@ Siebe niet panikeren zenne, das gedraineerde grond, twee jaar geleden was mclb de enige bond die mx kon geven daar, en als ik er kan oprijden, kan iedereen erop, want meestal zen ik de eerste die vast zit dus gewoon komem !
denk da wij daar is geweest zijn da het na eerste reeks een echt zwembad was en iedereen er afgesleept moest worden weet ni of over 2jaar was 3jaar terug
UURSCHEMA MX OVERSLAG 10/02/13 Trainingen zijn er vanaf 9 uur Eerste reeksen: 10u55 VTR + Experten/Masters 11u11 Amateurs Open 11u27 Nieuwelingen Open 11u43 Nieuwelingen MX1/3 11u59 Nieuwelingen MX2 12u15 Beloften MX2 12u31 Quads A+B 12u47 Junioren MX2 + MX1/3 13u05 Nationalen MX2 + MX1/3 13u25 Inters MX2 + MX1/3 + Open B 13u48 Zijspannen A+B Tweede reeksen vanaf 14u20 (volgens zelfde volgorde) Wedstrijd gaat absoluut zeker door (terrein én rennerspark liggen er prima bij!), er wordt bovendien droog en zonnig weer voorspeld (sneeuw ten vroegste in de nacht van zondag op maandag), dus... Iedereen welkom!
in de kempen heeft het vanmorgen gesneeuwd lieven en nu is het terug begonnen ,intussen 4h aan een stuk !!! succes met jullie organisatie(hopend dat jullie van het witte goedje gespaard blijven)
Net bericht uit Overslag dat het circuit er perfect bij ligt en geen sneeuw te bespeuren, het zonnetje schijnt volop. Ik pas deze middag ter plaatsen aangezien dat de "makke" vertraging heeft met de trein en ik beloofd heb hem op te pikken !!! rond 1 u hopen we alsnog ter plaatsen te zijn !!
priem wint eerste reeks voor seronval , van hoe , yentel martens en roel geurts niet meteen de grote massa aanwezig maar schijnbaar toch aantrekkelijke wedstrijden!
die dat er waren en gezien hebben konden zelf niet geloven hoe goed et er lag, toch mooie reeksen gezien, interreeks was sjiek, amaai die jentel martens, jadatte sjiek toch een 220 tal piloten, die de kou trotseerden, voila de kop is eraf
Idd ongelooflijk hoe droog het plein en rennerspark was ! Berekoud maar persoonlijk liever dat dan regen en blubber. Mooie reeksen gezien , traditiegetrouw de nationalen en eindelijk ook eens mooie interreeksen waarin ss op zijn waarde geklopt werd door Diesel Priem.Wat Yentel Martens liet zien ,die uitkwam bij de MX2, was top ! Piloot in de kijker voor mij ! Geslaagd wknd vond ik , hopelijk volgende week evenwaardig!