jaa dan moogde da tgo is voor doen
scrub techniek
- Marvin Maes
- european champ mx2
- Berichten: 213
- Lid geworden op: Zo 24 Jul 2011, 17:18
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Leopoldsburg
Re: scrub techniek
als ge nog maar 3maanden rijd en ge kund al wa scrubben ,
jaa dan moogde da tgo is voor doen
jaa dan moogde da tgo is voor doen
0 x
- Bert Van Den Borre
- european champ mx2
- Berichten: 205
- Lid geworden op: Vr 25 Jun 2010, 23:33
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: scrub techniek
Da wil ik ook wel is zien! Als menne moto gemaakt is wil ik ook wel nekeer na lille komen 
0 x
- Jeroen Vanrysselberghe
- mx2 wk champ
- Berichten: 603
- Lid geworden op: Zo 06 Sep 2009, 16:21
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: scrub techniek
Woooow, hilarische post hier!
kan je u scrubs eens filmen ofzo? Na 3maanden al! super zou ik zeggen, ik heb er 15jaar over gedaan om hem plat te gooien en dan nog onder perfecte omstandigheden (zonder sporen enzo)
Een koppeling moet hiervoor echt niet gebruiken! stewart heeft gewoon altijd zijn koppeling vast met 1 of 2 vingers...
[youtube]tfrG9nz8uJ8[/youtube]
[youtube]SacYtxxVkmU[/youtube]
kan je u scrubs eens filmen ofzo? Na 3maanden al! super zou ik zeggen, ik heb er 15jaar over gedaan om hem plat te gooien en dan nog onder perfecte omstandigheden (zonder sporen enzo)
Een koppeling moet hiervoor echt niet gebruiken! stewart heeft gewoon altijd zijn koppeling vast met 1 of 2 vingers...
[youtube]tfrG9nz8uJ8[/youtube]
[youtube]SacYtxxVkmU[/youtube]
0 x
-
Louis HendrickxLo
- 50cc rider
- Berichten: 15
- Lid geworden op: Di 28 Aug 2012, 17:36
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: scrub techniek
@jeroen, bedaknt om het eerste filmpje te posten!! Zeer leerzaam!
@bert, ja dat is altijd fijn. Kan ik je desnoods wel een beetje tips geven en jij mij.
Gr
Louis
@bert, ja dat is altijd fijn. Kan ik je desnoods wel een beetje tips geven en jij mij.
Gr
Louis
0 x
- Chris Jacobs
- 125cc junior EK
- Berichten: 59
- Lid geworden op: Do 19 Jan 2012, 17:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Meerhout
- Contact:
Re: scrub techniek
scrubbe moet niet altijd met een scheef stuur zijn .....
keeping low !!
keeping low !!
- Bijlagen
-
- 574898_10151106289578459_358883670_n.jpg (32.5 KiB) 3452 keer bekeken
0 x
Oud(st)rijder BLM-BMB , huidig Bondscoach BMX
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: scrub techniek
godverdoemme Chris, dan moet ik ne "scrubexpert" zijn, want ik kom amper me mijn wielen van grond bij ne sprijngberg. Maar da zal wel komen door mijn "fenomenale" snelheid...... haha
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
- Segers Jurgen
- ama lites rookie
- Berichten: 385
- Lid geworden op: Ma 15 Feb 2010, 20:33
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Bouwel
- Peter Goolaerts
- mx all time winner
- Berichten: 1300
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Hulshout
- Contact:
Re: scrub techniek
0 x
Ex-Vintage MX Lover
- Chris Jacobs
- 125cc junior EK
- Berichten: 59
- Lid geworden op: Do 19 Jan 2012, 17:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Meerhout
- Contact:
Re: scrub techniek
Peter Goolaerts schreef::lol: Volgens mij heeft de Louis jullie allemaal goed zitten, alhoewel de foto van Chris wel goed gevonden is
ik had de louis ook al door peter , speelde het spelletje mee ....
0 x
Oud(st)rijder BLM-BMB , huidig Bondscoach BMX
- Peter Goolaerts
- mx all time winner
- Berichten: 1300
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Hulshout
- Contact:
Re: scrub techniek
@ Chris ....dan kan ik gerust zijn hahahaha, amuseer je morgen maar breek geen botten hé!!
0 x
Ex-Vintage MX Lover
- Chris Jacobs
- 125cc junior EK
- Berichten: 59
- Lid geworden op: Do 19 Jan 2012, 17:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Meerhout
- Contact:
Re: scrub techniek
En Louis , van t ' weekend nog tips gekregen .....

0 x
Oud(st)rijder BLM-BMB , huidig Bondscoach BMX
-
Louis HendrickxLo
- 50cc rider
- Berichten: 15
- Lid geworden op: Di 28 Aug 2012, 17:36
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: scrub techniek
Nie echt chris, heb wel voor den eerste keer over den tafel in Olmen gesprongen! echt sjiek!
Maar nu heb ik in olmen gehoord da als ge scrubt, ge uwe kop achterover moet gooien en u stuur scheef tegen de richting in!
Ik kreeg er koppijn van! Daarom dragen die pro's ne leatt brace hebbe ze me wijsgemaakt!
Iemand een idee of da waar is?
Gr Louiske "scrub" Heeeendrickx
Maar nu heb ik in olmen gehoord da als ge scrubt, ge uwe kop achterover moet gooien en u stuur scheef tegen de richting in!
Ik kreeg er koppijn van! Daarom dragen die pro's ne leatt brace hebbe ze me wijsgemaakt!
Iemand een idee of da waar is?
Gr Louiske "scrub" Heeeendrickx
0 x
- Chris Jacobs
- 125cc junior EK
- Berichten: 59
- Lid geworden op: Do 19 Jan 2012, 17:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Meerhout
- Contact:
Re: scrub techniek
Mooi Louis , diene tafel is ook al nen hele afstand...
dieje kop naar achter gooien , da is nie om te "SCRUBBE " Louis , da noemt goonen !
hier alvast een filmpje ervan , misschien ook een idee voor in de toekomst eens uit te proberen.
http://www.youtube.com/watch?v=_P9mN8L9cUg
about dieje Leath-brace , ik denk dat da meer is voor geen armen en benen te breken ,
ge moet alles niet geloven wat er gezegd word en u zeker niks laten wijsmaken....
greetz Chris
dieje kop naar achter gooien , da is nie om te "SCRUBBE " Louis , da noemt goonen !
hier alvast een filmpje ervan , misschien ook een idee voor in de toekomst eens uit te proberen.
http://www.youtube.com/watch?v=_P9mN8L9cUg
about dieje Leath-brace , ik denk dat da meer is voor geen armen en benen te breken ,
ge moet alles niet geloven wat er gezegd word en u zeker niks laten wijsmaken....
greetz Chris
0 x
Oud(st)rijder BLM-BMB , huidig Bondscoach BMX
- Andy Moens
- world THQ sx champ
- Berichten: 1854
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: grobbendonk city
- Contact:
Re: scrub techniek
goeie topic hier eindelijk eens deftige info over scrubben deze ga ik zeker blijven volgen bedank aan de opstarter van deze topic
0 x
- Rob Indemans
- mxdn winner
- Berichten: 886
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: scrub techniek
Vooral oppassen dat uw voetsteuntjes niet te hard in de grond blijven steken met het afzetten mannen!
0 x
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: scrub techniek
hey, in lille of olmen valt da goe mee zenne, die voetsteunen in de grond. Daar is het zachte grond! In Helecine kunde da ook wel proberen, maar dan moette gewoon de zijkant van uw steunen scherp aanvijlen da ze de grond "doorsnijden"!
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
-
Louis HendrickxLo
- 50cc rider
- Berichten: 15
- Lid geworden op: Di 28 Aug 2012, 17:36
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: scrub techniek
@ filip, waar kunde zoiets laten doen? Heb er nog niet van gehoord? Maar mss intressant voor de toekomst!
Louis
Louis
0 x
- Rob Indemans
- mxdn winner
- Berichten: 886
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: scrub techniek
Dit kan je gemakkelijk zelf Louis,motor plat leggen tot je ongeveer 5cm speling hebt tussen grond en stuur,dit is de positie van een goede scrub,zo teken je het voetsteuntje af en dan met slijpschijfje afdoen,dan zou je geen probleem meer mogen hebben!
0 x
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: scrub techniek
Ik krijg hier spontane herinneringen aan tinus van het oude forum

0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
- Berichten: 1357
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten