vbm openings cross te helechteren

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Etienne Dierckx
the legend!
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vbm openings cross te helechteren

Berichtdoor Etienne Dierckx Di 12 Mar 2013, 10:32

in zonhoven heb ik ook nog in een vierkant gereden :-) zijn toch dingen die je bijblijven. Maar achteraf gezien ... gewoon gekkenwerk.

@sandy ... wees blij dat er nu zulke dingen zijn ... ik denk dat mx al geld genoeg kost, er zijn veel piloten die dan liever een cross overslaan dan voor heel veel geld kosten te hebben 's maandags.
Aan slijkcrossen zoals ze vroeger dikwijls wel gereden werden ... daar heeft niemand iets aan.
0 x

het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Werner Castelyns
the legend!

Berichtdoor Werner Castelyns Di 12 Mar 2013, 10:44

Dat was inderdaad in Zonhoven.

En de rijders die die dag niet zouden aanzetten in de reeksen kwamen ook niet in aanmerking voor een FAM afvaardiging, zo werd daar toen gezegd.

Maar kom, geen oude koeien uit de gracht halen.
Met deze opmerking bedoel ik alleen maar dat het bij iedere bond wel eens kan foutlopen.
0 x

Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Ma
Marleen Buyle
125cc rookie
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Berichtdoor Marleen Buyle Di 12 Mar 2013, 10:50

Die goede oude tijd is voorbij,dat was nog plezant,piloten van gelijk welke federatie die tijdens hun reeks afstapten om elkaar uit de modder te trekken of te helpen om 1 of andere reden om dan hun reeks verder te zetten,dat waren crossen zonder luxe maar met veel plezier,vriendschap en respect voor elkaar!Nu willen de meeste als amateur op een GP parcour rijden,Hmmmmm,alhoewel de GP in Qatar geen aanrader is voor degene die hier nu veel commentaar hebben,daar was het rijden in den halve donker en met alleen paaltjes en geen linten!!!
0 x

Tony Hermans
mx3 wk champ
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Berichtdoor Tony Hermans Di 12 Mar 2013, 10:52

Etienne Dierckx schreef:in zonhoven heb ik ook nog in een vierkant gereden :-) zijn toch dingen die je bijblijven. Maar achteraf gezien ... gewoon gekkenwerk.

@sandy ... wees blij dat er nu zulke dingen zijn ... ik denk dat mx al geld genoeg kost, er zijn veel piloten die dan liever een cross overslaan dan voor heel veel geld kosten te hebben 's maandags.
Aan slijkcrossen zoals ze vroeger dikwijls wel gereden werden ... daar heeft niemand iets aan.

Dat heeft niks met de slijkcrossen te maken, maar met de motoren. De viertakt heeft de cross voor de amateur kapot gemaakt!! zelfs in de grote GP teams zitten ze terug te snakken naar tweetakt! Dat weet ik van Sylvain Geboers zelf. hij hamert er telkens weer op bij de Japanse merken om opnieuw tweetakten te produceren, zelfs voor de GP's.
0 x

MX Planet
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
Segers Jurgen
ama lites rookie
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Berichtdoor Segers Jurgen Di 12 Mar 2013, 11:06

Ik heb de vorige 3j vbm gereden en nooit noemenswaardige problemen gezien.Deze slechte reclame was nu wel het laatste dat ze nodig hadden denk.Ik hoop voor vbm en hun piloten dat de volgende organisaties terug top zijn.
0 x

Pa
Patrick Vanmeert
ama lites eastcoast champ
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Berichtdoor Patrick Vanmeert Di 12 Mar 2013, 11:16

Ik vrees er voor Jurgen, de opkomst van eigen piloten was al heel schamel (natuurlijk niet onverwacht) en de manier hoe ze het "voorval" afdeden trok ook op niks.
Ikzelf reed daar met de masters mee en we hebben een kwartier stilgestaan in het rennerspark omdat er blijkbaar geen communicatie was tussen de jurybus en het rennerskwartier dat er 3 reeksen samen reden. Dan nog eens wachten op de "vriendjes" van de startmeester omdat die hun niet opjaagden om op tijd voor hun reeks te komen en dan begint het spelleke.
Het feit dat de ambulanciers klaagden heeft hier niet veel mee te maken, het is absurd dat zo iets moet gebeuren, maar toen alles opgeklaard was, hadden ze de startbaar al afgebroken...
Het leek er gewoon op dat VBM hun hoofd al neergelegd had voor de eerste otganisatie was afgelopen, iedereen van de bond en inrichting liep er maar verslagen rond.
Spijtige zaak dat het zo moeten lopen is, ik heb me in het verlden super geamuseerd in de VBM.....
Er zijn wel meer crossen geweest dat er niet genoeg vlaggemannen waren doch steeds werd er dan opgeroepen om te helpen en bij mijn weten is dat steeds gelukt, deze zondag werd er aan niemand iets gevraagd, enkel commentaar gegeven......
We hebben zelf palen terug gezet die uitgereden waren maar een paar seconden erna lagen ze al terug tegen de grond, dit is dweieln met de kraan open.
Het circuit zelf lag er algemeen goed bij, dus dat was geen reden om te klagen, een beetje modder is toch normaal in de voorjaarscrossen?
0 x

Gunny Michiels
mx all time winner
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Berichtdoor Gunny Michiels Di 12 Mar 2013, 11:47

Tony Hermans schreef:
Etienne Dierckx schreef:in zonhoven heb ik ook nog in een vierkant gereden :-) zijn toch dingen die je bijblijven. Maar achteraf gezien ... gewoon gekkenwerk.

Dat heeft niks met de slijkcrossen te maken, maar met de motoren. De viertakt heeft de cross voor de amateur kapot gemaakt!! zelfs in de grote GP teams zitten ze terug te snakken naar tweetakt! Dat weet ik van Sylvain Geboers zelf. hij hamert er telkens weer op bij de Japanse merken om opnieuw tweetakten te produceren, zelfs voor de GP's.

We love 2stroke e el tonio :-)
0 x

#66 Nieuwelingen open
Sa
Sandy Van De Perre
mxdn winner

Berichtdoor Sandy Van De Perre Di 12 Mar 2013, 11:48

ja patrick ben ik met u eens maar hoeveel piloten van de vmcf waren dan op post als men spreekt van een samenwerking laat staan dat juist erik en martijn van het bestuur er waren.
ik begrijp er ni te veel van .
0 x

Pa
Patrick Vanmeert
ama lites eastcoast champ
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Berichtdoor Patrick Vanmeert Di 12 Mar 2013, 11:58

@Sandy
Van die samenwerkign heb ik heeeeel weinig gezien, Martin heb ik op zaterdag niet gezien en Erik al helemaal niet...
De bus heb ik wel zien staan en dat was het dan denk ik, als dit een samenwerking moet voorstellen lijkt me dit al op voorhand een stille dood tegemoet te gaan.
Als je dan als piloot van de VBM hoort in de wandelgangen dat de VBM zijn boeken neerlegt na de cross in Horpmaal kan ik wel begrijpen dat er vanalles gebeurd...
Of het waar is zal nog moetne blijken zekers...
Ik hoop alvast van niet voor de piloten en de federatie....
0 x

Lu
Ludo Marissen
mx2 wk rookie
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross

Berichtdoor Ludo Marissen Di 12 Mar 2013, 13:29

Klopt inderdaad Tony ,maar Sylvain is al lang niet meer de enige die aandringen voor 2takten terug in productie te nemen.Ik denk zelf dat het niet lang meer zal duren om terug 2takt machines te gaan ontwikkelen en dat er sommige zelfs al mee bezig zijn.
0 x

Gu
Guy Dick
the legend!

Berichtdoor Guy Dick Di 12 Mar 2013, 14:55

Sven Van Mieghem schreef:@ leon , ik heb ook nog in vierkant gereden in blm , zonhoven of daar ergens in de buurt . Dat waren nog tijden!

Ook eens in Wommelgem (andere terrein) - half jaren '90

Nog zo'n befaamde moddercross was ooit in Wachtebeke bij MCB-BLB waar ze motoren met de kraan uit het slijk hebben moeten trekken. De enige die daar even rap reed als op het droge was Pascal Bal op zijn Yamaha 125.
0 x

The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Wa
Walter Vantilt 2
125cc junior EK
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Berichtdoor Walter Vantilt 2 Di 12 Mar 2013, 15:09

Sandy, morgen zeeeeker motorgazet kopen hé. 2 volle bladzijden Vmcf nieuws, met een erg mooie foto van 2 bestuursleden.
0 x

Mi
Michael Baillieu
mx2 wk champ

Berichtdoor Michael Baillieu Di 12 Mar 2013, 17:12

als wij het zo gekunnen hebben @ dirk saelen kweetnie of u ooit op de avondcrossen bent geweest zoja dan kan ik u garanderen dat er veel wa konden leren ervan :) en in mijn regio was er geen cross omdat een paar onozelaars een putje hebben gegraven en vuilnis hebben gedumpt vorig jaar en ik rijd naar overal waar ik kan rijen en probeer overal uit voor de rest rij ik overal waar ik zin in heb :)
0 x

RIP TIMO :( we gonna miss you!
Tony Hermans
mx3 wk champ

Berichtdoor Tony Hermans Di 12 Mar 2013, 18:27

Michael Baillieu schreef:als wij het zo gekunnen hebben @ dirk saelen kweetnie of u ooit op de avondcrossen bent geweest zoja dan kan ik u garanderen dat er veel wa konden leren ervan :) en in mijn regio was er geen cross omdat een paar onozelaars een putje hebben gegraven en vuilnis hebben gedumpt vorig jaar en ik rijd naar overal waar ik kan rijen en probeer overal uit voor de rest rij ik overal waar ik zin in heb :)

ik ken wel bestuursleden die indertijd hun afval van hun cross in de grond staken!!!
cross is er daar niet meer!! NOOIT MEER!
In 2010 zag ik nen dealer op de cross in Vollezele de olie van ne motor gewoon in een putje in de grond liet lopen,ik moest er ne foto van genomen hebben!!
0 x

MX Planet
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner

Berichtdoor Mark Dejonghe Di 12 Mar 2013, 18:41

Alé doe maar... , maak maar reclame met al die stommigheden ,!!!Zeer bevorderend voor de motocross.
0 x

Sa
Sandy Van De Perre
mxdn winner

Berichtdoor Sandy Van De Perre Di 12 Mar 2013, 18:48

ga ik zeker doen walter maar bij mijn weten hebben ze geen foto komen nemen van mij.
0 x

Di
Dimitri Lamote
world THQ sx champ
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Berichtdoor Dimitri Lamote Di 12 Mar 2013, 19:24

Eerlijk gezegd sommige van die boeren zijn geen haar beter ze,vuurtje stoken in de mist en put graven om de autobanden kwijt te geraken allemaal al gezien.
Maar je hebt ze natuurlijk nodig om een cross in te richten :)
0 x

Wa
Walter Vantilt 2
125cc junior EK
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Berichtdoor Walter Vantilt 2 Di 12 Mar 2013, 20:17

Stommigheden ?? De stommigheid is niet van diegene die het relaas doet, maar van diegenen die rotzooien met hun gedumpt goed! Zij, en geen ander, zijn diegene die op termijn alles kapot maken aan deze sport, en aan de broodnodige parcours, nodig om uw, mijn, en anderen, hun passie mogelijk te maken.
De meesten zijn nog te tam om hun eigen huisvuil mee naar huis te nemen, waardoor de inrichter met de rotzooi blijft zitten, en dan maar mekkeren als een berg niet zus of zo aangelegd is! Er is in dit wereldje zo weinig eigen dicipline, maar o zoveel eigenbeklag.
Aan elke inrichter dit; Proficiat, dat jullie nog moeite doen, om anderen hun passie of sport te laten uitoefenen.
0 x

Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Berichtdoor Petrus De Winter Di 12 Mar 2013, 20:25

Heb toch al gezien dat er op sommige vlm crossen ne container stond waar ge uw afval van de cross kon ingooien , maar sommige pipos brachten dan doodleuk ook de afval van thuis mee en dan weet ge het wel . Geen contrainers meer gezien daarna .
0 x

Werner Castelyns
the legend!

Berichtdoor Werner Castelyns Di 12 Mar 2013, 20:44

walter vantilt 2 schreef:Stommigheden ?? De stommigheid is niet van diegene die het relaas doet, maar van diegenen die rotzooien met hun gedumpt goed! Zij, en geen ander, zijn diegene die op termijn alles kapot maken aan deze sport, en aan de broodnodige parcours, nodig om uw, mijn, en anderen, hun passie mogelijk te maken.
De meesten zijn nog te tam om hun eigen huisvuil mee naar huis te nemen, waardoor de inrichter met de rotzooi blijft zitten, en dan maar mekkeren als een berg niet zus of zo aangelegd is! Er is in dit wereldje zo weinig eigen dicipline, maar o zoveel eigenbeklag.
Aan elke inrichter dit; Proficiat, dat jullie nog moeite doen, om anderen hun passie of sport te laten uitoefenen.

100 procent mee eens Walter!!!
0 x

Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be

Terug naar “mx amateur”