WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Gebruikersavatar
Lander Vanderstraeten
wk mister 875cc
Berichten: 2451
Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
Contact:

WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Lander Vanderstraeten Do 23 Apr 2015, 09:03

- Geen JVH
- Geen Strijbos
- Villopoto twijfelachtig

- Inkomticket 70EUR - Kinderen 15EUR
- Weervoorspellingen: matig tot regen achtig
- Adres circuit: Kempervennendreef 4, 5563 VB Westerhoven - Valkenswaard, The Netherlands

Meer info: http://www.gpvalkenswaard.nl/
0 x


enjoy the ride, don't destroy it
Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Fons Van Loon Do 23 Apr 2015, 19:18

Villopotto zou zijn staartbeen op 4 plaatsen gebroken hebben,maar gaat vrijdag wel proberen ,ze kunnen daar toch niet veel aan doen en erger kan het ook niet worden door te rijden, maar is wel pijnlijk , het zal zeker niet 100 procent zijn! Ik vrees dat TC zondagavond met de rode plaat naar huis gaat en dat hij ze niet meer afgeeft dit jaar!
0 x


Gebruikersavatar
Pierre Vandenplas
mx2 wk champ
Berichten: 642
Lid geworden op: Do 10 Sep 2009, 12:42
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Rotselaar

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Pierre Vandenplas Do 23 Apr 2015, 20:11

Fons, ni te rap opgeven, ik vind clement dit jaar echt wel goed presteren en ... zen best doen! ik geef hem toch, zelfs in het zand, de mogelijkheid om zen rode plaat te behouden. zou natuurlijk zeer mooi en spannend zijn voor ons, belgen.
0 x


Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Berichten: 702
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Catteeuw Geert Do 23 Apr 2015, 22:03

Desalle ging enkele jaren geleden ook weg in Valkenswaard met een 2/2 score.Dat zou al een succes zijn .Ik denk wel dat zonder de val van Villopoto er voor Desalle in Italie meer had ingezeten . Die was echt wel effen de concentratie kwijt , ge zou voor minder natuurlijk .
0 x


Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Fons Van Loon Vr 24 Apr 2015, 08:11

Desalle had ook problemen met zijn botsluiting en een steen erin,maar het is te hopen dat hij het kan houden maar in het zand minsten gelijke punten met TC is niet gemakkelijk!Nagl en Paulin kunnen ook best uit de voeten in het zand!En KDD zie ik daar ook nog wel eens vooraan eindigen!
0 x


Gebruikersavatar
Pierre Vandenplas
mx2 wk champ
Berichten: 642
Lid geworden op: Do 10 Sep 2009, 12:42
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Rotselaar

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Pierre Vandenplas Vr 24 Apr 2015, 12:32

Het belooft een spannnende gp te worden, hopelijk kan Villopoto meedoen en kunnen ze waardig strijden zonder valpartijen, want er liggen er al een heel deel uit vind ik.
0 x


Ja
Janneke Luyten
mx1 wk rookie
Berichten: 325
Lid geworden op: Ma 26 Dec 2011, 17:39
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Janneke Luyten Vr 24 Apr 2015, 18:57

Villopoto dus, na vandaag getest te hebben, niet aan de start dit week-end in Valkenswaard. Hij hoopt er binnen 2 weken terug bij te zijn in Spanje.
0 x


St
Stefan Werkx
mx2 amateur champ
Berichten: 166
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 23:22
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Stefan Werkx Vr 24 Apr 2015, 19:25

das balen ,
0 x


Gebruikersavatar
Lander Vanderstraeten
wk mister 875cc
Berichten: 2451
Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
Contact:

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Lander Vanderstraeten Vr 24 Apr 2015, 22:28

Dat zijn er al 3 die hun comeback maken in Spanje: jerre, villo en strijbos.
0 x


enjoy the ride, don't destroy it
Ja
Janneke Luyten
mx1 wk rookie
Berichten: 325
Lid geworden op: Ma 26 Dec 2011, 17:39
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Janneke Luyten Vr 24 Apr 2015, 22:56

Lander Vanderstraeten schreef:Dat zijn er al 3 die hun comeback maken in Spanje: jerre, villo en strijbos.



Strijbos was gisteren al goed aan het rond toeren op het circuit in Lommel.
0 x


Fr
Fred Degret
mx2 wk champ
Berichten: 670
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Fred Degret Za 25 Apr 2015, 17:48

Cairoli zal morgen wel de rode plaat overnemen , indien Nagl niets extra's uit zijn mouw schud.
Valkenswaard is wel niet 100% Desalle zijn ondergrond.
Jammer dat Villo niet mee doet had hem wel graag eens met die ondergrond bezig gezien.
Of wel Keeno met een verassingske.....
Strijbos en Jerre get well soon.

MX2 wie zou daar winnen rarara
0 x


Fr
Fred Degret
mx2 wk champ
Berichten: 670
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Fred Degret Za 25 Apr 2015, 20:36

Nick Triest en Jeffrey Dewulf ook van de partij
0 x


Ma
Mark Frijters
european champ mx2
Berichten: 201
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 12:00
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Mark Frijters Za 25 Apr 2015, 21:19

Alvast een goede zaterdag achter de rug, maar die Kees de omroeper mag toch wel wat minder kakelen.. In het gewone Nederlands is het al erg vervelend maar dan probeert hij het vaak nog in een eigen interpretatie van het Engels.. Nee dank u.
0 x


Br
Brayen Callaert1
125cc junior EK
Berichten: 89
Lid geworden op: Vr 02 Mar 2012, 20:37
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Brayen Callaert1 Zo 26 Apr 2015, 20:47

De organisatie van de GP van Valkenswaard kan weer terug kijken op een zeer geslaagd weekend als je het mij vraagt ondanks de paar kleine regenbuien ! In de mx2 alweer een one man show van Herlings zelfs een mindere start in de 2de reeks kan hem niet stoppen, maar naast de overmacht van Herlings toch zeer knappe duels gezien voor de andere ere plaatsen Tonkov, Paulls, Tixier, Ferrandis, Guillod, seewer. Bogers heeft me verrast dit weekend en ook Getteman en van Doninck hebben een sterke GP gereden, maar wat scheelde er allemaal met Tim Gasjer ? op zaterdag ging hij op vliegles en vandaag in de 1ste reeksen ging hij bij de start zwemmen en wat er de 2de reeks mis zat, vorige week maakte hij het Herlings nog lastig en dit weekend blijkbaar het noorden kwijt ?! In de MXGP wederom een one man show van Paulin met achter hem Nagl die alles probeerde maar net iets te kort kwam om de aansluiting te vinden met de fransman, een sterke Desalle in een GP die hem niet echt ligt deed hij precies wat hij moest doen de schade zoveel mogelijk beperken en dat deed hij zeer goed verliest wel de leiding aan Nagl maar met maar 5 punten verschil is dit een mooi uitgangspositie voor hem voor de komende GP's. Ook een sterke Bobryshev gezien die er hopelijk nu terug een beetje door komt, verder Febvre die een moeilijke 1ste reeks kende maar een sterke 2de reeks en Ken de Dycker die zowaar beste KTM fabrieks piloot werd, want Cairoli was nergens dit weekend en dit in zijn GP 1ste reeks er hard af (omdat hij over de limiet ging ???) 2de reeks ook niet echt overtuigend laat hier veel punten liggen in een GP waar hij andere jaren het WK veiligstelde. Verassing van het weekend voor mij in de MXGP klasse Jeffrey DEWULF ! 1ste reeks aan een knappe remonte bezig tot Febvre (die tevens ook aan een remonte bezig was) hem onderuit reed daarna duurde het even voor hij terug kon aanvatten maar eenmaal terug vetrokken net achter leider Paulin die hem net dubbelde bleef hij zowaar tot op het einde van de reeks achter Paulin meegaan !!! In de 2de reeks echt heel sterk bezig reed een hele tijd op de 12de plaats achter Philippaerts maar ging er dan halverwege de reeks hard af op het achterste gedeelte van het circuit en werd door de medic's van het parkour verwijderd hopelijk valt het allemaal mee voor hem ! maar desondanks de tegenslag een zeer knappe GP gereden en vele vaste GP piloten achter zich gelaten hopelijk krijgt deze een wildcard voor de GP in Lommel want dat zou echt wel verdiend zijn ! Verder nog goed nieuws gehoord dat Kees samen met Leon de commentaar zal gaan verzorgen in Lommel wat betekend dat het daar vuurwerk gaat geven, en ook vernomen dat de organisatie van Lierop aan het onderhandelen is om volgend jaar terug de GP naar de herselse bossen te halen !
0 x


Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Berichten: 859
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Fons Van Loon Zo 26 Apr 2015, 22:58

Ik denk dat ik vandaag 3 speakers gehoord heb in valkenswaard,een Engelsman en ik denk 2 nederlanders en ik weet niet wie kees was maar 1 was er verschrikkelijk irritant met zijn ergelijk geschreeuw wat dan regelmatig nog niet klopte ook!
0 x


Sv
Sven Van Mieghem
mx1 wk rookie
Berichten: 320
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:43
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Sven Van Mieghem Zo 26 Apr 2015, 23:25

Proficiat aan clement desalle , op een omloop waar hij het reeds meerdere malen moeilijk had dit neerzetten is knap . Ook proficiat aan graulus en genot , twee belgen die in ek mx2 en 125 podium haalde . Blijkbaar zou carioli zich toch gekwetst hebben , kleine breuk zei hij , 2de reeks schade beperkt . Nagl is een straffe kerel en volgens mij gaat hij hij zeker meedoen voor de titel. Erg voor titelverdediger van het ek250 steven clarke , blijkbaar voor de start van reeks twee alle motors ontvreemd , niet te begrijpen op zo een organisatie .
0 x


Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Berichten: 702
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Catteeuw Geert Ma 27 Apr 2015, 01:55

Fons Van Loon schreef:Ik denk dat ik vandaag 3 speakers gehoord heb in valkenswaard,een Engelsman en ik denk 2 nederlanders en ik weet niet wie kees was maar 1 was er verschrikkelijk irritant met zijn ergelijk geschreeuw wat dan regelmatig nog niet klopte ook!

Hij schreeuwde niet alleen , ik denk dat hij nog klaar kwam ook bij iedere passage van een nederlander .Zelfs mijn hond kwam zijn gejank beu naar het einde .
0 x


Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
Ma
Martin Boelaers
mx2 amateur champ
Berichten: 195
Lid geworden op: Zo 06 Feb 2011, 16:33
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Grensland

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Martin Boelaers Ma 27 Apr 2015, 06:46

Catteeuw Geert schreef:
Fons Van Loon schreef:Ik denk dat ik vandaag 3 speakers gehoord heb in valkenswaard,een Engelsman en ik denk 2 nederlanders en ik weet niet wie kees was maar 1 was er verschrikkelijk irritant met zijn ergelijk geschreeuw wat dan regelmatig nog niet klopte ook!

Hij schreeuwde niet alleen , ik denk dat hij nog klaar kwam ook bij iedere passage van een nederlander .Zelfs mijn hond kwam zijn gejank beu naar het einde .


Hopelijk gaat Kees de kwaker,in V-waard alleen maar wat onverstaanbare onzin uitgekraamd en bij elke doortocht van JH met een orgasme zat,bij de GP van Lommel wat meer zijn mond houden.
0 x


Motocross is not a crime
St
Stefan Werkx
mx2 amateur champ
Berichten: 166
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 23:22
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Stefan Werkx Ma 27 Apr 2015, 09:32

Idd ,ik heb niks anders gehoord dan Herlings z'n gouden botjes en dat coldenhof een spijker in zijne bot had , was er een beetje over man
0 x


Ol
Olivier Goetstouwers
mx all time winner
Berichten: 1054
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:53
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK MXGP #5 - Nederland (Valkenswaard)

Berichtdoor Olivier Goetstouwers Ma 27 Apr 2015, 15:54

Goede GP voor de Belgen. Een podium in Valkenswaard voor Desalle is altijd goed, dit is gewoonlijk één van zijn mindere wedstrijden. Nagl is op het moment iets beter dan de rest. Cairoli moet vol aan de bak, maar de anderen gaan waarschijnlijk ook nog punten laten liggen. De Dycker begint wat meer in het goede ritme te komen.

Lieber sloeg een beetje tegen, maar tweemaal scoren kan deugd doen. Spanje zal meer zijn meug zijn. Zéér sterke wedstrijd van zowel Getteman als Van Doninck, dik in de top tien. Zelfs puntenwinst voor Fors, gezien zijn voorbereiding is dit zeker verdiend.

En Kees De Roeper, tja... Roger Warren was wel aangenaam om naar te luisteren.
0 x


rocketpichon

check http://www.nth108.com

Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

Aanmelden · Registreer