Transfergeruchten Europe ¤ 2012
-
Steve Van AvondtSt
- ama sx 250 champ
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012
Yerki besloot zelf niet meer op TM uit te komen...niet omdat hij niet tevreden was over de motor maar omdat er vanalles beloofd was waar uiteindelijk niet veel van in huis kwam..zoals het meestal gaat in de crosswereld dus...veel show en bla,bla,maar uiteindelijk moet je het zelf doen of je hebt niks...uitzonderingen daarop zijn schaars.
veel piloten die 'moeten' verkondigen hoe goed en professioneel het allemaal is omdat ze een hoop geld betaald hebben of omdat ze blij zijn dat ze nog ergens binnengeraakt zijn.
bij Janvier zijn ze daar heel nuchter in..resoluut nee aan het betalen van veel geld om erbij te horen..waarom? de kans zo goed te worden dat je iets kan verdienen in het WK.is bijzonder klein.dat risico nemen ze niet.respect daarvoor..
veel piloten die 'moeten' verkondigen hoe goed en professioneel het allemaal is omdat ze een hoop geld betaald hebben of omdat ze blij zijn dat ze nog ergens binnengeraakt zijn.
bij Janvier zijn ze daar heel nuchter in..resoluut nee aan het betalen van veel geld om erbij te horen..waarom? de kans zo goed te worden dat je iets kan verdienen in het WK.is bijzonder klein.dat risico nemen ze niet.respect daarvoor..
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
TM zal wel een goede motor zijn, daar twijfel ik niet aan ...
Maar dat verhaal van Priem en die schitterende resultaten op de TM is toch wel een beetje een indianenverhaal aan het worden.
Priem werd in 2007 13de in het WK op de TM, knap maar .... het jaar ervoor werd hij wel 8ste op een Van Beers Yamaha ...
En in 2008 werd hij 12de op een Kawasaki.
Nog erger, op de rampzalige Aprillia deed hij het in 2009, zelfs nog beter dan op de TM.
Maar dat verhaal van Priem en die schitterende resultaten op de TM is toch wel een beetje een indianenverhaal aan het worden.
Priem werd in 2007 13de in het WK op de TM, knap maar .... het jaar ervoor werd hij wel 8ste op een Van Beers Yamaha ...
En in 2008 werd hij 12de op een Kawasaki.
Nog erger, op de rampzalige Aprillia deed hij het in 2009, zelfs nog beter dan op de TM.
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
christof tielensch
- ama lites national champ
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
tm heeft een super mx 1 motor waar ze laten zien wat ze waard zijn en mee kunnen doen voor podiums mits alles meezit
bij de mx2 is dit anders en werken ze eraan
andere jaren is er 1 mx2 piloot nu zijn het er 2
is toch prima
en laat die mannen die motor maar op punt zetten en wie weet zitten ze binnen een paar jaar met ook een super 250fi
en ivm met yerki die heeft zelf alles terug gebracht omdat ze niet snel genoeg aan zijn wensen voldeden
voor de rest is mijn hart licht blauw en hoop ik dat bossérie het super gaat doen en meer geluk gaat hebben als afgelopen seizoen
gr christof
bij de mx2 is dit anders en werken ze eraan
andere jaren is er 1 mx2 piloot nu zijn het er 2
is toch prima
en laat die mannen die motor maar op punt zetten en wie weet zitten ze binnen een paar jaar met ook een super 250fi
en ivm met yerki die heeft zelf alles terug gebracht omdat ze niet snel genoeg aan zijn wensen voldeden
voor de rest is mijn hart licht blauw en hoop ik dat bossérie het super gaat doen en meer geluk gaat hebben als afgelopen seizoen
gr christof
0 x
-
Steve Van AvondtSt
- ama sx 250 champ
Priem voelde zich nochtans erg goed op de TM..en op de fabrieks-Kawa heeft hij zich nooit goed gevoeld..hangt beetje van piloot tot piloot af waarschijnlijk.al is het opvallend dat zowat iedereen het er over eens is dat een TM goed aanvoelt.
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
vind de look eigenlijk zo gewoontjes,niet echt een kleur die in het oog springt , meningen verschillen uiteraard.
0 x
speaker Frankske
-
Janneke LuytenJa
- mx1 wk rookie
Look gewoontjes ? Als het machine maar goed werkt is het bijzonderste. Al die tierlantijntjes zijn m.i. bijkomstig.
0 x
-
Tom VlaeminckTo
- ama lites eastcoast champ
Etienne, alles een beetje relativeren hé.
Manuel reed zijn beste seizoen op de Van Beers Yamaha qua regelmatigheid.
Het snelste was hij op de TM, maar viel teveel uit.
En in 2009 op de Aprillia reed Manuel zelfs in Lommel naar een 5e plek in de 2e reeks, maar daar zat ook zo goed als niks meer in (veel blessures)
Die TM 450F zal dik in orde zijn, de 250F is vermoedelijk nog in de laatste ontwikkelingsfase.
Daarvoor heb je geen toppiloten nodig, een revver als Kouwenberg en een beuker als Cervelin zullen zeker volstaan. Eens de 250F 2012 goed door kan komen, kan TM in 2013 een constante top 15 of top 10 piloot erop zetten en zich in de kijker beginnen rijden.
Manuel reed zijn beste seizoen op de Van Beers Yamaha qua regelmatigheid.
Het snelste was hij op de TM, maar viel teveel uit.
En in 2009 op de Aprillia reed Manuel zelfs in Lommel naar een 5e plek in de 2e reeks, maar daar zat ook zo goed als niks meer in (veel blessures)
Die TM 450F zal dik in orde zijn, de 250F is vermoedelijk nog in de laatste ontwikkelingsfase.
Daarvoor heb je geen toppiloten nodig, een revver als Kouwenberg en een beuker als Cervelin zullen zeker volstaan. Eens de 250F 2012 goed door kan komen, kan TM in 2013 een constante top 15 of top 10 piloot erop zetten en zich in de kijker beginnen rijden.
0 x
uniek kortingsysteem => http://WWW.SIXSTARRACING.COM" <=
FOX / SHIFT & JT 2012 uit voorraad leverbaar !!!
FOX / SHIFT & JT 2012 uit voorraad leverbaar !!!
-
Dourte GerritDo
- ama sx 250 champ
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)
@Steve ik ben het met je eens , Patrick is een heel nuchtere man , heb veel bewondering voor de familie !!
0 x
-
christof tielensch
- ama lites national champ
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
priem had het probleem dat hij zich gewoon niet goed voelde op het alu frame van de tm zowel als op de kawa
rij reed graag met de tm toen het nog een ijzer frame was
gr
rij reed graag met de tm toen het nog een ijzer frame was
gr
0 x
-
Danny ThomassenDa
- mx2 amateur champ
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Maarten Creemers blijft bij manager Dave Thorpe maar dit jaar op HONDA i.p.v CCM,ziet er trouwens naar uit dat deze laasten definitief de handdoek in de ring gooien.
BRON TMXNEWS
BRON TMXNEWS
0 x
- Steven Van Kempen
- mxdn winner
- Steven Van Kempen
- mxdn winner
- MX Dreamteam-KTM
Jens Poppe (EK MX2)
Edward Allingham (EK MX2)
Jens Poppe (EK MX2)
Edward Allingham (EK MX2)
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
Charles Lefrancois (3de in het EK MX2 vorig seizoen) had geen zin om zich voor veel geld in te kopen in een WK team en heeft zijn eigen structuur opgezet. Op het programma staat het Franse kampioenschap en een aantal Red Bull nationals op een Suzuzki 450.
0 x
- Steven Van Kempen
- mxdn winner
@Etienne Dierckx ; Ging hij niet voor CLS-NGS rijden in 2012?
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
toch wel langzamerhand een trend die zich blijft doorzetten ...
na piloten die de red bull nationals gaan rijden, piloten die naar Australie trekken ... nu 2 Europeanen die in Brazilie gaan rijden. Carlos Campano (yamaha) en Pascal Leuret (op honda) gaan het Braziliaans kampioenschap rijden ...
na piloten die de red bull nationals gaan rijden, piloten die naar Australie trekken ... nu 2 Europeanen die in Brazilie gaan rijden. Carlos Campano (yamaha) en Pascal Leuret (op honda) gaan het Braziliaans kampioenschap rijden ...
0 x
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
Etienne ik heb door men broer soms contact met Hector Assuncao. Die naam zou u bekend in de oren kunnen klinken omdat hij in de GP van Brazil ronden lang met Tonus en Tixier in duel lag en ze niet eens echt ophield. Maar toen ging z'n kaarsje uit en eindigde hij 14de in die reeks en 13de overal.
Hector ging toch nog naar school maar werd toch al gesponsord door vele bedrijven. Fox en Honda waren de grootste. Dit jaar is hij afgestudeerd op school gaat hij 100% voor het motorcross en krijgt hij meteen een HRC Honda onder z'n poep!
Omdat hij als één van de grotere talenten daar word beschouwt krijgt hij daar alles gesponsord en hij zit daar aangenaam in het FOX Honda team. Europa is geen droom voor hem omdat ze daar nu ook weten dat het hen meer geld kost als oplevert! Amerikaanse Amateur Nationals en Amerikaanse Nationals dat zijn hun dromen!
Daar is motorcross net zoals in Australië ook gewoon populair plus dat het nog een grote niet echt aangeboorde afzet markt is voor vele merken. Want in Brazilië is Honda koning!
Hector ging toch nog naar school maar werd toch al gesponsord door vele bedrijven. Fox en Honda waren de grootste. Dit jaar is hij afgestudeerd op school gaat hij 100% voor het motorcross en krijgt hij meteen een HRC Honda onder z'n poep!
Omdat hij als één van de grotere talenten daar word beschouwt krijgt hij daar alles gesponsord en hij zit daar aangenaam in het FOX Honda team. Europa is geen droom voor hem omdat ze daar nu ook weten dat het hen meer geld kost als oplevert! Amerikaanse Amateur Nationals en Amerikaanse Nationals dat zijn hun dromen!
Daar is motorcross net zoals in Australië ook gewoon populair plus dat het nog een grote niet echt aangeboorde afzet markt is voor vele merken. Want in Brazilië is Honda koning!
0 x
- koen bervoets
- european champ mx2
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
KOEN Bervoets?? Of Marniq??
Want Marniq ging toch iets doen met team Kemea??
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
Filip Hardis schreef:KOEN Bervoets?? Of Marniq??
Gaat beide doen... Hij blijft Teammanager bij Kemea en gaat als het MXDN is de Estse ploeg voorbereiden op Lommel!
0 x