Berichtdoor Patrick Vanmeert
Di 12 Mar 2013, 11:16
Ik vrees er voor Jurgen, de opkomst van eigen piloten was al heel schamel (natuurlijk niet onverwacht) en de manier hoe ze het "voorval" afdeden trok ook op niks.
Ikzelf reed daar met de masters mee en we hebben een kwartier stilgestaan in het rennerspark omdat er blijkbaar geen communicatie was tussen de jurybus en het rennerskwartier dat er 3 reeksen samen reden. Dan nog eens wachten op de "vriendjes" van de startmeester omdat die hun niet opjaagden om op tijd voor hun reeks te komen en dan begint het spelleke.
Het feit dat de ambulanciers klaagden heeft hier niet veel mee te maken, het is absurd dat zo iets moet gebeuren, maar toen alles opgeklaard was, hadden ze de startbaar al afgebroken...
Het leek er gewoon op dat VBM hun hoofd al neergelegd had voor de eerste otganisatie was afgelopen, iedereen van de bond en inrichting liep er maar verslagen rond.
Spijtige zaak dat het zo moeten lopen is, ik heb me in het verlden super geamuseerd in de VBM.....
Er zijn wel meer crossen geweest dat er niet genoeg vlaggemannen waren doch steeds werd er dan opgeroepen om te helpen en bij mijn weten is dat steeds gelukt, deze zondag werd er aan niemand iets gevraagd, enkel commentaar gegeven......
We hebben zelf palen terug gezet die uitgereden waren maar een paar seconden erna lagen ze al terug tegen de grond, dit is dweieln met de kraan open.
Het circuit zelf lag er algemeen goed bij, dus dat was geen reden om te klagen, een beetje modder is toch normaal in de voorjaarscrossen?
0 x