kader poederlakken oranje ktm

problemen met je crossmoto? wie weet kunnen ze U hier helpen..
Ku
Kurt Verboven1
peewee pilot
Berichten: 3
Lid geworden op: Wo 20 Jan 2010, 08:37
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: kader poederlakken oranje ktm

Berichtdoor Kurt Verboven1 Wo 20 Jan 2010, 08:48

WWW.POEDERLAKKEN.BE

Voor verdere vragen of info mail mij

kurt@hvsi.be
kurtverboven@hotmail.com

Alle ral kleuren zijn mogelijk
ook mettaliseren en galvaniseren van metaal
0 x


Gebruikersavatar
Lucky Breugelmans
ama sx 250 champ
Berichten: 743
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:47
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: beringen
Contact:

Re: kader poederlakken oranje ktm

Berichtdoor Lucky Breugelmans Wo 20 Jan 2010, 08:56

@ Kurt, wowow een specialist ter zake! ;)

grtz Luc :P
0 x


Pa
Patrick Schruers
ama lites rookie
Berichten: 362
Lid geworden op: Zo 13 Sep 2009, 10:22
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: kader poederlakken oranje ktm

Berichtdoor Patrick Schruers Wo 20 Jan 2010, 13:07

ik heb hem al weggedaan,ik hoop vandaag of morgen terug in elkaar te kunnen zetten dan nog ff stikkersetje plakken en dan maar weer vuil maken :roll:
0 x


Ku
Kurt Verboven1
peewee pilot
Berichten: 3
Lid geworden op: Wo 20 Jan 2010, 08:37
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: kader poederlakken oranje ktm

Berichtdoor Kurt Verboven1 Di 26 Jan 2010, 07:21

@patrick : Welke ral heb je hem nu gedaan ? Foto's ?????
0 x


Pa
Patrick Schruers
ama lites rookie
Berichten: 362
Lid geworden op: Zo 13 Sep 2009, 10:22
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: kader poederlakken oranje ktm

Berichtdoor Patrick Schruers Do 28 Jan 2010, 15:30

ik heb het bij ral 2009 gehouden en ik moet zeggen dat ge geen verschil ziet met ne originele ,het is echt proper gedaan.ik zal wel eens een foto opzetten als hij proper is want gisteren gaan rijden :D
0 x


Terug naar “mecanic area”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden · Registreer