Transfergeruchten Europa 2014/2015
-
Pa
- ama lites national champ
- Berichten: 487
- Lid geworden op: Zo 23 Aug 2009, 18:18
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Transfergeruchten Europa 2014/2015
Bijna halfweg de GP cyclus.
t Duurt nie lang meer of de eerste geruchten gaan de kop opsteken...
En het wordt intressant denk ik...weer een aantal die moeten overstappen naar MXGP...
Waar gaan zij terechtkomen, en wie moet daarvoor het veld ruimen?
t Duurt nie lang meer of de eerste geruchten gaan de kop opsteken...
En het wordt intressant denk ik...weer een aantal die moeten overstappen naar MXGP...
Waar gaan zij terechtkomen, en wie moet daarvoor het veld ruimen?
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
Tonus in gesprek met een team uit de States was het eerste gerucht dit seizoen ...
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Gu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
Jeffrey Dewulf naar de GP's
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
-
Ma
- 125cc rookie
- Berichten: 137
- Lid geworden op: Zo 28 Mar 2010, 19:27
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Ma
- mx all time winner
- Berichten: 1357
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
-
Pa
- ama lites national champ
- Berichten: 487
- Lid geworden op: Zo 23 Aug 2009, 18:18
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
Graulus alvast stevig in het zadel bij Standing Construct. Slimme zet...
Al meer geruchten (of zekerheden) bekend?
KTM is meestal heel vroeg met zn bekendmakingen....
Wat betreft de Belgen en Nederlanders???
Getteman, Brakke, Plessers.....Herlings
Bij HRC zoeken ze schijnbaar een echte topper....die ook elk land binnen mag...
Al meer geruchten (of zekerheden) bekend?
KTM is meestal heel vroeg met zn bekendmakingen....
Wat betreft de Belgen en Nederlanders???
Getteman, Brakke, Plessers.....Herlings
Bij HRC zoeken ze schijnbaar een echte topper....die ook elk land binnen mag...
0 x
-
St
- ama sx 250 champ
- Berichten: 704
- Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
@ Patrick
niet verkeerd bedoelt, maar begrijp het niet zo goed..
Damon Graulus en Tim van Standing Construct zijn al vele jaren een team.
Tim zorgt er al jaren mee voor dat Damon zijn talent verder kan ontwikkelen.
Damon echt in het WK brengen is ongetwijfeld iets wat Tim persoonlijk enorm veel voldoening geeft.
maar zo simpel is het allemaal niet gegaan
Op het moment dat Tim besloot om naar de GP's te trekken met een eigen team had Damon het erg moeilijk.Hij had de pech dat op het moment dat hij internationaal (E.K.) een stap moest zetten hij een blessure opliep waarmee hij lang out was,en toen hij bijna terug was er opnieuw één opliep.dan zet je geen stap vooruit maar er 2 terug.
Inmiddels was Tim met zijn team Standing Construct bijzonder succesvol in de GP's en zette in 2jaar iets neer wat weinigen hem zullen nadoen.
Hij zorgde voor een team met structuur,topmateriaal én slaagde erin de juiste piloten aan te trekken.Terwijl het team succesvol was dreigde Damon helemaal op een zijspoor te raken,voor beiden een heel moeilijke situatie.
Tim heeft vorig jaar echt persoonlijk z'n nek moeten uitsteken om Damon als 3e piloot in z'n team alsnog een E.K.campagne te kunnen laten doen.Een beslissing die heel veel moed en geloof vereiste.
Damon kroop stilaan terug uit het dal,nog niet op z'n best maar toch slaagde hij erin 3e te worden in het EK.met goeie en iets minder goeie wedstrijden.of dit nu al echt voldoende was om een rol te spelen in het WK,dat bleef alweer een twijfelgeval..
Eind van het jaar kregen we dan het verhaal Coldenhoff,piloot en team die mekaar heel erg op de WK-kaart gezet hebben.een goed team!
Ga er niet verder op ingaan,maar feit was dat tegen beidens wil ze gescheiden werden en Tim opnieuw moest beginnen. een enorme ontgoocheling en even twijfels om nog door te gaan.
uiteindelijk trok hij Guillod aan,de Europese kampioen,en dat lijkt alweer een geslaagde zet.
daarnaast werd beslist Damon een echte WK-kans te geven..
om maar te zeggen...als het verhaal met Suzuki en Coldenhoff niet afspringt,is de kans op een wk-deelname van Damon dit jaar volgens mij erg klein..nu laat hij zien wat hij in z'n mars heeft.
Wat Damon nu op enkele GP's al laten zien heeft is opmerkelijk en boven verwachting...hij pikt de snelheid gewoon op.op een gegeven moment was hij zondag de 2e reeks de 3e snelste man op de baan na Herlings en Tonus op een toch niet makkelijk circuit.Als het goed zit bij Damon is veel mogelijk,werkpunt is nog om even hard te knokken als de omstandigheden minder zijn.
Het is nu zaak om de lijn door te trekken en de verwachtingen niet te hoog te leggen,het zal ook nog eens minder gaan.
feit is dat in de paddock iedereen nu wel het nr 171 opgemerkt heeft,en dat is alleen maar goed.
zondag naar Frankrijk,met de Franse mx2 kampioen..de enige buitenlander in de geschiedenis die daarin slaagde.Damon is in Frankrijk zeker zo gekend als in Belgie en een beetje een atypische Belg die zich beter voelt op betonbanen als in het zand.
hopelijk kan Damon verder bevestigen zodat hij een vaste WK-piloot wordt.
niet verkeerd bedoelt, maar begrijp het niet zo goed..
Damon Graulus en Tim van Standing Construct zijn al vele jaren een team.
Tim zorgt er al jaren mee voor dat Damon zijn talent verder kan ontwikkelen.
Damon echt in het WK brengen is ongetwijfeld iets wat Tim persoonlijk enorm veel voldoening geeft.
maar zo simpel is het allemaal niet gegaan
Op het moment dat Tim besloot om naar de GP's te trekken met een eigen team had Damon het erg moeilijk.Hij had de pech dat op het moment dat hij internationaal (E.K.) een stap moest zetten hij een blessure opliep waarmee hij lang out was,en toen hij bijna terug was er opnieuw één opliep.dan zet je geen stap vooruit maar er 2 terug.
Inmiddels was Tim met zijn team Standing Construct bijzonder succesvol in de GP's en zette in 2jaar iets neer wat weinigen hem zullen nadoen.
Hij zorgde voor een team met structuur,topmateriaal én slaagde erin de juiste piloten aan te trekken.Terwijl het team succesvol was dreigde Damon helemaal op een zijspoor te raken,voor beiden een heel moeilijke situatie.
Tim heeft vorig jaar echt persoonlijk z'n nek moeten uitsteken om Damon als 3e piloot in z'n team alsnog een E.K.campagne te kunnen laten doen.Een beslissing die heel veel moed en geloof vereiste.
Damon kroop stilaan terug uit het dal,nog niet op z'n best maar toch slaagde hij erin 3e te worden in het EK.met goeie en iets minder goeie wedstrijden.of dit nu al echt voldoende was om een rol te spelen in het WK,dat bleef alweer een twijfelgeval..
Eind van het jaar kregen we dan het verhaal Coldenhoff,piloot en team die mekaar heel erg op de WK-kaart gezet hebben.een goed team!
Ga er niet verder op ingaan,maar feit was dat tegen beidens wil ze gescheiden werden en Tim opnieuw moest beginnen. een enorme ontgoocheling en even twijfels om nog door te gaan.
uiteindelijk trok hij Guillod aan,de Europese kampioen,en dat lijkt alweer een geslaagde zet.
daarnaast werd beslist Damon een echte WK-kans te geven..
om maar te zeggen...als het verhaal met Suzuki en Coldenhoff niet afspringt,is de kans op een wk-deelname van Damon dit jaar volgens mij erg klein..nu laat hij zien wat hij in z'n mars heeft.
Wat Damon nu op enkele GP's al laten zien heeft is opmerkelijk en boven verwachting...hij pikt de snelheid gewoon op.op een gegeven moment was hij zondag de 2e reeks de 3e snelste man op de baan na Herlings en Tonus op een toch niet makkelijk circuit.Als het goed zit bij Damon is veel mogelijk,werkpunt is nog om even hard te knokken als de omstandigheden minder zijn.
Het is nu zaak om de lijn door te trekken en de verwachtingen niet te hoog te leggen,het zal ook nog eens minder gaan.
feit is dat in de paddock iedereen nu wel het nr 171 opgemerkt heeft,en dat is alleen maar goed.
zondag naar Frankrijk,met de Franse mx2 kampioen..de enige buitenlander in de geschiedenis die daarin slaagde.Damon is in Frankrijk zeker zo gekend als in Belgie en een beetje een atypische Belg die zich beter voelt op betonbanen als in het zand.
hopelijk kan Damon verder bevestigen zodat hij een vaste WK-piloot wordt.
Laatst gewijzigd door Steve Van Avondt op Do 29 Mei 2014, 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
Pa
- ama lites national champ
- Berichten: 487
- Lid geworden op: Zo 23 Aug 2009, 18:18
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
Een slimme zet, in die zin dat Graulus toch l weliets heet laten zien.
Dat gaat die jongen een vertrouwensboost geven, waardoor hij wellicht nog beter kan.
Vooralsnog de enige MX2 Belg die ik echt verder zie komen.
Verder is het zo dat Standing Construct een erg mooi/profi team is.
Ik ken het niet persoonlijk, maar het is simpelweg de indruk die het op mij maakt.
Indien Guillod blijft presteren zoals hij nu doet, zal het voor Standing en moeilijke opgave worden hem te behoden....helaas.
Dat gaat die jongen een vertrouwensboost geven, waardoor hij wellicht nog beter kan.
Vooralsnog de enige MX2 Belg die ik echt verder zie komen.
Verder is het zo dat Standing Construct een erg mooi/profi team is.
Ik ken het niet persoonlijk, maar het is simpelweg de indruk die het op mij maakt.
Indien Guillod blijft presteren zoals hij nu doet, zal het voor Standing en moeilijke opgave worden hem te behoden....helaas.
0 x
-
St
- ama sx 250 champ
- Berichten: 704
- Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
@ Patrick
nu begrijp ik het..
ik heb net het persbericht over de samenwerking voor de komende jaren gezien. mijn post was dus eigelijk al achterhaalt..
fantastisch nieuws!!!
nu begrijp ik het..
ik heb net het persbericht over de samenwerking voor de komende jaren gezien. mijn post was dus eigelijk al achterhaalt..
fantastisch nieuws!!!
0 x
-
Bj
- 50cc rider
- Berichten: 25
- Lid geworden op: Vr 31 Jul 2009, 23:13
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
Herlings einde contract na dit seizoen bij KTM??
Of heeft hij nog een aantal jaar
Of heeft hij nog een aantal jaar
0 x
-
To
- 125cc junior EK
- Berichten: 87
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 15:39
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
Bjorn Brekveld schreef:Herlings einde contract na dit seizoen bij KTM??
Of heeft hij nog een aantal jaar
Normaal gezien ook in 2015 nog op KTM
http://www.nieuwsmotor.nl/motorsport/18 ... lings.html
Misschien Husky?
0 x
-
Pa
- ama lites national champ
- Berichten: 487
- Lid geworden op: Zo 23 Aug 2009, 18:18
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
Herlings op een Husky.....daar geloof ik niet erg in.
Er schijnen (volgens MotorsTV) wel de nodige geruchten te zijn rond JH.
Kan nog een paar jaar MX2 als hij wil, maar zal persoonlijk wellicht naar MXGP willen, en toch zeker als hij dit jaar zijn (eventuele) 3e WK titel grijpt.
Maar dan op KTM?!?!
Of willen ze bij KTM de eer aan Tony gunnen om zijn jacht op 10 wereldtitels verder te zetten?
Met 2 echte titelkandidaten in 1 team zal da ook nie soepel gaan verlopen denk ik.
Zeker deze 2.....allebei alleen maar tevreden met een eerste plaats.
Van de andere kant: wie wil (en kan) deze jongens betalen?
Die hebben zich meer dan bewezen, en komen echt nie voor t minimumloon gasgeven.
De transfers alleen zijn al spannend.
Misschien valt het allemaal wel mee, en blijft JH gewoon MX2 rijden...
Er schijnen (volgens MotorsTV) wel de nodige geruchten te zijn rond JH.
Kan nog een paar jaar MX2 als hij wil, maar zal persoonlijk wellicht naar MXGP willen, en toch zeker als hij dit jaar zijn (eventuele) 3e WK titel grijpt.
Maar dan op KTM?!?!
Of willen ze bij KTM de eer aan Tony gunnen om zijn jacht op 10 wereldtitels verder te zetten?
Met 2 echte titelkandidaten in 1 team zal da ook nie soepel gaan verlopen denk ik.
Zeker deze 2.....allebei alleen maar tevreden met een eerste plaats.
Van de andere kant: wie wil (en kan) deze jongens betalen?
Die hebben zich meer dan bewezen, en komen echt nie voor t minimumloon gasgeven.
De transfers alleen zijn al spannend.
Misschien valt het allemaal wel mee, en blijft JH gewoon MX2 rijden...
0 x
-
Ma
- 125cc rookie
- Berichten: 137
- Lid geworden op: Zo 28 Mar 2010, 19:27
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
Zouden de motoren van ktm en husky nou ook echt precies t zelfde zijn die aan de start staan??
Of zitten daar tussen de fabrieksmotoren nog wel veel verschillen??
Of zitten daar tussen de fabrieksmotoren nog wel veel verschillen??
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
Patrick Van Gorp schreef:Een slimme zet, in die zin dat Graulus toch l weliets heet laten zien.
Dat gaat die jongen een vertrouwensboost geven, waardoor hij wellicht nog beter kan.
Vooralsnog de enige MX2 Belg die ik echt verder zie komen.
Verder is het zo dat Standing Construct een erg mooi/profi team is.
Ik ken het niet persoonlijk, maar het is simpelweg de indruk die het op mij maakt.
Indien Guillod blijft presteren zoals hij nu doet, zal het voor Standing en moeilijke opgave worden hem te behoden....helaas.
Graulus is een topper in wording, daar moet je niet aan twijfelen. Het is geen Roczen of Herlings maar iemand die met veel talent en inzet heel ver kan geraken.
Maar ik blijft het hallucinant vinden dat zo iemand bijna geen een kans heeft gekregen in de Gp's. Hij heeft nu het geluk dat Tim Mathys hem heeft opgepikt maar voor hetzelfde geld is zo iemand er niet en kan hij een Gp-carrière vergeten.
Ik val in herhaling ... maar ik zie het heel slecht aflopen voor de Gp's.
Heel dat verhaal met die EK's is knap maar men vergeet toch wel iets. Wil je echt de top halen moet al bijna op een 65cc Europa in, anders wordt de achterstand te groot. Kijk naar de talenten die nu doorkomen, Hsu, Zaragoza, pootjes, gajser ... allemaal meteen heel Europa rondrijden van toen ze een beetje met de motor konden rijden. Herlings en Roczen was hetzelfde verhaal ...
Vroeger kon je nog gewoon jeugd blijven rijden in Belgie of Nederland (kijk maar naar generatie Bervoets)en trok je gewoon een paar jaar later naar de Gp's als je goed was. Dat koste ook geld maar het zal maar een fractie zijn van wat je nu moet uitgeven.
Als je geen dikke sponsors hebt (en zoveel lopen er niet rond in MX) of gewoon veel geld hebt .... vergeet het dan maar. Dat is 6-7 jaar investeren en dan moet het Gp verhaal nog maar echt beginnen. Dan kan je nog is zwaar gaan investeren om je in te kopen bij een deftig team ....
Alleen de supertalenten gaan nog Gp's blijven rijden samen met een paar piloten waarvan papa toch geld genoeg heeft .... uiteindelijk ga je een clubje overhouden van pakweg 10-15 vaste piloten per klasse aangevuld met een paar gelegenheidsrijders ....
en daar zijn we al niet ver meer af ...
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Fo
- mxdn winner
- Berichten: 859
- Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
Zo reden er gisteren 3 ex europese kompioenen op enkele seconden van elkaar bij mx2 waarop Leon V Gestel zegde dat het huidige systeem van ek toch goed werkt! Ja als al de rest gewoon geen kans meer heeft om er op latere leeftijd nog te komen zonder alle europese kampioenschappendoorlopen te hebben doorlopen krijg je dit! EEn beperkt aantal piloten die van hun 12 jaar tot hun 32 tegen elkaar rijden zonder dat er regelmatig verrassingen tevoorschijn komen!maw het is allemaal zo voorspelbaar geworden als ge alles wat opvolgt!
0 x
-
Pa
- ama lites national champ
- Berichten: 487
- Lid geworden op: Zo 23 Aug 2009, 18:18
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
@Fons:
Denk da Leon daarmee bedoelde dat het EK de laatste jaren toch wel wat gebracht heeft.
Te denken aan: Guillod, Herlings, Gaijser, Charlier....
In dat opzicht heeft hij zeker geen ongelijk.
Maar het gaat hier eigenlijk over toekomstige transfers.
Dat het systeem nie deugt is allang bekend, en daar zien we iedere week de resultaten van!
Denk da Leon daarmee bedoelde dat het EK de laatste jaren toch wel wat gebracht heeft.
Te denken aan: Guillod, Herlings, Gaijser, Charlier....
In dat opzicht heeft hij zeker geen ongelijk.
Maar het gaat hier eigenlijk over toekomstige transfers.
Dat het systeem nie deugt is allang bekend, en daar zien we iedere week de resultaten van!
0 x
-
St
- ama sx 250 champ
- Berichten: 704
- Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
Herlings rijdt volgens mij volgend jaar op een Husky voor het team van Raikkonen in mxgp.
KTM,maar toch niet, en budget.de ideale oplossing voor alle partijen.
@ etienne,
dat zijn de namen,Hsu,Pootjes,Zaragoza en doe er voor mijn part ook maar Herbreteau bij,het stond me zeer erg aan wat ik daarvan zag in Valkenswaard en werd gisteren bevestigd.
enkele van die jongens zijn al opgepikt.
vraag me af waar Pauls Jonass momenteel zit overigens.na Bulgarije,niet meer gezien.
het is een moeilijke oefening geworden,je moet Europees rijden om ervaring op te doen,maar wanneer moet je er mee beginnen? voor mijn part eerst al zorgen dat je in eigen land je leeftijdsklasse mee domineert,anders is EK pure geldverspilling.
Genot is een perfect voorbeeld hoe het eigelijk moet lopen maar dat is nog geen enkele garantie...in Belgie de beste van zijn leeftijd..in het zand ook top Europees...in Frankrijk werd hij dit weekend weggeblazen.geen schande,maar ondanks het feit dat hij echt wel talent heeft,is er ook nog veel werk.
ondanks het enorme werk dat al geinvesteerd is begint nu pas het échte werk,en nu gaat het heel veel geld beginnen kosten.het volstaat niet langer in Belgie en Nederland te blijven als hij verdere ambities heeft. 2jaartjes Europees,das mimimum 50000€..met geen enkele garantie gp-klaar te zijn.en dan gaat het nog meer kosten om daar een eerste gp-jaar te kunnen rijden.
Graulus plukt nu de vruchten van zijn carriereplanning,het andere soort circuits is geen enkel probleem en hij kent weinig aanpassingsproblemen.Iets waar Brent van Doninck nog iets meer problemen mee heeft,maar die heeft intussen al een flinke weg afgelegd.
laten we hopen dat ook hij nog de stap naar de gp's kan zetten.
KTM,maar toch niet, en budget.de ideale oplossing voor alle partijen.
@ etienne,
dat zijn de namen,Hsu,Pootjes,Zaragoza en doe er voor mijn part ook maar Herbreteau bij,het stond me zeer erg aan wat ik daarvan zag in Valkenswaard en werd gisteren bevestigd.
enkele van die jongens zijn al opgepikt.
vraag me af waar Pauls Jonass momenteel zit overigens.na Bulgarije,niet meer gezien.
het is een moeilijke oefening geworden,je moet Europees rijden om ervaring op te doen,maar wanneer moet je er mee beginnen? voor mijn part eerst al zorgen dat je in eigen land je leeftijdsklasse mee domineert,anders is EK pure geldverspilling.
Genot is een perfect voorbeeld hoe het eigelijk moet lopen maar dat is nog geen enkele garantie...in Belgie de beste van zijn leeftijd..in het zand ook top Europees...in Frankrijk werd hij dit weekend weggeblazen.geen schande,maar ondanks het feit dat hij echt wel talent heeft,is er ook nog veel werk.
ondanks het enorme werk dat al geinvesteerd is begint nu pas het échte werk,en nu gaat het heel veel geld beginnen kosten.het volstaat niet langer in Belgie en Nederland te blijven als hij verdere ambities heeft. 2jaartjes Europees,das mimimum 50000€..met geen enkele garantie gp-klaar te zijn.en dan gaat het nog meer kosten om daar een eerste gp-jaar te kunnen rijden.
Graulus plukt nu de vruchten van zijn carriereplanning,het andere soort circuits is geen enkel probleem en hij kent weinig aanpassingsproblemen.Iets waar Brent van Doninck nog iets meer problemen mee heeft,maar die heeft intussen al een flinke weg afgelegd.
laten we hopen dat ook hij nog de stap naar de gp's kan zetten.
0 x
-
Ca
- ama sx 250 champ
- Berichten: 702
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
Allez , ze gaan de 23 jaar regel behouden . Waarom zouden ze eigenlijk iets veranderen als ktm er toch geen voordeel kan uithalen. Wie moet er eigenlijk allemaal over in 2015 ? Tonus , Febvre en verder ?
0 x
Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
iedereen geboren in 1991 dus
Tonus
coldenhoff
febvre
butron
Charlier
styke
yamamoto
mag mij toch wel is iemand komen uitleggen in welke mxgp teams ze die allemaal gaan steken en benieuwd welke EK piloten er genoeg geld op tafel gaan leggen om hen te vervangen ...
Uiteindelijk is vorig seizoen slechts de top 3 (guillod, graulus, seewer)overgestapt samen met een paar "betalers" (Hjortemaker, klingsheim)
Piloten als Febvre, Tonus, Styke kunnen trouwens beter naar de States vertrekken, hebben ze gewoon de techniek voor ...
Tonus
coldenhoff
febvre
butron
Charlier
styke
yamamoto
mag mij toch wel is iemand komen uitleggen in welke mxgp teams ze die allemaal gaan steken en benieuwd welke EK piloten er genoeg geld op tafel gaan leggen om hen te vervangen ...
Uiteindelijk is vorig seizoen slechts de top 3 (guillod, graulus, seewer)overgestapt samen met een paar "betalers" (Hjortemaker, klingsheim)
Piloten als Febvre, Tonus, Styke kunnen trouwens beter naar de States vertrekken, hebben ze gewoon de techniek voor ...
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Ol
- mx all time winner
- Berichten: 1054
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:53
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfergeruchten Europa 2014/2015
Yamamoto zal wel terug naar Japan vertrekken schat ik.
Styke wilt inderdaad naar de States volgend jaar.
Styke wilt inderdaad naar de States volgend jaar.
Laatst gewijzigd door Olivier Goetstouwers op Wo 04 Jun 2014, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [bot] en 20 gasten