VLM Sint-Lenaarts 26-07

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Th
Theunis Sietse
mx2 amateur champ
Berichten: 162
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:49
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VLM Sint-Lenaarts 26-07

Berichtdoor Theunis Sietse Zo 26 Jul 2009, 19:10

Voor mij ZEKER en vast een geslaagde cross :d khem gemerkt dak menne gaas verder kan draaie dan da ik de voorbije crosse in gedachte had :d:p
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: VLM Sint-Lenaarts 26-07

Berichtdoor Frank Janssen Zo 26 Jul 2009, 20:08

door de ogen van de speaker
voor deze wedstrijd waren we te gast op het stoffige kraaienhorst te st -lenaerts
beloften
na lange tijd door blessures afwezig gebleven maar nu zijn eerste vlm eindzege voor nigel vols die zijn wedstrijd goed indeelde. de regelmatige ake hens scoorde een 2 de plaats en mocht mee naar de bloemenmiss en zijn teleurstelling van retie vorige week werd meteen in de vergeethoek gedrumd. reekswinnaar roy sillien kende pech in de tweede reeks maar dankzij zijn reekszege in heat 1 mocht hij nog mee opstappen naar de podiumplaatsen voor marnicq depireux en jente wijnants die door een val in de eerste serie alle kansen verloor op een podiumplaats.
nieuw mx2
dubbele reekszege en dus geen discussie mogelijk voor kenny sillien die alweer een ruiker mocht toevoegen aan een groeiende collectie .zandkliever bart wouters was de enige die gelijke tred kon houden en plezierde zijn voorzitter ronny met een klinkende verrichting.
bats bjorn aerts de laatse weken veelvuldig op het voorplan werd erg knap derde voor sven van looy en sven mols.
nieuw a
enkele gastrijders en meteen een ware killer met nicky jacobs (vbm) die de dagzege kon behalen.koen van loon kende een reekszege en een vierde plaats en deed hem jammer genoeg de das om. thuisrijder bart janssens speelde het klaar om grossier in zege's dimi coeckelberghs van het podium te houden.glenn nuyts kwasi voor eigen volk werd 5 voor sietse theunis die dus nu echt wel zijn gas weet staan en ook verbaasde met een erg goede verrichting voor de naamgenoten andries met steven en joeri.
nieuw b
strijden voor de punten hier bleek danny willemsen de regelmatigste rijder die met de zege terug naar tielen kon. kevin van rijmenant de leider in het bk kon de schade beperken met een 2de plaats. drie werd ben jannis die akelig dicht op de derde plaats komt in het bk van de geblesseerde giovanni jochmans die op het thuisfront de wedstrijden kon volgen door een weeral over ijverige speaker ;) siberie rijder kurt van steenlandt bewijst dat hij ook op de harde banen sterk voor de dag komt terwijl mario cootmans dan weer aangenaam voor de dag wist te komen met mooie remontes.de witte blijkbaar een wonderdokter in huis werd erg knap zes door weeral de kopstarts op te eisen.vorige week serieuze blessure opgelopen verbeet de pijn en doet ons inzien dat motorcross geen sport is voor watjes!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: VLM Sint-Lenaarts 26-07

Berichtdoor Frank Janssen Zo 26 Jul 2009, 20:26

nieuw c
ook hier de spanning te snijden toen titelkandidaten geudens en sillien elk in 1heat moesten achtervolgen.dirk geudens was de man die het snelst sterk kon komen opzetten en verdiende dan ook de meeste punten bekroond ook met de eindzege. daniel sillien werd mooi tweede en dan frans van overveld die het geneogen kende dan toch een hele tyd aan de leiding te mogen vertoeven. diederik van loo viel net naast het podium en andre vossius kende blijkbaar niet zijn dagje.de geblesseerde peter sas toerde met zijn voet in het gips wat rond met een quadje dat toch echt wel veel te klein was voor hem(das meer mijn maat) :lol: ook opmerkelijke prestatie van vava joske hermans die zelfs 1 rreks als 6de binnenliep na toch als allerlaatse van start te gaan. deltacrosser ludo swaans vertoefde ook even op een derde plaats en wint wekelijks supporters bij(of komen die allemaal voor de dochter :o )
jun mx2
voor aanvang van deze p^roef telde van massenhoven een schamele voorsprong van 7punten op schoepen.
schoepen in de eerste en van geldorp in de tweede serie kende elk een reekszege dus van geldorp werd winnaar.schoepen bekeek het allemaal erg nuchter en word wel nieuwe leider in het bk. reed nota bene ook met geleend materiaal.glenn cools reed ook weer ijzersterk en bekroonde zijn prestatie ook met brons.wouter van massenhoven sterk in het zand werd 4 voor de heroptredende jens hendrickx.
quads
deze categorie liet vele monden openvallen van verbazing want nadat sabrina van calster de bende op gang trok werd deze onmiddelijk afgelost door stefan haesendonckx en guy meertens. ook natascha haesendonckx kende een goede start maar het was drummen geblazen voorin.de zege werd na twee heats pas uitgedeeld en hierin toonde vmcf rijder kjell op de beeck hoe het moet. misschien wel de prestatie van de dag werd geleverd door gast guy meertens die als allerlaatse vertrok na een schermutseling aan het starthekken en kwam terug na een helse achtervolging tot in het wiel van op de beeck.mooie tweede plaats dus voor meertens al ben ik van mening dat het beste paard niet de verdiende haver verkreeg. bk leider stefan haesendonckx kaapte de derde prijs weg en was van alle drie wel de gelukkigste ,hij vergroot danig zijn voorsprong in het kampioenschap doordat zowel stallman als lambrichts steken lieten vallen.joeri de cremer nodigt ons met zijn vierde plaats al uit voor zijn bbq op 22augustus in kampenhout op de cross in de feesttent.en dan kregen we sabrina van calster op een vijfde plaats. mooie prestatie tussen dit zware geweld.natatscha haesendonckx eindelijk 2 volwaardige reeksen zonder fouten leverde ook voor deze snelle dame heel wat puntengewin op.
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: VLM Sint-Lenaarts 26-07

Berichtdoor Frank Janssen Zo 26 Jul 2009, 20:43

jun mx1/3
tom jochums paar weken afwezig gebleven wss op zich optimaal te kunnen voorbereiden om voor eigen volk victorie te mogen kraaien speelde het klaar in zijn achtertuin al liet hij op het eind van de tweede heat zich toch nog verschalken door reekswinnaar jelle meeus.
voor de tweede plaats kende we stroeckx rijder glenn van winckel deze plek toe.vorige week nog draaierig na een val ,maar nu toonde hij dat het verstand zeker niet geraakt werd en zeker ook zijn pols niet die verdomd aardig aan het gas draaide . meeus kon door de winst in de slotreeks zich ook nog op het podium hijsen voor elro truck man patrick brouns en voetballer mario luyten.jammer genoeg zagen we davy derboven afgevoerd worden met een blessure en wensen hem bij deze een spoedig herstel toe.weustenberghs en cerstiaens kende regelmatige reeksen en gingen in de clinch met gast meykens.
de nationalen werden op sublieme wijze gedomineerd door jurgen vervloessem die weinig moeite kende op dagwinnaar te worden al kwamen kevin schellens en steven peeters toch ook sterk opzetten en zelfs een ganse tyd meestrijden.in deze volgorde mochte ze mee opstappen
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: VLM Sint-Lenaarts 26-07

Berichtdoor Frank Janssen Zo 26 Jul 2009, 21:06

naar het podium thierry feytons viel er net naast terwijl kenzo buys met 1 klinkende prestatie toch nog 5 werd.bij de mx1/3 kende reeks winnar bjorn wijnants pech al vroeg in de tweede reeks met een valpartij daardoor kan kevin vanderweehe nog eens victorie kraaien.hopelijk kan hij deze trend aanhouden en ook de hoofdvogel op de laatste fam gaan afschieten
kevin alentyns de laatste weken sterk op dreef mocht eindelijk ook eens mee opstappen naar de bloemenmiss. denk kevin de enige rokende piloot is die podium haalde ook een hele prestatie ;) mario schildermans vorige week verdiend winnaar in retie mocht alweer mee naar het podium. de voormalige relax rijder kent een bereseizoen. marc frijters kwam sterk voor de dag met de viede plek en troefde robert van den boer zelfs af.joris goossens kende alweer onnoemelijke pech zag door problemen aan de bike een podium aan zijn neus voorbij flitsen.
inters
wedstrijd op het scherpst van de snede met steven de beuckelaer in een glansrol , hij nam de snelste start en opende ijzersterk voor huysmans en verhoeven. eer dat hij voorin afgelost werd kwam grade aansluiten bij de leiders en kon gaan scheidsrechter spelen in de titelstrijd. verhoeven en grade vielen elk een andere stelling aan en zo kwam opeens verhoeven aan de leiding voor grade en huysmans die zich in de luren liet leggen.toen even voor het eind van de officiele wedstrijdduur verhoeven zich misrekende en huysmans grade bij de lurven vatte kregen we een gans ander beeld. huysmans 1grade 2 en verhoeven 3. dat was meteen de uitslag van de eerste heat. toen verhoeven de bende op gang trok in de tweede reeks en enkel grade onmiddelijk bij de pinken was kregen, we erg mooie duels te zien.grade aanpikkend en zelfs gedurig aanvallend reden weg van huysmans die pas erg laat kon afrekenen met steven de beuckelaer .zo waren de vogels dus gaan vliegen en verhoeven won voor grade en op20seconden huysmans op drie .eindzege 1 verhoeven 2 huysmans 3 grade
gastrijder ricky nijs zou een aanwinst in vlm zijn want zijn tempo lag hoog genoeg om knap 4 te worden voor de man van rijkevorsel steven de beuckelaer.
in de mx 2 klasse mocht marco briers het tempo aangeven in de beginfaze maar werd dan abrupt een halt toe geroepen door betemo pion dennis deckx die aan zijn achterstand begint te knabbelen in het bk. berimar rijder sven wouters mocht ook weer mee opstappen naar het podium als derde voor neeroeteraar jimmy van de putte en lode van vlasselaer.
b als gunther truyens ergens zijn zinnen opzet dat is het oppassen geblazen voor de tegenstand. de leider in het bk had het niet onder de markt met tom coeckelberghs en geert laureyssen. lauryssen tweemaal een blitzstart werd teruggefloten door coeckelberghs na een val .ook sven scheynen kende een valpartij en was even versuft maar kon verderzetten in de achterhoede.toen coeckelberghs de reekswinnaar een lekke voorband kende in de slotreeks was truyens zegezeker en kan alweer wat punten uitlopen zodat de man uit de buurt van betekom een gelukkig man was bij de aankomst. geert lauryssen moest vrede nemen met een tweede plaats en tom coeckelberghs ondanks die lekke voorband genoeg pûnten verzamelde om nog derde te worden voor een teleurgestelde sven scheynen en nick loots.
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: VLM Sint-Lenaarts 26-07

Berichtdoor Frank Janssen Zo 26 Jul 2009, 21:18

tot slot de zijspannen pech in het begin van de eerste heat voor corthouts somers die al danig in de aanval gingen op kopstarters goethals van deursen tot ze geveld werden denkelijk door kapotte band.goethals dus naar de reekszege met de vingers en de neus en duchtig een deuntje fluitend.de tweede heat gingen corthouts somers terug de strijd aan en konden met brio zegevieren voor jantje en dimi die content waren met de dagzege.
mooie duels dan om de podiumplaatsen want door de uitval in de eerste heat waren er 2 andere kandidaten gekomen. de mannen van het jg crossteam kenden succes in de slotronde om voor cle eggers te geraken en mochten in deze volgorde mee naar het podium.
de b reeks werd volledig gedomineerd door vader en zoon wim en dennis van denbulck die het even benauwd hadden met christof vanderveken danny meeus die aardig volgden.marc van den brande terug met vakantiegang(s)(t)er larris hendrickx in de bak kweten zich uitstekend van een achtervolging en mochten de derd podiumtrede gaan opeisen voor steven peeters stief van tongerlo en een sterke mogal van schil.
voor mezelf een weekje rust aangezien de rookie cup en gp van limburg volgende zondag geen vlm wedstrijd op het programma zet. voor mij dus weekje extra rust voor de stembanden .kzal maar eens een zondagske gaan vissen das schijnbaar ook een sport :roll:
volgende verslagske op,9augustus van de vlm cross vanuit betekom
greets en tot de volgende speaker franksken.
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: VLM Sint-Lenaarts 26-07

Berichtdoor Frank Janssen Zo 26 Jul 2009, 21:19

reacties mogen komen zenne kan ik de inmiddels grijze haren (door het stof he) gaan wassen en eens een hapke gaan eten.greets
0 x


speaker Frankske
Br
Bram Schoepen
125cc junior EK
Berichten: 81
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 15:19
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VLM Sint-Lenaarts 26-07

Berichtdoor Bram Schoepen Zo 26 Jul 2009, 21:39

haha , merci frankske da he toch ffkes zegt datk met iemand anders zijne moto gerede heb :P
mijne moto ware de kleppe kapot denke we,
geen kompress of nix.

mr ja , kheb de schade kunne beperke he ;)
0 x


www.bramschoepen.tk

met elke week verslag + uitslagen !
We
Wesley Vlaselaers
125cc rookie
Berichten: 132
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:32
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VLM Sint-Lenaarts 26-07

Berichtdoor Wesley Vlaselaers Zo 26 Jul 2009, 21:49

he frankske ik denk dat ik gisteren kunnen opvangen heb dat luc vandeplas licht bereidwillig is om u zijn zijspan te lenen op voorwaarden dat je een betrouwbare piloot hebt die geen brokken maakt en trouwens hij wil met u zelf ook de mekaniekerscross rijden op u tempo dan en ikzelf vind da een veel beter idee het is makkelijker met iemand bakkenisten dan met iemand die da nog nie gedaan heeft geloof me anders gaat ge veel stilstaan (of is da de bedoeling :) en nog een voordeel geen brokken voor u luc houd wel rekening met zijn bakkenisten wat ze ook vertellen heb ik vandaag zelf kunnen ondervinden heb me trouwens goe geamuseerd en ben terug wa gemotiveerd nu da ik weet dat met een goeie a rijder meerijden me ook nog lukt wat andere mensen ook zeggen ik weet het nu voor mezelf das belangrijkste ;)
0 x


side-car team mans-vlasselaers
Sj
Sjoerd Heijnen
mx2 amateur champ
Berichten: 151
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VLM Sint-Lenaarts 26-07

Berichtdoor Sjoerd Heijnen Zo 26 Jul 2009, 22:13

moet zeggen bram je rijd er goed op . op een leen bike ga zo door . tot de volgende cross maar zal wel effe duuren voor my ben er weer de 16 weer by ga nu eens kijken hoe het echt moet gp lommel en dan meteen door naar loket .
moet zeggen de baan was super club weer goed werk vericht .




gr sjoerd heijnen
0 x


Gebruikersavatar
Giovanni Jochmans
mx2 wk rookie
Berichten: 273
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:26
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Wommersom
Contact:

Re: VLM Sint-Lenaarts 26-07

Berichtdoor Giovanni Jochmans Zo 26 Jul 2009, 22:14

@Frank Janssen:weer hele goeie verslagen makker,wat zouden we toch zonder jou doen!
En nen hele dikke merci om me live het verlag te brengen aan de tel tijdens de reeksen van de nieuw B!
Thx maateke! :D ,alle ik blijf voorlopig nog op een derde plaats hangen in het bk!!

greetz,gio#33 ;)
0 x


DE SKY IS THE LIMIT!
Na
Nancy Daems
mx2 wk rookie
Berichten: 291
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:40
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: lier
Contact:

Re: VLM Sint-Lenaarts 26-07

Berichtdoor Nancy Daems Zo 26 Jul 2009, 22:36

je verslag is weer heel fijn om lezen frankske thanks en ik kijk nu al uit naar de meckaniekerscrossen :P
ik kom zeker voor jou suporteren
0 x


moppie
Th
Theunis Sietse
mx2 amateur champ
Berichten: 162
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:49
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VLM Sint-Lenaarts 26-07

Berichtdoor Theunis Sietse Zo 26 Jul 2009, 23:10

Ferm verslag(ske) Frank, menne passagier hee da vandaag ook goe gedaan :p

zo kommek ook is int verslagske :d:p
0 x


Gebruikersavatar
Brian Antonissen
wk mister 875cc
Berichten: 2020
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VLM Sint-Lenaarts 26-07

Berichtdoor Brian Antonissen Ma 27 Jul 2009, 00:05

Denk da de schoepe ni mocht klage, zaterdag te weten komen dat uwen bike kapot is en ene moet zoeken en dan 47 punten meepakken.
Denk dat die yamaha ervaring van vorig jaar wel van pas kwam.

Nu zien da ge kampioen rijdt eh :lol:
0 x


"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
Br
Bram Schoepen
125cc junior EK
Berichten: 81
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 15:19
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VLM Sint-Lenaarts 26-07

Berichtdoor Bram Schoepen Ma 27 Jul 2009, 00:07

Brian Antonissen schreef:Denk da de schoepe ni mocht klage, zaterdag te weten komen dat uwen bike kapot is en ene moet zoeken en dan 47 punten meepakken.
Denk dat die yamaha ervaring van vorig jaar wel van pas kwam.

Nu zien da ge kampioen rijdt eh :lol:

Ja brian , Kwil elle toch wel is bedanke omdak elle moto mocht lene , zonder elle hadk da vndg nieh gekunne !

merci ! den beker kregde morge wel ;p
0 x


www.bramschoepen.tk

met elke week verslag + uitslagen !
Gebruikersavatar
Brian Antonissen
wk mister 875cc
Berichten: 2020
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VLM Sint-Lenaarts 26-07

Berichtdoor Brian Antonissen Ma 27 Jul 2009, 01:21

Das niks eh, die goei prestatie was al merci genoeg :D
0 x


"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
Ji
Jim Janssen
50cc rider
Berichten: 12
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:01
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: retie
Contact:

Re: VLM Sint-Lenaarts 26-07

Berichtdoor Jim Janssen Ma 27 Jul 2009, 16:45

filmpje staat intussen online.

wil je op de hoogte blijven van mxinactie door sms zie de site
0 x


MXIA webmaster/filmer
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: VLM Sint-Lenaarts 26-07

Berichtdoor Frank Janssen Ma 27 Jul 2009, 19:35

wel weinig reacties he :?
voor de mensen die toch de moeite deden het verslag te lezen bedankt voor de reacties!!
0 x


speaker Frankske
Ba
Bart Wouters
125cc junior EK
Berichten: 61
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Booischot
Contact:

Re: VLM Sint-Lenaarts 26-07

Berichtdoor Bart Wouters Ma 27 Jul 2009, 20:12

Frank Janssen schreef:wel weinig reacties he :?
voor de mensen die toch de moeite deden het verslag te lezen bedankt voor de reacties!!


ey
echt weer een goei verslag zoals elke week, nu zeker dat ik vermeld wordt men eerste podium :D

grts
0 x


nieuwelingen MX2 nr.32
Jo
Joris Goossens
european champ mx2
Berichten: 245
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 09:15
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: VLM Sint-Lenaarts 26-07

Berichtdoor Joris Goossens Ma 27 Jul 2009, 20:35

zoals de Frank zei, wast voor mij weer ne kl*te dag ! trijden ging echt super maar zonder rem is het daar dus ni te doen eh.. :(
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten

Aanmelden · Registreer