lommel

plaats hier alle trainingcircuits.
Gebruikersavatar
Sven Deutschmann
mxdn winner
Berichten: 875
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:25
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: lommel

Berichtdoor Sven Deutschmann Wo 23 Dec 2009, 23:05

@ Wesley,
volgens mij begrijp je mijn principe niet zo goed.. daarbij heb je makkelijk praten als je met een 3wieler eroverheen rost ;)
dat het er in deze tijd niet perfect bij ligt dat snapt mijn kont nog bij wijze van spreken maar als ik de portier bel en hij geeft mij dingen door die gewoon niet waar zijn dan kan ik me daar best over opwinden
daarbij is het niet de eerste x dat ik zulke dingen meemaak. net zoals Frank zegt ( geldt trouwens voor meerdere banen in belgie maar ook in nl )
ik ben de leugens om volk te trekken gewoon moe en ik heb duidelijk gevraagd of er ijs op stond of niet en zijn antwoord was van niet en dat het perfect lag en blablabla
en nee ik ben zeker geen inter en waarschijnlijk zal ik dat niveau ook nooit bereiken maar wil toch elke kans die ik heb benutten om te trainen en mijn conditie op peil te houden
dat hun moeite doen om open te doen is prima maar wees dan wel eerlijk over de staat vant circuit zodat mensen als ik die een dik uur moeten rijden en een dag vrij pakken niet voor nop komen :evil:
0 x


Gebruikersavatar
Keith Saro
european champ mx2
Berichten: 208
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:06
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: lommel

Berichtdoor Keith Saro Wo 23 Dec 2009, 23:33

wat denk je zelf als het snachts min 6 is dat het poeder is daar ? en gelijk wesley zegt als je de buitenkanten opzoekt is het perfect om goed rond te komen
0 x


Gebruikersavatar
Sven Deutschmann
mxdn winner
Berichten: 875
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:25
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: lommel

Berichtdoor Sven Deutschmann Wo 23 Dec 2009, 23:49

als ik me zo zeker was over de situatie van het circuit had ik niet gebeld om te vragen hoe het erbij ligt
blijf erbij dat je niet moet gaan liegen over de staat om volk te trekken!
maar goed dit is een "mee eens, niet mee eens" spelletje dus laten we het maar beter hierbij..
0 x


Fr
Frank Fuchs
125cc junior EK
Berichten: 77
Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 15:28
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: lommel

Berichtdoor Frank Fuchs Do 24 Dec 2009, 08:22

Keith Saro schreef:wat denk je zelf als het snachts min 6 is dat het poeder is daar ? en gelijk wesley zegt als je de buitenkanten opzoekt is het perfect om goed rond te komen

Als het -6 is dan is het super te rijden in Lommel zoals afgelopen zaterdag, maar als het bovenlaagje ontdooit is het spekglad.
Ik heb fotos van woensdag gezien met die ontdooide bovenlaag, leek me erg glad en dat kunnen ze best eerlijk zeggen vind ik.
Die mens die er meestal zit met die bril is er trouwens wel altijd eerlijk over, maar er zit ook wel eens iemand anders en die zegt alltijd dat het goed is.
Maar goed, je kunt het zelf ook wel een beetje inschatten, als het overdag rond het vriespunt is weet je dat het glad kan zijn/worden.
0 x


Je
Jelle Vanhoof
mx all time winner
Berichten: 1025
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: Lommelwood
Contact:

Re: lommel

Berichtdoor Jelle Vanhoof Do 24 Dec 2009, 09:29

Als Gé effe u verstand had gebruikt had Gé geweten dat het niet goed kon z'n ! Ik had het nog geschreven dat het ging dooien dus schuiven ......
0 x


Vlm Inters mx1 #12
Bmb Nationalen mx1 #94
We
Wesley Vlaselaers
125cc rookie
Berichten: 132
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:32
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: lommel

Berichtdoor Wesley Vlaselaers Do 24 Dec 2009, 10:12

Sven Deutschmann schreef:@ Wesley,
volgens mij begrijp je mijn principe niet zo goed.. daarbij heb je makkelijk praten als je met een 3wieler eroverheen rost ;)
dat het er in deze tijd niet perfect bij ligt dat snapt mijn kont nog bij wijze van spreken maar als ik de portier bel en hij geeft mij dingen door die gewoon niet waar zijn dan kan ik me daar best over opwinden
daarbij is het niet de eerste x dat ik zulke dingen meemaak. net zoals Frank zegt ( geldt trouwens voor meerdere banen in belgie maar ook in nl )
ik ben de leugens om volk te trekken gewoon moe en ik heb duidelijk gevraagd of er ijs op stond of niet en zijn antwoord was van niet en dat het perfect lag en blablabla
en nee ik ben zeker geen inter en waarschijnlijk zal ik dat niveau ook nooit bereiken maar wil toch elke kans die ik heb benutten om te trainen en mijn conditie op peil te houden
dat hun moeite doen om open te doen is prima maar wees dan wel eerlijk over de staat vant circuit zodat mensen als ik die een dik uur moeten rijden en een dag vrij pakken niet voor nop komen :evil:

wel als jij denkt makkelijk praten had dan gisteren gevraagd als je met die driewieler mocht rijden en ik met u moto maar ik verzeker u dat ge dan het zelfde probleem ging hebben namelijk rondschuiven als je op dezelfde manier de bocht neemt ,trouwens als jhe alleen rijd kan je alleen fouten maken wij waren gisteren met twee om fouten te maken en toch hebben wij geen probleem gehad hoor je ons klagen?
maar weet je wat als het zo blijft vriezen zeg je maar eens wanneer je wil rijden met die driewieler als je denkt dat da makkelijker is wel jij alleen mag da van ons se ter compensatie van die rotdag is da geen mooi voorstel ;)
maar we filmen wel gans u rit he :) en ik bel sven verbrughe om met u in het bakje te staan daar kan het ook nie aan liggen dan , dus kan je het enkel nog op het parcour steken :D
nee ik ga er nu over zwijgen iedereen moet voor zichzelf uitmaken of ze het goe vinden of niet het is zoals sven zegt dat is zo een voor tegen situatie waar je maanden kan over zagen he.
en wat u betreft saro gij zijt gene gewoone he ,ken u nie persoonlijk maar wa ik van u allemaal hoor iemand als jij kan ook overal rijden he da noemen ze karakter mannen ;) je hebt ook nog een soort das ze mietjes noemen maar daar hoor jij nie bij he :)
0 x


side-car team mans-vlasselaers
Gebruikersavatar
Keith Saro
european champ mx2
Berichten: 208
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:06
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: lommel

Berichtdoor Keith Saro Do 24 Dec 2009, 10:51

haha da lijkt me wel op een heel sarcastische manier uitgesproken :lol:
0 x


St
Steven Yorke
50cc rider
Berichten: 22
Lid geworden op: Wo 09 Dec 2009, 17:20
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: lommel

Berichtdoor Steven Yorke Do 24 Dec 2009, 11:14

Kijk maar uit mannen die sven die scrubt straks nog met die zijspan :D
0 x


Fr
Frank Fuchs
125cc junior EK
Berichten: 77
Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 15:28
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: lommel

Berichtdoor Frank Fuchs Do 24 Dec 2009, 11:47

Lommel is in ieder geval bijna altijd open en goed geprepareerd, dus dat is op zich al een compliment waard.
Veel banen zijn nu gewoon 2 maanden op slot.
0 x


Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: lommel

Berichtdoor Andy Moens Do 24 Dec 2009, 18:23

vandaag ook in lommel geweest het was slip and slide fun

het was eigenlijk goed te doen tot een u of 4 toen begon het ontdooide terug aan te vriezen en was er voor een solo rijder ni veel kans op recht blijven meer aan

ik heb me wel geamuseerd zo eens lommel in de vries en de beton is wel lachen

grade was er zen nieuwe bike ook an het roderen
ps ; hou hem goed int oog want hij ga een dezer dagen nog in zen broek schijten :lol:

wie er bij was weet wel waarom

greetz
0 x


Gebruikersavatar
Sven Deutschmann
mxdn winner
Berichten: 875
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:25
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: lommel

Berichtdoor Sven Deutschmann Do 24 Dec 2009, 19:27

lol @ wesley.. ik heb eens in zo'n bakje gezeten bij zo'n 3wieler en lag er bij de eerste bocht al naast! toen was het nog niet eens bevroren haha
dus met alle respect voor jullie sport weet ik heel goed wat die 3wieler inhoudt.. wat ik ermee wilde zeggen is dat je minder snel omvalt als je achterwiel weg schuift op het ijs (je blijft stabieler voor mijn idee)
maargoed waarom het mij gaat heeft eigenlijk niks te maken met de discussie die ik met jou voer! blijf erbij dat ik graag eerlijkheid verwacht als ik naar een portier bel

STEVEN!! kijk maar uit dat ik je niet van de baan af scrub :D ;)
0 x


Gebruikersavatar
Natasja Haesendonckx
125cc junior EK
Berichten: 59
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 13:22
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: lommel

Berichtdoor Natasja Haesendonckx Do 24 Dec 2009, 19:47

was leuk met het quadje :-) Maar was blij dat ik in de douche stond, "zeiknat" om het zo maar te zeggen...
Maar inderdaad, lag best gladjes, zelfs met mn eerste banden slipte ik nog door...
0 x


Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: lommel

Berichtdoor Andy Moens Do 24 Dec 2009, 20:31

Natasja Haesendonckx schreef:was leuk met het quadje :-) Maar was blij dat ik in de douche stond, "zeiknat" om het zo maar te zeggen...
Maar inderdaad, lag best gladjes, zelfs met mn eerste banden slipte ik nog door...


je ging dan ook wel hard Natasja
het was op het einde van de dag dat ik moeilijkheden ondervond met grip

jij was aan het rijden en door je driftent bochtewerk werpte je het ijs naar de buitekant toe waar wij als solo's her en der wat grip hadden dus op het einde vanaf een u of 4 daalde de tempratuur heel snel nadat de zon weg was en was het op de buitekant snel een ijslaagje en heb ik maar besloten van de brui eraan te geven na 2 bodemonderzoekjes :lol:

greetz
0 x


Gebruikersavatar
Natasja Haesendonckx
125cc junior EK
Berichten: 59
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 13:22
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: lommel

Berichtdoor Natasja Haesendonckx Do 24 Dec 2009, 20:38

dus heb ik nu goed of slecht werk geleverd? ;-)
maar met de quad ging het idd beter dan met de solo's... zal toch blij zijn als terug wat meer zand tevoorschijn komt ;-)
Was jij die nummer 4 dan?
0 x


Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: lommel

Berichtdoor Andy Moens Do 24 Dec 2009, 21:30

nee ik was ook op een suzuki maar nr 39

ja goed voor mij was het niet :D maar iedereen heeft recht op een training he , dus ik neem u niets kwalijk ofzo

greetz
0 x


Gebruikersavatar
Kevin Andries
125cc junior EK
Berichten: 61
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 07:09
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Locatie: Bassevelde
Contact:

Re: lommel

Berichtdoor Kevin Andries Vr 25 Dec 2009, 20:04

zou lommel morgen open zijn, en hoe zou het er nu bij liggen ?
0 x


We
Wesley Vlaselaers
125cc rookie
Berichten: 132
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:32
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: lommel

Berichtdoor Wesley Vlaselaers Za 26 Dec 2009, 18:46

hallo is er iemand naar lommel gegaan vandaag ? zo ja hoe lag de baan erbij dan en zou het morgen open zijn.
0 x


side-car team mans-vlasselaers
Bj
Bjorn Nouwen
125cc junior EK
Berichten: 55
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 21:53
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: peer
Contact:

Re: lommel

Berichtdoor Bjorn Nouwen Za 26 Dec 2009, 19:25

Ben vandaag ff gaan kijken, er stonden enkele grote plassen op, de ondergrond +-5cm gedooid en spekglad. Veel plezier ga je er niet aan hebben denk ik.
0 x


Gebruikersavatar
Rob Indemans
mxdn winner
Berichten: 886
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: lommel

Berichtdoor Rob Indemans Za 26 Dec 2009, 20:39

Vond ge't niet plezant vandaag Bjorn??? :lol:
0 x


Gebruikersavatar
Sven Deutschmann
mxdn winner
Berichten: 875
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:25
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: lommel

Berichtdoor Sven Deutschmann Za 26 Dec 2009, 22:17

en die portier maar zeggen dat het goed ligt :P
0 x


Terug naar “trainingscircuits”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten

Aanmelden · Registreer