VLM cross te dessel 1-2/9

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Gebruikersavatar
Robert Van Den Boer
ama lites eastcoast champ
Berichten: 437
Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VLM cross te dessel 1-2/9

Berichtdoor Robert Van Den Boer Ma 03 Sep 2012, 16:30

Zet den Breugelmans op een mx2 motor en die wint ook genen ene cross nie meer.
0 x


Gebruikersavatar
Brian Antonissen
wk mister 875cc
Berichten: 2020
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VLM cross te dessel 1-2/9

Berichtdoor Brian Antonissen Ma 03 Sep 2012, 19:10

Zet een deel van de MX2 mannen op een MX1 en ze rijden ook slechter.

Motors met verschillende CC's zijn niet gemaakt om in de zelfde reeks te rijden...
0 x


"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
St
Steff Kerckhofs
european champ mx2
Berichten: 247
Lid geworden op: Zo 21 Aug 2011, 20:59
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VLM cross te dessel 1-2/9

Berichtdoor Steff Kerckhofs Ma 03 Sep 2012, 19:25

breugelmans heeft vorig seizoen ook een cross gewonnen op een mx2 motor
0 x


Gebruikersavatar
Robert Van Den Boer
ama lites eastcoast champ
Berichten: 437
Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VLM cross te dessel 1-2/9

Berichtdoor Robert Van Den Boer Ma 03 Sep 2012, 19:42

Je begrijpt toch wat ik bedoelde Steff, of heb jij liever een open klasse? Maar ging dat hier nie over Dessel? Mooi crosske en eindelijk het weer dat ze verdienen.
0 x


St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: VLM cross te dessel 1-2/9

Berichtdoor Steve Van Avondt Ma 03 Sep 2012, 19:53

Sven zal het graag horen..dus resultaten zijn vooral afhankelijk van de motor..

er hebben er nochtans dit jaar al gewonnen op een mx2 en op een 250-2-takt.

het zou voor iedereen beter zijn als de inters mx1 en inters mx2 apart rijden...maar dan moet je wel tussen de 40 en 50 inter-vergunninghouders hebben of je krijgt opnieuw reeksen met 10 a 15 piloten aan de start..dat hebben we al gehad en toen ging het serieus bergaf in vlm,toen ben ik er ook weggebleven want er was genen bal meer aan te zien.een probleem dat ze overigens momenteel in iedere motorcrossbond hebben..
het is spijtig maar als ik het huidige pilotenaantal zie is het zelfs geen optie om die klassen te splitsen..
0 x


Gebruikersavatar
Lode Van Vlasselaer
mx1 wk rookie
Berichten: 314
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:41
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: United states of DC41

Re: VLM cross te dessel 1-2/9

Berichtdoor Lode Van Vlasselaer Ma 03 Sep 2012, 20:23

"dus resultaten zijn vooral afhankelijk van de motor.."

Zucht.
0 x


Vlm inter #71 [Lode16]
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: VLM cross te dessel 1-2/9

Berichtdoor Frank Janssen Ma 03 Sep 2012, 20:44

groot gelijk steve , liever een goedgevulde interreeks dan twee reeksen van 15man.
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Robert Van Den Boer
ama lites eastcoast champ
Berichten: 437
Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VLM cross te dessel 1-2/9

Berichtdoor Robert Van Den Boer Ma 03 Sep 2012, 21:35

liever een goedgevulde interreeks dan twee reeksen van 15man


Blijf maar lekker dromen Lode het zal altijd wel een open klasse blijven. Uit de Frank zijn woorden is duidelijk gebleken dat de vlm weeral 'democratisch' beslist heeft. Hierbij is het topic over splitsing duidelijk afgesloten!

Maar ik ben zeker @Steve als er een reeks was met enkel Yentel Martens en Sven Breugelmans dan kwam je wel zeker kijken. En de rest van de sukkelaarkes zullen we dan in een andere reeks steken.
0 x


Bi
Bijnens Karel
50cc rider
Berichten: 15
Lid geworden op: Ma 05 Mar 2012, 17:28
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VLM cross te dessel 1-2/9

Berichtdoor Bijnens Karel Ma 03 Sep 2012, 21:47

waarom nationalen Inter B terug als vroeger dan hebben ze wel inters maar nee ze staan graag op het podium veel te veel reeksen
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: VLM cross te dessel 1-2/9

Berichtdoor Frank Janssen Ma 03 Sep 2012, 22:11

robert er is zeker en vast nog niets beslist , ik stel het enkel vast hier op het forum.
waar gaan ze 25inters mx2 vinden? als ze een aparte reeks zouden krijgen, als je dit seizoen maar een 8tal mx2 rijders hebt,waarvan de helft alle weken van de partij en de helft die sporadisch hun lievelingscircuits uitzoeken.had beter ipv kampioenschap een regelmatigheidscriterium gehouden waar de rijders die er alle weken zijn de terechte winnaars zouden zijn!
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Lode Van Vlasselaer
mx1 wk rookie
Berichten: 314
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:41
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: United states of DC41

Re: VLM cross te dessel 1-2/9

Berichtdoor Lode Van Vlasselaer Ma 03 Sep 2012, 22:58

Er zit ocharme nog maar 25 man opt forum. Omdat er hier maar 3 inters mx2 reageren zijn dat de enige die een aparte reeks willen? Da ze is gewoon beginnen met te horen aan de inschrijving.

@frank
Degene die maar sporadisch komen en winnen zijn dan geen terechte winnaars? Der zijn ook andere reden buiten een slecht parcours, regen,.. dat sommige crossers thuis blijven hoor. Ik zou ook liever elke week rijden..
0 x


Vlm inter #71 [Lode16]
St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: VLM cross te dessel 1-2/9

Berichtdoor Steve Van Avondt Ma 03 Sep 2012, 23:45

@ Robert van de Boer

waaruit leidt je die conclusie af?

integendeel,die 'sukkelaarkes' zoals jij ze noemt,net die heb je heel hard nodig!en voor mij zijn dat geen sukkelaars..want net die maken de reeks mooi want er komt meer strijd.het is nu heel moeilijk om een resultaat te rijden want er zit wel wat kwaliteit bij de inters in vlm.ik begrijp goed dat dat frustrerend kan zijn om tegen die mannen te moeten opboksen..en dan ga je het misschien zoeken bij de motor maar eigelijk moet je het zoeken bij de piloot.zet die allemaal op een mx2 en de uitslag zal er niet veel anders uitzien hoor..vroeger had je ook inters 250/500cc,die reden ook samen ondanks het vermogenverschil,dat is altijd de normaalste zaak van de wereld geweest.het is geen schande dat je niet tegen die mannen opkan,maar het is niet de motor die het verschil maakt.

jij gaat er blijkbaar vanuit dat ik het in vlm 'sukkelaars' vind omdat ik vooral naar bmb wedstrijden ga..laat me je dit zeggen...ik ben zondag in Lierop halfweg de 2e reeks mx1 vertrokken omdat er echt gene bal aan te zien was en ben afgekomen langs Dessel om de 2e reeks bij de inters in vlm mee te pikken in de hoop daar nog een spannende reeks te zien..
0 x


Gebruikersavatar
Robert Van Den Boer
ama lites eastcoast champ
Berichten: 437
Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VLM cross te dessel 1-2/9

Berichtdoor Robert Van Den Boer Di 04 Sep 2012, 13:48

Mijn mening is Frank naar de vlm toe, laat ze gewoon splitsen volgend jaar. Maar in voorbehoud dat er in elke reeks voldoende inschrijvingen zijn. Eventueel wat schuiven met de reeks Nationalen. Dan ligt de bal bij de piloten en pakken ze geen vergunning, gewoon terug een open klasse. Daar verliest de vlm niks bij.

@Steve, ik ben zeker van dat er de tweede reeks inters spektakel te zien was. Mij ziet niemand rijden totdat mijn broek een hele reeks op mijn knieën hangt.
0 x


Gebruikersavatar
Chris Jacobs
125cc junior EK
Berichten: 59
Lid geworden op: Do 19 Jan 2012, 17:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Meerhout
Contact:

Re: VLM cross te dessel 1-2/9

Berichtdoor Chris Jacobs Di 04 Sep 2012, 15:21

amaai , al veel reactie hier op deze topic over splitsing ja dan nee....
hier bestaat reeds een topic voor .

ik begon eigenlijk met de vraag ( zie nr 1 ) maar ik ken er ondertussen het antwoord zelf al van .
0 x


Oud(st)rijder BLM-BMB , huidig Bondscoach BMX
Gebruikersavatar
Peter Goolaerts
mx all time winner
Berichten: 1300
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Hulshout
Contact:

Re: VLM cross te dessel 1-2/9

Berichtdoor Peter Goolaerts Di 04 Sep 2012, 16:37

ik begon eigenlijk met de vraag ( zie nr 1 ) maar ik ken er ondertussen het antwoord zelf al van .[/quote]

Dus jij was de enige met beide lichten :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: stoplicht heb jij niet nodig hé, gas erop!
0 x


Ex-Vintage MX Lover
Bi
Bijnens Karel
50cc rider
Berichten: 15
Lid geworden op: Ma 05 Mar 2012, 17:28
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VLM cross te dessel 1-2/9

Berichtdoor Bijnens Karel Di 04 Sep 2012, 18:09

frank waar vindt je 25 Inters MX 1?
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten

Aanmelden · Registreer