kalender vergadering 2012

Berichtdoor Steensels Jens Do 12 Jan 2012, 19:47

@ jelle
sorry dat ik hierop reageer maar ik heb enkele dingen
1. als je toch alles zo goed opvolgt, had je misschien het voorstel van de heer Creemer, zoals op vorige pagina staat, gedaan en dan had je een oplossing gehad, dit heb ik ook gedaan en zo voor mijn rijders van het team een oplossing aangeboden.
2. versta me niet verkeerd maar ik vind ook als crossliefhebber dat piloten moeten vrij zijn om elke week te kunnen rijden waar ze willen, ook de piloten in ons team doen dat, maar heb je al eens afgevraagd als organisator van een wedstrijd in welke bond dan ook vbm vlm vmcf mclb wie er straks nog bereid is om samen met bmb wedstrijden nog te organiseren. dus de jongens die trouw zijn aan hun bond die hebben straks minder wedstrijden omdat dan geen organisators worden gevonden, heb je daar al eens bij stil gestaan,
jullie hebben toch ook georganiseerd, wil jij samen met bmb cross organiseren als je weet dat iedereen vrij is om te gaan rijden waar hij wil, nogmaals ik bedoel dit helemaal niet verkeerd maar je moet alles langs twee kanten een keer bekijken
toch hoop ik dat er voor de hele motorcrosswereld een oplossing komt en niet voor een bepaalde groep maar, ik denk dat dit nodig is
we zullen als we eerlijk zijn allemaal een moeilijk jaar tegenmoed gaan, maar toch hoop ik dat iedereen kan blijven rijden, in alle categorien en op alle niveau

nogmaals niet persoonlijk bedoeld maar als je de reactie goed leest begrijp je denk ik wel wat je bedoelt
0 x


Re
Renders Werner
125cc junior EK
Berichten: 76
Lid geworden op: Wo 27 Jan 2010, 13:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: vbm kalender vergadering 2012

Berichtdoor Renders Werner Do 12 Jan 2012, 19:55

als je goed leest staat er wel dat je als vmbb vergunninghouder niet , met uitzondering van 2 aanvragen,op de dag van een vmbb wedstrijd moogt deelnemen aan een niet erkende bond (nl vbm en mclb).De andere zondagen doe je toch wat je wil , dus dan kan je wel deelnemen aan een vbm of mclb wedstrijd enkel als je een vaste vmbb vergunning hebt niet als je bv vlm en bijvergunning vmbb hebt.Maar vmbb vergunning en elke wedstrijd rijden en de overige zondagen vbm of mclb
0 x


St
Stefan Van Asten
mx1 wk rookie
Berichten: 306
Lid geworden op: Di 08 Sep 2009, 20:38
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: vbm kalender vergadering 2012

Berichtdoor Stefan Van Asten Do 12 Jan 2012, 19:56

Luc, welke oplossing heb je dan om te combineren? Ik dacht dat bv Davy ook nationaal in de VMBB wou rijden, maar dat gaat nu dus niet...
Volgens mij gaan er veel rijders voor n VMBB vergunning kiezen nu, en n bijvergunning in een van de bonden die in die samenwerking zitten.
Wat is eigenlijk de reden waarom de FAM bonden niet mee in die samenwerking gaan?
0 x


St
Steensels Jens
mx2 wk rookie
Berichten: 268
Lid geworden op: Di 25 Aug 2009, 10:34
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: vbm kalender vergadering 2012

Berichtdoor Steensels Jens Do 12 Jan 2012, 19:59

@ stefan

ik bel je morgen even daarover, ik heb deze avond vergadering met onze piloten hierover, als je mijn reactie goed leest heb je de oplossing.

je hoort van me

groeten
0 x


Ro
Rony Menten
125cc junior EK
Berichten: 52
Lid geworden op: Do 26 Jan 2012, 15:24
Ik ben een..: geen van bovenstaande

Re: vbm kalender vergadering 2012

Berichtdoor Rony Menten Do 12 Jan 2012, 20:02

Is eigenlijk wel frapant, als je een vergunning grote bond neemt mag je dus ook geen KNMV,ONK,ADAC of wedstrijden in Frankrijk rijden(op 2 wesdtrijden na) maar zij laten deze wel toe in bmb wedstrijden en FAM piloten worden volledig geweerd.
0 x


Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Berichten: 869
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vbm kalender vergadering 2012

Berichtdoor Luc Dejonghe Do 12 Jan 2012, 20:03

@stefan,da zal wel met € te maken hebben want dan kan de hr verboven nie meer inkasseren!!
Jammer dat zij het nut van de samenwerking onder alle bonden niet inzien, toch moet die er komen no mather what of tis helemaal gedaan met de mx!! ;)
0 x


Br
Briers Gino
mx2 amateur champ
Berichten: 152
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 20:54
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: vbm kalender vergadering 2012

Berichtdoor Briers Gino Do 12 Jan 2012, 20:09

Suz Haeck schreef:
Briers Gino schreef:dit gelezen op het forem daar straks van de mclb

weer grote zever van mclb !!!!!!!!
alsje bmb vergunning hebt en je hebt ook een mclb vergunning tel je toch niet mee voor het bk in den mclb je krijgt gwn geen punten allee wa voor zever is da nu weer !!! jehebt tg een vergunning! zo blijven er weeeeeeer veel piloten weg e ! ik vin da gwn dom van mclb ze willen goeie piloten bij maar als ze zo verder doen amai !!! kheb da horen zeggen vandaag van een zijspanpiloot

heb vorige week ook van iemand horen zeggen dat dit ook zo gaat zijn op de vbm
ken nog heel wat mensen die aant wachten zijn voor al eer ze een beslising nemen welke bond ze gaan rijden fam of umc
er zou toch snel een bevesteging mogen komen van de bmb zelf hoe de vork nu eigelijk in de steel zit


@ Gino gij geloofd ook alles zeker ??
das toch maar logisch zeker dat als je bmb rijdt op een BK wedstrijd van mclb dat je geen punten krijgt ??? ja deeeeeeeeuh, man man man ze kunne er hier toch wa van maken zenne !!!
en ja als de overige proeven bk rijdt, heb je wel je punten,
en van horen zeggen he Gino, zoude u beter eerst ff informeren voor je onzin op forum smijt !! hoor ik zoveeeeeel zeggen, !!



hahahahahahahahahahahaha nu lach ik me dood gij wist het toch weer beter pffff gij zou u eerst eens wa beter informeren want denk dat gij ne dikke duim hebt waar gij al u onzin uit zuigt ik had het ne tijd geleden al opt forum gescheven dan je geen bmb kunt rijden als je een fam verguning hebt indien je dit wel doet dat er beboet word en nu toen was het zever !!!! wa hebde nu te vertellen suz ???
0 x


Ba
Bart Aerts
50cc rider
Berichten: 23
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 23:21
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: Hoeselt

Re: vbm kalender vergadering 2012

Berichtdoor Bart Aerts Do 12 Jan 2012, 20:14

De oplossing een FMWB vergunning nemen want men spreekt alleen over VMBB.
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten

Aanmelden · Registreer