de oude doos
-
Alex GeukensAl
- mx all time winner
- Berichten: 1343
- Lid geworden op: Di 24 Nov 2009, 22:37
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Turnhout
Re: de oude doos
Die foto van de Chris is gene gemakkelijke voor mij!
Het was inderdaad het Belgisch Naties-team van 1973,wedstrijd te Wohlen.
0 x
- Pierre Vandenplas
- mx2 wk champ
- Berichten: 642
- Lid geworden op: Do 10 Sep 2009, 12:42
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Rotselaar
Re: de oude doos
Chique foto van de Chris! Zo was da vroeger, bij winst ging de ganse familie en de supporters op de foto, prachtig. Zo heb ik er ook nog ferme van! Ge moet es zien, vroeger kwamen er velen met hun kostuum op zondag naar de cross! da was nen speciale dag! ongelooflijk toch.
0 x
- Chris Jacobs
- 125cc junior EK
- Berichten: 59
- Lid geworden op: Do 19 Jan 2012, 17:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Meerhout
- Contact:
Re: de oude doos
Werner Castelyns schreef:De motor is nen Husky!
De rijder: Remi....![]()
![]()
Ik herken verder Ingrid Deckx en ene van de Vanmassenhovens (Louis?), ne Melis, Ivo Schoeters...
De bus is van de BMV...(wilde gok).
werner , de bus was die van de blm vroeger jaren...
de motor is just , ik denk husky anno 1975 ??
de rijder is juist : alias remi jacobs vader van .....
verder ken ik zelf : arlene ( vrouw van willy melis ) willy melis , frans melis , vrouw van frans ,yvonne verrees ( vrouw van remi )ikzelf ( op de moto achter den beker ) willy van de pol , ivo van de pol ,paul van jaenen ,maurice meynen ... das alles dat ik ken!
ene van de vanmassenhovens zie ik nie direk en ingrid ook niet , waar staan die ??raraa
Laatst gewijzigd door Chris Jacobs op Di 11 Sep 2012, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Oud(st)rijder BLM-BMB , huidig Bondscoach BMX
- Chris Jacobs
- 125cc junior EK
- Berichten: 59
- Lid geworden op: Do 19 Jan 2012, 17:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Meerhout
- Contact:
Re: de oude doos
onze oldie had ook stijl in den tijd !
0 x
Oud(st)rijder BLM-BMB , huidig Bondscoach BMX
- Peter Goolaerts
- mx all time winner
- Berichten: 1300
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Hulshout
- Contact:
Re: de oude doos
@Chris, die 2 foto's had ge al veel langer moeten posten, dat WAS CROSS.....spijtig dat deze tijden niet meer bestaan, iedereen wringen om toch op de foto te kunnen staan.
0 x
Ex-Vintage MX Lover
- Chris Jacobs
- 125cc junior EK
- Berichten: 59
- Lid geworden op: Do 19 Jan 2012, 17:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Meerhout
- Contact:
Re: de oude doos
@ peter , idd , volgens mij heel mooie tijd ,spijtig genoeg heb ik het maar meegemaakt van toen ik 0 jaar - 7 jaar was, maar ik herriner me de tijd nog wel" fun" 
0 x
Oud(st)rijder BLM-BMB , huidig Bondscoach BMX
-
Leon Van GestelLe
- mxdn winner
- Berichten: 924
- Lid geworden op: Zo 27 Sep 2009, 11:18
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: de oude doos
Dju Chris, die mannen van Van De Pol had ik ook herkend. En vader "Melles" ook.
0 x
- Pierre Vandenplas
- mx2 wk champ
- Berichten: 642
- Lid geworden op: Do 10 Sep 2009, 12:42
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Rotselaar
Re: de oude doos
De FAM, ik vond het wel speciaal vroeger, dat iedere bond met zijn kleur reed, bij de BMV, oranje dus; het embleem van de FAM: kaart van Belgie met daarin de letters F.A.M., zo kon je zien welke piloten in welke bond reden! (ja mannen, ik krijg geen stuk van die foto af?!)
0 x
- Chris Jacobs
- 125cc junior EK
- Berichten: 59
- Lid geworden op: Do 19 Jan 2012, 17:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Meerhout
- Contact:
Re: de oude doos
pierre , zo te zien , parkoerke in de walen .
ik kon me vroeger ook altijd geweldig opladen voor fam wedstrijden.
alhoewel maar ooit 1 keer fam kampioen te zijn geweest 1988 bij de juniors , er kwam altijd wel iets tussen ...
ik kon me vroeger ook altijd geweldig opladen voor fam wedstrijden.
alhoewel maar ooit 1 keer fam kampioen te zijn geweest 1988 bij de juniors , er kwam altijd wel iets tussen ...
0 x
Oud(st)rijder BLM-BMB , huidig Bondscoach BMX
- Peter Goolaerts
- mx all time winner
- Berichten: 1300
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Hulshout
- Contact:
- Peter Goolaerts
- mx all time winner
- Berichten: 1300
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Hulshout
- Contact:
- Peter Goolaerts
- mx all time winner
- Berichten: 1300
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Hulshout
- Contact:
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: de oude doos
Om met de laatste te beginnen: The oooooooooooooo'show
Die Honda's staan absoluut in mijn top 5 van de mooiste crossmotoren ooit gebouwd Peter!
De naam van de Yamaharijder schiet me niet te binnen, de motor zelf is een model '83, het laatste jaar dat ze in 't geel geleverd werden in de US en het laatste jaar met de uitlaat schuin opzij weg.
Vanaf '84 waren ze in Amerika ook "gewoon" wit en de uitlaat centraal.
Die Honda's staan absoluut in mijn top 5 van de mooiste crossmotoren ooit gebouwd Peter!
De naam van de Yamaharijder schiet me niet te binnen, de motor zelf is een model '83, het laatste jaar dat ze in 't geel geleverd werden in de US en het laatste jaar met de uitlaat schuin opzij weg.
Vanaf '84 waren ze in Amerika ook "gewoon" wit en de uitlaat centraal.
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
- Peter Goolaerts
- mx all time winner
- Berichten: 1300
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Hulshout
- Contact:
-
Kris RenaertsKr
- mx2 amateur champ
- Berichten: 198
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 01:37
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Pierre Vandenplas
- mx2 wk champ
- Berichten: 642
- Lid geworden op: Do 10 Sep 2009, 12:42
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Rotselaar
Re: de oude doos
Werner, the oooooo-show is toch Jhonny o'mara? Nu, Brad, de cow-boy, zen periode met Kawa, zei men tegen mij dat hij met een drie-vitesse reed? Mogelijk?
0 x
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: de oude doos
Met de "O'show" bedoelde ik inderdaad Johnny O'mara...
Drie versnellingen, dat zou best kunnen Pierre.
De CCM productiecrossers uit de jaren '70 hadden ook maar drie versnellingen.
Drie versnellingen, dat zou best kunnen Pierre.
De CCM productiecrossers uit de jaren '70 hadden ook maar drie versnellingen.
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
- Peter Goolaerts
- mx all time winner
- Berichten: 1300
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Hulshout
- Contact:
Re: de oude doos
Het was inderdaad Brad Lackey tijdens de US GP, de enige keer dat hij met het nummer 1 heeft gereden...
0 x
Ex-Vintage MX Lover
- Peter Goolaerts
- mx all time winner
- Berichten: 1300
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Hulshout
- Contact:
Re: de oude doos
Eentje voor de Gust Daneels en Gustje Nijs
Maico 400cc 1973

Maico 400cc 1973

Laatst gewijzigd door Peter Goolaerts op Vr 14 Sep 2012, 06:44, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Ex-Vintage MX Lover
- Peter Goolaerts
- mx all time winner
- Berichten: 1300
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Hulshout
- Contact:
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten



