GP#06 - USA, Glen Helen

Archief van de GP's 2010 + MXDN - Read Only!
Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk

Berichtdoor Guy Dick Wo 26 Mei 2010, 17:45

... of dat het niet nodig was om die Amerikanen te gaan halen daar die toch maar 1x mee doen :D

In MX2 zijn er wel een paar die een visitekaartje zullen (proberen) af te geven
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Gebruikersavatar
Rudi Vandenplas
mx3 wk champ
Berichten: 550
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Bekkevoort

Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk

Berichtdoor Rudi Vandenplas Wo 26 Mei 2010, 18:48

Broc Tickle zie ik zeker top-10 rijden, zelfs eerder top 5 !
0 x


AKA Rudicross
Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk

Berichtdoor Etienne Dierckx Wo 26 Mei 2010, 19:50

volgens twmx zit J-Law racing in de problemen ... als Langston komend weekend mee doet aan de Gp zal het waarschijnlijk op zijn trainingsmoto zijn ...

Dat van de Amerikanen die uitvluchten gaan zoeken ... das dus hetzelfde dat we van KDD hebben gehoord in Hangtown ...
Als je aan zulke dingen meedoet moet je gewoon voluit gaan ... anders blijf je beter thuis.
Ik vermoed dat jongens als Alessi en BT voluit zullen gaan in GH.
Laatst gewijzigd door Etienne Dierckx op Wo 26 Mei 2010, 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
To
Tom Van Vaerenbergh
peewee pilot
Berichten: 6
Lid geworden op: Do 12 Nov 2009, 19:06
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk

Berichtdoor Tom Van Vaerenbergh Wo 26 Mei 2010, 19:55

op motors tv

21:00
FIM World Motocross
FIM MX2 WORLD CHAMPIONSHIP RD 6 : USA - RACE 1
Live coverage of the FIM MX2 World Motocross Championship.

22:00
FIM World Motocross
FIM MX1 WORLD CHAMPIONSHIP RD 6 : USA - RACE 1
Live coverage of the FIM MX1 World Motocross Championship.

0:00
FIM World Motocross
FIM MX2 WORLD CHAMPIONSHIP RD 6 : USA - RACE 2
Live coverage of the FIM MX2 World Motocross Championship.

1:00
FIM World Motocross
FIM MX1 WORLD CHAMPIONSHIP RD 6 : USA - RACE 2
Live coverage of the FIM MX1 World Motocross Championship :geek:
0 x


Lo
Louis Boersma
peewee pilot
Berichten: 6
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 17:01
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk

Berichtdoor Louis Boersma Wo 26 Mei 2010, 22:21

Ik kan Max antsti en searle nergens vinden in de pronostiek. Tellen die niet mee voor de prono?
0 x


Ma
Marcel Dirks
mxdn winner
Berichten: 995
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:38
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Motocrossland
Contact:

Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk

Berichtdoor Marcel Dirks Do 27 Mei 2010, 00:14

Louis, zijn toegevoegd nu
0 x


Lo
Louis Boersma
peewee pilot
Berichten: 6
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 17:01
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk

Berichtdoor Louis Boersma Do 27 Mei 2010, 08:31

thanks!
0 x


Da
Darcis Ken
ama lites rookie
Berichten: 350
Lid geworden op: Za 15 Aug 2009, 17:09
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk

Berichtdoor Darcis Ken Do 27 Mei 2010, 17:22

alessi top 5, ma dan hedde t ook gehad denk

herlings maakt ook pannekoek van anstie denk k
0 x


Team motocrossracingmxdirtbiketillwedieriders rider #1 Inters MX1 Holeshotboy bringin' it home

WWW.V-MAC.BE
Ch
Chrisje Sprenkels
peewee pilot
Berichten: 8
Lid geworden op: Ma 24 Mei 2010, 20:48
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk

Berichtdoor Chrisje Sprenkels Do 27 Mei 2010, 17:51

Quoten is hier niet nodig!


Nou daar ben ik echt benieuwd naar,of herlings daar zo van wegrijdt.
0 x


Gebruikersavatar
Brian Antonissen
wk mister 875cc
Berichten: 2020
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk

Berichtdoor Brian Antonissen Do 27 Mei 2010, 22:32

@Darcis: hebde nog van wat ge aan het roken bent, kwil dat ook eens proberen :lol:
0 x


"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Do 27 Mei 2010, 22:47

Anstie is wel niet schitterend begonnen aan het Outdoor Seizoen.
Anderzijds waren ze elkaar waard in de jeugd categorieën maar wat is het precieze leeftijdsverschil tussen de twee?
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk

Berichtdoor Etienne Dierckx Vr 28 Mei 2010, 08:40

Veelzeggend berichtje van Pulpmx op Twitter ...

Well, no USGP press pass for this intrepid reporter..GP Press guy says I'm "too negative" about the GP's which is comical.
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
Gunther Smeys
mx all time winner
Berichten: 1258
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk

Berichtdoor Gunther Smeys Vr 28 Mei 2010, 09:32

Roczen, Tonus en Desalle op bezoek bij Fox....Desalle zijn Engels is er toch wa op vooruit gegaan :lol:

http://www.racerxonline.com/video/gp-riders-fox.aspx
0 x


http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Da
Darcis Ken
ama lites rookie
Berichten: 350
Lid geworden op: Za 15 Aug 2009, 17:09
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk

Berichtdoor Darcis Ken Vr 28 Mei 2010, 09:46

@Brian&chrisje: =)
0 x


Team motocrossracingmxdirtbiketillwedieriders rider #1 Inters MX1 Holeshotboy bringin' it home

WWW.V-MAC.BE
Da
Davey Van Rode
ama lites national champ
Berichten: 505
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 14:39
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk

Berichtdoor Davey Van Rode Vr 28 Mei 2010, 13:01

ola, khoop dat die 3 jonge gaste gwn bekke zot doen. Anstie die moet terug denken aan de tyden dat herlings ng beetje trager was. Ros, tge blond, tge bruin. wopaaaa
0 x


Gebruikersavatar
Brian Antonissen
wk mister 875cc
Berichten: 2020
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk

Berichtdoor Brian Antonissen Vr 28 Mei 2010, 13:27

Darcis: Alessi wint een reeks in de eerste national, net zoals Reed die vorig jaar evensnel als Cairoli was.
(Reed die nu trouwens veel meer outdoor testing gedaan heeft).

+ Dat Glen Helen het thuisparcours is van MA800, zie ik hem als een grote kandidaat voor de overwinning.

Snelheid in de 250 ligt volgens mij voor de moment ongeveer even hoog in GP's als AMA, met uitzondering van Pourcel. Zal zeker spannend worden maar, Anstie heeft beetje thuisvoordeel, Herlings rijdt momenteel op een wolk.

Kben al content dat er AMA piloten meedoen, ze verdienen er tenslotte niets mee en kunnen er ook niet veel mee winnen inzake sponsors.
0 x


"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
Da
Darcis Ken
ama lites rookie
Berichten: 350
Lid geworden op: Za 15 Aug 2009, 17:09
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk

Berichtdoor Darcis Ken Vr 28 Mei 2010, 16:17

idd, we mogen content zijn dat ze mee doen..

& Brian, rede is gwn da die mannen hun eigen kampioenschap hebben om te presteren en alles voor te geven. tijdens de gp houde ze zich wel wa meer in hun sokken denk ik. zeker alessi, dieje heeft al genoeg meegemaakt. en tis nie da m met 2 vingers in de neus cairoli zand ga laten happen :/

kzei gwn wa ik denk e... zodat, wanneer het gebeurt, ik mezelf kan quoten en de einstein kan uithange (:
0 x


Team motocrossracingmxdirtbiketillwedieriders rider #1 Inters MX1 Holeshotboy bringin' it home

WWW.V-MAC.BE
Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk

Berichtdoor Andy Moens Vr 28 Mei 2010, 18:44

ik denk dat diee kleine duitse wittekop een visite kaartje ga afgeven aan roger de coster voor komende seizoenen
0 x


Gebruikersavatar
Rudi Vandenplas
mx3 wk champ
Berichten: 550
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Bekkevoort

Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk

Berichtdoor Rudi Vandenplas Vr 28 Mei 2010, 19:12

Zaterdag 30 en Zondag 33 graden ... hallo kroket !! :roll:
0 x


AKA Rudicross
Gebruikersavatar
Gunther Smeys
mx all time winner
Berichten: 1258
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP USA,Glen Helen - Pre Talk

Berichtdoor Gunther Smeys Vr 28 Mei 2010, 19:24

0 x


http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug naar “FIM 2010”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

Aanmelden · Registreer