opde vlm site vind je een verslagske over de deelname aan de najaarscross in ravels van mezelf diegenen die het willen lezen kunnen aan de rechterkant klikken onder de titel de speaker in het bakje www.vlmcross.be
nee ge moet ergens de aandacht mee trekken he dave ,ik zal vanaf vandaag elke keer een verslag over u en de jelle maken ,ist goed .Anders vergeten ze jullie he.
Als ge op een goed half jaar al 795 berichten gepost hebt dan weet ge het wel . Is efkes uitgerekend , 795 berichten dat zijn er 4,3 gemiddeld per dag , dan weet ge het wel zeker , mediageil tot en met .
was voorzien voor in vlm motornieuws te plaatsen het eerste boekje staat vol reglementen en is niet zo fijn om lezen dan , blijkbaar denken jullie er anders over maar soit jullie zijn gewoon jaloers
Dit verslag tart alles. Jongens , jongens toch , die is echt mediageil. Ze moeten die echt gaan intomen, want dat gaat niet goed aflopen met "Franksken". Zelden zo een dikke nek bezig gehoord. Ik heb gezegd.
jonges jonges toch wat heeft franske jullie misdaan is toch tof dat iemand zijn ervaringen eens naar de buitwereld stuurt
@franske ge doet da goed jonge ge zijt den beste schrijver denk dat gij wel eens nen boek kunt schrijven laat ons nog zwijgen da ge den beste speaker bent als ge daarmee zou stoppen dan is er niks meer op de vlm wat zou de vlm doen zonder spreeekbuis naar de piloten
Ik kijk er toch altijd naar uit om er nog is iets over te lezen zalle Ge doe gij da goed frankske. Diegene die het liever nie hebben moete da maar nie lezen dan, en is iedereen gelukkig!!!
hey wim ,ik vind zijn verslagen ook heel goed hoor ,kijk er ook altijd naar (dit heb ik m ook al verteld ),maar dit vond ik toch wel iets te ,maar dit moet franske zelf weten he + ik jen franske graag he
De topicstarter heeft hier volgens mij niets mis gedaan. Het is dan ook niet nodig om hem verwijten naar zijn hoofd te slingeren. Als dit topic u stoort, raad ik aan om een ander te lezen. En nu terug on topic.