GP 12 Finland

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Di
Dimitri Lamote
world THQ sx champ
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: GP 12 Finland

Berichtdoor Dimitri Lamote Do 18 Jul 2013, 15:21

Desalle is een topkerel die heeft tenminste de ballen om in de outdoors mee te starten en daar ben ik trots op als belg.
Trouwens alle toppers zijn slechte verliezers want anders kom je der niet ;)
0 x

Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Do 18 Jul 2013, 18:14

ALS Peter al 40 jaar naar de cross gaat, dan wil ik niet weten naar welke crossen die gaat zien. Want ne vette zal da daar blijkbaar toch ook nie zijn. Als je op die manier spreekt en zegt dat je iets van cross kent, pfiew. Een andere mening hebben is één ding, maar lulkoek uit je nek slagen is twee. En als kenner denken dat Desalle de nieuwe Everts was???? Waar heb je je dat laten wijsmaken?

Wellicht heb je ook nog nooit een goeiedag tegen Desalle gezegd. Want hij is helemaal niet een dikke nek, arrogant en hij gedraagt zich veel volwassener dan jij doet op dit ogenblik. Maar dat is dan natuurlijk weer niet moeilijk.

Ik heb onlangs dit nog gepost op een Amerikaan forum. Hopelijk kan je Engels want buiten de energie die ik nu in deze post steek, ben je niet veel meer waard.

It's very clearly you have never met him before.
He's nothing alike of what you just mentioned. We (me and my brother) only see him like 4-5 time's a year? Maybe less now he's not riding the Belgian championsihp. And last year at Lierop he was walking around under the teamtent. Signing a couple of autographs like every racer does, fast, say hi and smile.
Then he saw us and every other fan around us was shocked. We had a nice talk, like we always does, he just found a streetdog a couple of weeks before that. He told us that, we talked about our dogs and so on and on, untill MX2 qualifier started and we both wanted to get off, he to change clothes and we to watch.

Same in Valkenswaard this year, on monday evening (raceday) he was cycling out, we wen't by him, and even from a 20M distance he waved. So we went to him and had another chat :P.

But he's just one of those introvert guys who doesn't rly like the spotlight. And if you don't know him he indeed can look arrogant sometimes, but that's just because he says what he thinks and he doesn't act like 99% of the sporters do. If he doesn't like the situation, you'll know it. While other sporters keep smiling and try to shuv you off on the most kind way you can imagine. And people don't like that. Everybody want everybody to be hounest, but when you're hounest you're an arrogant prick or a wiseacre or whatever they can call you. It's exactly the same what happend to Pourcel. He was always hounest and said what he thought. And on top off that is Pourcel unpredictable. Another thing that society hates. But that same GP, Lierop, he was just sitting their, in plane sight at his T-shirt stand. If you asked him something he answered and he didn't looked bothered at all.

Also is Desalle very aware that winning a title for him will be hard. But he just likes winning and bar to bar racing without politics. That last thing I just mentioned is probarly why he and Cairoli aren't the best friends either. Cairoli thinks because he's wearing a gold or a red number plate and is the friend of the promoter that everybody should get out of his way. But that's not how Desalle race's. Even back in the days on his Inotec Suzuki when he was battling for top-20's he didn't move for you. Even if it was Everts who had a to came trough the pack.
And what goes around comes around indeed. Most riders would cry like littles baby's for that. Well what Cairoli did in the first moto, that's something AC would never do to somebody else, at least not on this stage of the season. But did you hear Desalle crying about that? I didn't think so! That's racing!

So all by all. Was this move over the top? Yes, Desalle earned that warning. Is Desalle an arrogant prick? Not even close.

Trouwens Desalle is een Belg, net als in een Belg ben. Mede dankzij hem hebben we de laatste jaren op het podium mogen staan van de mxdn's. En als je als "motorcrosskenner" nog over Wallonië en Vlaanderen durft spreken dan heb je volgens mij héél veel mxdn's gemist, sterker nog, dan heb je zelfs nog nooit een mxdn gezien, niet in het echt, niet op tv, nergens niet. Weet je eigenlijk wel waar ik het over heb?? :lol:

Maar aan je schrijven te zien gaat het er meer om dat jij in je keutel bent gepikt omdat er kritiek kwam op De Dycker en NIET om wat Desalle deed.
0 x

"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Berichtdoor Catteeuw Geert Do 18 Jul 2013, 18:30

Heeft Searle zelf al ergens gereageerd op de move van Desalle .In de pers dan en niet zijn twitter bericht dat het payback time word.Zo braaf is hij nu ook weer niet.

http://www.youtube.com/watch?v=JkAc5Rf4YnA
0 x

Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
Pe
Peter Moons
european champ mx2
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Berichtdoor Peter Moons Vr 19 Jul 2013, 08:05

De kinnekkes snappen het nog altijd niet... :lol: :lol: :lol:
0 x

" TEAM GREEN KAWASAKI "
Pe
Peter Moons
european champ mx2
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Berichtdoor Peter Moons Vr 19 Jul 2013, 08:16

@Frederik van Eeckhoven, ik ben er zeker van da gij de jaren 70 en 80 niet meegemaakt hebt als crosskenner, ik zou uw vader kunnen zijn, bij wijze van spreken, ik ben crosskenner van vroeger tot nu en ik mag toch mijn mening schrijven hier op het forum, en als ik dan zie hoe dat sommigen daar op reageren, wie is hier dan de belachelijke... :!: :!: :!:
0 x

" TEAM GREEN KAWASAKI "
Gunther Smeys
mx all time winner

Berichtdoor Gunther Smeys Vr 19 Jul 2013, 16:52

Blijkbaar zijn de kinnekes veel slimmer dan de senioren.... Want jij snapt het niet Peter Moons, wat de kinnekes willen zeggen is dat jij gewoon alles belachelijk maakt ipv kritiek te geven, de kinnekes kunnen best tegen kritiek zenne, enkel als die terecht is en de uwe is nu gewoon belachelijk. Dit is mijn laatste post die ik eraan vuil maak, want al post ik dit 1000x je zal het nooit niet (willen) snappen, case closed.
0 x

http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Le
Lesley Lambrechts
80cc pilot

Berichtdoor Lesley Lambrechts Zo 21 Jul 2013, 11:12

Amen to Frederik Van Eeckhoven - mooi (en naar waarheid) gezegd.
0 x

Terug naar “mx pro”