MXDN - Raceweekend!

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Gi
Gilles Van Belle
european champ mx2
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: MXDN - Raceweekend!

Berichtdoor Gilles Van Belle Zo 29 Sep 2013, 23:14

Jan Willem Visser schreef:Proficiat aan mun Belgische vrienden hier!!! Had et ni verwacht ma soms moet je wat geluk hebben hè. ;-)
Mooist vin ik dat het uiteindelijk Keeno is die jullie de titel heeft bezorgd. :-) die werd hier compleet afgebrand en heeft it uiteindelijk beslist met een sublieme laatste race.

Als Hollander kan ik erg blij zijn met ut optreden van good old De Reuver. De rest was helaas wa triestig.

Dankzij hem is veel gezegd. Hij maakt het perfect af, dat wel..
Maar Van Horebeek met zijn 2 uitstekende manches tellen zeker en vast mee! En Desalle die ook een knappe prestatie neerzet. De 3 jongens hebben het samen gedaan op een heel knappe manier. Hadden JVH en CD niet zo sterk gereden, dan had KDD nog 2de mogen worden, het had niet voldoende geweest.

Ook zonde dat CD uitvalt in de 2de reeks met zijn schouder. Gegarandeerd had hij wel voor KDD geëindigd en dan was de positie van KDD eigenlijk niet zo erg belangrijk meer als wat ze nu was. Maar goed, ik vind dat de 3 jongens het uitstekend gedaan hebben. Elk hun taak volbracht zoals het hoort en vooral de inzet van KDD in de kijker in de laatste manche.
0 x

Ka
Karel Vanclee
125cc junior EK
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Berichtdoor Karel Vanclee Zo 29 Sep 2013, 23:41

proficiat aan de belgen ze hebben het alle 3 goed gedaan ze
the jerre wat van 34 naar 7 rijd en desalle van achteraan naar 3 ferm om te zien ze
kdd veraste wel knap gedaan
proficiat aan het team
0 x

Fo
Fons Van Loon
mxdn winner

Berichtdoor Fons Van Loon Ma 30 Sep 2013, 00:23

Coubergs: Waarom? En neen ik ben niet op conge ik ben net terug van teut!
0 x

Jan Willem Visser
mxdn winner
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Berichtdoor Jan Willem Visser Ma 30 Sep 2013, 07:25

Catteeuw Geert schreef:Geluk ??? Ik vind nu niet als 1 van de sterkhouders van het team zijn schouder uit de kom valt , dat je dat geluk kunt noemen.

Als de topfavoriet een crash heeft in reeks 1 (Tomac) en Dungey heeft die gewoon matig rijd en dan nogeens Barcia crasht in de laatste start dan mag je tog stellen da de concurrentie geluk heeft gehad ofni?

Neemt ni weg dat team Belgie het fantastisch heeft gedaan, terechte winnaars zouk zeggen. Nogmaals proficiat.
0 x

Jan Meert
mxdn winner
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Berichtdoor Jan Meert Ma 30 Sep 2013, 07:28

Superfier op ons Belgisch team , man man ze doen het toch maar :P
Dikke proficiat voor deze beresterke prestatie :!:

Op tv één ...Welgeteld 17" in beeld en de kous was af ... VTM deed nog beter ,zelfs niet vernoemd :!: Bende mollen...
0 x

SuzMxTeam #97 -MCLB Amateurs Open - Jan Meert Services * Service grasrobots * http://www.janmeertservices.be -
Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ

Berichtdoor Catteeuw Geert Ma 30 Sep 2013, 10:39

Usa heeft niet meer pech gehad dan de belgen. Desalle van laatste naar 3 in de 2de manche .Vanhorebeek van 34 naar 7 in de 2de manche na een crash.En als je maar matig rijd is dat geen geluk voor de concurentie , matig rijden is geen pech hebben.We moeten toch ook niet afkomen dat Dereuver top 10 was omdat hij geluk had dat er toppers uitvielen.
0 x

Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
Gu
Guy Dick
the legend!
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Berichtdoor Guy Dick Ma 30 Sep 2013, 10:52

Dankzij Roczen is het ook overduidelijk dat armpump gewoon een excuus is om niet te moeten toe geven dat de andere beter is.

Na de eerste reeks staan bleiten dat hij al het hele weekend last had van armpump, een uur later de 2e reeks winnen en ineens nergens geen last meer van hebben en u nog nooit zo goed gevoeld hebben...
0 x

The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Lode Van Vlasselaer
mx1 wk rookie
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Berichtdoor Lode Van Vlasselaer Ma 30 Sep 2013, 10:57

Is perfect te verklaren hoor dat ge een uur later geen arm pump meer hebt..
0 x

Vlm inter #71 [Lode16]
Joeri Grandjean
mx2 wk champ
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Berichtdoor Joeri Grandjean Ma 30 Sep 2013, 15:44

ff advocaat van de duivel spelen, maar wat denken jullie van de speed van die 2 (tomac-roczen) tov herlings? Ik geloof nooit dat herlings hier mee meekan op zulke circuits
Ze zijn een beetje wat villopoto in de mx1 is op dit moment, net dat tikkeltje beter
0 x

*AKA* Schicht
Gi
Gilles Van Belle
european champ mx2

Berichtdoor Gilles Van Belle Ma 30 Sep 2013, 16:28

Jan Meert schreef:Superfier op ons Belgisch team , man man ze doen het toch maar :P
Dikke proficiat voor deze beresterke prestatie :!:

Op tv één ...Welgeteld 17" in beeld en de kous was af ... VTM deed nog beter ,zelfs niet vernoemd :!: Bende mollen...

In sportweekend hebben ze er toch een 3-tal minuten aan besteed. Toch meer dan ik verwacht had.
Mocht toch wel wat nadrukkelijker in de media verschijnen vond ik, want het is een heuse prestatie! Maarja, die vervuilende motoren, wie wil daar nu iets van weten :roll:
0 x

Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Ma 30 Sep 2013, 17:21

Stefan Everts: "Na de eerste reeks van De Dycker zag ik het niet meer zitten, maar in de tweede reeks haalde hij het beste van zichzelf boven en werd hij tweede."

Bron: Sporza.be

Het enigste verschil tussen Stefan Everts en de mensen die hier nu worden versleten als "Anti Keeno" is dat Everts geen forum account heeft en het hier niet meteen post. Hij verteld het nu aan Sporza als analyst, kenner. Wat natuurlijk ook zo is, hij heeft 10 wereldtitels!

Wat ik eigenlijk wil zeggen, laten we stoppen met: Héy jij geloofde niet in Keeno en nu vier je wel mee! Achterbaks zene! Lafaard! Neen laten we gewoon allemaal fier zijn en genieten!
0 x

Lander Vanderstraeten
wk mister 875cc

Berichtdoor Lander Vanderstraeten Ma 30 Sep 2013, 17:58

@Joeri, Herlings heeft heel het seizoen gedomineerd *slik* :|
0 x

enjoy the ride, don't destroy it
Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ

Berichtdoor Catteeuw Geert Ma 30 Sep 2013, 18:26

Lander Vanderstraeten schreef:@Joeri, Herlings heeft heel het seizoen gedomineerd *slik* :|

Man toch , je gaat toch zijn tegenstanders niet vergelijken met Tomac , Roczen , Baggett enz. En volgend jaar gaat hij nog meer domineren want er vallen er weer een aantal weg.Niet dat die mannen hem kunnen kloppen , verre van . Maar die konden nog binnen de minuut eindigen.Volgend jaar zal het nog indrukwekkender tonen.
0 x

Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
Lander Vanderstraeten
wk mister 875cc

Berichtdoor Lander Vanderstraeten Ma 30 Sep 2013, 18:47

Herlings heeft ook een paar keer gewonnen met een minuut voorsprong op de rest dit seizoen, oa in duitsland en portugal. We zullen het antwoord nooit weten, tot ze eens alle drie samen racen, volgens mij zijn ze alle drie evenwaardig aan mekaar.
0 x

enjoy the ride, don't destroy it
Gi
Gilles Van Belle
european champ mx2

Berichtdoor Gilles Van Belle Ma 30 Sep 2013, 18:56

Lander Vanderstraeten schreef:Herlings heeft ook een paar keer gewonnen met een minuut voorsprong op de rest dit seizoen, oa in duitsland en portugal. We zullen het antwoord nooit weten, tot ze eens alle drie samen racen, volgens mij zijn ze alle drie evenwaardig aan mekaar.

en dan nog.. Dan zou het zowel in een outdoors daar moeten uitgevochten worden als in een WK omloop in Europa. Want de Outdoors in Amerika zijn van een andere aard dan de WK omlopen he. Dan heb ik het niet over het niveau, maar over de ligging, structuur en vorm.
0 x

Gunther Smeys
mx all time winner

Berichtdoor Gunther Smeys Ma 30 Sep 2013, 19:19

@Matthias Waar het mij omgaat is dat er hier een paar waren die Ken zwart maakte tot zelfs in het belachelijke toe, en daarom was mijn post bedoeld.

Everts heeft trouwens mee de selectie gemaakt. Maar dit is wat Smets zei op de persconf... "Ik ben heel blij dat net hij hier de zege uit het vuur sleept voor ons. Hij lag in balans met Kevin Strijbos toen de selectie gemaakt werd. Bovendien liep hij dan ook nog een blessure op. Hij was even op de sukkel, maar hij heeft ons vertrouwen gekregen. Het is mooi dat hij dat vertrouwen niet beschaamd."
0 x

http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Me
Meesschaert Marc
european champ mx2

Berichtdoor Meesschaert Marc Ma 30 Sep 2013, 19:33

gisteren een goeie dessale gezien een vliegende en risico nemende jerre in zn 2e reeks en een keeno die in de 2e reeks nogmaals ons gelijk toonde dat hij bij de top behoort als hij wil , en dat is wat er velen hier proberen duidelijk maken dat hij het niet altijd zo nou neemt.Daarom ook krijgt hij veel tegenwind zelfs van mensen die vroeger fanatiek voor hem supporteren. hij kan zeer rap rijden (als hij er zin in heeft) maar zelden meer dan enkele ronden , maar gisteren na een matige 1e reeks reed ie zn 2e reeks gelijkmatig en niet 2 of 3 ronden als een bezetene om dan sterk terug te vallen. En nogmaals enkel ter plaatse kun je het echt volgen en zien.
0 x

Me
Meesschaert Marc
european champ mx2

Berichtdoor Meesschaert Marc Ma 30 Sep 2013, 19:41

Wat mij het meest opviel gisteren was dat na de 2e reek veel meer plaats was op de heuvels omdat veel duitsers reeds weggingen blijkbaar kwamen ze enkel om rocsen te zien en vonden ze het niet nodig om hun team en nagl verder aan te moedigen.
0 x

Br
Brayen Callaert1
125cc junior EK

Berichtdoor Brayen Callaert1 Ma 30 Sep 2013, 19:59

Was een mooie editie en voor mij zelf de eerste keer dat ik een MXON in het echt gaan kijken ben en ik moet zeggen het was de 6 uur op en 6 uur terug rit meer dan waard, een goede Desalle gezien op zaterdag domineren en zondag een hele goede eerste reeks gereden jammer van de val en de schouder in zijn tweede reeks. JVH heel sterk gereden enkel jammer dat hij in de eerste reeks nog Paulin en Dungey moest laten voorgaan omdat hij power tekort kwam tegen de 450. De Dycker heeft een prachtige prestatie neergezet in de eerste reeks heel sterk terug gekomen en de laatste reeks fenomenaal gereden op het einde zou je gezegd hebben hij begint er wat door te zitten maar in tegendeel hij haalde er nog een tweede plaats uit. Smets heeft een goede keuze gemaakt, en hou je het ook draait of keert we hebben het toch voor een groot deel te danken aan Keeno maar dat neemt niet weg dat JVH en Desalle ook sterk gereden hebben en een mooie prestatie hebben neergezet een MXON win je als team en dat hebben we gedaan ! En zoals Marc al aangaf het was toch wel jammer dat vele duitsers na de tweede reeks al vertrokken want nagl reed toch een sterke 2de reeks. USA heeft me een beetje teleurgesteld dit jaar op dit soort circuit had ik toch meer van hen verwacht wat niet wegneemt dat ze toch weer 2de zijn geworden . . . .
0 x

Fo
Fons Van Loon
mxdn winner

Berichtdoor Fons Van Loon Ma 30 Sep 2013, 20:18

Catteeuw Geert: Ge bent met vuur aan het spelen door de suprematie van Herlings enigzinds in zijn juiste kontekst te plaatsen, er zijn er die daar niet tegen kunnen. Maar los daarvan was het de moeite ,alle 3 super gereden op een mooi parcour dat (leon Van Gestel) meer dan old school genoeg was!
0 x

Terug naar “mx pro”