Jan Willem Visser schreef:Proficiat aan mun Belgische vrienden hier!!! Had et ni verwacht ma soms moet je wat geluk hebben hè.
Mooist vin ik dat het uiteindelijk Keeno is die jullie de titel heeft bezorgd.die werd hier compleet afgebrand en heeft it uiteindelijk beslist met een sublieme laatste race.
Als Hollander kan ik erg blij zijn met ut optreden van good old De Reuver. De rest was helaas wa triestig.
Dankzij hem is veel gezegd. Hij maakt het perfect af, dat wel..
Maar Van Horebeek met zijn 2 uitstekende manches tellen zeker en vast mee! En Desalle die ook een knappe prestatie neerzet. De 3 jongens hebben het samen gedaan op een heel knappe manier. Hadden JVH en CD niet zo sterk gereden, dan had KDD nog 2de mogen worden, het had niet voldoende geweest.
Ook zonde dat CD uitvalt in de 2de reeks met zijn schouder. Gegarandeerd had hij wel voor KDD geëindigd en dan was de positie van KDD eigenlijk niet zo erg belangrijk meer als wat ze nu was. Maar goed, ik vind dat de 3 jongens het uitstekend gedaan hebben. Elk hun taak volbracht zoals het hoort en vooral de inzet van KDD in de kijker in de laatste manche.