Ik denk dat wat Guy de afgelopen jaren gepresteerd heeft met zijn boompjes in ieder geval véél méér is dan alle andere liefhebbers samen...
Misschien is er naar buiten toe "niets" mee bereikt maar achter de coulissen des te méér!
Dat Muyters en consoorten niet naar de MX des Nations willen komen daar kan Guy niets aan doen!
De het Maaseikse gemeentebestuur de hele procedure rond de Kiezelgroeve in het belachelijke aan het trekken is daar kan Guy ook niets aan doen.
In iedere geval heeft Muyters toch al de moeite gedaan om tot in Kester te komen en is de zaak uitgezonden op de "Zevende dag", iets waar we een paar jaar geleden alleen nog maar van mochten dromen!
De toekomst van de motorcross ziet er niet echt goed uit in België, dat is iets waar we niet omheen kunnen.
Dit ligt niet aan bepaalde personen op zich, wel aan het algehele imago rond de cross. Om daar verandering in te brengen / krijgen moeten er haast onmogelijke zaken verricht worden. Probeer maar eens om iemand die "tegen" iets is van mening te doen veranderen...
Ook vanuit het motorcross-front op zich mogen er nog vele dingen veranderen! Het is al tot den treure geschreven dat de federaties eens SAMEN aan één zeel moeten gaan trekken in plaats van ieder hun eigen weg te blijven bewandelen! Ik ben geen helderziende maar weet nu al dat dat er NOOIT van zal komen!
Ook de crossliefhebbers op zich mogen eens van mentaliteit gaan veranderen, da's mijn persoonlijke menig maar ja, wie ben ik.
Geen tijd om te gaan betogen? Als ze tot daar moeten komen om een cheque van 5000 euro af te halen, zullen ze wel tijd hebben...
Zowel Joël Smets alsook Stefan Everts, om de belangrijkste te noemen, waren aanwezig in Oostende om het CO² bos aan te planten. Ik weet zeker dat de helft van de "gewone" crossliefhebbers hun botten nog niet zouden aangetrokken hebben als ze zagen onder welke omstandigheden dat daar dat bos aangeplant is!
Als op die akker ooit een cross moest georganiseerd zijn, daar had ik willen gaan kijken!

Uploaded with
ImageShack.usBoudewijn en Fabiola op de cross, wanneer komen Filip en Mathilde...?