Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

plaats hier alle trainingcircuits.
Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Di 19 Jun 2012, 20:52

Woensdag 20 juni is het Finlandcircuit open voor training.

Het is open van 16.00-20.00 uur.

Alles is gevlakt en ligt er droog bij.

Donderdag 21 juni gesloten.

Grt marlon
0 x


Gebruikersavatar
Melissa De Paepe
ama lites national champ
Berichten: 512
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:42
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Locatie: Evergem
Contact:

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Melissa De Paepe Wo 20 Jun 2012, 22:08

T'was weer dik inorde hoor!
Dikke duim aan Marijke & Marlon ...

Veel quads vandaag! En goeie :D Amaai...
Tof, tof!

Op nr de volgende!
0 x


Mx-Melisje-Pics ---> http://www.mx-melisje.be
Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Za 23 Jun 2012, 17:36

Zondag 24 juni is het Finlandcircuit gesloten voor vrije training.

Zondag 24 juni is er een wedstrijd van de F.P.C.N.A.

Grt marlon
0 x


Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Di 26 Jun 2012, 23:21

Woensdag 27 juni en donderdag 28 juni is het Finlandcircuit gesloten.

Grt marlon
0 x


Se
Sen De Vroe
50cc rider
Berichten: 16
Lid geworden op: Zo 29 Jan 2012, 17:57
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Sen De Vroe Vr 29 Jun 2012, 11:56

zaterdag gewoon open ?
0 x


Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Vr 29 Jun 2012, 13:20

Sen als we open gaan is het zondag 1 juli.

Even naar de website kijken zaterdag avond.

Grt marlon
0 x


Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Vr 29 Jun 2012, 20:17

Zondag 1 juli is het Finlandcircuit open voor training.

Het is open van 13.00-17.00 uur.

Beide banen liggen er super vlak bij en droog.

Grt marlon
0 x


Br
Brecht Debackere
125cc rookie
Berichten: 107
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:29
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: jabbeke

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Brecht Debackere Ma 02 Jul 2012, 16:53

iemand foto's van 1/07 ?
0 x


Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Di 03 Jul 2012, 22:20

Woensdag 4 juli en donderdag 5 juli is het Finlandcircuit gesloten.

Grt marlon
0 x


Gebruikersavatar
Christophe Ronse
mx1 wk rookie
Berichten: 335
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 08:29
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Wachtebeke

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Christophe Ronse Wo 04 Jul 2012, 18:10

????????? Nog geen druppel gezien !!!
0 x


Supporter Keeno!!!!!!! Suz mx team Nieuweling mx1/3 open #30
Ja
Jarne Robyn
80cc pilot
Berichten: 49
Lid geworden op: Vr 27 Aug 2010, 19:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Jarne Robyn Wo 04 Jul 2012, 22:05

Christophe Ronse schreef:????????? Nog geen druppel gezien !!!
0 x


Ma
Marijke Hemelsoet
mx2 amateur champ
Berichten: 169
Lid geworden op: Wo 05 Mei 2010, 19:57
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marijke Hemelsoet Za 07 Jul 2012, 16:21

Beste MX piloten,

Zondag 8 juli is het Finlandcircuit gesloten.

Dit i.v.m.de weersomstandigheden.

met vriendelijke groet,
Marijke Hemelsoet
0 x


Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Di 10 Jul 2012, 21:40

Woensdag 11 juli is het Finlandcircuit gesloten.

Het is nog te nat.

Grt marlon
0 x


Gebruikersavatar
Melissa De Paepe
ama lites national champ
Berichten: 512
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:42
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Locatie: Evergem
Contact:

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Melissa De Paepe Di 10 Jul 2012, 22:39

Helaas! Het weer mag echt eens keren! amai...
Wat een zomer!

Tot snel!
0 x


Mx-Melisje-Pics ---> http://www.mx-melisje.be
Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Wo 11 Jul 2012, 18:01

Donderdag 12 juli is het Finlandcircuit gesloten.

Het heeft afgelopen middag 11 mm geregend.

Grt marlon
0 x


Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Za 14 Jul 2012, 12:25

Zondag 15 juli is het Finlandcircuit gesloten.

Er is te veel neerslag gevallen.

Grt marlon
0 x


Ma
Marijke Hemelsoet
mx2 amateur champ
Berichten: 169
Lid geworden op: Wo 05 Mei 2010, 19:57
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marijke Hemelsoet Di 17 Jul 2012, 22:29

Beste MX Piloten,

Woensdag 18 juli en donderdag 19 juli is het
Finlandcircuit gesloten.

Het heeft de laatste dagen teveel geregend.

met vriendelijke groet,
Marijke Hemelsoet
0 x


Ma
Marijke Hemelsoet
mx2 amateur champ
Berichten: 169
Lid geworden op: Wo 05 Mei 2010, 19:57
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marijke Hemelsoet Vr 20 Jul 2012, 20:40

Beste MX piloten,

Zondag 22 juli is het Finlandcircuit geopend
voor vrij trainen van 13.00 uur t/m 17.00 uur.

Met vriendelijke groet,
Marijke
0 x


Je
Jesse De Coninck
50cc rider
Berichten: 25
Lid geworden op: Zo 06 Mei 2012, 10:27
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Jesse De Coninck Zo 22 Jul 2012, 07:26

Check :)
0 x


Ma
Marijke Hemelsoet
mx2 amateur champ
Berichten: 169
Lid geworden op: Wo 05 Mei 2010, 19:57
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marijke Hemelsoet Di 24 Jul 2012, 20:05

Beste MX Piloten,

Woensdag 25 juli is het Finlandcircuit geopend
voor vrij trainen van:

13.00 uur t/m 17.00 uur

met vriendelijke groet,
Marijke Hemelsoet
0 x


Terug naar “trainingscircuits”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

Aanmelden · Registreer