Mc Lille

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Do 21 Apr 2016, 19:38

nu zondag de derde wedstrijd van het seizoen op de breugelheide in lille. een zanderige spektakelomloop met tal van springbergen , kombochten en een heuse tafelberg waar de springduivels aan hun trekken komen , de fotograven , melissa , rene makke en .......staan al te popelen, de ijskasten zijn aangevuld in de kantine , de pennen liggen klaar aan de inschrijvingen , nu is het enkel wachten op jullie .... wij zijn er klaar voor .iedereen welkom !
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Za 23 Apr 2016, 16:33

update zaterdag namiddag, niets staat er in de weg om er weer een waar crossfestijn van te maken , rennerspark en circuit liggen er stralend bij.en dit na een regenbui (tje) in de voormiddag.
inschrijven vanavond tussen 19 en 21h. thuisslapers kunnen ook nog morgen inschrijven (als de anderen nog slapen) en dit van 7tot 9.trainingen vanaf 9h, eerste start om 10.15h , de kantine is lekker warm en de ijskasten zitten goed vol, waarom nog wachten om te feesten???
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Do 28 Apr 2016, 13:01

op donderdag 5mei krijgen we de hemelvaartscross bij mc LILLE.
uiteraard is deelname mogelijk voor jan en alleman die ergens een licentie heeft , of zelfs nog geen wedstrijd gereden heeft , dit kan allemaal, voor iedereen is er wel een klasse , vanaf 6 j tot klasbakken die boven de 70jaar zijn en nog wekelijks hun benen over hun stalen ros krijgen, kan je meedoen.rijders uit jms/vlm en vjmo/mclb hebben die dag geen wedstrijd en er zullen uit die federaties wellicht wel wat rijders af komen , ook uit nederland verwachten we de vaste delegatie rijders en uiteraard zullen ook hier weer wat nieuwkomers zich komen aanbieden , inschrijven woensdag van 19 tot 21h of op donderdag tussen 7en 9 h , overnachten is mogelijk op woensdag , dus dan kan je wat langer in je bedje blijven .vanaf 7 h staat de koffie klaar
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Vr 29 Apr 2016, 18:22

de weergoden hebben trouwens nog een leuk extraatje na een week met bakken regen die uit de lucht kwam gevallen mogen we ons opmaken aan een zonnige dag ,en laat dat net dat extraatje meer zijn, blije gezichten , een droog en goed onderhouden rennerspark, een kantine waar de pilsjes weer vlot over de toonbank zullen vliegen,hopelijk veel rijders die zich komen uitleven op het schitterende circuit bezaaid met springschansen , kombochten en zelfs een heuse tafelberg.
kortom redenen genoeg om er met zijn allen een mooie feestdag van te maken , en met jullie komst gaat dat zeker lukken!!!! alle rijders van eender welke bond zijn allen welkom . inschrijven kan woensdag tussen 19 en 21 h , alsook op de wedstrijddag tussen 7en 9. inschrijven in de kantine (breugelhut).nieuwkomers welkom! eerste training 9h. gps rooverstraat lille .circuit binnen de 5minuten van afrit lille op autobaan e34
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Wo 18 Mei 2016, 21:35

zondag 29 mei zitten we al zowat halfweg het mc lille seizoen,
want dan is er inderdaad de zesde wedstrijd van het seizoen.de laatste wedstrijden hadden we
weer meer dan 300rijders uit alle windstreken van zowel belgie als nederland.vooral de toeschouwers zijn de grote winnaars ,want die zien spannende wedstrijden van begin tot eind.
de jeugdreeksen staan bol van de spanning en zelfs bij de inters ,hebben we al heel wat moois mogen aanschouwen , bij de inters a hebben we al 5 verschillende winnaars gehad , mx2 eveneens en bij de b rijders is bo petersen ook zijn maximum kwijt daar zorgde gast martijn vermijl voor .en steeds horen we achteraf , dit is voor herhaling vatbaar, ben jij nog altijd niet geweest? dan wordt het hoog tijd , om kennis te maken met mc Lille. ben je beginnend crosser of al internationaal , initiatie rijdertjes , quads , lady's ,oldtimers .wij hebben klasses waar ook jij in terecht kan. inschrijven kan zaterdag van 19tot 21h, zondag vanaf 7tot 9h , eerste training vangt aan om 9h stipt en eerste start zowat 10.15h. iedereen van harte welkom .
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Zo 22 Mei 2016, 19:59

als de weergoden het toelaten is het mekka van de motorcross gelegen in de kempen bij mc lille op de breugelheide.
van beginnend crosser tot internationaal , voor elke rijder hebben we wel een reeks waar jij in past vanaf jeugd initiatie tot aspirant 85 en 125cc,en van belofte tot inter , tussenin ook ruimte voor debutanten , de inloopklasse voor de beginnende crossers,die samenrijden met de lady's , kleine en grote quads en oldtimers .ben jij in het bezit van een crossmotor dan is het de hoogste tijd om kennis te maken met de wedstrijden van mc lille die werkelijk voor jan en alleman toegankelijk zijn, of je nu ergens een licentie hebt of pas je eerste stappen zet in de crosswereld.kijkers die kunnen heel veilig de buitenkant van de omloop inpalmen en ook het middengedeelte (het bos) kan bereikt worden zonder ook maar 1keer te moeten oversteken VEILIGHEID VOOR ALLES DUS .koukleumen die kunnen vanuit de riante kantine de wedstrijden volgen en er tevens ook een koud of warm drankje nuttigen.de piloten die kunnen zelfs douchen en hun motoren proper afspuiten zodat alles er weer als nieuw gaat uitzien , een dagje lille , voor zowel rijder als kijker een unieke ervaring rijker! iedereen welkom.
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Zo 22 Mei 2016, 20:03

zondag 29 mei volgende wedstrijd , inschrijven kan zaterdag al van 19 tot 21h en zondag
tussen 7 en 9.
trainingen vangen aan om 9h
eerste start zowat 10.20h
iedereen welkom ,
mc lille waar motorcross nog een feest is !
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Wo 25 Mei 2016, 06:26

uiteraard is het circuit open op zaterdag om te trainen ,zondag 6de wedstrijd.
www.mc-lille.be
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Wo 01 Jun 2016, 19:18

12 juni 2016. dat is weer een datum die de motorcrossliefhebbers best bijschrijven in hun agenda.
dat is de datum van een nieuwe wedstrijd bij de mensen van mc Lille.
van jong tot oud , met tussenin ook lady's, kleine en grote quads, oldtimers ,....
werkelijk van alles is er te zien op de breugelheide.
ben jij er als crosser nog niet geweest,dan wordt het de hoogste tijd,want wij hebben ook voor jou wel een klasse,waar je in terecht kan.
de baan zelf is een zandbaantje met kombochten, stopbochten, springschansen en zelfs een heuse tafelberg ,kortom een juweeltje.
en zelfs de toeschouwers worden verwend want die moeten niks van het spektakel missen , gans overzichtelijk van de eerste tot de laatste meter .
vanuit de kantine heb je zelfs een hoogte zicht op het circuit.
kortom een echte aanrader voor zowel rijder als kijker.
er is plaats voorzien voor motoren te reinigen , je hebt er een goed verzorgd sanitair blok, en je kan er zelfs douchen.
als dat al geen luxe is .benieuwd geworden? , kom maar af , wij verwachten jullie!
zaterdag kan je inschrijven van 19 tot 21h en zondag van 7 tot 9h jongens en meisjes probeer op tijd te komen , zodat wij vanaf 9h kunnen starten met trainingen en een goed gevuld programma kunnen opmaken ,om zeker om 18h de laatste motoren stil te hebben , en we de toppers kunnen gaan huldigen, zodat ook iedereen nog tijdig terug thuis is.eerste start met de kleinste rijdertjes is exact om 10.20h! allen welkom!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Za 04 Jun 2016, 20:40

de weergoden zouden blijkbaar ook hun duit in het zakje proberen te doen , en een zonneschijn op het circuit toveren, dat kan de meeste rijders dan ook meteen weer inspireren tot grootse prestaties , want een weekje niet kunnen crossen vanwege de zware regenval en onweders die het land teisterden , dat valt niet in goede aarde bij sporters.
zomerse temperaturen of alleszinds droog weer is hetgene wat wij nodig hebben , om een geslaagd motorcrosstreffen te hebben, de rijders zorgen voor grootse prestaties , de mensen van mc lille zorgen voor een perfecte baan , de toeschouwers voor de support , dan kan er nog weinig misgaan .allen welkom , zondag 12juni eerste start 10.20 inschrijven kunnen alle rijders zaterdag reeds in de vooravaond tussen 19 en 21h en zondagmorgen van 7 tot 9 , alle rijders uit alle klasses welkom, jeugd van initiatie tot aspirant , kleine en grote quads , oldtimers , lady's en alle klasses van beloften tot inters krijgen startgelegenheid . ben jij er nu ook eens bij? , wij verwachten je!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Wo 08 Jun 2016, 18:06

we hebben net de melding gekregen dat de regionale tv komt filmen , nu zondag , naar aanleiding van de 50ste verjaardag van mc lille . zondagavond is deze reportage reeds te bekijken bij sport op zondag bij rtv.
een ideale gelegenheid om onze geliefde sport in een positief daglicht te stellen bij onze favoriete club!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Do 09 Jun 2016, 17:34

vjmo en mclb rijders zijn uiteraard van harte welkom,na hun afgelasting voor dit weekend.gps rooverstraat lille.
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Do 09 Jun 2016, 17:39

zaterdag kan er getraind worden tot 18h .uiteraard kan er overnacht worden.
inschrijven zaterdag vanaf 19tot 21h.zondag van 7 tot 9h start training 9h.
van initiatie tot aspirant, lady's kleine en grote quads, debutanten(beginnelingen)en van beloften tot inter.ook oldtimers welkom!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Za 11 Jun 2016, 08:32

update het circuit ligt er stralend bij, je kan ook op de facebookpagina van mc lille wat foto's verwachten in de loop van de dag.
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Za 11 Jun 2016, 10:45

onze voorzitter heeft net foto's geplaatst op fb , het circuit is dik in orde , opgepast wel foto's genomen vanuit kantine dus achter glas , kan beetje vertekend beeld geven .en nu inpakken en vertrekken naar de breugelheide
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Wo 15 Jun 2016, 17:29

zondag 26juni krijgen we de 8ste wedstrijd in een kalender van 13 crossen bij mc Lille .afgelopen zondag was zelfs de regionale tv present om beelden te maken ter gelegenheid van de 50ste verjaardag van de club, deze opnames kan je bekijken op de facebookpagina van mc lille .
zoals intussen ook iedereen wel weet is bij ons iedereen welkom om deel te nemen aan de wedstrijden .of je nu beginnend piloot bent , jong of al wat lentes tellend , wij hebben een klasse voor elke crosser.bij de jeugd zijn vanaf de initiatie pilootjes tot de aspiranten , en bij de grotere jongens en meisjes vanaf beloften tot internationaal van harte welkom, ook zijn er nog reeksen voor kleine quads en blasters , grote quads, oldtimers en de lady's, die gaan aan de slag bij de beginnende piloten genaamd debutanten, met uiteraard een afzonderlijk klassement. het kampioenschap nadert ook zowat zijn ontplooiing , we zien nu al wie de favorieten voor de titels gaan worden , en in iedere klasse is de spanning nog steeds te snijden ! de moeite waard dus om jou favorietje te komen aanmoedigen op de breugelheide.
inschrijven zaterdagavond van 19 tot 21h en zondagmorgen van 7tot 9.
zorg dat je er deze keer wel bij bent , want bij mc lille is het altijd feest!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Do 16 Jun 2016, 20:58

uiteraard rijden er ook experten, ,zeg maar de veteranenklasse ,vanaf de leeftijd van plus 36j kan je terecht in deze klasse. via de facebook pagina kan je perfect op de hoogte gehouden worden over de toestand van het circuit ,vaak worden foto's gepost de dag voor en dag van een wedstrijd, en by the way , lille droogt erg snel bij nat weer , rennerspark idem ,
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Di 21 Jun 2016, 09:13

de weergoden liegen niet , vaak regen met bakken uit de hemel , afgelopen weekend waren er in belgie niet erg veel wedstrijden die doorgang konden vinden ,en ook om maar ergens te kunnen gaan trainen was het zoeken geblazen. bij mc lille kon het wel , op sommige plaatsen was het zwaarder trekken dan gewoonlijk,maar de baan was verder prima bereidbaar, onze ervaren tractorchauffeurs zijn al begonnen aan de baan om deze weer optimaal te krijgen tegen zondag en dat gaat hen ongetwijfeld weer lukken , want dat zijn echte krakken,en dat is uiteraard weer fantastisch nieuws voor de club,want zonder de vaste kern van medewerkers is het zelfs niet mogelijk om zoiets moois te realiseren en dit zelfs al 50jaar lang.
bij deze doen wij dan een oproep om massaal te komen genieten van de wedstrijden , als toeschouwer en ook aan alle rijders een warme oproep om de examenstress af te werpen ,en alle remmen los te laten bij de start van de vakantie,en dan zijn wij er meteen van overtuigd dat we weer kunnen en mogen genieten van een fantastisch showspel, want bij mc lille is het altijd feest! inschrijven kan al op zaterdag van 19 tot 21h en zondag tussen 7en 9. eerste start 10.20h allen van harte welkom bij de gezelligste club van't land!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Do 23 Jun 2016, 16:32

jms en vlm rijders zijn ook welkom na hun afgelasting van dit weekend , trainingen vanaf 9h op de wedstrijddag.


inschrijven kan zaterdag reeds vanaf 19tot 21h of zondag van 7tot 9h.
zaterdag is het circuit geopend om te trainen tot 18h!
umc rijders ,dus jms ,vlm hoeven geen dagvergunning te betalen , transponder is wel verplicht!
deze kan er ook gehuurd worden , reeksen voor alle jeugd en ook alle klassen vanaf beloften tot inters komen aan de start, dames ook welkom!
tot zondag!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Mc Lille

Berichtdoor Frank Janssen Vr 24 Jun 2016, 13:14

door de afgelasting van vlm en nu ook al vmcf is het alle hens aan dek bij de mensen van mc lille die wellicht een massa piloten aan de start gaan zien verschijnen althans als de weergoden geen onaangename verrassingen meer in petto hebben. frankske zijn telefoon stond roodgloeiend gisteren en er zullen heel wat bekende namen hun opwachting gaan maken op de breugelheide.
zoals david cools , jens van meer, steven de beuckelaer ,raf belmans en Wesley verheyen, dit betekent ongetwijfeld dat de toeschouwers de grote winnaars gaan worden,als je dan ook nog jens steensels grote favoriet voor de beloftentitel in vlm , boyd balder en tal van anderen aan de start ziet verschijnen dan besef je dat er geen cadeaus worden gegeven ,nu maar hopen dat ook uit de andere klasses wat gegadigden komen opdagen ,, wss zullen op de facebookpagina van mc lille foto's opkomen in de loop van het weekend , dus hou vooral de facebookpagina in de gaten of kijk ff hier op deze site als er laatste sprokkels te rapen vallen of hot news.grts
0 x


speaker Frankske

Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten

Aanmelden · Registreer