reed valve voor yz250

Op zoek naar een MX bike, MX onderdeel, MX kledij of iets anders? Misschien vind je het hier wel..
Ma
Mario Vandaele
ama lites national champ
Berichten: 454
Lid geworden op: Vr 02 Okt 2009, 18:24
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Middelkerke

reed valve voor yz250

Berichtdoor Mario Vandaele Wo 27 Aug 2014, 12:48

Ik zoek een volledig originele reed valve(inlaat membraan)voor een yz250 vanaf het bouwjaar 2005 ?

mvg. Mario
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Vermeersch
world THQ sx champ
Berichten: 1524
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:49
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: West vlaanderen
Contact:

Re: reed valve voor yz250

Berichtdoor Matthias Vermeersch Wo 27 Aug 2014, 17:14

dimitri lamote verkoopt een vforce3...
0 x


MCLB - Juniors MX1/3 - Yamaha YZ250 - #26
St
Stephen Andries
125cc junior EK
Berichten: 83
Lid geworden op: Za 30 Jun 2012, 09:37
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: reed valve voor yz250

Berichtdoor Stephen Andries Wo 27 Aug 2014, 17:36

ik heb wel interesse in die vforce, en dan komt mijn originele ter beschikking ;)
0 x


Dr
Dre v. Hees
mx1 wk rookie
Berichten: 315
Lid geworden op: Di 28 Jul 2009, 17:30
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: reed valve voor yz250

Berichtdoor Dre v. Hees Za 30 Aug 2014, 12:01

Heb ik eventueel voor je.
Mvg
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Vermeersch
world THQ sx champ
Berichten: 1524
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:49
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: West vlaanderen
Contact:

Re: reed valve voor yz250

Berichtdoor Matthias Vermeersch Za 30 Aug 2014, 12:52

0 x


MCLB - Juniors MX1/3 - Yamaha YZ250 - #26
Ma
Mario Vandaele
ama lites national champ
Berichten: 454
Lid geworden op: Vr 02 Okt 2009, 18:24
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Middelkerke

Re: reed valve voor yz250

Berichtdoor Mario Vandaele Zo 31 Aug 2014, 11:03

@ Stephen laat me iets weten als je uw origineel reed valve zou wegdoen eh?

mvg.mario
0 x


Terug naar “gezocht”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

Aanmelden · Registreer