Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Di 14 Feb 2012, 02:35

Omdat deze aflevering van Belga Sport veel te mooi is om ze stof te laten vergaren op één of andere harde schijf van één of andere digibox heb ik ze upgeload op youtube!
0 x


Gebruikersavatar
Ruben Vandervelden
mx3 wk champ
Berichten: 576
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:59
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon

Berichtdoor Ruben Vandervelden Di 14 Feb 2012, 21:25

@ matthias

zou je die eventueel ook ergens kunnen uploaden (rapidshare, croko, fileserve,...) dat we die kunnen opslaan in een goede kwaliteit?
zo van youtube afhalen is ook niet alles :D

merci alvast!

hier de reportage

[youtube]EeorjNKcbW4[/youtube]
0 x


Gebruikersavatar
Auke Theuninck
mx2 wk rookie
Berichten: 281
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon

Berichtdoor Auke Theuninck Di 14 Feb 2012, 21:34

Super! Bedankt.
0 x


Si
Simon Verhelst
125cc junior EK
Berichten: 52
Lid geworden op: Wo 24 Nov 2010, 00:06
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon

Berichtdoor Simon Verhelst Di 14 Feb 2012, 23:34

Vele malen bedankt Matthias!
Ik kan me nog herinneren op een avond een hele tijd geleden dat deze reportage te zien was.
Toen moesten mijn ouders perse wat anders zien en heb ik maar korte stukken kunnen kijken.
Gelukkig kan ik hem nu alsnog helemaal zien, want t'is zeker de moeite waard!
0 x


Gebruikersavatar
Lander Vanderstraeten
wk mister 875cc
Berichten: 2451
Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
Contact:

Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon

Berichtdoor Lander Vanderstraeten Di 14 Feb 2012, 23:35

Thx om te sharen Mathias!
0 x


enjoy the ride, don't destroy it
Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Wo 15 Feb 2012, 00:15

Hier een link om hem te downloaden. Had het liever op DVD gekocht maar als Belga Sport die DVD niet wilt uitbrengen dan werken ze dit in de hand.
0 x


Gebruikersavatar
Joeri Grandjean
mx2 wk champ
Berichten: 634
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 11:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Houtvenne

Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon

Berichtdoor Joeri Grandjean Wo 15 Feb 2012, 11:20

super om nog is terug te zien... Liam nen taffelaar, geweldig:-) ondertussen vliegt die al beloften voorbij:p
0 x


*AKA* Schicht
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon

Berichtdoor Frank Janssen Wo 15 Feb 2012, 19:43

na het bekijken van dit filmpje moet ik men mening over everts herzien , vond hem net als kelly een dikke nek , en moest er niet veel van hebben , maar crossen kan hij wel, en wat hij meemaakte met grant , zoiets hebt ge in de boekskes nooit gelezen!begin nu toch respect te tonen voor stefan na het bekijken van deze reportage
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Lode Van Vlasselaer
mx1 wk rookie
Berichten: 314
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:41
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: United states of DC41

Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon

Berichtdoor Lode Van Vlasselaer Do 16 Feb 2012, 00:01

Staat nochthans in zijn biografie en als ik mij niet vergis is dat toch een boekske :). Heel die affaire mee grant was tog redelijk bekend?
0 x


Vlm inter #71 [Lode16]
Gebruikersavatar
Ruben Vandervelden
mx3 wk champ
Berichten: 576
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:59
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon

Berichtdoor Ruben Vandervelden Do 16 Feb 2012, 14:10

thx voor de link matthias!
0 x


Gebruikersavatar
Segers Jurgen
ama lites rookie
Berichten: 385
Lid geworden op: Ma 15 Feb 2010, 20:33
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Bouwel

Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon

Berichtdoor Segers Jurgen Do 16 Feb 2012, 19:44

@ lode,aangezien dat frank nu pas respect begint te krijgen voor de meest succesvolle crosser aller tijden zal hij de bio NOG ni gelezen hebben peins ik ;) ;) ;) :roll: :roll:
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Vermeersch
world THQ sx champ
Berichten: 1524
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:49
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: West vlaanderen
Contact:

Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon

Berichtdoor Matthias Vermeersch Do 16 Feb 2012, 21:15

Bedankt om dit te delen, ik had ze vroeger op tv gemist en ben echt content datk het nu gezien heb :)
0 x


MCLB - Juniors MX1/3 - Yamaha YZ250 - #26
Ma
Manath Gevaert
mx1 wk rookie
Berichten: 330
Lid geworden op: Di 05 Okt 2010, 18:04
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon

Berichtdoor Manath Gevaert Di 21 Feb 2012, 14:04

Bedankt om te delen! Had ze ook gemist, en ben zeer blij dat ik ze nu kan bekijken!
0 x


Be
Ben Van Den Heuvel
80cc pilot
Berichten: 33
Lid geworden op: Za 13 Feb 2010, 15:52
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Belga sport -- IV, 3: Everts en zoon

Berichtdoor Ben Van Den Heuvel Di 21 Feb 2012, 18:58

prachtige documentaire ! thx 2 Matthias!!!!!
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten

Aanmelden · Registreer