GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Andy Moens Di 12 Jun 2012, 11:09

nu mag je zeggen wat je wil , MAAR als iemand ooit mijn zoon totaal zinloos ondersteboven kegelt ik niet de gelukkigste mens ter wereld ben en als die piloot dan nog net met mijn dochter verkering heeft en dan ff een grote muil gaat opzetten en tegen mij roept i still fuck hur , dan gaat die jongen ni meer rechtstaan en heeft hem de kans ni om in ne camper te vluchten , u liefde voor u kinderen gaat door merg en been en door water en vuur als er ooit iemand in de buurt komt van u kinderen die hen schade berokkent dan ontplof je , dat geld voor iedere vader hier op het forum
0 x


Pe
Peter Moons
european champ mx2
Berichten: 248
Lid geworden op: Di 08 Sep 2009, 15:55
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Hulshout

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Peter Moons Di 12 Jun 2012, 11:40

Janneke Luyten schreef:Draai of keert het zoals ge wilt, JH is de beste piloot van het de MX2.

Heel just 10 op 10 ,JH#84 is gewoon den beste in den Mx2 ,. en in den Mx1 is da 222#AC. En schrijf maar in het vet op dat zij zonder blessure met de vinger in de neusgaten wereldkampioen worden in hun categorie . :!: :!: :!: Het is gelijk onzen S72# in zijnen tijd, ze zijn gewoon een klasse beter , sterker dan de rest. 8-) 8-) 8-)
0 x


" TEAM GREEN KAWASAKI "
Pe
Peter Wynants2
125cc rookie
Berichten: 125
Lid geworden op: Za 22 Aug 2009, 08:00
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Peter Wynants2 Di 12 Jun 2012, 17:45

Bertus Schaaf schreef:Idd Con,De Belgen hebben een keer sinds 1848 niet wekelijks een GP winnaar en wij hebben EINDELIJK weer een vinger in de pap en BAM!!!!!!Afgunst.Volwassen mensen die maar zagen over een kind met een onvolwassen houding die notabene begeleid word door de grote S72......


Ik vind deze reactie een beetje laag eerlijk gezegd. Wat heeft afgunst of het feit dat Jeffrey en Nederlander is in godsnaam te maken met het feit dat hij niet zo geliefd is bij het Belgische publiek ? Denk je dat wij, omdat Jeffrey toevallig een noorderbuur van ons is, hem niet kunnen luchten ? Ik denk dat je mis bent. Ik denk dat er bitter weinig weinig mensen hier op het forum zijn die bijvoorbeeld Marc De Reuver niet kunnen luchten. Ik denk dat er bitter weinig mensen hier op het forum zijn die Marc geen wereldtitel gunnen. En dat is toch ook een noorderbuur van ons, of niet soms ?

De reden dat Jeffrey niet zo geliefd is heeft helemaal niets te maken met zijn nationaliteit. De reden dat hij niet geliefd is, is omdat hij een arrogante snotneus is. Hoeveel piloten ken jij die op de vingers getikt zijn door de organisator van het WK ? Hoeveel piloten ken jij die een boete hebben gekregen van hun eigen werkgever ? Hoeveel piloten ken jij die 2 GP's op rij na de GP hun verontschuldigingen moesten aanbieden ?
Dat hij uberhaupt zijn verontschuldigingen aanbiedt siert hem trouwens. Maar het is wel spijtig dat hij later, via een ander medium, snel zijn verontschuldigingen weer intrekt en toch de schuld bij de andere partij legt bewijst enkel maar wat voor een onvolwassen snotneus hij is, die wel een stukske met de crossmotor kan rijden.

Toegegeven, het chauvinistisch geleuter van die 2 kontkruipers op motorstv zal heel veel belgen de strot uitkomen. Niet zozeer omdat alles wat Herlings doet goed is, maar vooral omdat alles wat de anderen doen slecht is. JVH bijvoorbeeld is volgens hun niet 1, maar 2 klassen minder. Akkoord, hij is momenteel inderdaad minder snel dan Jeffrey, maar het is niet de bedoeling dat hij aan de kant gaat voor Jeffrey hé. Zij vinden duidelijk van wel.

Enne btw.. ik heb een zoon van 14. Moest die ooit tegen de vader van zijn vriendin zeggen : "Whatever... i still f*ck your daughter" dan breek ik hem persoonlijk alle 10 zijn vingers. Zo een dingen doe je gewoon niet. Ik geef vader Tonus dan ook groot gelijk. Hij is nog heel braaf geweest indien Jeffrey enkel met een blauw oog afgedropen is.
Laatst gewijzigd door Peter Wynants2 op Di 12 Jun 2012, 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


Di
Dirk Vansummeren
125cc junior EK
Berichten: 78
Lid geworden op: Zo 09 Aug 2009, 22:16
Ik ben een..: geen van bovenstaande

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Dirk Vansummeren Di 12 Jun 2012, 18:01

over wat er gezegd is waardoor deze ruzie is ontstaan denk , kunnen we nog veel roepen en schrijven maar uiteindelijk zijn er weinig mensen die echt weten wat er gezegd is ,en degene die het weten gaan dit echt niet publiekelijk verkondigen ,maar ik vind dat hier zo negatief gedaan wordt tov Herlings terwijl hij elke keer 100% inzet toond als hij ergens gaat rijden,spektakel brengt op de wedstrijden, een hele hoop supporters meebrent naar de races , dit zijn rijders waarvoor mensen naar de cross gaan , dit hele geval wordt zo ontzettend uitvergroot daar word ik echt niet vrolijk van .
Moest dit nu een Belg zijn dan zou ik is willen zien wie er hier zo'n grote mond opzet en negatieve uitspraken doet . Vooralleer wij nog zo iemand krijgen die op zo'n leeftijd zulke resultaten neerzet denk ik dat we 5 a 10 jaar verder zijn , en zoals ik al dikwijls heb gezegd , degene die wereldkampioen wordt die heeft de titel verdiend en heeft ook altijd gelijk
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Etienne Dierckx Di 12 Jun 2012, 18:51

dat het nu een Nederlander, Belg of marsman is maakt mij niks uit, voor mijn part is het zelfs een smurf.
Ik vind het trouwens fantastisch wat er de afgelopen weken gebeurt is ... een sport heeft zoiets nodig, mensen komen daarvoor naar de cross. Zonde zelfs dat zulke dingen niet opgepikt worden door de gewone pers.

Kijk naar de andere sporten, wat haalt er het meeste de pers ... de duels, het verbale steekspel tussen 2 sporters, af en toe een relletje. Ook MX heeft dat nodig want dat is uiteindelijk al jaren een clubje van vrienden onder elkaar.

Maar wat ik al na de Gp van Bulgarije schreef, (toen Herlings vertelde dat hij de zege aan Searle had gegeven) is dat Herlings moet opletten met zijn spelletjes. Zo lang je alles wint, mag dat. Maar de moment dat het je gaat tegenzitten, slaat dat dubbel zo hard in je gezicht terug.
Herlings heeft nu niet alleen heel wat piloten tegen zich ... maar nu ook nog eens een groot deel van de fans. Alles wat hij doet wordt nu met een vergrootglas bekeken, zelfs KTM legt hem nu al een sanctie op.
Ik kan me niet direct herinneren wanneer een fabriek nog openlijk een sanctie heeft gegeven aan een piloot?
Herlings heeft het zichzelf gewoon heel moeilijk gemaakt.
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
Bertus Schaaf
125cc junior EK
Berichten: 67
Lid geworden op: Za 06 Feb 2010, 15:10
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Bertus Schaaf Di 12 Jun 2012, 18:52

@Peter.....je hebt helemal gelijk.
0 x


Fr
Fred Degret
mx2 wk champ
Berichten: 670
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Fred Degret Di 12 Jun 2012, 19:56

Hierbij treed ik ook Peter Wynants2 bij...scheelt me een hoop typwerk :)
0 x


Ja
Jan Janssens
mx2 amateur champ
Berichten: 154
Lid geworden op: Do 20 Jan 2011, 17:16
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Jan Janssens Di 12 Jun 2012, 21:52

inderdaad Ettiene , misschien een herhaling Everts-Albertijn in de maak , toen is de grote S72 ook zijn wereldtitel verloren om die reden .

Ik kan het wel smaken :) en als het blijft duren (gebeurt wel) de pers ook hoor ..
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Filip Hardis Di 12 Jun 2012, 22:33

Dat Herlings zijn excuses aanbied, dat zal alleen maar zijn omdat SE hem daartoe aangezet(gedwongen) heeft!
Dat KTM hem een sanctie oplegt(hoe groot was die trouwens, want 5 euro is ook een sanctie) zal wel meer te maken hebben om het voorbeeld van YS te volgen en daar op een goed blaadje te staan, dan uit eigen overtuiging... Zo katholiek (ethisch verantwoord) zijn ze bij KTM ook weer niet hoor, of iedereen het verhaal van Musquin al vergeten.... Was wel een heel ander verhaal, maar waren toen toch dezelfde bazen als nu.
Enne, de tweet van SE maakt mij wel duidelijk dat zij nu nog meer gaan voor de titel, dat getuigt zeker niet van een afkeer van de daden van de eigen piloot in mijn ogen.

Dat ze zondag na de aankomst nog maar wa boksen, ik ga alleszins kort in de buurt zijn, haha
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Jan Willem Visser Wo 13 Jun 2012, 07:48

SE72 staat voor 100% achter zun piloot en zal er alles aan doen om (samen) de wereldtitel binnen te halen. Wees da ma zeker van.
Herlings had het natuurlijk ni zo moeten brengen ma reken er maar op dat ze bij KTM ook ni gediend waren van die actie van Pocock. Da verhaal is nog zeker ni afgelopen.
Vergeet ni dat Searle ook een behoorlijke rat is e? Die ramt ook achterblijvers van de baan en da hoor je niemand over. Kan me ook nog een akkefietje herinneren waarbij Searles monteur op et pitboard schreef 'take him out) (bij Caroli??). Da is er ook eentje hoor.
Ma aan de andere kant brengt het wel een hoop spektakel in de gp's en daar ben ik wel blij mee. Als het allemaal Tanel Leoks waren dan werd het toch een saaie bedoening :-)

Ma laat voortaan de achterblijvers zich ni meer bemoeien en laat de mannen het zelf uitzoeken op de baan. Dat Searle nu achteraf loopt te roepen dat hij Herlings sowieso wel had gepakt in de tweede reeks is leuk ma slaat natuurlijk op niets... Als als als hebben we niets aan.
0 x


Ed
Eddie Boot
ama sx 250 champ
Berichten: 733
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 22:29
Ik ben een..: geen van bovenstaande

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Eddie Boot Wo 13 Jun 2012, 08:33

vindt de opmerking van herlings tegen pa tonus nu niet echt schokkend , misschien wel op het verkeerde moment gezegd , als mijn schoonzoon tegen mij zou zeggen wat herlings zei zou ik zeggen , het is je maar geraden ,heb het lef eens om vreemd te gaan , als hij nou zoon had gezegt in plaats van dochter had ik het beangstigender gevonden . maar al met al is er weer wel meer media aandacht voor de cross , en zoals velen zeggen slechte reclame is beter dan geen reclame .
0 x


supporting mark boot
St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Steve Van Avondt Wo 13 Jun 2012, 18:53

foto is inderdaad de 2e reeks,de 1ste reeks zat Herlings een meter of 3 meer naar rechts.. :D
maar wat er allemaal gebeurd begint uit de hand te lopen..
Herlings en Searle zijn geen van beide heilig,allebei soms op het randje van het sportieve of erover..alleen komt Searle minder arrogant over in zijn bewoordingen.

aan alle Nederlanders:
het komt misschien over dat Belgen jullie het succes niet gunnen of jaloers zijn,maar dat is niet zo..ik denk dat iedere Belg gaat/wil toegeven dat Herlings gewoon een supergoeie piloot is. wat hij op zijn leeftijd presteert is buitengewoon.
maar Belgen zitten anders in mekaar,wij zijn meer bescheiden,houden niet van dat roepen en grootpraat..voor Nederlanders is dat blijkbaar normaal,wij vinden dat een vorm van arrogantie.
ook De Reuver deed al eens een stoute uitspraak (maar meestal wel gewoon eerlijk z'n mening)
Herlings zweeft een beetje..al is dat begrijpelijk voor iemand van die leeftijd.
net zoals nu ook in het voetbal,op zich gunnen wij belgen jullie een schitterend tornooi,Belgen hebben niks tegen Nederlanders.de enige reden waarom er veel Belgen zouden lachen als jullie niet doorgaan is net dezelfde..de grootspraak vooraf..

het is geen verwijt..maar de meeste Nederlanders hebben een grote mond,als ze er zijn hoor je ze..dat is gewoon een verschil.welk nu het beste is daar zal iedereen een eigen mening over heben..
0 x


Gebruikersavatar
Segers Jurgen
ama lites rookie
Berichten: 385
Lid geworden op: Ma 15 Feb 2010, 20:33
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Bouwel

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Segers Jurgen Wo 13 Jun 2012, 19:34

the best of both worlds denk steve ;)
0 x


Pe
Peter Wynants2
125cc rookie
Berichten: 125
Lid geworden op: Za 22 Aug 2009, 08:00
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Peter Wynants2 Wo 13 Jun 2012, 19:42

@Eddie Boot
- als mijn schoonzoon tegen mij zou zeggen wat herlings zei zou ik zeggen ....

Sorry Eddie. Ik geloof voor geen meter dat je een dochter hebt. Je zou dat nooit zeggen.

@JWV
- Vergeet ni dat Searle ook een behoorlijke rat is e

Searle is zeker geen lieverdje, en ik ben zeker geen fan van Searle. Maar uiteindelijk heeft Searle met heel deze discussie helemaal niks te maken. Het gaat over het gedrag van Herlings en hoe veel Nederlanders dat blijkbaar willen goedpraten. Daar heb ik geen problemen mee trouwens. Waar ik wel een probleem mee heb is dat diezelfde mensen hier komen beweren dat het alleen maar afgunst is van de Belgen. Ga eens een beetje lezen op franse forums, of op Amerikaanse forums. Die zijn misschien neutraler dan wij Belgen en zeker dan jullie Nederlanders. Zo goed als nergens worden de acties van Jeffrey goed gepraat. Het is dus volgens mij niet zozeer afgunst van onze kant dan wel een slechte attitude van Jeffrey Herlings.

@iedereen die hier over de voetbal zaagt
Dat de Belgen er niet bij zijn kan ik enkel maar toejuichen. Gelukkig, dan gaan ons belastingsgeld al niet naar die onnozelaars. En jullie Nederlands krijgen van mij de titel. Wat iemand er mooi aan vind om 22 overbetaalde janetten op een grasveld te zien rondhollen is mij een compleet raadsel.
Ik vind maar 1 zaak spijtig, en dat is dat de Belgische televisie niet consequent is. België heeft al enkele jaren geen wereldkampioen motorcross meer en plots zie je bijna geen cross meer op tv. Tegelijkertijd slagen de rode duivels, of rode sukkels als je dat liever hoort, er niet in om zich te plaatsen voor een EK maar toch worden elke avond alle wedstrijden integraal uitgezonden. Ik begrijp niet waarom. Heel veel mensen kan het niet minder interesseren, de Belgen zijn er niet eens bij, en er zijn genoeg buitenlandse posten waar we toch naar het voetbal kunnen kijken indien we het zouden willen zien. Waarom de Belgische tv daar zijn tijd en geld aan verdoet is mij een compleet raadsel.
0 x


Ed
Eddie Boot
ama sx 250 champ
Berichten: 733
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 22:29
Ik ben een..: geen van bovenstaande

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Eddie Boot Wo 13 Jun 2012, 20:09

peter , ik zou er toch maar geen 10000 euro om verweden als ik jou was. nog gekker ,ik heb zelfs een schoonzoon :lol: en zo als gezegd ik zou van de opmerking niet wakker liggen .
0 x


supporting mark boot
Sc
Schroyen Pierre
ama lites national champ
Berichten: 472
Lid geworden op: Ma 21 Sep 2009, 22:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Schroyen Pierre Wo 13 Jun 2012, 20:45

Eddie Boot schreef:peter , ik zou er toch maar geen 10000 euro om verweden als ik jou was. nog gekker ,ik heb zelfs een schoonzoon :lol: en zo als gezegd ik zou van de opmerking niet wakker liggen .

@Eddy en Peter,dat is nu juist het verschil van opvatting tussen een nederlander en belg
0 x


Pe
Peter Wynants2
125cc rookie
Berichten: 125
Lid geworden op: Za 22 Aug 2009, 08:00
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Peter Wynants2 Do 14 Jun 2012, 18:12

Amai... ok Eddy :).
En waarschijnlijk heeft Pierre gelijk. Een Belg zou daar zeker van wakker liggen.
0 x


Jo
Johny Dejaeghere
125cc junior EK
Berichten: 83
Lid geworden op: Ma 14 Sep 2009, 13:38
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #7 Agueda, Portugal 9 en 10 juni

Berichtdoor Johny Dejaeghere Do 14 Jun 2012, 22:04

beide vechtende partijen zouden 3gp's moeten geschorst zijn !!!
we willen toch geen voetbaltoestanden ( zoals op het EK er is er ook al 1 doodgeklopt )
gewoon een zware straf 3 volle gp's schorsen !!!
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten

Aanmelden · Registreer