BMB BK te Beervelde 1 Mei .

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Brian Antonissen
wk mister 875cc
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: BMB BK te Beervelde 1 Mei .

Berichtdoor Brian Antonissen Ma 03 Mei 2010, 11:27

Mark Dejonghe schreef:Heb nog naar de beelden gekeken op VT4,zondag avond , maar moet eerlijk zeggen dat het nogal mee viel van het stof , ofwel hebben ze het stof niet gefilmd. ;)

Ben ginder geweest en heb tv gezien, TV geeft toch een vertekend beeld, er was op sommige plaatsen echt veel stof, maar dat ga je met de camera ook niet filmen, daar heb je niets aan.

@Jan Meert, als je gelijk hebt, heb je gelijk, laat de rest die op je kap springt maar zagen.

Parcours was van lay out echt mooi, je ziet dat er veel tijd en moeite in is gestoken.
0 x

"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
Me
Meganck Nadine
peewee pilot

Berichtdoor Meganck Nadine Ma 03 Mei 2010, 11:57

ik ga hier geen energie en tijd meer in steken om jullie te overtuigen dat het onbegonnen werk was om zo diep de aarde nat te krijgen, en die (stank) ?? 's morgens was er met die waterton nog mest op andere akkers gevoerd (misschien niet goed gespoeld achteraf ?)
weet wel dat dankzij goeie zielen als wij jullie een deftige cross te zien krijgen en dat na al jullie reactie's het wel eens heel goed kan dat het de laatste keer geweest was, proficiat.

Meganck N
0 x

Ed
Eddie Boot
ama sx 250 champ

Berichtdoor Eddie Boot Ma 03 Mei 2010, 12:17

allee , het zijn niet allemaal negatieve reactie,s en ja het is nu eenmaal zo ,hoe goed je je best ook doet je kan het nooit voor iedereen goed doen . zullen genoeg rijders zijn die zouden willen dat het een permanent circuit was.
0 x

supporting mark boot
Ma
Manuel Priem
peewee pilot
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Berichtdoor Manuel Priem Ma 03 Mei 2010, 12:28

Als jullie zien wat de mensen van Meganck-Collewaert daar allemaal van tijd insteken zouden jullie eerst een denken voor je iets post van onzin. Er was inderdaad te veel stof in de voormiddag maar tijdens de pauze werd er toch voor een oplossing gezorgd en dan mede door de regen die er viel was het na de middag perfect. Er zijn altijd mensen die het beter weten maar zelf hebben ze nog nooit een cross of dergelijke ingericht. Er was gesproeid tijdens de week maar door de hevige regen dat ze voorspeld hadden in het weekend zelf hebben ze daar niet mee overdreven. Want dan zou het zijn, amaai zoveel gesproeid en ze weten dat ze veel regen gaven en nu ist het parcours helemaal naar de kl*ten doordat ze teveel gesproeid hebben.... Er zal altijd wel commentaar zijn want je kan nooit voor iedereen goed doen maar denk toch eerst eens na voor je iets post. Mc scheldeland en Meganck-Collewaert zorgen er wel voor dat jullie (wij) crossers nog een mooie wedstrijd hebben. Er staan inderdaad altijd mensen klaar om ook te organiseren en (beter) te doen maar tussen zeggen en doen is nog een verschil!!!!
Ik heb mooie cross gezien op een heel mooi aangelegd parcours wat niet evident is op een vlak terrein als dit.
Chapeau voor de organisatoren!

Groetjes,
Diesel #32
0 x

Sc
Schroyen Pierre
ama lites national champ
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Berichtdoor Schroyen Pierre Ma 03 Mei 2010, 12:55

Volkomen met je eens Manuel
0 x

Gi
Git Cuylaerts
50cc rider

Berichtdoor Git Cuylaerts Ma 03 Mei 2010, 14:13

GROOT gelijk Priem.. wij zijn van dezelfde mening...
@ Nadine : Er zijn mensen die alleen maar commentaar geven Nadine..da is het gemakkelijkste.. Maar hebben die mensen hun hulp al eens aangeboden (vrijwillig) om het dan "volgens hun" beter te komen doen??? Denk het niet.. De beste stuurlui staan aan wal. Dit niet goed, dat te veel, zus te weinig....noem maar op, maar zelf te lui om initiatief te nemen.. Commentaar geven terwijl ge lekker thuis achter uwe pc zit kan iedereen...
@ al de betweters : De mensen van Meganck-Collewaert en MC-Scheldeland verdienen respect!!
0 x

boxershortje
Gunther Smeys
mx all time winner
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto

Berichtdoor Gunther Smeys Ma 03 Mei 2010, 14:45

Amen Git
0 x

http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Et
Etienne Degrande
125cc rookie

Berichtdoor Etienne Degrande Ma 03 Mei 2010, 15:43

volkomen eens ,goed gezegd,van een oude crossliefhebber(62),en 35 jaar cross meegemaakt,de beste mannen staan aan wal,en uitleggen,en nog eens uitleggen.tis al.
0 x

WK DE BOMB RAMON.
Co
Coooman Olivier
125cc junior EK
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Berichtdoor Coooman Olivier Ma 03 Mei 2010, 18:23

ik vind dat heel goe is geweest en geef manuel en git gelijk.
me under commentaar almaal, kzout wel es willen zien als jullie het zouden doen, tzou wa worden.
chapeau voor de inrichters en de vele vrijwilligers.
en nog iets he, wij hebben met de manne de parking opgeruimd e.
begint daar es over, wa een vuil iedereen zomaar op de grond gooit, er waren er veel da alles mooi in vuilzak gooiden, ma man,hoeveel da wij wel ni van de grond hebben gehaald e.
en dan zijn het meestal die manne dat over wa geur zouden struikelen!!!
meer zeggek er ni over
0 x

Lander Vanderstraeten
wk mister 875cc

Berichtdoor Lander Vanderstraeten Ma 03 Mei 2010, 18:34

@Manuel, het gaat niet over het circuit alleen.

Bv, ik heb een aanvraag gedaan voor een perskaart zodat ik een fotograaf kon sturen...... geen mailtje terug!! En dit voor zo'n organisatie!! Dit kan toch niet... En wees gerust, ik ben niet de enige, ik ken er nog die geen antwoord kregen, terwijl ik van anderen wist dat zij wel antwoord kregen..
0 x

enjoy the ride, don't destroy it
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Ma 03 Mei 2010, 18:38

Ik vond dat de organisatie het goed heeft gedaan en ik durf er voor te wedden dat het volgend jaar nog beter zal zijn.
Maar allee trg over de cross nu.
Nu ik hier Priem zijn naam lees valt ineens mijne euro. Waar zat teamgenoot Coppins? Normaal een vaste waarde in het BK.
0 x

"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
An
Andy Leten
125cc junior EK
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Berichtdoor Andy Leten Ma 03 Mei 2010, 18:39

Man man man wat is me dat hier seg...
Laatst gewijzigd door Andy Leten op Ma 03 Mei 2010, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner

Berichtdoor Mark Dejonghe Ma 03 Mei 2010, 18:45

En van die perskaarten hé , en dan spreek ik in t algemeen , hoeveel lopen er nie rond mee ne kodak om gratis binnen te kunnen en dat is niet op de cross alleen hé .t zelfde vn de geschreven pers.

Ze moeten dan nog eten en drinken op de koop bij hebben.
Laatst gewijzigd door Mark Dejonghe op Ma 03 Mei 2010, 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Etienne Dierckx
the legend!

Berichtdoor Etienne Dierckx Ma 03 Mei 2010, 18:49

In Belgie zou je hooguit 10 perskaarten mogen uitdelen op een internationale cross of BK ...
De helft is inderdaad niet waardig van een perskaart te hebben ...

Het is niet omdat je een kodak hebt en je foto's ergens op een site verschijnen dat je recht hebt op een perskaart.
0 x

het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Ju
Jurgen Van Nooten
50cc rider

Berichtdoor Jurgen Van Nooten Ma 03 Mei 2010, 18:56

het is niet de eerste keer dat ze zo in het stof zitten daar he .
normaal moet je leren uit de voorbij gaande jaren hier precies niet . en over het vuilnis zet over het gehele terrein vuiltonnen , en geef aan elke piloot bij inschruiving of inkom een vuilniszak zo doen wij het ook op onze cross ! dit zijn punten die je zelf kan verhelpen als organisator !
0 x

Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner

Berichtdoor Mark Dejonghe Ma 03 Mei 2010, 18:59

hebde thuis geen vuilzakken om uw eigen vuil terug mee te nemen. :evil:
0 x

Ol
Olivier Goetstouwers
mx all time winner

Berichtdoor Olivier Goetstouwers Ma 03 Mei 2010, 19:05

Coppins reed mee in het Maxxis kampioenschap vorig weekend.
0 x

rocketpichon

check http://www.nth108.com
Co
Coooman Olivier
125cc junior EK

Berichtdoor Coooman Olivier Ma 03 Mei 2010, 19:07

@jurgen, ni goe gekeken zeker man?
der stonden over heel het park containers, van die zwarte, ge kon er ni naast zien!!!
0 x

Tim Van Goethem
125cc junior EK

Berichtdoor Tim Van Goethem Ma 03 Mei 2010, 19:23

@ Nadine en Brian: Sorry voor het late antwoord, maar t'is hier nogal druk voor de release van een nieuw magazine. Altijd eigenlijk :) :geek:

Jullie hebben een schitterende plaats om een cross te organiseren dat heb ik altijd al gezegd sinds we daar zijn komen pitbiken. Hoe het parcour wordt aangelegd dat laat ik even zijn voor wat het is. 'K was al super blij dat er tafelbergen waren.

Want wat ik hier allemaal ni hoor van stikende grond enz .... laten doen gewoon.

Mij gaat het om het principe hoe een BK eruit ziet! En daar kunnen jullie weinig aan doen, want dat is de promotor zijn deel van de deal of van de organiserende club als die promotor er niet is. Ik heb dat hier ondertussen over al die jaren al 100 keer verkondigd ... image is everything ... maar veel daarvan zie ik ni in de cross. En dat vind ik het spijtigste, want hoe krijg je dit verkocht als media ?

Voorbeeld binnenland, cyclocross, draai en keer u zoveel als je wilt overal hangen banners, vlaggen bogen boven het circuit, standen van allerlei sponsors ... zoniet laat magazines zoals het onze toe en zoals reeds maanden aangevraagd was aan de nodige instanties voor een stand te plaatsen met onze promogirls van dienst en posters uit te delen.
Ben den eerste om in al die dingen te helpen, wat ik vind het een zonde hoe onze meest succesvolle sport in Belgie wordt bekeken.
Zoek naar een orgineel ontspannings-idee op de wedstrijden voor de bezoekende mensen, eventueel wat kinderanimatie. Laat iemand komen voor met een luchtkanon t-shirts in het publiek te schieten. Doe iets interactief met de bezoekers .... kortom de bezoekers moeten een toffe dag uit hebben gehad, kinderen , ouders ... bejaarden ... maakt ni uit wie allemaal.
Wat maak het allemaal uit wat ze geven van sponsoring, zie dat u evenement in het oog springt ? Vraag promo materiaal met hopen ...
Zoals dat van Monster, is een super goed begin, maar zie dat die mensen iets kunnen doen tijdens de dag en niet alleen wanneer de cross is afgelopen.
Doe handtekening sessies met piloten, zodat mensen zich verzamelen met hun kinderen ...
Doe een piloten voorstelling aan de finish of op een berg ... voor de start van de eerste reeks.
Laat de grote campers in het zicht staan van de 'hoofdstraat' zorg voor een structuur in het paddock, zodat het volk langs deze campers en fabrieksmotoren naar het circuit moet.

En nog 100 andere ideeen ... maar straks gaan de concullega's weer met alles lopen dus ga nu effe zwijgen ;) :)

I wish I had the time, the money and the possibility ...

Ik schaam mij ook se als enkele inters tegen mij komen zeggen, 'Hoe ziet dat er hier uit pffff ' 'Is dit een BK ?'

En dat alles heeft niks te maken met de 'mooie' grond die we van jullie/Meganck ter beschikking krijgen. Maar hoe we ermee omgaan ...
0 x

Bi
Bini Conserriere
european champ mx2

Berichtdoor Bini Conserriere Ma 03 Mei 2010, 19:41

@ja tim die mannen van monster zijn er maar laat aangekomen,evenals die mannen van lotto om 1uur aub,heb nog helpen hun spandoeken te bevestigen.en van nooten,er stonden twaalf of veertien grote vuilcontainers aan 35euro t stuk op het parcours,en dat om het vuil er NAAST te deponeren
0 x

Terug naar “mx pro”