WWW.POEDERLAKKEN.BE
Voor verdere vragen of info mail mij
kurt@hvsi.be
kurtverboven@hotmail.com
Alle ral kleuren zijn mogelijk
ook mettaliseren en galvaniseren van metaal
kader poederlakken oranje ktm
-
Kurt Verboven1Ku
- peewee pilot
- Berichten: 3
- Lid geworden op: Wo 20 Jan 2010, 08:37
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Lucky Breugelmans
- ama sx 250 champ
- Berichten: 743
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:47
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: beringen
- Contact:
-
Patrick SchruersPa
- ama lites rookie
- Berichten: 362
- Lid geworden op: Zo 13 Sep 2009, 10:22
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: kader poederlakken oranje ktm
ik heb hem al weggedaan,ik hoop vandaag of morgen terug in elkaar te kunnen zetten dan nog ff stikkersetje plakken en dan maar weer vuil maken 
0 x
-
Kurt Verboven1Ku
- peewee pilot
- Berichten: 3
- Lid geworden op: Wo 20 Jan 2010, 08:37
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
-
Patrick SchruersPa
- ama lites rookie
- Berichten: 362
- Lid geworden op: Zo 13 Sep 2009, 10:22
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: kader poederlakken oranje ktm
ik heb het bij ral 2009 gehouden en ik moet zeggen dat ge geen verschil ziet met ne originele ,het is echt proper gedaan.ik zal wel eens een foto opzetten als hij proper is want gisteren gaan rijden 
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten