@ Nadine en Brian: Sorry voor het late antwoord, maar t'is hier nogal druk voor de release van een nieuw magazine. Altijd eigenlijk
Jullie hebben een schitterende plaats om een cross te organiseren dat heb ik altijd al gezegd sinds we daar zijn komen pitbiken. Hoe het parcour wordt aangelegd dat laat ik even zijn voor wat het is. 'K was al super blij dat er tafelbergen waren.
Want wat ik hier allemaal ni hoor van stikende grond enz .... laten doen gewoon.
Mij gaat het om het principe hoe een BK eruit ziet! En daar kunnen jullie weinig aan doen, want dat is de promotor zijn deel van de deal of van de organiserende club als die promotor er niet is. Ik heb dat hier ondertussen over al die jaren al 100 keer verkondigd ... image is everything ... maar veel daarvan zie ik ni in de cross. En dat vind ik het spijtigste, want hoe krijg je dit verkocht als media ?
Voorbeeld binnenland, cyclocross, draai en keer u zoveel als je wilt overal hangen banners, vlaggen bogen boven het circuit, standen van allerlei sponsors ... zoniet laat magazines zoals het onze toe en zoals reeds maanden aangevraagd was aan de nodige instanties voor een stand te plaatsen met onze promogirls van dienst en posters uit te delen.
Ben den eerste om in al die dingen te helpen, wat ik vind het een zonde hoe onze meest succesvolle sport in Belgie wordt bekeken.
Zoek naar een orgineel ontspannings-idee op de wedstrijden voor de bezoekende mensen, eventueel wat kinderanimatie. Laat iemand komen voor met een luchtkanon t-shirts in het publiek te schieten. Doe iets interactief met de bezoekers .... kortom de bezoekers moeten een toffe dag uit hebben gehad, kinderen , ouders ... bejaarden ... maakt ni uit wie allemaal.
Wat maak het allemaal uit wat ze geven van sponsoring, zie dat u evenement in het oog springt ? Vraag promo materiaal met hopen ...
Zoals dat van Monster, is een super goed begin, maar zie dat die mensen iets kunnen doen tijdens de dag en niet alleen wanneer de cross is afgelopen.
Doe handtekening sessies met piloten, zodat mensen zich verzamelen met hun kinderen ...
Doe een piloten voorstelling aan de finish of op een berg ... voor de start van de eerste reeks.
Laat de grote campers in het zicht staan van de 'hoofdstraat' zorg voor een structuur in het paddock, zodat het volk langs deze campers en fabrieksmotoren naar het circuit moet.
En nog 100 andere ideeen ... maar straks gaan de concullega's weer met alles lopen dus ga nu effe zwijgen
I wish I had the time, the money and the possibility ...
Ik schaam mij ook se als enkele inters tegen mij komen zeggen, 'Hoe ziet dat er hier uit pffff ' 'Is dit een BK ?'
En dat alles heeft niks te maken met de 'mooie' grond die we van jullie/Meganck ter beschikking krijgen. Maar hoe we ermee omgaan ...